Dotaz
Mám dotaz maminky. Poslední dobou se tady pořád objevují stížnosti, že někomu nedojde zboží, nebo naopak.
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 6 komentářů
Barbora V. (barme) ID 55783, mimibazar.cz/barme (19.11.2013, 23:22)
Dobírku - jak řeším já :-)

Pokud si kupující přeje poslat "kupovanou věc" na dobírku, nechám si předem na účet zaslat poštovné za poštovné + dobírku ...

Pokud mám částku na účtu, následně zasílám zboží na dobírku a kupující již hradí jen cenu zboží ...

Je pravdou, že toto řešení nabízím kupujícím při koupi dražší věci :-)

ODPOVĚDĚT
Dita C. (dita-mamakuba) ID 296188 (19.11.2013, 14:23)
Tak moje zkušenost...manžel hodně obchoduje na aukru a když chce někdo na dobírku, nechá si poslat poštovné předem.

ODPOVĚDĚT
Zuzana H. (THL11) ID 365674 (19.11.2013, 11:55)
Já zase jako nakupující odmítám připlácet na dobírku. Ale tada před koupí čtu hodnocení

ODPOVĚDĚT
Lenka V. (lenicka16) ID 126980 (19.11.2013, 12:22)
Jak píšu již níže, hodnocení není směrodatné.

ODPOVĚDĚT
Zuzana K. (lucasilek) ID 320877, mimibazar.cz/lucasilek (19.11.2013, 11:23)
ani mně nemluvte, čekám jako spousta jiných maminek na slíbené ořechy nebo vrácení peněz od pana Filipa D. (dastyján) ID 446703, kterému byl nyní pozastaven účet. Taky nechápu, co ho jako předtím bezproblémového prodejce bez negativních hodnocení vede k tomu, že najednou neodešle balíčky, slibuje, vymlouvá se a spousta maminek mu pošle mraky peněz předem....Já třeba 790 za ořechy, které už asi neuvidím, o penězích ani nemluvě. Už se to táhne od začátku října (6) (6) (6) (6)

ODPOVĚDĚT
Martina F. (matttulinka) ID 20637, mimibazar.cz/matttulinka (19.11.2013, 10:59)
Třeba proto,že spoustu nakupujících si balíček nevyzvedne a prodávající přichází o peníze za poštovné,které není zrovna malé...

ODPOVĚDĚT
Lenka V. (lenicka16) ID 126980 (19.11.2013, 11:04)
A taky je zde plno nespolehlivých prodávajících, kteří nic nepošlou. Snažím se pochopit obě strany.

ODPOVĚDĚT
Zuzana M. (ZuzaM) ID 37334, mimibazar.cz/zuzam (19.11.2013, 11:00)
Přesně tak.

ODPOVĚDĚT
Lenka V. (lenicka16) ID 126980 (19.11.2013, 10:56)
Zajímalo by mně, i jako nakupující. Proč se tady nezasílá zboží klasicky na dobírku. Proč mám platit předem a teprve potom dostat balíček. Mně osobně se stalo, že jsem dvakrát poslala peníze předem a pak čekala na balíček i měsíc. Paní měly pořád nějaké výmluvy.

ODPOVĚDĚT
Andrea H. (andina75) ID 235622, mimibazar.cz/andina75 (19.11.2013, 11:00)
Protože je spousta nespolehlivých maminek, které objednají a když balíček na dobírku dorazí, nepřevezmou ho a prodávajícího to stojí peníze, protože ke klasickému poštovnému ještě platí za tu dobírku *-) A opravdu na tom dost tratí.
Od toho jsou tady ta hodnocení, aby si každý mohl rozmyslet od koho nakoupí a od koho ne *-)
Ale spousta čte hodnocení až po té, co nejsou spokojeni se zbožím nebo jim vůbec nedorazí a strašně se diví *-)

ODPOVĚDĚT
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (19.11.2013, 11:04)
Naprostá pravda velebnosti (H)

Já se budu doma balit s balíkem, pak ho povleču do města na poštu, pošlu ho dobírkou, adresát si ho nepřevezme, mě se bude balík válet minimálně dva týdny někde na poště, pak mi poputuje zpátky. Já pro něj pošmajdám zase do města. Prachy za poštovné v háji a adresát se neuráčí ani omluvit - i když omluvu ať si nabouchá, ta mi prašule a čas nezaplatí (H)

ODPOVĚDĚT
Andrea H. (andina75) ID 235622, mimibazar.cz/andina75 (19.11.2013, 11:06)
Ony stačí bohatě ty neregistrované *-) Ani se neobtěžují napsat, sorry, rozmyslela jsem si to +o(

ODPOVĚDĚT
Radka M. (anenat) ID 358304 (19.11.2013, 13:39)
Já už neregistrovaným neprodávám (L) (L)

ODPOVĚDĚT
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (19.11.2013, 11:10)
Se musím přiznat, že včera jsem jednu prodávající určitě pořádně prudila :^) Dodatečně se jí omlouvám (F) ale fakt jsem měla milion otázek, navymýšlela jsem si hromadu ftákovin - až jsem si říkala, že mě musí dotyčná chytnout za zádel a vyběhnout se mnou ,-) ,-) ,-) Budiž snad útěchou, že ihned po zodpovězení všech mých dotazů jsem zaplatila ,-) Ale kdyby byl každý jako já včera, nedivila bych se, kdyby obchodníci zavřeli svoje obchody ,-) ,-) ,-)

ODPOVĚDĚT
Andrea H. (andina75) ID 235622, mimibazar.cz/andina75 (19.11.2013, 11:15)
Také kolikrát prudím, ale i mě prudí: V inzerátu mám: DŽÍNY PRO KLUKY a paní se mě ptá, jestli jsou vhodné pro kluky a ať zněřím atd. neozve se a za 2 dny se mě ptá na jinou, podobně debilní věc a opět nic. Tak jsem jí pak poslala mail, ať si mé albíčko neprohlíží, neprudí z dotazama, že nemám prostě čas, když si stejně nic nekoupí a dala pokoj. Na vše klkikne, otravuje, neozve se a já jen anuluji zájemce ,-) :-@

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Lenka V. (lenicka16) ID 126980 (19.11.2013, 11:04)
No já jsem právě nakupovala od prověřeného prodávajícího, ani jedno špatné hodnocení a přišlo mi dokonce prostřižené nové tričko. Prý jsem si to musela udělat sama, když jsem rozdělávala balík. Takže jsem měla smůlu.

ODPOVĚDĚT
Andrea H. (andina75) ID 235622, mimibazar.cz/andina75 (19.11.2013, 11:09)
Tak to už je pak na vás obou, jak se domluvíte a tak. Ale já bych neposlala na dobírku ani náhodou. A nebo si můžete jít věc koupit do obchodu a prohlédnout a zaplatit až si věc prohlédnete.
Vím jak to myslíte, ale je to každého volba jestli tady koupit nebo ne. Také tu mám i negativní zkušenosti, ale je to přece zase jen o lidech *-), bohužel ,-)
A přesně jak píše Jarka: poslal by vám na dobírku a stejně si tím nepomůžete :-( Ještě zaplatíte víc :-(

ODPOVĚDĚT
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (19.11.2013, 11:06)
No a kdyby jste to měla na dobírku, tak rozdíl by byl v čem? tedy kromě podstatně dražšího poštovného.
Narazit na ksindla můžete všude a je jedno jestli zasílá na dobírku nebo po připsání platby na účet.

Osobně na dobírku neposílám. Nikoho do obchodů se mnou nenutím, takže ..... komu se to nelíbí, ať si..... (H)

ODPOVĚDĚT
Lenka V. (lenicka16) ID 126980 (19.11.2013, 11:30)
Tak například, když koupím kočárek, tak sice připlatím nějakou korunu. Ale když mi jej pošta přiveze, tak vidím, že to je kočárek. Ale když pošlu předem 6000,-, tak neuvidím ani 6000,- ani kočárek.

ODPOVĚDĚT
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (19.11.2013, 11:33)
Když Vám prodávající pošle kočár v krabici nebo bedně, tak nevidíte nic.
6000,- bych nedala ani při osobním předání - pokud bych neměla možnost velice důkladné prohlídky a vyzkoušení. (H)

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno