Monitor dechu - poplach
více viz koment
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 49 komentářů
Petra D. (ensinka) ID 367003, mimibazar.cz/ensinka (29.5.2014, 22:19)
JJ falešně mi zvonil občas u obou. Když,když jsem měla zataženo tak jsem dala pro klid ruku na bříško a počkala si, až se nadechne.

ODPOVĚDĚT
pavla zelenková (londra) ID 182997 (29.5.2014, 14:58)
možná, že je na čase monitor přestat používat...........


... Nejčastěji umírají děti mezi 2. a 4. měsícem věku,
80 % obětí SIDS umírá do 6. měsíců

ODPOVĚDĚT
Radka M. (anenat) ID 358304 (29.5.2014, 21:20)
Já si to myslím taky , a dostala jsem vynadáno ,-) ,-) ,-).

ODPOVĚDĚT
Eva N. (evánek1) ID 86572 (30.5.2014, 15:25)
DOPLNÉNÍ: co všechno se může stát a zbytečně hazardují a na druhé se koukají jak na přecitlivělé bláznivky, které s nechaly zblbnout výrobci těchto monitorů.

ODPOVĚDĚT
Eva N. (evánek1) ID 86572 (30.5.2014, 15:22)
Ale Radko, jste jak malá.
Já jen psala proč jsem za používání monitorů. Víte, já už jsem životem v tomto směru hodně poučená. Nejdříve neteř, pak se mi před 16lety narodila dcera a porodní váha byla 2,15 a 45cm a to byla v termínu. No a pak po 7 letech jsem porodila mrtvou holčičku a ta byla také téměř termínová. Myslela jsem, že už jsme si všechnu smůlu vyžrali až do dna, ale to jsem se krutě mýlila, protože poté se mi narodil syn a po porodu téměř zemřel na celkové selhávání organizmu. Trvalo to hodně dlouho, než se dostal z nejhoršího a po 7týdnech jsme z nemocnice odcházeli s nejasnou prognózou. Ale na tu vší smůlu jsme z toho vybruslili ještě dobře, je "jen" autista s mentálním postižením. Tak pak se mi nesmí nikdo divit, že se všemožně snažím eliminovat rizika jak se dá......třebas i tím Vámi zatracovaným monitorem. Příjde mi, že pokud se někdo nespálí, tak si neuvědomí, co vše se m

ODPOVĚDĚT
pavla zelenková (londra) ID 182997 (29.5.2014, 22:24)
...stejně je to jen tahání peněz z prvorodiček, ale možná by jim to mohli nechat i dýl a mohly by si to děti zapínat i sami...

ODPOVĚDĚT
Eva N. (evánek1) ID 86572 (30.5.2014, 15:27)
Ne nemáte pravdu. Není to tahání peněz z prvorodiček, ani z druhorodiček, ani z .....
To může napsat jen ten kdo o tom nic neví.

ODPOVĚDĚT
Radka M. (anenat) ID 358304 (29.5.2014, 22:56)
ANO, MÁTE PRAVDU . (F)

ODPOVĚDĚT
Dana P. (dana.praha) ID 318287 (29.5.2014, 8:51)
Stala jsem se "zavislou" na monitoru dechu :-D Odendala jsem ho az po roce (zip) Jednou spustil hned kdyz jsme prijeli z porodnice - byl malinky, polozila jsem ho na okraj jak nas to ucili v porodnici a zapomnela, ze monitor mam nastaveny doprostred. Pak jsem desky monitoru dala nasikmo a uz se nikdy nespustil naplano (Y)

ODPOVĚDĚT
Michaela M. (MisaMakocova) ID 125781, mimibazar.cz/misamakocova (29.5.2014, 9:44)
Já jsem taky už závislá, v noci stačí pootevřít oko a zkontrolovat, člověk je prostě klidnější. Tak snad už to bude v poho a žádný planý poplach nás už nečeká, až se začne víc hýbat, tak ho odstraním, ale bude to pro mě tedy těžké.

ODPOVĚDĚT
Silvie S. (silvik001) ID 426278, mimibazar.cz/silvik001 (29.5.2014, 8:23)
My přestali používat dřív právěě z důvodu, že se v postýlce posunula a monitor řval. ale 2x spustil i hned v prvních týdnech, kdy se malá narodila. byla jsem vypleská a hend jí vzala do náručí a nic. v porodnici nám varovali, že se to může stát a pravda je, že se nám to dvěma ze tří holek na pokoji taky stalo....
Já už bych monitor vyndala a budete mít klid :)

ODPOVĚDĚT
Michaela M. (MisaMakocova) ID 125781, mimibazar.cz/misamakocova (29.5.2014, 9:12)
No já už přemýšlela, že ho vyndám, ale teď po tom falešném poplachu si netroufnu. Celou noc jsem se budila a koukala, jestli problikává. Mně se právě nezdálo, že se posunula, když jsem přiběhla nahoru, tak ležela uprostřed postýlky přesně tak, jak jsem jí uložila. Jedině, že se třeba přetočila na bok, jak pak monitor začal řvát, tak se přetočila zpátky.

ODPOVĚDĚT
Eva N. (evánek1) ID 86572 (28.5.2014, 21:38)
Také jsme měli falešné poplachy. Už si to tolik nepamatuji. Áďovi je teď už 8let, ale vím, že to jednou bylo baterkami a pak ještě jednou. Od narození má špatné spaní (a to mu zůstalo dodnes) a tak jak sebou tehdá neustále mrskal, tak ho to asi nesnímalo. I přes ty falešné poplachy jsem byla ráda, že ho mám. Sestře před 25 lety ve třech měsících zemřela dcerka na syndrom náhlého úmrtí. Kdyby byly v té době monitory, tak by se třeba nic takového nemuselo stát a Lucinka by tu byla s námi.

ODPOVĚDĚT
Michaela M. (MisaMakocova) ID 125781, mimibazar.cz/misamakocova (28.5.2014, 22:25)
Já u starší dcery nepoužívala, ale u Adélky vzhledem k mé nekompenzované těhotenské cukrovce mi monitor doporučili na neo a musím říct, že je to super, v noci nemusím kontrolovat, stačí, když kouknu na blikající světýlko a spím dál. Ale teď mě to vyděsilo. Snad to nic nebylo, když se hned smála. Asi kdyby nemohla popadnout dech, tak je třeba oblbá nebo vyjukaná. Takhle to vidím s odstupem několika hodin. Ale opakovat by se to už nemuselo... Stačilo...

ODPOVĚDĚT
Petra M. (petrať) ID 68550 (28.5.2014, 21:24)
také jsem ho na dvojčátka měla. Stalo se mně, že jsem v noci totálně rozespalá dítě vzala z postýlky, zapomněla vypnout monitor, dítě odnesla na přebalovák, přebalila a až když jsem dítě položila zpět do postýlky začal monitor alarmovat - po 5ti minutách. Asi bych se na něj nespoléhala :-(

ODPOVĚDĚT
Michaela M. (MisaMakocova) ID 125781, mimibazar.cz/misamakocova (28.5.2014, 22:26)
S vyndáním v noci z postýlky mám své zkušenosti, vždy to začne řvát jak na lesy. Malá chrupká jak andílek, tak snad jen slabé baterky. Děkuji za názor. (F)

ODPOVĚDĚT
Jitka P. (jav) ID 143247 (28.5.2014, 21:21)
Stalo jednou.. holka sesunula az dolu tak to asi nebralo..ale byla jsem potom rada..funguje to! Spim klidne protoze casto ublinkava tak vim ze kdyby nedej boze vzburcuje me to.

ODPOVĚDĚT
Michaela M. (MisaMakocova) ID 125781, mimibazar.cz/misamakocova (28.5.2014, 22:27)
Už kolikrát se stalo, že jsem malou našla hlavou tam, kde má mít nohy apod., ale vždy monitor snímal. Tak snad to byl opravdu jen falešný poplach. děkuji.

ODPOVĚDĚT
Hana M. (Hají) ID 25204 (28.5.2014, 20:47)
Stalo se u obou dcerek asi 2x, když byly malé, pokaždé jsem se lekla, zkontrolovala, vše bylo v pořádku. A u starší dokonce i v porodnici a také spolubydlící na pokoji. Uklidňovali nás, že je to baterkami. Přes malinko těch falešných poplachů jsem za monitory byla ráda. U starší dcerky jsem dala pryč okolo 1 roku, u mladší už po 6. měsíci, cestovala hodně po postýlce ,-)

ODPOVĚDĚT
Michaela M. (MisaMakocova) ID 125781, mimibazar.cz/misamakocova (28.5.2014, 22:28)
Hani děkuji, snad je to opravdu jen baterkami, taky si to teď říkám, přeci jen jede už 7 měsíců a předtím ho měla kamarádka 10 měsíců pro jedno z dvojčat. Už jsem teď klidnější, ale byl to šok.

ODPOVĚDĚT
Hana S. (Simetka) ID 283567, mimibazar.cz/simetka (28.5.2014, 20:40)
Jojo stalo u obou dětí. Já dávala monitor tedy jen do půl roka, pak se dítko už mrská a je to hned. Nám se ale stalo asi 2 měsíce po tom co jsme ho měli. Vše bylo ale O.K, dítko dýchalo a hezky spinkalo. Volala jsem i tam co jsme si ho půjčily a bylo mi řečeno že se to může stát když jsou slabší baterie, vyměnily jsme je a pak už se poplach nikdy nekonal.

ODPOVĚDĚT
Michaela M. (MisaMakocova) ID 125781, mimibazar.cz/misamakocova (28.5.2014, 22:29)
Taky doufám, že to bylo jen baterkami. Už jsem klidnější, malá krásně spinká.

ODPOVĚDĚT
Radka M. (anenat) ID 358304 (28.5.2014, 20:23)
Proč dáváte monitor ? *-)

ODPOVĚDĚT
Michaela M. (MisaMakocova) ID 125781, mimibazar.cz/misamakocova (28.5.2014, 22:23)
U starší dcery jsem o monitoru snad ani nezauvažovala a u mladší mi to doporučili na neonatologii vzhledem k mé nekompenzované těhotenské cukrovce. Malá se narodila v 37. týdnu, vyvolávaný porod a byla nezralá. Takže proto.

ODPOVĚDĚT
Eva N. (evánek1) ID 86572 (28.5.2014, 21:23)
Vy jste ještě nikdy neslyšela o syndromu náhlého úmrtí? Asi ne, že? Protože pak by jste takovou otázku nikdy nepoložila.

ODPOVĚDĚT
Radka V. (291009) ID 295942 (30.5.2014, 10:49)
Evi, tak mě napadlo, že v Japonsku měli podobný očkovací plán jako u nás, s vysokou četností SIDS....zřejmě tam viděli nějakou souvislost, protože je napadlo posunout veškerá očkování až od 2 let a o tomto kroku se SIDS dostalo na NULU....tak to jen k tomu, proč k SIDS dochází (L) Já monitor v porodnici z postýlky vytáhla, a pak se na mě chodili dívat všichni zaměstnanci oddělení, že takový případ tam ještě neměli ,-) A musela jsem podepsat papír, že to tam mít nechci :-D

ODPOVĚDĚT
Eva N. (evánek1) ID 86572 (30.5.2014, 15:09)
DOPLNĚNÍ: je "jen" autista s mentálním postižením. Tak pak se mi nesmí nikdo divit, že se všemožně snažím eliminovat rizika jak se dá......třebas i tím Vámi zatracovaným monitorem. Příjde mi, že pokud se někdo nespálí, tak si neuvědomí, co vše se může stát a pak takhle zbytečně hazarduje.

ODPOVĚDĚT
Eva N. (evánek1) ID 86572 (30.5.2014, 15:06)
No něco na tom může být. To já jako laik neposoudím. Toto je velice diskutované téma....myslím očkování. Také bych ho odložila na později, ale úplně ho zavrhnout, jak propagují radikálnější stoupenkyně neočkování, to zase ne. Myslím, že prospěšné je.
Já jen psala proč jsem za používání monitorů. Víte, já už jsem životem v tomto směru hodně poučená. Nejdříve neteř, pak se mi před 16lety narodila dcera a porodní váha byla 2,15 a 45cm a to byla v termínu. No a pak po 7 letech jsem porodila mrtvou holčičku a ta byla také téměř termínová. Myslela jsem, že už jsme si všechnu smůlu vyžrali až do dna, ale to jsem se krutě mýlila, protože poté se mi narodil syn a po porodu téměř zemřel na celkové selhávání organizmu. Trvalo to hodně dlouho, než se dostal z nejhoršího a po 7týdnech jsme z nemocnice odcházeli s nejasnou prognózou. Ale na tu vší smůlu jsme z toho vybruslili ještě dobře, je "jen"

ODPOVĚDĚT
Radka M. (anenat) ID 358304 (28.5.2014, 22:27)
Jistěže slyšela, pokud je dítě rizikové, ale v 7měsících Vám na podložce ležet klidně nebude ,-) ,-) ,-) ,-)

ODPOVĚDĚT
Eva N. (evánek1) ID 86572 (29.5.2014, 8:55)
Radko, dítě nemusí být rizikové a stát se to může. A že se to opravdu stává. Sestře ve třech měsících na SIDS zemřela dcerka. Těhotenství měla sestra bezproblémové a Lucinka byla ůplně zdravé miminko a stalo se to co se stalo. Takže tu neplácejte nesmysly a ty výsměšné smajlíky si příště odpusťte.
My po této zkušenosti pro naše děti monitory pořizovali. Je pravda, že Adam rizikový novorozenec byl (po narození mě obrovské problémy takže jsme rádi, že tu vůbec je i když následky má a ne malé) na toho by jsme ho pořídili i bez toho co se sestře stalo.

ODPOVĚDĚT
Michaela M. (MisaMakocova) ID 125781, mimibazar.cz/misamakocova (29.5.2014, 9:43)
Evi, to je mi moc líto. (F) (F) (F) Já jsem také za monitor moc ráda, super vynález, za ten klidný spánek to stojí. Ta moje prdelka teď leží na hrací dece, kope nožkama a vyspala se do růžova, tak snad to bude ok. Díky moc.

ODPOVĚDĚT
Eva N. (evánek1) ID 86572 (29.5.2014, 9:56)
Míšo, někde jsem kdysi četla, že se občas stane, že i když je vše v naprostém pořádku, tak mají prodlevu při dalším nádechu a ten monitor to zaznamená a spustí.
Jestli se na Vás malá pak chechtala, tak je asi vše v pořádku a nic se neděje.
Přeji klidně prospané noci bez alarmů (hello).

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Michaela M. (MisaMakocova) ID 125781, mimibazar.cz/misamakocova (28.5.2014, 22:30)
Jenže jak jsem vypozorovala, malá se může v postýlce točit a stejně monitor snímá. Budu používat, dokud malá nebude stoupat, přeci jen se narodila za rizikovějších podmínek.

ODPOVĚDĚT
Radka M. (anenat) ID 358304 (28.5.2014, 22:44)
(L) (hello)

ODPOVĚDĚT
Michaela M. (MisaMakocova) ID 125781, mimibazar.cz/misamakocova (28.5.2014, 22:49)
(F) (L)

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Blanka B. (stefanie188) ID 365925 (28.5.2014, 20:08)
Nám u prvního syna také si dvakrát spustil. Taky jsem byla pořádně vystrašená. Nakonec jsem zjistila, že to bylo tím, že jsme měli v postýlce jen rošt a na něm položený monitor dechu. Správně má být monitor dechu položený na rovné desce. Jak s sebou malý mlel, tak se deska monitoru lehce posunula a tím se na roštu hýbla a pak se spustil alarm. A pak začal spát tak, že byl napreslý v postýlce na šířku v místě hlavy mimo dosah monitoru, takže taky poplach. +o( Prostě si myslím, že jak začne baby po postýlce cestovat, tak pokud nemáte dvoudeskový monitor, může se často stát. Malá se Vám mohla odkulit a zase se vrátit zpátky ani o tom třeba nevíte. *-)

ODPOVĚDĚT
Michaela M. (MisaMakocova) ID 125781, mimibazar.cz/misamakocova (28.5.2014, 22:32)
Ona je takový lenochod, ležela ve stejné pozici, v jaké jsem jí uložila, ale snad to bylo baterkami. Podložku pod matrací máme. Děkuji za názor. (F)

ODPOVĚDĚT
Blanka B. (stefanie188) ID 365925 (29.5.2014, 9:10)
Baterkami to mohlo taky být. Když jsem po tom pátrala, jedno z vysvětlení bylo i to, že děti ve spánku prostě nepravidelně dýchají, i když na to než spustí alarm mi přišla ta pauza v dýchání moc dlouhá. *-) Ještě mě napadlo jestli nemáte půjčený používaný monitor, ten by se prý měl také po nějaké době nechat zkontrolovat jinak také hrozí planý alarm. Naprosto chápu Vaše obavy mě se to stalo u prvního mimča a bylo to v době kdy jsem s ním byla sama doma. Když jsem se uklidnila, řekla jsem si, že od toho ten monitor je aby upozornil když něco není v pořádku. Samo jsem se na to ptala i doktorky a ta to nějak neřešila, protože se to stalo jen jednou a pak po druhé když došli baterky.

ODPOVĚDĚT
Michaela M. (MisaMakocova) ID 125781, mimibazar.cz/misamakocova (29.5.2014, 9:16)
Monitor mám od kamarádky po jednom z dvojčat. Ach jo, teď už to beru jinak, ale večer jsem byla pěkně vyplašená. Ta pauza v dýchání by opravdu musela být dlouhá, protože když si vezmu, že kolikrát zapomenu vypnout, malou zvednu, začnu přebalovat a pak až po jaké chvíli začne řvát. No raději nemyslet, snad to bylo jen těmi baterkami. Příští týden jdeme na očkování, tak to dr řeknu, ale snad to bude jen ojedinělý případ a dál to řešit nebudeme muset.

ODPOVĚDĚT
Blanka B. (stefanie188) ID 365925 (29.5.2014, 9:28)
Tak budu držet palce, nebojte určo to bude dobrý. (Y) Vím moc dobře jak Vám je. Já mám taky druhého sviště. Těhotenství jeden problém za druhým, cukrovka, nakonec musel jít na svět o měsíc dřív kvůli špatným jaterním testům, ve dvou měsících nemocnice se zánětem ledvin a teď válčíme s vyrážkou a čekáme jestli se z toho nevyvrbí ekzém. Všude je něco, ale ty prckové za to všechno stojí. (L)

ODPOVĚDĚT
Michaela M. (MisaMakocova) ID 125781, mimibazar.cz/misamakocova (29.5.2014, 9:48)
Jj,moje druhé těhotenství bylo také super. Nejdřív jsem špinila do 22.týdne, pak mi našli hned cukrovku. V té době jsem měla nahoře 12 kg, pak jsem zhubla 7, takže jsem šla rodit s krásnými 5ti kg plus. Byla jsem vyhladovělá jako blázen, slabá, inzulín ve velkých dávkách nestačil a pak jsem začala mít stavy hypoglykemie, prostě paráda. Malá se tedy narodila dřív, nezralá, žloutenka, pak odhalili špatné kyčle, takže frejkova peřinka, tu už naštěstí sundali, cvičíme Vojtovku a ekzém má taky. Ale s dětmi to není nikdy jednoduché, vůbec si nechci stěžovat, protože jsou daleko horší věci na světě, toto jsou vlastně banality. Děkuji za podporu (F) (F) (F) (F)

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Lucie M. (KleopatraV) ID 192686 (28.5.2014, 20:08)
Ano, nám se to také stávalo. Když byla dcerka hodně malá, tak to ten dech asi někdy nevzalo, nevím. Ale s monitorem dechu jsem se aspoň trochu vyspala. Malá se často dusila mlékem.

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 73869 (28.5.2014, 19:50)
Ano asi zhruba po tom 7. měsíci, když si lehla na bok a jakoby se prohla, tak ta deska to nepobírala. Lékařka říkala, že už to nemá smysl používat, protože jak cestovala po postýlce nebo měnila polohy, řvalo to pořád.

ODPOVĚDĚT
Michaela M. (MisaMakocova) ID 125781, mimibazar.cz/misamakocova (28.5.2014, 22:33)
Děkuji moc za uklidnění, teď s odstupem několika hodin to beru klidněji, ale řeknu Vám, vyděsila jsem se tedy pořádně.

ODPOVĚDĚT
Katka K. (katka78) ID 42810, mimibazar.cz/katka78 (28.5.2014, 19:49)
Ano,měli jsme to samé několikrát,nakonec jsem to nevydržela a dala ho pryč.Je už větší,víc se hýbe a stačí,aby se trochu posunula a alarm spustí,kolikrát se to stalo i v noci,kluk spal a alarm nás vzbudil všechny včetně jeho,tak šel o dům dál

ODPOVĚDĚT
Michaela M. (MisaMakocova) ID 125781, mimibazar.cz/misamakocova (28.5.2014, 22:36)
Když já mám ten monitor tak ráda, nechce se mi ho dávat pryč. Stačí, že se v noci probudím a kouknu na blikající kontrolku a dál spím. Ale máte pravdu, už je asi načase odstranit. Ach jo.

ODPOVĚDĚT
Andrea B. (ajaaagi) ID 247814 (28.5.2014, 19:48)
Také se nám to stalo,ale tak ve 3 měsících v noci. Vylítla jsem jak čert a malá spala klidným spánkem a dýchala. Asi zkouška pozornosti matky ,-) Tak v 7 měsících už se asi dost mrská po postýlce,tak se třeba jen někam posunula,nebo nadzvedla. Já ho dávala v 7m pryč,už by plašil zbytečně. Každou chvíli měla hlavu u nohou atd [A] [A]

ODPOVĚDĚT
Miroslava Č. (tamitt) ID 144186, mimibazar.cz/tamitt (28.5.2014, 19:33)
Taky se mi to stalo...asi dvakrát...měla jsem nahnáno, ale vždy malá OK. teď jí jsou 4 a nikdy jí nic nebylo....zřejmě se nějak pohnou a leží mimo....

ODPOVĚDĚT
Michaela M. (MisaMakocova) ID 125781, mimibazar.cz/misamakocova (28.5.2014, 19:28)
Prosím pěkně, máte někdo zkušenost s falešným poplachem na monitoru dechu? Před chvílí spustil alarm, běžela jsem nahoru, malá ležela, měla otevřené oči, jestli dýchala nevím, máme zatažené žaluzie, tak jsem pořádně neviděla, ale jakmile jsem na ní promluvila, tak se začala smát. Malé je 7 měsíců a žádnou příhodu s alarmem dechu jsme neměli. Stalo se Vám také někdy?Prosím pěkně, máte někdo zkušenost s falešným poplachem na monitoru dechu? Před chvílí spustil alarm, běžela jsem nahoru, malá ležela, měla otevřené oči, jestli dýchala nevím, máme zatažené žaluzie, tak jsem pořádně neviděla, ale jakmile jsem na ní promluvila, tak se začala smát. Malé je 7 měsíců a žádnou příhodu s alarmem dechu jsme neměli. Stalo se Vám také někdy?

ODPOVĚDĚT
Šárka Š. (sarinkab96) ID 372049 (28.5.2014, 22:29)
My jsem po měsíci přestali používat, nyní je naší taky 7 měsíců a když vezmu, jak v postýlce cestuje, tak by asi monitor řval neustále....už v těch třech týdnech života se z něj nějak odkulila a řval jak pominutý. Ale vím od známých, že se jim spustit a dítě bylo při kontrole jako Vaše, no je možné, že třeba ta jejich přirozená apnoe byla krapet delší /mají ji snad až 20s přirozeně/ a možná je pak probral ten řev :-)

ODPOVĚDĚT
Michaela M. (MisaMakocova) ID 125781, mimibazar.cz/misamakocova (28.5.2014, 22:35)
Ona sice cestuje, ale monitor zatím vždy snímal. Taky mi přišlo, že měla vykulené oči, jak se divila, pak měla srandu z toho, jak jsme všichni naběhli. Dokonce i starší dcerka. Tak snad to bude ok. Děkuji za názor.

ODPOVĚDĚT
Michaela H. (pediatricka) ID 122615, mimibazar.cz/pediatricka (28.5.2014, 20:14)
Deska monitoru musí ležet na tvrdé podložce, ne na roštu, pak občas alarm spustí bezdůvodně.

ODPOVĚDĚT