| Lenka T. (toblen) ID 293157 (12.4.2016, 13:46) |
Ale jó, já se jen zapomněla zeptat a balíček už mám připraven Myslela jsem, že se mi někde zobrazí. Děkuji.
ODPOVĚDĚT |
| | Šárka B. (Brblalka) ID 248206 (12.4.2016, 13:48) |
A proč se jí nezeptáte? Adresa uvedená zde na MMB se ukazuje v objednávacím emailu. Ale já osobně se vždy zeptám, zda dotyčný(á), chce odeslat na adresu uvedenou zde na MMB.
ODPOVĚDĚT |
| | | Taťána E. (peggybundova) ID 140003, mimibazar.cz/peggybundova (12.4.2016, 14:07) |
Ona se tam objevuje, jen když ten dotyčný chce. Vždy se to při odesílání odpovědi zeptá, zda chcete odeslat kontaktní údaje. Mě osobně by tedy nikdy nenapadlo zakliknout ne (proč?) ale asi tak polovina zákaznic mi to z nějakého důvodu dělá. Nesnáším to, kolikrát si nevšimnu, pak chci jít na poštu a nemám rychle adresu, šílím z toho
ODPOVĚDĚT |
| | | | Šárka B. (Brblalka) ID 248206 (12.4.2016, 16:26) |
Aha, tak to mě nenapadlo. Dekuju za osvestu. Já to dělám automaticky, aby s tím bylo co nejméně starostí a naopak už rovnou píši do objednávky, že to na adresu uvedenou na MMB chci zaslat. Ale tak každý jsme jiný.
ODPOVĚDĚT |
| | | | | Taťána E. (peggybundova) ID 140003, mimibazar.cz/peggybundova (12.4.2016, 16:49) |
No právě. Takhle je to složitější...někdy si pak při chystání balíčků připadám jak detektiv, zvláště když se mi stane to, co minulý týden, že mám 5 zákaznic k odeslání v jeden den a všechny jsou Jitky a navíc mají i podobné zboží
ODPOVĚDĚT |