Nemocné dítě a úkoly
Maminky jak to máte s úkoly, když je vaše dítko nemocné? My dostaneme vždy hodně úkolů a já musím dcerku nutit dělat je, i když jí není dobře, protože by je nestihla. Také musíte mít vše takto předem nebo máte termín do kdy si je má udělat?
poslední fotografie v albu Nemocné dítě a úkoly
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 25 komentářů
Šárka Š. (skvorec) ID 110669, mimibazar.cz/skvorec (27.4.2016, 18:36)
Než jde do školy, vše má hotovo. Máme všechno učivo na netu, takže to není problém. Většinou je i napřed, ve škole nejdou tak rychle.

ODPOVĚDĚT
Petra Č. (PeťulaČad) ID 313467, mimibazar.cz/petulacad (27.4.2016, 16:56)
(X) 1. třída bývá nemocná docela často, nikdy nemá dodělat úplně všechno, co dělali ve škole, máme štěstí, že jí to jde samo, tak to většinou stihne za 2-3 dny, až je jí lépe, máme v tomto úžasnou paní učitelku. A kdyby to náhodou nestihla dodělat než začne chodit do školy, tak klidně pí. uč. týden počká, než to dodělá (F)

ODPOVĚDĚT
Marcela K. (marcela) ID 278, mimibazar.cz/marcela1 (27.4.2016, 10:16)
Syn, pátá třída-neřeším, když se uzdraví, jde do školy a sám si sežene, dohoní, případně nesežene, nedohoní ,-)
Dcera-první třída-dostaneme úkoly mejlem, počkám,až se uzdraví, pak to všechno nějak najednou udělá . Zvládne ale třeba deset stránek písanky najednou, pět stránek matiky, půl slabkáře, nevadí jí to.

ODPOVĚDĚT
Andrea R. (Andreják) ID 160244 (27.4.2016, 9:03)
Syn 2. třída - něco uděláme, množství spíš tak nějak odhadem podle délky marození a zbytek až se ve škole dozví, kam přesně došli. Učitelka na dotazy na mailu, co si má doplnit, moc nereaguje, tak si z toho nedělám hlavu a řeším to takto. Zatím nebyl problém.

ODPOVĚDĚT
Jana M. (janina86) ID 193221, mimibazar.cz/janina86 (26.4.2016, 21:36)
syn, minulý rok první třída, byl nemocný 10 dnů. Bylo mi řečeno každý den 1 stránka matematiky, 1 stránka písanky, 1 stránka slabikáře, to že je základ. Jinak prvouka a angličtina opakovat probírané učivo a písničku (anglina). Učili jsme se průběžně i o víkendu něco málo. Z matematiky a češtiny byl o kousek dál než třída. A to ostatní se doučil do další hodiny.

ODPOVĚDĚT
Radomíra R. (Brůs) ID 146328, mimibazar.cz/Rakuska (26.4.2016, 18:29)
Na prvnim stupni mi ucitel posilal kazdy vecer mejl. Ofocene zapisky. Ja jen vytiskla a vlepila do sesitu. Kdyz ma holka horecky, ukoly nedelame. Potom se snazime udelat co nejvic. Ale nestresujeme se. Co neni, proste neni.

ODPOVĚDĚT
Zuzana M. (ZuzaM) ID 37334, mimibazar.cz/zuzam (26.4.2016, 17:50)
Mně tedy přijde normální, že dítě musí dohnat zameškané učivo, dcera už je ve 3.třídě a bylo to tak od začátku a bylo to i za mého dětství, jen mi to teď přijde o dost jednodušší, naše učitelka to pošle mailem, jen vyzvednu sešity. Samozřejmě dceru nenutím k učení apsaní, když má horečku, ale pak to vždy zvládne celkem bez problémů.

ODPOVĚDĚT
Nada B. (Nadys) ID 192716 (26.4.2016, 15:12)
Nějak tu nechápu ty stížnosti hlavně tedy u prvnáků ,
prvouka není nic k učení , nic namáhavé , písanka se dá rozložit každý den dva tři řádky ,
slabikář 5 -8 stran na skoro dva týdny je moc?
matematika to samé.
my tedy v době marodění máme hotové vše ani né za hodinu , není to nic těžkého , mají čtyři hod denně , do toho dvakrát týdně hodina tělocviku , dvě hodiny výtvarka a pracovní vyučování , prvouka je předmět vůbec celkově nenáročný , takže i když skoro týden nic neděláme , pořád není nic těžké na to pak sednout a postupně dodělat.

ODPOVĚDĚT
Petra M. (petoos) ID 75364, mimibazar.cz/petoos (26.4.2016, 16:07)
Dobrý den, Naďo

Ono záleží hodně na tom, kolik učení děti mají. Každá škola, každá učitelka má jiný systém a množství psaní.
Pokud máte málo úkolů, gratulujte si, ale nesuďte ostatní.
Já chválím naši paní učitelku, že dává dětem málo domácích úkolů, ale když dopisují to, co dělají ve škole, stráví nad úkoly celé odpoledne. Kamarádka z jiné školy má denně domácí úkoly na dvě hodiny.
Pokud je dítě nemocné tak, že zvládne psát úkoly každý den, je vyhráno. Ale pokud je na tom tak, že úkoly píše naráz, ...

ODPOVĚDĚT
Nada B. (Nadys) ID 192716 (26.4.2016, 16:21)
Pokud má dítě úkoly na dvě hodiny chce to asi resit s uč.
opravdu si myslím ze prvňáci za tři -4 hodiny denně , kdy z toho třeba v prvouce sešit není a je jen sem tam doplňovačka v učebnici , nemají na dopisování tolik aby nad tím seděly půl dne , i když třeba první dny nemoci nepracují.
vím ze je to od systému a učitelky ,lehce všude jinak , ,ale vím ze máme probrané stejně jako tu občas čtu.vím ze každé dítě je jiné , ale v první třidě to opravdu jako problém nevidím , spíš až ve vyšších ročnících, tam, věřím ze množství učiva a dopisování je náročné..

ODPOVĚDĚT
Alena M. (a74) ID 400427 (26.4.2016, 16:43)
Pamatuji si, kdyz byla dcera tyden nemocna, tak toho mela az nad hlavu! Musela dopsat jak vyuku, tak ukoly. Takze jsme u toho sedely jeste po nemoci. A to patrila mezi nejlepsi ve tride. Kdyz vymenila ucitelku, tak to bylo uplne neco jineho - pohoda, deti ji mely rady a naucila je vic, nez ta prvni, ktera si z rodicu delala domaci vyuku... Nesouhlasim s vami, ze je to vzdy takova pohoda jak pisete. Ale verim vam, ze to tak muze byt...

ODPOVĚDĚT
Zuzana Š. (zuza264) ID 398754 (26.4.2016, 14:26)
Dcera aktuálně marodí již 8 den. Ten první týden to docela šlo, teď nám pí uč. poslala úkoly na tento a příští týden a napočítala jsem: 8 str. Slabikář, 8 str. písanka, 5 str. matematika, 2 str. prvouka a 2 básničky. Ze začátku neděla vůbec nic (vys. horečky) a teď už musí jet...

ODPOVĚDĚT
Zuzana M. (ZuzaM) ID 37334, mimibazar.cz/zuzam (26.4.2016, 17:46)
Mně to tedy nepřipadá zase tak moc na 2 týdny, tak hodina práce denně.

ODPOVĚDĚT
Zuzana Š. (zuza264) ID 398754 (27.4.2016, 10:11)
Taky jsem neřekla, že je toho moc. Ono není, ale když měla vysoké horečky, tak se nedalo dělat nic. Má na každý den stránku slabikář, stránku písanky a 1/2 stránky matematiky.

ODPOVĚDĚT
Soňa N. (fearold) ID 136975 (26.4.2016, 13:21)
Záleží na učitelce. V drtivé většině jsou rozumné a dítě dopisuje jen něco. Jen jedna paní učitelka posílá dopsat naprosto všechno ze všech předmětů, co probrali ve škole. Ale já to tedy fakt nehrotím a nebudu nutit nemocný dítě, aby psalo, když se sotva drží s horečkou. Když je mu líp, tak pracujeme, co stihneme to stihneme. Zbytek píšu p. uč. vzkaz, že prostě dodáme později, protože synovi bylo zle. A je to. Z její strany není na to žádná reakce, takže to asi akceptuje.

ODPOVĚDĚT
Markéta K. (Markytka76) ID 203192 (26.4.2016, 13:13)
Nám p.učitelka ůkoly posílá po spolužákovi.Ale dělá je jen pokud je schopné-při horečkách ne.

ODPOVĚDĚT
Věra V. (Lucitta) ID 114317, mimibazar.cz/lucitta (26.4.2016, 13:04)
Syn je v 1. třídě,chodím 3x týdně do školy a vyzvedávám úkoly, ráno dám splněné věci a odpoledne vyzvednu nové. Než jde do školy, tak naskočí do stejného učiva jako ostatní děti. Doděláváme toho opravdu hodně.

ODPOVĚDĚT
jarmila š. (jarla) ID 263223 (26.4.2016, 12:01)
Úkoly nedělají, pouze když už jim je lépe, tak si dopisují učivo a doučují se zmeškanou látku

ODPOVĚDĚT
veronika t. (veja1) ID 248979, mimibazar.cz/veja1 (26.4.2016, 11:59)
u nás jsou dvě možnosti -
1) si po mailu dopisujeme s p. učitelkou a ta každý den večer posílá co dělaly děti ve škole a postupně dodělávat a doučovat doma

2) nechat to až se dítě vrátí do školy a p učitelka udělá červený puntík u cvičení která dělaly děti a potom si musí dodělat doma.

Preferujeme to posílání mailem, nejhůř bývá tak 2-3 dny a pak už to jde, po chvilkách průběžně dodělávat :)

ODPOVĚDĚT
Ilona Č. (asadka) ID 86656 (26.4.2016, 11:59)
Záleží fakt na učitelce. Syn musel mít dodělané vše co nejdříve. Mnohdy to fakt nešlo... Nejhorší bylo to šílené množství dopisování (Vl, Př..), zvlášť když syn je dysgrafik. Po návratu do školy jsem vždy nevěděla, co se synem dřív - jestli se učit na písemky či dopisovat. Dávala jsem přednost vždy učení a dostala jsem několikrát i já poznámku, že nebylo včas dopsané (H). Zhrozila jsem se letos, když syn byl 6 týdnů nemocný na nové škole. Opět neměl jenom rýmečku, ale stálo to za to (N). K učení jsme se dostali až posledních 10-14 dní a nestihli vše. Učitelé byli tolerantní. Poznámky probraného učiva dostával k nalepení do sešitů, požadovali doma udělat jen ústní probrání látky a doplňovačky. Zameškané učivo s ním po návratu ve škole konzultovali a syn do týdne v klidu zase "zapadl" do školního režimu... (objimam)

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 103512 (26.4.2016, 11:53)
máme to jako vy.. akorát teda nenutím dělat, když je dítěti zle. Což je většinou tak max. 3 dny. Počkám, až se dostane z nejhoršího a pak holt o to děláme více. Většinou je v tom i víkend, takže doděláváme i o víkendu. Děti mám v 1. a ve 4. třídě.

ODPOVĚDĚT
Marcela K. (Kutim) ID 259100, mimibazar.cz/kutim (26.4.2016, 11:50)
Dostáváme také už v průběhu nemoci. Když jsme nestihli, napsala jsem pí.učitelce, že o víkendu doděláme. Neměla s tím problém, ale sama žádný prodloužený termín nenabízela.
Je těžké vše dohnat jen doma. Často ani neznám správné postupy - např. odčítání si děti nějak rozdělují na celé desítky a pak zbytek - sama bych potřebovala vysvětlit ,-)

ODPOVĚDĚT
Zdenka P. (Benjaminek.Unhost) ID 138218, mimibazar.cz/BenjaminekUnhost (26.4.2016, 11:45)
My právě poctivě všechno uděláme, ale je pravda, že klidně i 5 hodin denně, když jí je už dobře.. Ale teď jsem jí nechala doma 3 dny a přijde mi, že tohle nemůžou ty děti ve škole stíhat... 5 stránek v písance, 3 stránky v matematice velké a další 2 v matematice malé, 3 strany ve slabikáři a 2 v prvouce... To musí jet závratným tempem ve škole :-o a ještě pár slovíček v angličtině... a za domácí úkol pak má třeba jen 2 řádky v písance nebo jednu slovní úlohu v matematice... nechápu. A paní učitelka bohužel trvá na tom, že to děti musí zvládnout v době nemoci, prý s tím nikdo problém nemá....
Tohle si od starších dcer nepamatuju, ale je to už delší doba...

ODPOVĚDĚT
Jana P. (projani) ID 221034 (26.4.2016, 12:48)
Zdeni a má dcerka dobré známky? Rozumí všemu? Já myslím, že to je důležitější než vyplněné všechny stránky v písance... já jsem naší pí. uč. řekla, že něco jsme udělali jen ústně, když syn ležel v posteli, říkal mi y/í atd. a že mi přijde, že se vše doučil, ať si ho přezkouší, uč. mi to odsouhlasila ale moc nadšeně se na to netvářila - je dost přísná, ale já myslím že důležitější jsou výsledky a už vše tak poctivě jako na začátku nedoděláváme +o( tady nějaká maminka dokonce píše, že dostala ona poznámku, že učivo není dopsané ,-) no tak to by mě teda pobavilo (F)

ODPOVĚDĚT
Zdenka P. (Benjaminek.Unhost) ID 138218, mimibazar.cz/BenjaminekUnhost (26.4.2016, 21:41)
Jani, dcerka nosí domů zatím samé jedničky...takže je to ok.. Já vím, že udělat to musí, ale jak tu píšou některé maminky, že když to budou dělat děti 1/2 hodiny denně, tak se to stihne. To ano, ale za cenu toho, že nemocné dítě neodpočívá tak jak by mělo. Nevím jak jejich děti, ale moje dcera při 39 st. horečce jen leží. Rozhodně by nezvládla dělat úkoly.
Mám ještě starší dcerky, takže vím, že takhle to vždy nebylo... vždycky si udělaly co stihly, ale zbytek si dělaly postupně, třeba během týdne.
Nejsem blbá, abych nevěděla, že dodělat si to prostě MUSÍ.
Moje otázka zněla, jestli si úkoly musíte dělat dokud je dítě nemocné nebo zda na to máte nějaký čas...třeba ten týden.
Každá si to vysvětlila po svém... *-)

ODPOVĚDĚT
Jana P. (projani) ID 221034 (26.4.2016, 22:21)
úplně s vámi souhlasím, máme to stejně, mám taky starší dceru/17/ a tam to bylo o hodně víc v pohodě. Učení si doháněla až když přišla po nemoci do školy. Dnes se na všechno tak spěchá, všechno musí být splněno, že děti ani nemají nárok být v klidu nemocné...Dospělí jsou ze všech stran pod velkým tlakem a učíme to i děti. Já jsem se za začátku taky snažila nároky naší pí. uč splnit, taky by to chtěla mít všechno hned dopsaný, ale časem jsem zjistila, že to až tak pinlich být nemusí, něco vynecháváme, syn nosí jedničky, ve škole hned všechno pochopí a pro mě je důležitější, aby se v klidu uzdravil z nemoci. Kolikrát když pak dopisujeme, tak si říkám chudáci maminky, které musí být do večera v práci a pak je to čeká třeba s dítkem které má problémy s učením....mají můj obdiv, protože je to opravdu záhul!!!! (F)

ODPOVĚDĚT
Zdenka P. (Benjaminek.Unhost) ID 138218, mimibazar.cz/BenjaminekUnhost (26.4.2016, 22:31)
Jani, mluvíte mi z duše...vyjadřujete písemně mé myšlenky... (F)

ODPOVĚDĚT
Jana H. (Benoušek) ID 78226, mimibazar.cz/benousek (26.4.2016, 13:46)
u prvňáčků to bohužel důležité je, nelze některé stránky přeskočit, protože by jim to určitě chybělo. U nás se moc nemarodí, ale úkoly dostáváme každý den a průběžně doděláváme.

ODPOVĚDĚT
Jana P. (projani) ID 221034 (26.4.2016, 15:37)
Jani určitě máte pravdu, rozhodně to nechci zlehčovat a říkat tady že úkoly důležité nejsou. Ale určitě každá maminka doma pozná v čem dítě "plave" a co umí skvěle, tak se dá trochu ošidit nebo udělat jen ústně (F) např. nahoře jedna maminka píše, že se má dítě naučit i dvě básničky, tak nad tím bych u nemocného dítka mávla rukou a odsunula na později nebo vůbec (F)

ODPOVĚDĚT
Kateřina K. (arantxa) ID 59108 (26.4.2016, 11:36)
Taky mám pocit, že úkolů je příliš. První dny nechám syna odpočívat, ale pak děláme úkoly dvě až tři hodiny denně, abychom to stihli.

ODPOVĚDĚT
Jana P. (projani) ID 221034 (26.4.2016, 11:24)
máme to stejně, každý den nám pí.uč emailem posílá probrané učivo ve škole a vše si musíme doplnit + úkoly. Syn chodí do třetí a už jsem rezignovala, když je mu hodně špatně - teploty atd. tak nic neděláme a pak doděláváme o víkendech a ten týden po nemoci. Už to trochu šidíme, sama vidím jestli tomu rozumí a není potřeba tak trénovat, tak něco vynecháme. Ale syn nosí jedničky, kdyby měl špatné známky tak dělá poctivě všechno. Učitelka nám pak někdy zakroužkuje, že něco chybí, tak to doděláme ,-)

ODPOVĚDĚT
Celkem: 25 (zobrazuje se 1-20)1, 2 další >>