Reklamace stavebnice
Synovi jsem koupila stavebnici. Dnes jsme předali a při sestavování jsme zjistili, že chybí jeden díl. Dojdu reklamovat. Ale chci se zeptat, nepracuje někdo v hračkářství? Jak se toto řeší?
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 3 komentáře
Hana S. (Flooo) ID 170679, mimibazar.cz/flooo (28.8.2017, 21:59)
Asi záleží jak kde. Nám se stalo, že chyběl v krabici jeden panáček. V prodejně se nás paní prodavačka zeptala, zda chceme jinou celou zabalenou krabici nebo jen toho chybějícího panáčka, že by ho vyndala z jiné krabice.

ODPOVĚDĚT
Iveta L. (johnynka) ID 58604 (28.8.2017, 10:28)
koupila jsem na internetu hru, půlka chyběla, doposlali mi to hned v den, kdy jsem reklamaci podávala

ODPOVĚDĚT
Jitka D. (Ayra) ID 3251, mimibazar.cz/ayra (28.8.2017, 0:17)
Řeší se to různě - jediný jednotný postup, stejný pro všechny obchody, je reklamace dle zákona. Ale domluvit se dá leccos, takže se domluvte tam, kde jste koupila, případně přímo u výrobce stavebnice - u některých výrobců stačí nahlásit, jaký dílek chybí, a oni ho pošlou a vůbec není třeba to řešit přes prodejce. Někteří prodejci to řeší tak, že vám dají chybějící díl z jiné stavebnice, a pak si to s výrobcem dořeší sami, no a někteří vedou klasické reklamační řízení.

ODPOVĚDĚT