Když chci reklamovat věc - objednaná přes eshop
a budu ji vracet. Mám nárok na proplacení poštovného směrem tam, když viny je vyloženě na straně prodávajícího? Děkuju
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 5 komentářů
Lucia H. (tajpa) ID 335642, mimibazar.cz/tajpa (19.10.2018, 16:42)
mně vždy zaplatili i poštovné

ODPOVĚDĚT
jarmila š. (jarla) ID 263223 (19.10.2018, 12:37)
ano, máte nárok na proplacení nákladů spojených s reklamací,některé eshopy poštovné vrací až po vyžádání

ODPOVĚDĚT
Eva L. (letuska2) ID 187259 (19.10.2018, 12:15)
Reklamovala jsem aktovku lego v eshopu, reklamace byla uznána a do 3 dnů poslali aktovku novou, aby dcera měla s čím chodit do školy. Při zaslání aktovky jsme žádali i o poštovné, ale vůbec to neřešili a nic neposlali. Vzhledem k rychlosti vyřízení reklamace jsem to už pak nechala být.

ODPOVĚDĚT
Marcela Burešová (Marselus) ID 361783, mimibazar.cz/marselus (19.10.2018, 9:01)
Ano,já takhle posílala věc asi dvakrát,po třetí jsem žádala jak peníze zpět,tak proplacení poštovného.Zaplatily.

ODPOVĚDĚT
S B. (kontrola3) ID 200465, mimibazar.cz/0 (18.10.2018, 21:25)
Pokud je reklamace uznaná, pak ano, poštovné by Vám měli proplatit.

ODPOVĚDĚT