Booking - rezervovala jsem pobyt, vše OK, jen jsme
dojeli na místo a provozovatelka změnila ubytko na jiné - levnější. Ok, domluvily jsme se, že nám vrátí přeplatek na účet..do dneška peníze nemám, paní zvedne telefon a slyším včera jsem to poslala apod. Jsem z toho otrávená, přemýšlím jak dořešit.
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 2 komentáře
Darina H. (Daara) ID 10228 (19.8.2021, 11:03)
Já bych to řešila pouze přes Booking, vždy nám pomohli, když byl problém. Vždycky drží na straně ubytovaných. Zkuste to a přeji, ať to dobře dopadne (F)

ODPOVĚDĚT
Jitka S. (desty) ID 54, mimibazar.cz/jitkas (19.8.2021, 13:08)
Moc díky, právě jsem to zadala.

ODPOVĚDĚT
Jitka S. (desty) ID 54, mimibazar.cz/jitkas (18.8.2021, 21:32)
Momentálně jsem jí napsala email - už jsem netelefonovala - že chci vrátit peníze do...nevystavila nám fakturu za pobyt, nemá nic...já mám fotky, že jsme na pobytu byli. ČOI apod si nechávám v záloze jako poslední. Máte zkušenost? Děkuji

ODPOVĚDĚT