Anketa - věříte? V ezoteriku, Boha, v anděle
Věříte? V Boha, v ezoteriku, v anděle. Ptám se, protože jsem jako dítě k tomu nebyla vedena, potom jsem věřila, ale teď zase nevím, zda a v co věřit.
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 29 komentářů
Veronika H. (veronininka) ID 190912 (14.10.2014, 21:18)
Tak já věřím v sílu myšlenek a vnitřních přání.... Věřím tomu, že si shora můžeme všechno stáhnout a tím si hodně věcí ovlivnit.... Teď jsem v hledání něčeho víc.... Vím, že tu každý z nás má nějaký důvod bytí. každý, koho potkám, tu z nějakého důvodu je a je jen na mně, jak k tomu přistoupím. Nebo že třeba, když jedu autem a vnitřně spěchám - a ono auto přede mnou jede pomalu a nejde ho předjet, je z nějakého důvodu.... Také se mi skoro denně stává, že se třeba s dcerkou bavíme a nějaké mnou řečené slovo najednou řeknou v televizi, nebo v rádiu.... Už i dcerka si toho všimla.... Nejdřív se tomu smála, ale už na to kouká jinak .-)

ODPOVĚDĚT
Iveta J. (Ivetka55) ID 53766, mimibazar.cz/ivetka55 (15.10.2014, 9:02)
Souhlasím ! (Y)

ODPOVĚDĚT
Dagmar F. (darara) ID 27459 (14.10.2014, 20:57)
Ano věřím v anděly, Boha, Pannu Marii.... Tak nějak to přišlo samo.

ODPOVĚDĚT
MARTINA K. (ANGEL) ID 343636 (14.10.2014, 20:52)
Já v ezoteriku a anděly věřím od doby,kdy mě jedna andělská bytost zachránila,když jsem byla psychicky nemocná... :´( Díky ní jsem se vyléčila a dnes děkuji často,že nejsem pod vlivem utišujích a degenurujích "léků" (L) Nikdy nezapomenu na ten NÁDHERNÝ POCIT,KDYŽ JSEM POPRVÉ VSTOUPILA K TÉTO OSOBĚ DOMŮ NA MASÁŽ.(je masérka,vykládá karty,léčí, je zkrátka "andělská" ;)..dnes,když si na to vzpomenu,možná slzička by i ukápla.O andělých vím své...nacházím často bílá peříčka,některá si nechám,za některá jen poděkuji a fouknu je do světa.. (hello) PROVÁZEJÍ MNE VŠUDE!!!..Pro mě však je i hodně blízká madonna nebo svatá Marie,jak kdo chce a k bohu jsem asi ještě uplně nedošla ,-).Je mi moc dobře v tom "mém" vnitřním světě a to je důležité.Mám také i zkušenost,kdy mě navštívil můj první manžel,který zemřel před 9 lety (v 25 letech,tragicky),PŘIŠEL SE ROZLOUČIT :(

ODPOVĚDĚT
Veronika H. (veronininka) ID 190912 (14.10.2014, 21:20)
Mám to v sobě hodně podobně, jako Vy :-) Jen mi to tak nějak přichází životem samo.... Ale začala jsem to hodně vnímat asi tak před 6 lety...

ODPOVĚDĚT
MARTINA K. (ANGEL) ID 343636 (14.10.2014, 22:13)
(L)...já to velmi často vnímám až poslední 3 roky,kdy se mi plní jeden dávný sen za druhým,kdy jsem častěji ŠŤASTNÁ A SPOKOJENÁ (nerouhám se,děkuji)...chci dospět k tomu,že mě nebude už skoro nic vysilovat,kdy mě spousta věcí,lidí,situací nechá ledově klidnou....vím,bude to hodně těžké,ale já to dokážu.. :-$ :-$ :-$

ODPOVĚDĚT
Veronika H. (veronininka) ID 190912 (15.10.2014, 8:39)
:-) jojo, je to prima.... Taky jsem si utřídila lidi kolem sebe, život tak, jak mi vyhovuje (alespoň to, co ovlivnit zatím jde) a jsem sama sebou. A naučila jsem si stahovat jen to, co je pro mě a mou rodinu jen dobré.... Sama na sobě ještě musím hodně pracovat, ale zatím mi to tak nějak vychází.... [A] Přeju Vám, ať jste šťastná a spokojená (L)

ODPOVĚDĚT
MARTINA K. (ANGEL) ID 343636 (15.10.2014, 12:53)
...Vám také šťastné dny moc přeji... (hello)

ODPOVĚDĚT
Iveta J. (Ivetka55) ID 53766, mimibazar.cz/ivetka55 (14.10.2014, 11:30)
Já věřím v sebe. Věřím v to, že jen já si určuji, jak se bude můj život vyvíjet. Na vědomé či nevědomé úrovni. Mám to vyzkoušené. (F)

ODPOVĚDĚT
Veronika H. (veronininka) ID 190912 (15.10.2014, 8:39)
(L) (*) (hello)

ODPOVĚDĚT
Soňa P. (aknos) ID 89357 (14.10.2014, 10:29)
Jako dítě jsem nevěřila ale čím jsem starší vím, že něco existuje. Někde se tomu říká Bůh, někde Aláh...... Já jsem prostě přesvědčená, že existuje. Do kostela chodím málo ale přesto cítím víru v Boha, v posmrtný život......Staly se zvláštní věci, které nejdou vysvětlit rozumem. Před 20 lety mi zemřela starší sestra na rakovinu- měla 27 let a 6-ti letou holčičku. Ta neteř spala u nás a ráno vstávala s úsměvem a se slovy "v noci za mnou byla mamka, měla bílý šaty ale nic mi neříkala, jen se na mě dívala" Byli jsme jak opaření, neteř navíc ještě ani nevěděla, že už maminku nemá, řekli jsme jí to až ten den odpoledne, po návratu ze školy. Dodnes je skálopevně přesvědčená, že to nebyla halucinace. Navíc se asi po týdnu "zjevila" i mé mámě. A příklad z loňska, měla jsem 86 letou pratetu. Špatně chodila ale jinak se ještě obsloužila a výrazné zdrav. problémy neměla. Starala se

ODPOVĚDĚT
Soňa P. (aknos) ID 89357 (14.10.2014, 10:42)
o ni teta. Ten den co zemřela, byla od rána špatná. Nechtěla nic jíst, pít, nevstávala, jen ležela a hůř se jí mluvilo. chtěli jí volat sanitku ale teta odmítla, že je jí dobře a doktora nechce. ještě dodala "volá mě tatínek" Odpoledne usnula a už se neprobudila. O pár dnů později jsme zjistili, že zemřela na den stejně jako její otec -můj praděda- jen o 60 let později. Je to náhoda?? Kdo ví. Já věřím, že ne (F)

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 18108 (14.10.2014, 8:12)
verit, nevim, ale mam pocit, ze neco mezi zemi a nebem existuje, protoze jsem zazila ve svych 16 situaci, kterou si dodnes zive vybavuji

sla jsem rano kolem 6 do skoly, vysla ze vchodu a vsude hrobove ticho, zadny zvuk, lidi, nic, prede mnou se otevreli vchodove dvere z prvniho baraku, ale nikdo nevesel ani nevysel, jsem kolem vylozene probehla a pak jsem citila, ze se na me nekdo uprene diva, jsem se otocila a videla jsm mensi bilou zarici postavu s velkou hlavou a uprenym pohledem na me, postava zarila, bylo mi to neprijemne, jsem zrychlyla, podivala se kolem a porad to ticho a nikde nikde, jsem se otocila jeste jednou, jestli tam je a znovu jsem ji videla i s tim uprenym pohledem, kdyz jsem se otocila zpet, najednou jsem jako prvni zaslechla ptaky a videla lidi a vse se opet dostalo do normalu

ODPOVĚDĚT
Kristina R. (Krůžička) ID 103532 (14.10.2014, 8:09)
nevěřím v boha, anděle, .. ale věřím, že někde ve vesmíru může být podobná planeta jako Země a na ni život, ale nevěřím na únosy a čipy pod kůží a podobné pro mě kraviny, co se objevují v TV v souvislosti s UFO

ODPOVĚDĚT
Taťána E. (peggybundova) ID 140003, mimibazar.cz/peggybundova (14.10.2014, 7:52)
V něco věřím...neumím bohužel popsat, v co přesně...určitě ne v Boha jako dědečka s bílým vousem sedícího na obláčku...a věřím v sílu myšlenky...vím přesně odkdy, je to od chvíle, kdy jsem jako asi sedmiletá viděla v obýváku Ježíška ,-) myslím to vážně...vypadal tedy spíše jako anděl, prostě tím, že jsem v něho věřila, jsem ho tam viděla, a když mi pak v pozdějším věku vysvětlovali, že dárky dávají rodiče, byla jsem z toho pěkně zmatená.
Každopádně v nějakou vyšší sílu věřím, ono se s vírou lépe žije...ikdyž občas v životě přijdou chvíle, které člověku tu víru berou...na druhou stranu se mi příčí mnohé praktiky některých církví, nesnáším jakýkoliv druh fanatismu... (F)

ODPOVĚDĚT
Sandra F. (Carcullca) ID 342099 (14.10.2014, 7:31)
clovek musi v něco** věřit jinak by se v dnešní době zblaznil.. Není zdravé něčemu fanaticky propadat. ale proč nevěřit ....?? já věřím v sílu přírody,a ve stražného anděla.. někdy nás potkají situace kdy ro
zum nenajde řešení..

ODPOVĚDĚT
Marcela Š. (Macek70) ID 15624, mimibazar.cz/macek70 (13.10.2014, 22:20)
Já věřím v něco,ale nevím v co. Určitě je něco mezi nebem a zemí [A]

ODPOVĚDĚT
Hanka B. (Hanka_Bohmova) ID 272761, mimibazar.cz/hanka-bohmova (13.10.2014, 21:06)
nemám ráda takové ty "loutkové" představy o světě a lidech... já věřím ve svobodnou vůli :o) Kromě toho jsem fakt echtovní katolička, teda asi bych neměla psát "kromě toho", ale "také proto", protože to s tím principiálně souvisí.

Nebyla jsem vychovaná jako křesťanka, ale už v dětství jsem setkala "uvnitř" s Ježíšem, on sám se mi nějakým způsobem dával poznat a vedl mě, takže jsem nakonec na gymplu požádala o křest a později jsem jako terciářka vstoupila do karmelitánského řádu, protože jsem tam našla to, co už mi od toho dětství "rostlo v srdci".

ODPOVĚDĚT
zdenka k. (kubjatovaz) ID 61301 (14.10.2014, 23:20)
Hani krásně jste to napsala.O tomto setkávání také něco vím. (L)

ODPOVĚDĚT
Šárka P. (Ssara) ID 203308, mimibazar.cz/ssara (13.10.2014, 20:57)
Mozna vam ve hledani muzou pomoci knizky jako je Tajemstvi od Rhondy Byrne nebo Hovory s Bohem od Neale Donald Walsche..kazdy jsme jiny a z viry si vezmeme takovy kousek,ktery sedne nasi osobnosti...mne osobne Donald pomohl hodne,vse si utridit. Neni to zadna vymyvarna mozku...
Preji vam,at najdete,co hledate (F)

ODPOVĚDĚT
Šárka B. (Visalaje) ID 283999, mimibazar.cz/visalaje (13.10.2014, 20:36)
Kdo nic neví, musí všemu věřit.

Jan Neruda

ODPOVĚDĚT
Naďa Z. (Zezulci) ID 345886 (13.10.2014, 20:35)
nejsem silně věřící(tak že bych byla pravidelně v kostele) i přesto, že jsem z katolické rodiny...ale v co věřím je posmrtný život,to že "někdo" řídí naše osudy a andělé-to jsou ochránci mých dětí,protože, co už v životě přežily nejen za pády by snad normálně přežil jen profesionální kaskadér :-D děti mám pokřtěné, věřím v jejich ochranu,ale víru jim nijak nevnucuji,na co se zeptají,když vím odpovím,ale nenutím...Každý musí věřit jen tomu, čemu chce věřit, nejde nic vnucovat [A] [A] [A]

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 99576 (13.10.2014, 20:00)
Vy, které tvrdíte, že věříte v existenci UFO ale ne Boha...nemyslíte, že jak lidstvo, přírodu, tak i UFO musel někdo stvořit? Nějaká prasíla, praprincip a je šumák, jestli jí říkáte Bůh nebo ne. Nemyslím tím Pána Boha, který je dnes zprofanovaný a jehož učení si církev tak trošku poupravila.

ODPOVĚDĚT
Jaroslava Š. (svecina) ID 339697, mimibazar.cz/svecina (13.10.2014, 19:58)
Já jsem vždycky věřila že něco je mezi zemí a nebem do kostela jsem nechodila a ani nechodím ale tak nějak jsem věřila do té doby než se moji rodiče odstěhovali z rodinného domu do bytovky a jejich soused je místní farář větší hovado a sprostáka jsem nepotkala je to vyloženě nemocný člověk a rozdvojená osobnost kdo ho nezažil neuvěří neustále uráží a sprostě nadává mojí mámě a když si muj bratr mu dovoli říct že tak by se chovat neměl tak na něj zavolal policii a vymyslel si uplnou pohádku naštěstí jsme měli svědky a takový člověk každou neděli káže u nás v kostele

ODPOVĚDĚT
Taťána E. (peggybundova) ID 140003, mimibazar.cz/peggybundova (14.10.2014, 7:44)
*-) Proto, že nějaký jeden ČLOVĚK je hovado, jste přestala věřit? *-) To mi nezní moc logicky (zip)

ODPOVĚDĚT
Jaroslava Š. (svecina) ID 339697, mimibazar.cz/svecina (14.10.2014, 9:13)
Protože kdyby nějaký Buh byl tak nemuže mít snad takového služebníka ještě jsem zapomněla doplnit že je to alkoholik a ty pravidla jejich celibátu by mně taky docela zajímala (hello)má neustálé dámské návštěvy které schání přes net klidně si tam dovalí ženskou na celý víkend z druhého konce republiky no a ty noční pařby to jste neviděla ještě doplním je mu zhruba 60 let a vypadá jak slizoun a uchyl a v tom domě bydlí i 3 staré ženy které celý život chodili do kostela a kvuli němu přestali tak asi tak (hello)

ODPOVĚDĚT
Taťána E. (peggybundova) ID 140003, mimibazar.cz/peggybundova (14.10.2014, 9:52)
Ale jo, já Vám věřím, že je hnusný ,-) ale to je o lidech, ne o Bohu...mám ve svém okolí podobnou zkušenost, o které jsem psala v nedávné diskusi o náboženstvích...velmi zbožný muž, vysoký hodnostář Jehovců, mlátí svoji dospělou dceru a svoji matku utrápil k smrti...sprostý, chlastá...ale ono jedna věc je víra a druhá je církev, která je, a to se projevilo už mockrát, skrznaskrz zkorumpovaná a prolezlá všelijakým zlem...to, co píšete, mi přijde jako kdybyste řekla, že kamarádčin manžel je hajzl, tak proto je i ten Váš a všichni manželé na světě ,-) jinak jsem chtěla říct, že celibát jako takový mi přijde jako pěkně nesmyslná věc a v důsledku škodlivá-o všech pedofilních aférách katolických duchovních netřeba snad mluvit...v protestantské církvi třeba takové hloupé omezení není...kněží mají normálně rodiny, děti... (F)

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 99576 (14.10.2014, 12:37)
Táni, celibátem jsou prolezlá téměř všechna náboženství, protestantské je benevolentnější ale měla jsem možnost pobývat mezi indickými mnichy a ti žijí celibátem dobrovolným nikoliv přikázaným a nemají potřebu někoho zneužívat. Jejich učení jasně praví, že k osvícení je jediná cesta a to je askeze ve všech směrech a posvátná kniha Bhagavadgíta praví, že nikdo, kdo má rodinu, nikdy se plně nemůže věnovat duchovnímu životu, protože starosti kolem rodiny ho vždy vtahují do reality, od které se naopak snaží vzdálit. V tom je teda rozdíl oproti přikázanému celibátu podotýkám ne u všech kněžských společenství. Celibát má být taky zkouškou vlastní vůle a ani kněz není dokonalý. Jak si to pak vyříká s tím nahoře je jeho věc ale za znásilňování dětí bych je opravdu trestala.

ODPOVĚDĚT
Taťána E. (peggybundova) ID 140003, mimibazar.cz/peggybundova (14.10.2014, 17:04)
Ano, já vím, že každý dělá chyby, o to nejde, spíš se zamýšlím nad tím důvodem...PROČ se po nich ten celibát vyžaduje...jak píšu níž, srovnala bych to se zákazem třeba dýchání nebo jiné lidské potřeby...a osobně si nemyslím, že by duchovnímu bylo v něčem prospěšné žít mimo realitu... ,-) ale naprosto chápu, že každý to vidí jinak a toto by stejně bylo na nekonečnou diskusi ,-) (hello)

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Hanka B. (Hanka_Bohmova) ID 272761, mimibazar.cz/hanka-bohmova (14.10.2014, 12:31)
z mého pohledu - cítila vy jste někdy touhu po celibátu, po nerozděleném odevzdání se? Když člověk něco takového cítí, už mu celibát vůbec nepřipadá tak nesmyslný.

No a co se týče pedofilních afér, v protestantských církvích jsou také. A statisticky naprosto nejvíce je jich ze strany lidí, kteří žádné překážky v sexuálním životě nemají (rodinný příslušník, učitel). Takže s celibátem bych to přímo nespojovala, spíš s uvolněním ostražitostí při výběru kandidátů na kněžství a při jejich přípravě... možná taková ta snaha o kvantitu na úkor kvality.

ODPOVĚDĚT
Taťána E. (peggybundova) ID 140003, mimibazar.cz/peggybundova (14.10.2014, 16:59)
No Hani, abych odpověděla...popravdě...touhu po celibátu jsem nikdy necítila ,-) a jinak nic ve zlém, vím, že jste silně věřící, mám věřící lidi ráda, jen mi ta nutnost celibátu prostě fakt přijde stejně nesmyslná jako kdyby těm lidem zakázali jíst nebo pít...normální lidská potřeba...ale je to jen můj pohled, věřím, že mnoho duchovních jde do celibátu opravdu upřímně, nějaký smysl v něm vidí a dodržují jej po celý život...bohužel o pedofilních skandálech kněžích jsem zatím vždy slyšela jen v souvislosti s katolickou církví, ale netvrdím, že musím vědět o všem, co se kde šustne v jiných církvích (H) vážně nic ve zlém (F)

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Jitka P. (jitule1220) ID 41178, mimibazar.cz/jitule1220 (14.10.2014, 10:56)
Ano, je to o lidech. Bůh nám dal svobodnou vůli, takže každý bude jednou účtovat sám za sebe. Ne za to co udělal soused, duchovní apod... A s tím celibátem je to těžší. Já měla donedávna stejný názor , ale jen protože jsem o tom moc nevěděla. Tohle je na delší diskusi. Měla jsem možnost slyšet i katolického kněze i protestanta.

ODPOVĚDĚT
Taťána E. (peggybundova) ID 140003, mimibazar.cz/peggybundova (14.10.2014, 11:15)
Jitko děkuji (F) já si dovolím myslet, že o tom také poměrně dost vím, můj táta byl nedostudovaný katolický kněz, z přísně katolické rodiny, strýc vysoký církevní hodnostář...přesto tento názor stále zastávám...že když se dospělý, zdravý chlap "dobrovolně" vzdá na celý život sexu, tak je to jedno velké pokrytectví, anebo ten člověk nemůže být po psychické stránce zdravý... a po kratší či delší době mu to stejně začne tlačit na mozek a jak to pak dopadá, bohužel víme... :-| vím, že je to takto strašně zjednodušeně napsáno a máte pravdu, že taková diskuse by byly na dlouho (hello)

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 456 (13.10.2014, 19:46)
zkuste si přečíst knihu od Lorny Byrne - Andělé v mých vlasech, třeba vám to pomůže vyřešit vaši otázku
spousta rozhovorů s ní lze vyhledat i na youtube
https://www.youtube.com/watch?v=RMcNo9DWPwo

ODPOVĚDĚT
Veronika H. (veronininka) ID 190912 (14.10.2014, 15:49)
...tak zrovna tahle knížka mi fakt nic nenabídla.... Plno ženským připadá úžasná, jen mně asi připadá, že se v tom ztrácím....? Jednou vidí anděly tak, pak zase onak, pak jsou to duchové, jindy mi to připadá, že vidí auru..... Já nevím.... Moc tam mluví o Bohu,... na můj vkus....

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 456 (14.10.2014, 16:02)
to je určitě škoda, tato kniha nabízí mnoho a Lorna to vše popisuje pěkně srozumitelně

ODPOVĚDĚT
Veronika H. (veronininka) ID 190912 (14.10.2014, 21:03)
.... ale to určitě :-) Jen je asi mou chybou, že jsem od knížky čekala něco jiného..... Hledám něco, co vůbec zatím nenacházím..... Stojím u těchto knížek v knize třeba hodinu a listuju a pročítám, ale nějak mě zatím nic neoslovilo tak, jak potřebuju.... Takže má chyba.... :-)

ODPOVĚDĚT
Petra k. (petulisek) ID 125836 (13.10.2014, 19:43)
Vest kohokoliv k cemukoliv je jen 50% opravdove viry. Kazdy si to musi srovnat v sobe sam. Jsem krestanka, patrim k rimskokatolicke cirkvi, lec nejsem praktikujici, ale v Boha verim. Proste to tak mam. Zaroven verim v lidstvo, ve zdravy rozum....a verim, ze lidska blbost je vecna, to uz je zas zivotni zkusenost ,-)

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 12352 (13.10.2014, 19:24)
Nikdy jsem nebyla vedená k víře... A sama jsem si jí postupně našla... Nejdřív Anděly, pak Boha... Loni jsem byla přijata do Katechumenátu, ted jezdím na pravidelné přípravy na křest do kláštera... Prostě jsem k tomu došla postupně, sama a mám báječnýho faráře, kterýmu můžu říct, že s něčím nesouhlasím atd a nic mi nenutí, toleruje mě... Kolikrát si taky říkám, zda je to správná cesta, ale před pár dny jsem se vrátila z Vatikánu, kde jsem se dostala na mši, kterou sloužil papež... Ta síla toho okamžiku byla strašně silná, atmosféra nepopsatelná, ta síla davu byla fakt mazec (L) (L) (L)

ODPOVĚDĚT
Olga T. (OlinaT) ID 23783, mimibazar.cz/olinat (13.10.2014, 19:15)
Já vzhledem k okolnostem v rodině nevěřím - víra a falešnost jedněch mě vzala všechny ideály. Ale hlavně jsem asi věřící nikdy pořádně nebyla. NA co věřím teď v poslední době je trocha esoteriky (teď jsem přečetla knížky Sára kniha první atd. a je to o pozitivním myšlení, snažím se si z toho něco vzít). A na co věřím, jsou andělé....jinak bůh apod. ne (F)

ODPOVĚDĚT
Veronika H. (veronininka) ID 190912 (14.10.2014, 21:06)
Děkuju za inspiraci :-) , juknu na knížku.... Třeba je to něco, co mi zase něco dá.... (hello)

ODPOVĚDĚT
Celkem: 27 (zobrazuje se 1-20)1, 2 další >>