Chorvatsko
Kam do Chorvatska co nejblíž k nám (co nejmíň kilometrů)? Známý byl nedávno a říkal, že jízda náročná. Nikdy jsem v Chorvatsku nebyla, nechtěla bych někam daleko, chtěla bych jen na pár dní, třeba prodloužený víkend. Děkuji.
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 8 komentářů
RENATA Kroutilová (RIBANNA) ID 25485, mimibazar.cz/ribanna (14.7.2016, 19:30)
Právě jsem se z Chorvatska vrátila. Na prodloužený víkend bych nejela. Byli jsme tam 12 dní, týden na Istrii a zbytek na Krku.
Cesta tam v sobotu ve 3 ráno z Liberce přes Prahu, Halámky, St. Polten, slovinskou dálnici až k Postojné a dál k hranicím a sjezd dolů do Poreče jsme jeli 14 hod., cesta byla volná, vyhnula jsem se Vídni a stáli jsme asi hodinu na přechodu Dragonija (Slovensko-chorvatská hranice).
V sobotu pak přejezd z Poreče na ostrov Krk (destinace také KRK město) cca 5 hodin, ucpaný kruhový objezd před mostem na Krku - cca 2 hodiny zpoždění.
Zpět včera v 7 ráno z ostrova Krk, město KRK průjezd super až do Vídně - Vídeň ucpaná, cca hodinu v zácpě, popojížděli jsme (čas cca 16,00 hod, takže odpolední špička.), šílená D1 - sjela jsem u JIhlavy na silnici 38 . Celkem jsme to jeli také 14 hod.
Řídila jsem sama tam i zpět, unavená jsem nebyla, ale náročné to je.

Kateřina V. (katkaValkova) ID 40922, mimibazar.cz/katkavalkova (14.7.2016, 20:40)
My vyjížděli z KRKU cca ve 20.00 hodin (ze spodní části) a domů jsme dorazili před pátou hodinou ranní, takže cesta 9 hodin s asi 3-4mi zastávkami na sváču a WC.
Jeli jsme přes Madarsko
Spíš by mi asi přišlo líto těch peněz za tu cestu (nafta, dálniční známky, atd.) - jen kvůli pár dnům.....

RENATA Kroutilová (RIBANNA) ID 25485, mimibazar.cz/ribanna (15.7.2016, 9:02)
Řekla bych, že ten rozdíl v hodinách je přejezd ČR - na Moravu to máte blíž. Navícna cestu zpět od Nymburka příšerně lilo a jelo se 30 km v hodině. Také asi záleží na autě, mám starou Fabii a víc jak 120 s ní nejedu.. A ano souhlasím - cena cesty je poměrně vysoká.

Kateřina V. (katkaValkova) ID 40922, mimibazar.cz/katkavalkova (15.7.2016, 14:00)
(Y)
To už si musí paní rozmyslet sama, spočítat náklady na cestu a promyslet, jestli se to kvůli třem dnům vyplatí....

Za mě asi ne. Volila bych asi nějakou jinou variantu na tři dny...třeba Balaton v Madarsku nebo termály

Jana M. (jannica007) ID 386470 (14.7.2016, 9:03)
Náročná jak kdy,jak pro koho.Záleží zda chytnete kolony,jezdáme až na Makarskou,zvládneme to za 10-11hod. jízdy.Doporučovala bych Istrii na prodloužený víkend,do těch 750km.Letos je na cestě docela hodně kompilkací,ve Vídni,a na Chorvatských hranicích se dělá nová dálnice,může se to zaseknout,letos jsme tam stály cca 45minut.A naše D1,to je kapitola sama pro sebe.
Užijte si to (plavec) (plavec) (plavec) (plavec)

Marta S. (martazdaleka) ID 578565 (14.7.2016, 0:25)
Teď jsme se vrátili z Istrie, byli jsme úplně první chorvatský záliv sousedící se Slovinskem, jmenovalo se to Kanegra a bylo tam nádherně, kousek od Umagu. Hlavně překrásné úžasně čisté moře. Vybrali jsme si to, že je to nejblíž. I přes to, že jsme u nás najeli na dálnici a sjeli až ve slovinském Koperu, tak každá cesta skoro 10 hodin 8o| 8o|Tam i zpět jsme chytli hnusné počasí v Alpách, dnes pršelo prakticky celou cestu, k tomu kolony u Mnichova a Salzburku. Ale nelitujeme. Jen jsme tam dojeli, a už jsme litovali, že za týden pojedeme domu, když už jsme absolvovali tak dlouhou cestu, tak jsme si to tamj eště prodlužovali - našli jsme si ještě apartmán u Umagu. Na prodloužený víkend mi to přijde jako neadekvátně dlouhá cesta, taky dost drahá, aby se hned jelo zpět, ale to je můj názor po čerstvé zkušenosti (F)

Ivona P. (aquamarina) ID 340935, mimibazar.cz/aquamarina (13.7.2016, 20:46)
doporučím slovinský Piran - už za šest hodin na pláži u moře - Piran, nejkrásnější město Slovinska

Dasa H. (bamida) ID 129370, mimibazar.cz/bamida (13.7.2016, 19:42)
Leni, když jsem jela poprvé do CHorvatska - tak jsem jela také jen na 5dní. Jela jsem do Omiše a užila si to . Cesta se dá zvládnout-jezdíme už odpoledne třeba v 15.00h a jedem třeba do půlnoci - tak chodíme spát i doma . Pak stojíme , spíme a pak třeba jedem zase až v 5h. Dá se to zvládnout. Berem na cestu mrkev,tu manžel chroupe během cesty, na flešku nahraji vtipy a co pomáhá fakt dobře je koupit Ginko a brát si ho během cesty s cocacolou a kávou. To si manžel pochvaluje. Tak dobře vyberte a pěknou dovolenou. (child1) (child2) (child1) (child2) (child1) (L)

Vladimíra O. (Vlaber) ID 197075, mimibazar.cz/vlaber (upraveno 13.7.2016, 20:10)
My byli , ne v Chorvatsku,ale ve Slovinsku. Tady http://apartments-adria-ankaran.booked.cz/ Mají moře sice jen kousek,ale stejné jako v Chorvatsku a služby perfektní.V kempu bylo ubytování jak ve stanech,tak v bungalovech,tak v hotelu. V kempu v ceně vnitřní i venkovní bazén. (Y) Všude čisto.Opravdu se nám moc líbilo.Večer jsme jezdívali do Koperu,to je přímořské městečko-promenáda,bary,městská pláž,přístav. (F)

Lenka M. (lilikaspi) ID 3743 (13.7.2016, 15:51)
Nekdo tu nedavno psal ze nejbliz je more ve slovinsku jak se tocili ucastnici zajezdu,ze tam je taky pěkně

Jitka S. (desty) ID 54, mimibazar.cz/jitkas (13.7.2016, 15:16)
Nejblíž je Istrie - Pula, Medulin, Fažana atd. Na prodloužený víkend bych nejela - jsem na to moc líná :-) Resp. jela pokud bych vyjížděla z Brna nebo ze spodku ČR.A dle zkušeností mých i známých je Istrie taková nevyzpytatelná na počasí v počátku sezony.