Český ráj - výlet
Prosím, byl by někdo, kdo to tam zná, ochotný poradit jednodenní výlet (dítě 6let) v Českém ráji (příp. + Jičín), kam se podívat a v jakém pořádí (takový itinerář)? Velmi děkuji za ochotu.
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 4 komentáře
Lenka S. (leontynkas) ID 5194, mimibazar.cz/leontynkas (30.7.2016, 22:09)
Právě jsme se z Českého ráje vrátili a navštívili jsme : Hrubou skálu - skály a zámek (ten zklamal), ale procházka mezi skalami super, zpět Trosky. Druhý den dopoledne Jičín a muzeum v centru města - zajímavé. Pak Dětenice - středověkou krčmu a zámek se strašidelnou prohlídkou - smála jsem se i já, provázela čarodějnice a ještě je tam peklo, to se líbilo děckám moc. Třetí den Prachovské skály - velké zklamání oproti jiným skalám, koupaliště v Jičíně- fajn.

Irena F. (irisek) ID 22809 (26.7.2016, 14:22)
Pro malé dítě ty Staré Hrady byli jsme tam celý den a Dětěnice tam dělají i prohlídky z pohádkovými bytostmi

Lada V. (LadaVac) ID 30183, mimibazar.cz/ladavac (26.7.2016, 12:08)
My tam jedeme na dovolenou,plánujeme Kost- je tam pohádková prohlídka nebo prohlídka s katem / máme větší děti/,pak určitě výlet přes Valečov a Drábské světničky,když bude krásně,tak koupaliště v Turnově a rafty na Jizeře.Určitě mohu doporučit i Staré Hrady -prohlídky pro děti,taktéž Dětenice,Štastnou zemi ,Mirákulum,Trosky,Hrubá skála,všude jsou nádherné výhledy na Český ráj,procházky v okolí,možnosti půjčení kol,koloběžek.Taky určitě půjdeme projít kolem míst,kde se točil film Jak dostat tatínka do polepšovny.Děti ten film milují http://www.cesky-raj.info/dr-cs/12980-jak-dostat-tatinka-do-polepsovny-okolim-zamku-hruba-skala.html

Irena F. (irisek) ID 22809 (26.7.2016, 14:16)
Tak tu prohlídku na Kosti s katem doporučuji sice nemusím nějaké mučírny a tak ale u tohohle jsme se i pobavili a ještě jsme se vydali z Kosti udolím Plakánek až sem http://www.vesecusobotky.cz/index.php/vesecka-zastaveni a pak ještě do Střehormy kde je mlýn kde se natáčela pohádka S čerty nejsou žerty a pak zase zpátky

Lada V. (LadaVac) ID 30183, mimibazar.cz/ladavac (27.7.2016, 9:26)
Irčo,děkuji.když jsem o tom četla,zaujalo mě to a vzhledem k tomu,že už máme doma počínají prní pubertu,asi by je to oslovilo (Y)

Irena F. (irisek) ID 22809 (28.7.2016, 5:10)
Akorát ty prohlídky z katem jsou akorát od pondělí do pátku o víkendech ne a myslím že časy jsou jen v 10 a 15 hod

Ilona M. (ililina) ID 250019 (26.7.2016, 11:47)
Přímo v Jičíně je na Valdštejnově náměstí Muzeum hry - v případě deštivého počasí. Jinak pěkná je Cipískova stezka - v informacích si vyzvednete formulář a můžete vyrazit z náměstí a plnit zadané úkoly... Dále je tam Valdická brána, typická pro Jičín, hned pod ní je pěkné hřiště a ještě pod ním Rumcajsova ševcovna. V okolí - 6km od Jičína jsou Prachovské skály, celodenní výlet. Dále od Jičína - Trosky, Hruboskalsko, u Sobotky - Kost, pěkná procházka je údolím Plakánek ke Kosti.... pokud by jste chtěla, více výletů, napište mi do zprávy