Tablet - rozbité nabíjení
Máme tablet 5 měsíců koupený v Electrowordu, konektor na nabíjení přestal držet a špatně se nabíjí. Jak byste postupovaly? Dá se reklamovat? Děkuji.
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 9 komentářů
Michaela J. (Beatík) ID 566032, mimibazar.cz/beatik (1.6.2017, 21:56)
Ano, stalo se mi u tabletu Lenovo. Právě tím, že jsem používala i během nabíjení ,-) Poškodil se konektor u nabíječky. Tak jsem šla, za necelých 100,- koupila nový USB kabel, vyměnila a na nějakou reklamaci se vykašlala.

ODPOVĚDĚT
Jana b. (fehofka) ID 93304 (1.6.2017, 20:45)
Reklamovali jsme Lenovo přímo u výrobce.Měli jsme problém s nabíjením a k tomu prasklý display.Nešlo to opravit,tak nám poslali dobropis a prodejce nám vrátil peníze.Koupili jsme si další a ten je po roce a půl používání zatím OK.Jediné co můžu doporučit je,nepoužívat tablet během nabíjení.Uvolní se při tom ten vstup a pak nabíječka přestane fungovat.Takže ve dne ho používáme a nabíjíme v noci..

ODPOVĚDĚT
hana k. (BERAS) ID 82508, mimibazar.cz/beras (1.6.2017, 12:03)
Určitě běžte reklamovat,u nás bylo to samé, stejný obchod stejná značka a bylo nám to opraveno

ODPOVĚDĚT
Lucie D. (lucijee) ID 4318, mimibazar.cz/lucieda (1.6.2017, 10:29)
Určitě to zkuste...a není to jen koncem nabíječky? To je v naší rodině neustále a naprosto u všeho...
Takže jak je něco v nabíječce, mají zákaz na to sahat a používat, pak to prostě dopadne tak, že za chvíli nenabiji nic 8-|

ODPOVĚDĚT
Michaela K. (Michaela68) ID 108446 (1.6.2017, 10:15)
stejný problém, úspěšně jsme reklamovali

ODPOVĚDĚT
Gabriela H. (KIMIK2) ID 285911, mimibazar.cz/kimik2 (1.6.2017, 9:30)
Taky máme Lenovo a ten samý problém, reklamovali jsme a máme ho opět vyčochtaný, ale už je po záruce, takže určitě reklamujte, nám jen vyměnili nabíječku a nabíjecí konektor

ODPOVĚDĚT
Jitka D. (Ayra) ID 3251, mimibazar.cz/ayra (1.6.2017, 8:48)
Reklamaci určitě zkuste - na to máte nárok a za zkoušku nic nedáte.
Pravdou ale je, že vykloktaný konektor bývá v rámci reklamace často zamítnut jako mechanické poškození vzniklé nešetrným zacházením. Ale za zkoušku to určitě stojí.

ODPOVĚDĚT
Bronislava B. (broni77) ID 405162 (1.6.2017, 8:45)
dcera měla stejný problém s tabletem Lenovo..taky z Electrowordu..reklamovali jsme a poslali nový tablet..posílali jsme přímo na servis Lenovo, vše bylo zdarma (F)

ODPOVĚDĚT
Lenka B. (Brizule) ID 488521 (1.6.2017, 8:49)
Super, taky máme Lenovo, děkuji za radu. I když myslím, že to je spíš zacházením syna 6 let. Ale říkat jim to nemusím a zkusím reklamovat. Akorát co s těmi daty, co má v tabletu? (F)

ODPOVĚDĚT
jana b. (bemini) ID 75995 (1.6.2017, 17:45)
věřte, že to poznají ,-)

ODPOVĚDĚT
Bronislava B. (broni77) ID 405162 (1.6.2017, 8:54)
jj, u nás to bylo taky zacházením, ale s reklamací opravdu nebyl problém..do 3 týdnů poslali nový..data dát jedině na paměťovou kartu, holka přišla o vše,nepočítali jsme, že dají nový tablet.

ODPOVĚDĚT
Kamila P. (Kamis1) ID 218404 (1.6.2017, 8:33)
No a proč by ne, hned ho reklamujte (F)

ODPOVĚDĚT