| Soňa P. (aknos) ID 89357, mimibazar.cz/aknos (19.8.2021, 8:14) |
Pokračování. Nebo, ať mi pošlou platební údaje. Nikdo mi neodpověděl. Druhý den dopoledne, jsem poslala další mail, ať mi pošlou platební údaje, nebo si mohou platbu stáhnou. Údaje měli a platba byla povolená z naší strany. Zase mi nepřišla odpověď. Byla jsem už dost nervozní, protože mi došel od nich další mail, že nemají platbu a že mi rezervaci zruší. Proto jsem se rozhodla tam zavolat. Na číslo které tam bylo uvedeno, jsem se vůbec nedovolala, na stránkách hotelu jsem našla jiné číslo. Na to jsem se dovolala, řekla jsem že máme rezervaci ale nemáme zaplaceno, žádala jsem informace. Pán řekl, že vše ověří, ať zavolám za chvíli. Ještě jsem to 3x zkoušela, mobil vyzváněl ale pak následovala hláška, že číslo je nedostupné. Získali jsme pocit, že hotel není seriozní a proto jsme si odpoledne, den před odjezdem rezervovali pobyt jinde. Večer od nich přišel mail, že platba není problém a můžeme zaplati
ODPOVĚDĚT |
| | Soňa P. (aknos) ID 89357, mimibazar.cz/aknos (19.8.2021, 8:27) |
zaplatit na místě . Ten mail jsem si přečetla až v den odjezdu, jen jsem jim napsala, že protože se mnou nekomunikují, jsem nucena pobyt zrušit. Včera mi poslali mail, že požadují zaplacení 1000 Euro. Jak situaci řešit? Na účtu jsme zablokovali, aby nám nemohli oni peníze strhnout. Můžou se s námi soudit?
ODPOVĚDĚT |
| | | Martina K. (ošla) ID 159697, mimibazar.cz/osla (19.8.2021, 21:40) |
Záleží, jak jste měli nastavené storno ... předpokládám, že stornopoplatky chtít mohou.
ODPOVĚDĚT |
| | | Stanislava B. (stanule) ID 21846, mimibazar.cz/0 (19.8.2021, 9:07) |
Zkuste kontaktovat Booking a zeptat se jich, jestli mají nárok. Ale podle mne nemají.
ODPOVĚDĚT |