Karin W. (kajan) ID 36167
|
|
mimibazar.cz/kajan
|
Oblast: Karviná |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 1. 1. 2007 |
Naposledy: 13. 4. 2024, 12:26
|
|
|
|
Preferuji Zásilkovnu. Na postavě nefotím, neměním, cena je pevná. Děkuji za pochopení.
|
|
Dita Tomková (ditatomkova)
ID 5560
, mimibazar.cz/ditatom
(19. 2. 2013, 17:44)
|
dobrý den, Karin, svetřík, za který jste mi udělila negativní hodnocení, jsem na sobě měla jednou a prala jednou, byl mi malý. Nechápu, jak můžete psát "ve skutečnosti", když jste ani u jedné skutečnosti nebyla. Škoda, že jste mě nekontaktovala na mailu a hned kárala. Pokud nejste spokojená, vrátím Vám platbu a Vy mě svetřík. Mrzí mě, že to musíme řešit přes hodnocení, nikdy jsem domluvu neodmítla a vždy se snažila být vstřícná! Možná nemáte nál |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Karin W. (kajan)
ID 36167
, mimibazar.cz/kajan
(upraveno 19. 2. 2013, 18:42)
|
Koupila jsem od Vás zboží. Foto svetříku "jednou praného, bez vady" jsem vyfotila a mám v rodinných, nechť si každý udělá svůj názor. Nekárám, pouze uvádím skutečný stav věci. A neudělila jsem negativ, ale neutrál. A já mám od Vás neutrál za neutrál? Nebo jsem Vám nezaplatila včas? |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Dita Tomková (ditatomkova)
ID 5560
, mimibazar.cz/ditatom
(19. 2. 2013, 17:55)
|
A proč tedy nechcete vrátit platbu a poslat svetřík zpět???? A proč to nemůžeme řešit spolu mailem, ale veřejně, tak "ať si každý udělá obrázek"? Trvám si na svém a mrzí mě, že slušná dohoda mi nebyla umožněna. Ale znovu říkám, pokud Vás to potěšilo, ráda Vám tu radost dopřeji. S pozdravem Mgr. Dita Tomková |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Karin W. (kajan)
ID 36167
, mimibazar.cz/kajan
(upraveno 6. 4. 2016, 22:31)
|
Slušnost je uvést skutečný stav věci a neuvádět v omyl, jak k tomu kupující příjdou? |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
Dita Tomková (ditatomkova)
ID 5560
, mimibazar.cz/ditatom
(20. 2. 2013, 10:17)
|
MYSLÍM, ŽE SLUŠNOST JE KRITKU OZNÁMIT PŘÍMO TOMU, KOMU PATŘÍ. ČTYŘIKRÁT JSEM VÁM NABÍDLA PLATBU ZPĚT, UZNÁVÁM, ŽE POPIS OBLEČENÍ JE VĚCÍ SUBJEKTIVNÍ, ALE TRVÁM SI NA TOM, ŽE SVETR BYL JEDNOU VYPRANÝ POTÉ, CO PŘIŠEL Z MMB JAKO "NOVÉ ZBOŽÍ". NIKOHO V OMYL NEUVÁDÍM! KONČÍM NAŠI "DISKUZI", JE MI STYDNO PŘED TĚMI, CO TO ČTOU. NIKDY JSEM NA MMB NEKRITIZOVALA NĚKOHO JEŠTĚ PŘEDTÍM, NEŽ JSEM SE S NÍM SPOJILA, ALE VÁM TU RADOST DOPŘEJI. Mgr. Dita Tomková |
ODPOVĚDĚT
|
|
Olga M. (olg555)
ID 129417
(upraveno 22. 11. 2012, 23:24)
|
Byla jsem zklamaná z neuskutečněného obchodu, bohužel jsem nestihla do 24 hodin odpovědět na mail. Odpověděla jsem za 40 hodin a už bylo prodáno dalšímu zájemci... |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Karin W. (kajan)
ID 36167
, mimibazar.cz/kajan
(15. 11. 2012, 21:22)
|
Prodávala jsem celý set, Vy jste měla pouze dotaz na jednu věc ze setu a navíc jste se ozvala až třetí den od dotazu. V podmínkách mám napsáno, že zboží po 24 hodinách dávám k dispozici dalšímu zájemci. Negativní hodnocení tedy beru jako neoprávněné. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Olga M. (olg555)
ID 129417
(22. 11. 2012, 23:23)
|
Máte pravdu, podmínky jsem četla až dodatečně. 24 hodin mi obvykle stačí, ale jsou situace, kdy se to nepovede... Tak se omlouvám, byla jsem fakt zklamaná. |
ODPOVĚDĚT
|