Marta Procházková (prochna) ID 125989
|
|
mimibazar.cz/prochna
|
Oblast: Zruč nad Sázavou |
|
Telefon: 722 067 868 |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 9. 4. 2008 |
Naposledy: 7. 5. 2024, 19:16
|
Aktualizace: 29. 4. 2020, 7:56
|
|
|
|
Odpovědná osoba :Jana Procházková - Balíčky odesílám POUZE na adresu uvedenou u OBJEDNÁVKY.
|
Radka Š. (raduliii)
ID 97794
(20. 2. 2012, 11:38)
|
Dobrý den, Marto, mikina gap dnes dorazla. Děkuji Radka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Michaela K. (mifi)
ID 9919
, mimibazar.cz/12041978
(8. 2. 2012, 15:14)
|
dobrý den, musím dát nagativní hodnocení , požádal mě i admi. MMB, koupila jsem zde dětské povlečení Mickey Maus, povlečení jsem vybalila a vyprala a následně jsem na něm objevila 3 velké díry (nekvalitně ušité ) vše za 2 dny , následně jsem kontaktovala prodejkyni ohledně odstoupení od kupní smlouvy , nebot nebudu přece kupovat kazové věci, prodejce mi vrátil za povlečení (92,-kč)které stálo 499,-kč + 2 x poštovné 64,.kč) 407,-kč jsou náklady na uvedení do původního stavu..... |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Marta Procházková (prochna)
ID 125989
, mimibazar.cz/prochna
(8. 2. 2012, 19:31)
|
Psala jsem Vám,že povlečení pošlu na reklamaci. To jste však několikrát odmítla s tím,že podle toho a toho paragrafu máte nárok na vrácení platby a to ihned. Podle ČOI i administrátorů se jednalo o reklamaci (zboží bylo vybaleno a vypráno). Jen jste se vytahovala tím kolik máte obchodů a že máte pravdu i přesto,že to tak nebylo. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Michaela K. (mifi)
ID 9919
, mimibazar.cz/12041978
(8. 2. 2012, 20:31)
|
podle mých informací na čoi , kde jsem podávala písemný návrh na prošetření přes e-podatelnu (27.01.) , jak pracovní čoi požádali , mi bylo zděleno , že na to nemáte právo si účtovat náklady 407,-kč ....))) tak se necháme překvapit |
ODPOVĚDĚT
|