Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Zuzana R. (Fishie) ID 26743

Zuzana R. (Fishie) ID 26743
mimibazar.cz/fishie
Oblast: Brandýs nad Labem
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 13. 10. 2006
Naposledy: 21. 4. 2024, 11:18
Aktualizace: 24. 5. 2021, 8:55
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 424
VŠECHNY FOTOGRAFIE 6
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získala 5 negativních hodnocení
Romana M. (Raketka) ID 16171 (9. 7. 2010, 10:57)
už 3 týdny mám objednáno (od 18.6.) a stále nic !!!
Na mail nereagují, telefonní číslo se hlásí jako neexistující!
Tak nevím, jestli mám balíček vůbec čekat 8o|
ODPOVĚDĚT
Romana M. (Raketka) ID 16171 (21. 7. 2010, 12:02)
Dnes balík dorazil. Děkuji.
ODPOVĚDĚT
Hana Z. (hanaska) ID 9008 (24. 1. 2010, 0:39)
Připojuji se s negativím hodnocením (N) Zboží bylo objednáno, paní Zuzana nereagovala. Po několika týdnech čekání jsem ji oslovila opět a připoměla se. Opět žádná reakce. :-| Není mi dost dobře jasné, proč si takovýmto přístupem odrazujete potencionální zákazníky. :-S
ODPOVĚDĚT
Markéta K. (field) ID 48217 (19. 1. 2010, 16:51)
Bohužel musím napsat pravý opak než všichni ostatní.S paní Zuzanou mám špatnou zkušenost.Slíbila ,že se ozve a nic ani po několika vzkazech.Doufám ,že ostatní budou mít vše v pořádku.Markéta.
ODPOVĚDĚT
Zuzana R. (Fishie) ID 26743 , mimibazar.cz/fishie (19. 1. 2010, 21:09)
Psala jsem Vám, že jsem nemocná, bohužel jsem na to zapoměla a těch několik vzkazů je jeden. Já tedy nevím, jestli toto je u Vás na negativ tak si poslužte, to bych musela sama napsat negativ každé desáte zákaznici která neodpoví.
Trochu tolerance by neuškodilo.
Zuzana
ODPOVĚDĚT
Monika B. (Lius) ID 211256 (24. 12. 2009, 12:24)
(N) BALICEK ZAPLACENY A STALE NIKDE UZ SKORO 2 MESICE TO MI NEPRIJDE FER OBCHOD TEDY NEDOPORUCUJI,SPISE PRO ZLOST NEZ PRO RADOST MONIKA :-@
ODPOVĚDĚT
Michaela S. (abtnh) ID 67657 , mimibazar.cz/abtnh (29. 1. 2008, 21:06)
Dobrý den, ráda bych reagovala na Vaše hodnocení, našeho neuskutečněného obchodu, sice trochu se zpožděním, jelikož jsem nebyla v republice,ale v Rakousku, kam jsem si potřebovala vzít Vámi nabízený termo vak. Který měl od Vás přijít službou PPL do 2 pracovních dnů. Vak nepřišel, nikdo se neozval, má adresa byla naprosto v pořádku. Takže chyba je u Vás. A že jsem nijak nereagovala týden po uběhlém termínu kdy mi měl byt vak dodán je samozřejmé, jelikož jsem ho zakoupil ve spolehlivém internetovém shopu. S dodáním do DRUHÉHO DNE!!!, tak jak to má být. Neuvádějte falešný termín dodání, mnoha lidem to může způsobit nemalé komplikace. (N) (N) :-( (hadka) (N) (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Zuzana R. (Fishie) ID 26743 , mimibazar.cz/fishie (upraveno 30. 1. 2008, 0:36)
Vážená paní, vaše lživá nařčení mne téměř nadzvedla ze židle a poté rozesmála (smich), Termabag vám byl odeslán hned druhý den, zaměstnanci PPL služby nejsou žádní nespolehlivý pošťáci, kontaktovali mne neprodleně poté co na Vámi uvedené adrese nikoho vašeho jména nenašli a na moji prosbu počkali několik dní, během kterých se pokoušeli o opětovná doručení .... vy jste však na mé vzkazy neodpovídala a nebyly zaslány po týdnu jak si zde vymýšlíte ( přesto, že jste se na MMB přihlašovala ...... trochu nelogické) .....nevím jaké komplikace Vám to jak uvádíte přineslo, ale já jsem za Vás uhradila nemalé poštovné za tyto služby ...... nicméně každý si o Vás může na vaší stránce udělat obrázek sám +o( .... NEJSEM JEDINNÁ, KTERÁ VÁS NEGATIVNĚ hodnotí. A to je také zřejmě důvod proč mne tu tak lživě na padáte.
To znamená, že jste NESPOLEHLIVÁ a navíc PROLHANÁ.
Jsem ráda, že jste zatím jedinná takováto zákaznice se kterou jsem se zde setkala. A budu jen a jen ráda, když se mému internetovému obchodu obloukem vyhnete.

Celkem škoda, že reagujete na mé hodnocení až téměř po dvou měsících, ještě 14 dní po té co jsem Vám negativní hodnocení napsala, jsem balíček měla na stole stále nerozbalený, se všemi daty a poznámkami o nedoručitelnosti, které si tam řidiči s PPL píší. S jakou radostí bych to nafotila a uveřejnila zde a prokázala tím vaší "důvěryhodnost".

Zuzana R.
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu