Ludmila Dvořáková (lidpol) ID 290164
|
|
mimibazar.cz/lidpol
|
Oblast: Znojmo |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 16. 3. 2010 |
Naposledy: 4. 5. 2023, 10:31
|
|
|
|
|
|
Kamila Z. (Pudlenka)
ID 63868
(13. 3. 2017, 11:35)
|
Bohužel nemohu doporučit. ZÁVAZNÁ objednávka učiněna v pátek dopoledne, paní na kalhoty hodně spěchala, chtěla je mít od úterka doma, čekala jsem na doklad o zaplacení, byla jsem ochotná na poštu běžet i v sobotu jen na základě potvrzení z banky o zadané transakci.... Paní se ale pak již neozvala, psala jsem jí několikrát urgentní zprávu......zrušila to v pondělí ráno......... Kamila |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jana G. (tapti)
ID 392804
(upraveno 19. 12. 2012, 21:21)
|
Píšu takové hodnocení poprvé,protože jsem se s takovým chováním taky poprvé setkala!!!Ráno jsem paní psala o kabátek,ať mi ho přeměří,byla jsem první zájemce.Po její odpovědi,než jsem odepsala,že si ho vezmu,ho stihla prodat v obchodě,aniž by mi dala vědět,že má někdo jiný zájem a počkala na mou odpověď.Myslím,že takhle se přece nejedná,opravdu toto chování nechápu!!!!!!Jana |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Radka B. (bedna1)
ID 53078
, mimibazar.cz/bedna1
(11. 12. 2012, 15:08)
|
Jano, neznám Vás ani p. Ludmilu. Vaše hodnocení mi připadá unáhlené a zbytečně emotivní. Nezlobte se, ale žádost o přeměření zboží nelze chápat jako závaznou objednávku. Radka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Ludmila Dvořáková (lidpol)
ID 290164
, mimibazar.cz/lidpol
(3. 1. 2013, 12:52)
|
Jano, nechápu vaše negativní hodnocení. Slušně jsem se vám omluvila a vše vysvětlila. Nebudu to tady dál rozebírat. Každopádně pro příště napište, do kdy má prodávající čekat na vaši odpověď a vyhnete se zbytečným problémům. Dotaz na přeměření není závazná objednávka. Pěkný rok 2013. Lída |
ODPOVĚDĚT
|