Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Jarmila P. (herbert) ID 67480

Jarmila P. (herbert) ID 67480
mimibazar.cz/herbert
Oblast: Kroměříž
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 15. 7. 2007
Naposledy: 16. 5. 2022, 12:37
Aktualizace: 26. 6. 2017, 0:19
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 738
VŠECHNY FOTOGRAFIE 18
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získala 10 negativních hodnocení
Silvie F. (Eivleen) ID 103494 (10. 10. 2015, 21:10)
Pyžamko Next velikost 1-2roky, nové, dotázala jsem se před koupí, zda má i visačku - chtěla jsem ho jako dárek, bylo mi odpovězeno, že ANO má. Došlo pyžamo bez visačky (dle mého názoru nebylo ani nové, paní si prý spletla visačku se štítkem!!!grrrr), velikost spodního dílu 92, velikost vršku 3-6 měsíců!!!!! Paní absolutně neochotná, požadovala jsem vrátit platbu a poté, že ji zboží odešlu, na to mi odpověděla "prosím o vyřízení reklamace tak jak je obvyklé Procházková" NEDOPORUČUJI!!!!
ODPOVĚDĚT
Jarmila P. (herbert) ID 67480 , mimibazar.cz/herbert (14. 10. 2015, 10:57)
Paní požadovala slevu,nabídla jsem jí zboží vrátit a reklamovat, což neučinila a rozepsala se do negat. hodnocení, šlo ji hlavně o slevu Jarmila
ODPOVĚDĚT
Alena D. (Theodora Heller) ID 299755 (30. 9. 2015, 23:24)
Balíček došel v pořádku včas, ale zboží mě zklamalo. Přestože se jednalo o zboží ze sekce "výprodej", bylo označené jako "nové", "jako nové" a "super stav", takže jsem nečekala oblečení vyšisované, se skvrnami a dírami. Když jsem v mailu na tuto skutečnost upozornila, bylo mi vysvětleno, že jako "omluva" byla přiložena "kompenzace" - velmi opraná bílá halenka s pouťovým potiskem a nevypratelnými žlutými skvrnami v podpaží.
ODPOVĚDĚT
Jarmila P. (herbert) ID 67480 , mimibazar.cz/herbert (1. 10. 2015, 10:25)
Paní jsem napsala, že zboží, které není označeno jako výprodej může vráti. Kdyby měla zboží jaké koliv kvality zřejmně by si stěžovala i potom od zboží ve výprodeji bych skutečně nečekala žádné zázraky.
ODPOVĚDĚT
Alena D. (Theodora Heller) ID 299755 (15. 10. 2015, 12:24)
Za mnoho let nakupování na mmb jsem si ještě stěžovat nemusela. Nemám problém s použitým zbožím, pokud je správně popsáno. Je-li popsáno "jako nové", nečekám neodstranitelné skvrny.
ODPOVĚDĚT
Kateřina K. (Lodvika) ID 135330 , mimibazar.cz/lodvika (upraveno 12. 5. 2012, 15:49)
U paní Jarmily jsem reklamovala podpsenku, neboť popis u zboží neodpovídal skutečnosti, tuto podprsenku jsem jí dne 13.4.2012 vrátila.
Do dnešního dne (12.5.2012) jsem, přes mnohé písemné urgence, neobdržela platbu
za toto vrácené zboží. V negativních hodnoceních vidím, že takto postupuje paní ve vícero případech,
tedy své se snaží vyhnout svým závazkům z obchodovní jak jen to jde.
Kateřina
ODPOVĚDĚT
Jitka K. (Behrovka) ID 79394 , mimibazar.cz/behrovka (8. 8. 2011, 6:45)
29.7. u mne vyhrála značkovou džísku za 1 Kč , platbu neposlala, na e-mail nereaguje, aukci ji ruším, je nespolehlivá!!!!
(N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Jarmila P. (herbert) ID 67480 , mimibazar.cz/herbert (upraveno 8. 8. 2011, 20:51)
kdybyste si přečetla vzkazy,neunavujete se hodnocením , včera jsem se vrátila z dovolená, což jsem dopředu oznámila a dnes uhradila
ODPOVĚDĚT
Liana P. (liliance) ID 254874 , mimibazar.cz/liliance (upraveno 31. 7. 2011, 8:03)
Paní inzerovala svetřík "jako nový" i když je věc použitá a je mi jasný ,že nemůže být nový ,tak 7cm zašitá díra (velmi amatérsky) mě celkem překvapila .V inzerátu o tom nebylo ani slovo ,kdyby to paní napsala svetřík bych si neobjednala .Když jsem jí na to upozornila jediné co napsal :"Klidně vraťte ..."nic víc ,žádná omluva ,chápu ,že mohla přehlédnout ,ale tak se aspoń omluvím.Nejhorší zkušenost na MMB Peníze nakonec sice vrátila ale stejně jsem tratila L.P.
ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 41506 (upraveno 21. 5. 2010, 10:25)
Paní Jarmila má neskutečný chaos ve svých obchodech,není schopná dodržet dohody a následně nedokáže uznat svou chybu a mstí se negativním hodnocením ze strany nakupující jsem nic neporušila. Zaplatila jsem dle dohody,ale paní zboží prodala bez toho,aby mně o tom informova,nebyla schopná vrátit ani peníze,dokud jsem se nezajímala o balíček, který mi stále nepřicházel.Vymlouvala se, že na mně neměla kontatkt.Jak směšné,od čeho jsou vzkazy
ODPOVĚDĚT
Jarmila P. (herbert) ID 67480 , mimibazar.cz/herbert (21. 5. 2010, 18:02)
Pozor, nejsem první koho paní libuše bezdůvodně napadá Jarmila
ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 41506 (21. 5. 2010, 20:03)
nenapadám...píšu pravdu a to se Vám nelíbí :-)
když někdo s něčím nesouhlasí tak je hned nazýván potížistou a označován za hrubiána...ale je tomu přeně naopak...neblahou zkušenost s Váma už mělo více nakupujících :-$
ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 41506 (25. 5. 2010, 14:49)
DNES JE TO 15DNÍ, KDY NEOPRÁVNĚNĚ UŽÍVÁTE MÉ PENÍZE...DOKONCE JSTE UŽ PŘESTALA I KOMUNIKOVAT...
TOTO JE POSLEDNÍ VAROVÁNÍ...POKUD PENÍZE NEOBDRŽÍM OBRÁTÍM SE ZA ŽIVNOSTENSKÝ A FINAČNÍ ÚŘAD...MYSLÍM, ŽE KONTROLA BY VÁM PROSPĚLA....MYSLÍM, ŽE JE BUDETE ZAJÍMAT (N)
ODPOVĚDĚT
Marcela K. (šupina) ID 38386 , mimibazar.cz/supina (13. 4. 2010, 19:40)
Paní Jarmile děkuji za krásné sako, které ovšem bylo přes prsa o 14cm menší, než uváděla v popisu. Na moje slušné upozornění, že kromě neuvedných žmolků je i menší, což jsem doložila fotkama, mi jen odpověděla "sako vraťte".Což se stalo. Nevím proč mi tedy nevrátila 114,- Kč za poštovné, když chyba byla evidentně na její straně.To, že jsem se o peníze 3x upomínala a poslala je až po 15 dnech už ani nemluvím...
ODPOVĚDĚT
Marcela K. (šupina) ID 38386 , mimibazar.cz/supina (13. 4. 2010, 19:41)
Také paní Jarmile děkuji za ponaučení, že když nejste spokojená, tak nepochodíte, i když jsou podmínky prodeje krásně sepsané. Nebyl to zde můj první nákup, ale po této zkušenosti,byl 100% poslední! Nejsem jediná, kdo má při reklamaci tuto zkušenost - viz hodnocení z 12.10.09 (N)
ODPOVĚDĚT
Jarmila P. (herbert) ID 67480 , mimibazar.cz/herbert (13. 4. 2010, 21:03)
Taky zákaznice (zip)dál se nemá cenu vyjadřovat J.
ODPOVĚDĚT
Kateřina Š. (kačena) ID 38 , mimibazar.cz/kacena (upraveno 12. 10. 2009, 10:12)
Paní Jarmilo, stále čekám na doplatek 58,-Kč za vadné zboží, které jste mi poslala. Číslo účtu (pokud jste si jej opět vymazala) máte o několik příspěvků níže.
Děkuji, Kateřina

DODATEK k vašemu hodnocení na mé stránce: vzhledem k tomu, že jste mi nezaslala účtenku, lze považovat cenu 257,-Kč za cenu zboží. Navíc - co si budeme povídat - účtujete poštovné 58,-Kč za DOPIS, za který platíte 37,-Kč, měla byste se stydět...
ODPOVĚDĚT
Kateřina Š. (kačena) ID 38 , mimibazar.cz/kacena (12. 10. 2009, 10:14)
Zajímalo by mne, proč ke komerčnímu prodeji nevydáváte paragony. Pokud se chcete ohánět zákoníkem - OK, ale PROKAŽTE, kolik jste mi účtovala. Nemáte čím, že? Napíšete si teď antidatovanou? Divím se, že vám to za to stojí.... (N) (N) (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Alice H. (elis33) ID 11401 , mimibazar.cz/elis33 (12. 10. 2009, 14:21)
Katko, už na toto téma jednám. Opravdu paní neposlala paragon a tak máme podle zákona opravdu nárok na částku, kterou jsme ji poslaly! A žádné její odečítání poštovného
;-). Jen mi to ještě zde potvrdí http://www.spotrebitele.info/poradna/vlozdotaz.php?partner=0 a pak začnu bojovat o své peníze stejně jako vy. Mohla bych nad tou částkou +o(, ale proč bych to dělala, když paní chce jednat dle zákona a ne dle slušnosti, tak jsem pro ^o). Alice
ODPOVĚDĚT
Kateřina Š. (kačena) ID 38 , mimibazar.cz/kacena (12. 10. 2009, 20:55)
Jen pro upřesnění, zde jsou podmínky prodeje z MMA, kde jsem reklamované šaty kupovala. Buď jsem slepá, nebo tam opravdu není ani zmínka o tom, že jsem si měla účtenku sama vyžádat, paní Jarmilo.Váš argument, že jsem si o ni nenapsala, proto neuznávám.

PODMÍNKY PRODEJE
VÍTÁM VÁS NA MÝCH AUKCÍCH A PŘEJI PŘÍJEMNÉ A SPOKOJENÉ NÁKUPY. 1.Většina oblečení v albu je Next Outlet -zboží z výprodejů v Anglii - bývá označené tak, že cedul
ODPOVĚDĚT
Kateřina Š. (kačena) ID 38 , mimibazar.cz/kacena (12. 10. 2009, 20:55)
a vevnitř jsou buďto částečně odstřižené nebo přeškrtnuté fixem.Nebo Next 2. jakost , Customer returns - zboží prevážně z aktualní a minulé kolekce, stažené z prodeje nebo vrácené zákazníky do obchodu pro menší či větší vadu. 2.Oblečení ,které prodávám se snažím důkladně kontrolovat a případné vady důkladně popisovat.Někdy se může stát,že drobnou vadu přehlédnu.Pokud se tak stane,tak mě prosím kontaktujte a dohodneme se na slevě nebo vrácen
ODPOVĚDĚT
Kateřina Š. (kačena) ID 38 , mimibazar.cz/kacena (12. 10. 2009, 20:57)
vrácení zboží.
3.Na Vaši objednávku se budu snažit odpovědět co nejdříve.V e-mailu Vám pošlu všechny podklady k platbě.
4.Balíček zasílám doporučeně, po připsání peněz na můj účet nejpozději do 3 dnů.Na dobírku nezasílám.
5.Po obdržení balíčku se mi prosím ozvěte,jestli zboží přišlo v pořádku a zda jste spokojená.Pokud nebudete se zbožím spokojeny,pošlete ho prosím zpět a já Vám vrátím částku sníženou o poštovné.
6.Rezervaci drží
ODPOVĚDĚT
Kateřina Š. (kačena) ID 38 , mimibazar.cz/kacena (12. 10. 2009, 20:57)
držím týden.Pokud do té doby nebude zboží uhrazeno,vracím je zpět do prodeje.

7.Pokud chcete věc přemeřit nebo něco upřesnit, na odpověď čekám 24 hodin, pak věc nabídnu dalším zájemcům. DĚKUJI ZA VAŠE NÁKUPY.JARMILA
ODPOVĚDĚT
Kateřina Š. (kačena) ID 38 , mimibazar.cz/kacena (12. 10. 2009, 20:59)
A jelikož vy jste mi prodala šaty s dírou, popisované v aukci jako nové a o díře ani slovo, nejedná se o moji NESPOKOJENOST ani REKLAMACI, ale o váš PODVOD, a ten se - bohužel pro vás - tedy bude řešit jinou cestou, když o slušnou nestojíte.
ODPOVĚDĚT
Kateřina Š. (kačena) ID 38 , mimibazar.cz/kacena (4. 10. 2009, 18:35)
Paní Jarmilo, vzhledem k tomu, že neodpovídáte na vzkazy, pokusím se to dořešit přes hodnocení. Díky za vrácení peněz za šaty, ale žádám o doplatek 95,-Kč za poštovné. "Nové" šaty z aukce byly děravé, vrátila jsem vám je nikoli ze svého rozmaru - nevím tedy, proč bych měla hradit poštovné JÁ.
Číslo účtu máte, K.
ODPOVĚDĚT
Jarmila P. (herbert) ID 67480 , mimibazar.cz/herbert (5. 10. 2009, 8:34)
Děkuji Vám za hodnocení, ale já jsem nikdy nepsala, zže Vám peníze nevrátím jen jsem ted nějak neměla čas a už mám vymazaný Váš účet. J.
ODPOVĚDĚT
Kateřina Š. (kačena) ID 38 , mimibazar.cz/kacena (5. 10. 2009, 12:20)
Jarmilo,vrátila jste mi 199,-Kč místo 294,-Kč, tak nevím, jak to souvisí s nedostatkem času :-)
Účet je 687243083/0800, po obdržení doplatku hodnocení ráda opravím.
Děkuji, K.
ODPOVĚDĚT
Kateřina Š. (kačena) ID 38 , mimibazar.cz/kacena (6. 10. 2009, 16:22)
A pokračujeme... paní Jarmila mi dnes udělila negativní hodnocení - možná by neškodilo zopakovat si matematiku, stačí sčítání a odčítání.
Za šaty jsem vám zaplatila 257,-Kč. Moje poštovné bylo 37,-Kč. Sečteme-li 257+37, dojdeme k výsledku 294,-Kč. Vy jsme mi vrátila 199,-Kč a já žádám doplatek 95,-Kč. Co je na tom k nepochopení? Též nechápu, jakým právem mi píšete negativní hodnocení. Jasně jsem vám řekla, že to svoje jsem ochotná opravit, pokud
ODPOVĚDĚT
Kateřina Š. (kačena) ID 38 , mimibazar.cz/kacena (6. 10. 2009, 16:24)
částku uhradíte - a to se zatím nestalo. Začínám toho míc celkem dost - dovoluji si vás upozornit, že platím i za pohyb na účtu, a jeslti mi budete dlužnou částku posílat po desetikorunách, budu požadovat i úhradu těch bankovních poplatků!
ODPOVĚDĚT
Alice H. (elis33) ID 11401 , mimibazar.cz/elis33 (upraveno 3. 10. 2009, 23:07)
Paní Jarmilo, přidávám se k negativnímu hodnocení (facky). Koukám, že nejsem sama komu nechcete vrátit peníze 8o|. Koupila jsem od vás mako šatičky v bídném stavu. (hadka) Dle vašeho popisu měly jen maličké tečky od barviček, ale jsou to mapky a fleky od fixy, navíc jsou zašívané u kapsy a ještě mají další počínající dirku (N) (N) (N). Navíc jsem si přečetla připomínky, že nevím, co bych chtěla za své peníze :-(Chcete po mě, abych je poslala zpět, ž
ODPOVĚDĚT
Alice H. (elis33) ID 11401 , mimibazar.cz/elis33 (upraveno 3. 10. 2009, 23:08)
Mi vrátíte peníze,ale ja mám na lidi čuch ;-) a bylo mi dle vašeho jednání hned jasné, že mi nepošlete zpět nic (N) (N) (N). Stav šatiček mám nafocen ve svých vzkazech, takže důkaz mám (6). Chci zpět své peníze + poštu (6) :-@. NEPOPSALA JSTE SKUTEČNÝ STAV VĚCI :-( Alice
ODPOVĚDĚT
Alice H. (elis33) ID 11401 , mimibazar.cz/elis33 (upraveno 9. 10. 2009, 14:33)
Jarmilo, už chci mít klid! Dnes jsem Vám poslala balík zpět doporučeně. http://www.mimibazar.cz/rezervace.php?id=27052346&tab=0
Pokud mi pak nevrátíte mé peníze s poštou zpět, jako paní předemnou, která už své hodnocení změnila :-(snad už mi pak někdo pomůže (nejdeto). Hodnocení se vám množí :-) Opravdu jsem hned věděla, že jste nespolehlivá a proto jsem Vám balík nechtěla poslat bez peněz!!!! Ale jinak je z vás nedostanu!Alice
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu