Reklamace u internetového prodejce
Má prosím někdo zkušenost s neúspěšnou reklamací? Jak postupovat dál? Více v komentu...
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 2 komentáře
Jana Š. (petitange) ID 317789, mimibazar.cz/petitange (27.2.2013, 12:24)
Já vždy pouze pohrozím ČOI a vždycky to má úspěch ,-)

ODPOVĚDĚT
Marie K. (ME-JA) ID 42212, mimibazar.cz/me-ja (26.2.2013, 19:52)
Reklamace se táhne už skoro 3 měsíce. Napřed, že balíček nedorazil zpět, pak byly Vánoce, poté dvakrát slíben odeslaný dobropis a stále nic :-( Po telefonátu slíbena znovu náprava a stále nic a nic :-@
Prosím má někdo podobnou zkušenost ? Kam se dále obrátit? ČOI *-) Nevím si už rady :-|

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 24072 (26.2.2013, 20:21)
jen tak pro zajímavost o jaký obchod se jedná? po měsíci, přesněji do 30 dnů pokud není vyřízená reklamace, máte nárok na vrácení peněz, jedině na ČOI (F)

ODPOVĚDĚT
Marie K. (ME-JA) ID 42212, mimibazar.cz/me-ja (upraveno 27.2.2013, 13:46)
MS Shop, jedná se o displej na telefon. Přitom jde o částku 1000kč, tak nevím, proč je to takový problém :-(

ODPOVĚDĚT
Radka H. (radkaaa) ID 95559 (26.2.2013, 19:55)
Klidně si zavolejte na ČOI, tuším, že mají i zákaznickou linku (F)

ODPOVĚDĚT
Marie K. (ME-JA) ID 42212, mimibazar.cz/me-ja (26.2.2013, 19:56)
Díky moc (F), nebyla jsem si jistá, zda to pod ně taky spadá :-$

ODPOVĚDĚT