Reklamace a neuznané poštovné
Po 3 měsících jsem konečně dostala peníze nazpět, ale poštovné prostě nepošlou:/ Pokračování v komentu...
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 4 komentáře
Markéta V. (vajnarka) ID 26871, mimibazar.cz/vajnarka (2.3.2013, 14:13)
Pokud bylo vráceno z důvodu reklamace,nedodrželi zákonný termín reklamace a v tomto případě máte nárok na vrácení peněz včetně poštovného (L),kvůli nedodržené reklamaci...dala bych jim ultimátum...nebo bych je rovnou hlásila na čoiku...právo je na vaší straně... (L)

ODPOVĚDĚT
Marie K. (ME-JA) ID 42212, mimibazar.cz/me-ja (2.3.2013, 18:00)
Jsem z toho právě docela zmatená. Jak jsem psala, tak po celou dobu komunikace mi nikdo nesdělil, že by měla být reklamace zamítnuta. Až nyní, když jsem opětovně žádala o info ohledně proplacení poštovného. Budu požadovat přeposlat kopii mailu, kde by měla být tato informace sdělena (dle mého neexistuje). Jedná se o poštovné 227kč dohromady. Docela mě toto přetahování štve :-@, asi jejich shop předhodím čoice a hodnocení na heuréce bude velmi peprné ,-)

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 70336 (2.3.2013, 10:24)
..ježíš Maruško, teď jsme chtěli přes internetový obchod koupit mobil, s tím, že když tak se dá věc reklamovat, Váš případ mě úplně odradil, asi rozdíl 1,700 kč oželím a zajdu do Euronicsu :-) jinak volat, komunikovat, vyhrožovat ČOI, držím palečky (L)

ODPOVĚDĚT
Marie K. (ME-JA) ID 42212, mimibazar.cz/me-ja (2.3.2013, 17:54)
Odradit jsem Vás určitě nechtěla (F) Přes internet nakupuji docela často a toto je první taková špatná zkušenost, kdy se musím přetahovat prakticky "o každou kačku" :^)

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 70336 (3.3.2013, 13:53)
...na je fakt že poštovné je tak 64 kč a rozdíl na netu oproti nákupu v kamenném obchodě se pořád vyplatí, že... (L)

ODPOVĚDĚT
Marie K. (ME-JA) ID 42212, mimibazar.cz/me-ja (2.3.2013, 9:17)
http://www.coi.cz/cz/spotrebitel/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/

ODPOVĚDĚT
Marie K. (ME-JA) ID 42212, mimibazar.cz/me-ja (upraveno 2.3.2013, 9:19)
Před 3 měsící jsem reklamovala na MSHOP.cz displej na mobil, který dorazil poškozený. Reklamace se táhla, stejně jako komunikace. Už jsem chtěla věc předat ČOI, ale včera dorazily peníze. Prý v "plné výši", ale samozřejmě bez dvojitého poštovného, které jsem v mailech několikrát urgovala, ovšem bez odpovědi :^)
Na mail reagovali tak, že prý byla reklamace zamítnuta (o tom tedy nic nevím, žádný mail) a že se jednalo o vrácení zboží do 14-ti dnů (na peníze jsem čekala skoro 3 měsíce) a že tedy nemám nárok na vrácení poštovného.

ODPOVĚDĚT
Marie K. (ME-JA) ID 42212, mimibazar.cz/me-ja (upraveno 2.3.2013, 9:14)
Když jsem podrobně zkoumala jejich stránky, tak jsem NIKDE nenašla REKLAMAČNÍ ŘÁD. Mohu se s tímto obrátit na ČOI? Aby tento internetový obchod prověřila? *-)

ODPOVĚDĚT
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (2.3.2013, 8:54)
Než se obrátíte na ČOI - což samozřejmě můžete - požádejte písemně o vrácení nákladů spojených s reklamací . Teprve až když nebudou chtít poštovné vrátit, obraťte se na inspekci.
V reklamaci jste uvedla, že žádáte i o náklady na poštovné?

ODPOVĚDĚT
Marie K. (ME-JA) ID 42212, mimibazar.cz/me-ja (2.3.2013, 9:14)
Celou dobu jsem jednala v záležitosti reklamace (kvůli vadě) . Až když jsem znovu požadovala poštovné, tak mi bylo sděleno, že reklamaci neuznali (žádný takový mail jsem nikdy nedostala) a tudíž poštovné nevrací. Ale zarazilo mě, že jsem nikde nenašla reklamační řád. Proplacení poštovného jsem urgovala několikrát. Ale prý nemám nárok, protože byla reklamace zamítnuta. Dostala jsem částku pouze čistě za zboží.
Vyřízení trvalo opravdu skoro 3 měsíce (5.12 2012 odesláno zboží nazpět). Samé výmluvy typu... bylo před Vánoci...ve vánočním shonu jsem Váš požadavek založili jinam... neobdrželi jsme odpověď... dobropis proplacen... nakonec ho prý poslali platbu s jiným ködem banky :^)

ODPOVĚDĚT
Markéta V. (vajnarka) ID 26871, mimibazar.cz/vajnarka (2.3.2013, 9:26)
Pokud jste jednala v rámci reklamace (výslovně napsáno) a oni se rozhodli vrátit peníze, tudíž byla reklamace uznána tím,že částku vrátili...měli tedy vrátit i poštovné,které jste vynaložila na reklamaci....ale pokud jste napsala,že chcete vrátit zboží ve 14 denní lhůtě, na poštovné sice podle rozhodnutí evropského soudu máte nárok,ale čoi tohle neřeší a řešit nebude, řídí se pouze našimi zákony...takže z nich poštovné nedostanete (L)

ODPOVĚDĚT
Marie K. (ME-JA) ID 42212, mimibazar.cz/me-ja (2.3.2013, 9:33)
Zboží bylo nazpět odesláno v rámci reklamace. O zamítnutí reklamace jsem se dozvěděla až včera (téměř po 3 měsících). Ve včerejším mailu bylo, že kvůli zamítnuté reklamaci postupovali jako bych vracela zboží do 14- ti dnů. Myslím, že porušili podmínky a stanovenou dobu v každém případě (jak pro reklamaci, tak pro vrácení peněz).

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno