Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Všechna hodnocení uživatele Nábytek KELT K. (kelt) ID 122374

Nábytek KELT K. (kelt) ID 122374
Nábytek KELT s.r.o.
mimibazar.cz/kelt
Oblast: Havířov
Ověřená adresa
Telefon: 774 829 819
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 26. 3. 2008
Naposledy: 9. 12. 2016, 21:49
Aktualizace: 22. 2. 2016, 19:11
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
26877163
DIČ CZ26877163
HODNOCENÍ 214
VŠECHNY FOTOGRAFIE 12
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
ul. Dělnická 377/2, 735 64 Havířov
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 hodnocení , celkem již získala 214 hodnocení
Celkem: 214 (zobrazuje se 181-200) << předchozí 1,., 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 další >>
Jana H. (kakrda) ID 87608 (5. 11. 2008, 12:05)
Bezvadný obchod (Y) (Y) (Y). Vše proběhlo na jedničku. Jako kupující mohu všem vřele doporučit a (clamp) (clamp) (clamp)
ODPOVĚDĚT
nikol m. (nikol2006) ID 34116 , mimibazar.cz/nikol2006 (1. 11. 2008, 19:31)
DOBRÝ DEN KUCHYNSKA LINKA I PREDSINOVA SESTAVA DORAZILY (clamp) (clamp) (clamp) BUDEME TO SESTAVOVAT AZ ZA MESIC, ZA DVA TAK UVIDIME ;-) ;-) ;-) ZATIM MOC DIKY ZA MILOU KOMUNIKACI S POZDRAVEM NIKOL MER. (hello) (hello) (hello) (hello) (hello) (hello) (hello) (hello) (child1) (child1) (child1) (child1) (child1) (child1) (child1) (child1) (G) (G) (G)
ODPOVĚDĚT
Petra H. (PetraHr) ID 56623 , mimibazar.cz/petrahr (30. 10. 2008, 16:14)
Dobrý den, děkuju za super rychlý a příjemný obchůděk (clamp) (clamp) (clamp), židlička dorazila a už v ní vesele sedíme a baštíme (C).Hezký den. Petra (hello) (hello) (hello)
ODPOVĚDĚT
Petra Č. (etra) ID 45760 , mimibazar.cz/etra (27. 10. 2008, 17:46)
(Y) (Y)Děkuji za obchůdek,židlička dnes dorazila (L) (L) (L)moc moc děkuji Petra a Andulka (radost) (radost)
ODPOVĚDĚT
Stanislava K. (stanulka) ID 46766 , mimibazar.cz/stanulka (20. 10. 2008, 12:38)
Dobrý den. (F)
Balík dnes v pořádku dorazil.

Paní Kateřině chci moc poděkovat za její profesionální a přístup a bezvadnou komunikaci.

(clamp) (clamp) (clamp)

Děkuji a všem mohu jen doporučit!

(Y) (Y) (Y) (Y) (Y)

Stáňa (hello)
ODPOVĚDĚT
Pavlína P. (Paja78) ID 8844 , mimibazar.cz/paja78 (18. 10. 2008, 22:45)
Dobrý večer, prima milý a rychlý, bezproblémový obchůdek. (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y)Všem doporučujíííííííííííííííííííííí |:o) |:o) |:o) |:o) |:o) |:o) |:o) |:o) :-) :-) :-) Pavlína
ODPOVĚDĚT
Pavla M. (Paja M.) ID 38562 , mimibazar.cz/pajamarsalkova (15. 10. 2008, 13:23)
Dobrý den Katko (F),
Včera dorazil váš velký (G) s dvěma postelema pro naše zlatíčka. Už se těším na víkend až je budeme dávat dohromady :-).
Děkujeme (clamp) (clamp) (clamp) za supr rychlý (kolo) a bezproblémový :-# obchůdek. Komunice s vámi byla velice příjemná (Y).
Hezký pohodový den přeje
Pavla s dcerami Ajou (X) a Simčou (child9)
(jablka) (hello) (jablka) (hello) (jablka)
ODPOVĚDĚT
Leona N. (leonanem) ID 109245 (13. 10. 2008, 18:39)
Upravuji hodnocení: paní Maršálková okamžitě telefonicky reagovala, vysvětlila mi, že Katka 2 je vlastně Kuba 2. Sice v inzerátu byla uvedena barva bílá (proto jsem reagovala), ale v objednávce , kterou potvrdila, uvedla bílá - transparent, což není čistě bílá. Přislíbila vrácení peněz na účet a zajistí odvoz, takže firma PPL si balík vyzvedne doma a já jej nikam nemusím vozit. S touto reakcí jsem spokojená, vše proběhlo bez problémů.
ODPOVĚDĚT
Marcela K. (75Macik) ID 166910 (13. 10. 2008, 14:29)
Dobrý den paní Maršálková (hello) !!!
Minulý týden nám dovezli Váš obrovský (G) rychlostí blesku!!! Jsme nadšení z provedení postele je prostě (Y) (Y) (Y) (Y) :-) :-) !!! Výborně se v ní našim (X) (Z) spinká. Jakmile budeme mít postel naaranžovanou , tak jí nafotíme, abyste viděla, jak je kouzelná. ;-) . Byl to úžasný dárek (^) . Již teď se moc těším, až nám koncem týdne dorazí ta Vaše kuchyň (C) !Komunikace je s Vámi na výbornou !! (Y) (Y) (Y). Mějte se krásně (flower) (flower) a ještě jednou Vám všichni moooooc děkujeme (sampus) (F) (F) (clamp). Marcela (mamca) s dětma (X) (Z) (flower) (hello)
ODPOVĚDĚT
Leona N. (leonanem) ID 109245 (upraveno 13. 10. 2008, 18:26)
Dobrý den,
objednala jsem si postýlku Katka 2 v bílém provedení. Po pěti týdnech čekání dnes postýlka přišla. Ale jiná - Kuba 2, s polským návodem, v transparentním provedení - což není vůbec bílá. Ani nemusím nikomu psát, jak jsem velice nespokojená!! Postýlku proto vracím, nebudu již dále čekat na výměnu. Žádám o vrácení peněz + poštovného na účet.
Milé maminky, dávejte si proto pozor na tyto prodávající. Je možné, že po dlouhém čekání budete z obchůdku nešťastná stejně jako já a můj chlapeček.
Leona
ODPOVĚDĚT
Lea M. (Davida) ID 129800 , mimibazar.cz/davida (10. 10. 2008, 20:47)
Ještě jednou, děkuji všem, postýlka je dooopravdy úžasná. Malá už v ní usnula (child3). Lea. (D) (D) (D) (D) (clamp) (clamp) (clamp) (clamp)
ODPOVĚDĚT
Lea M. (Davida) ID 129800 , mimibazar.cz/davida (10. 10. 2008, 20:37)
Dobrý večer, postel Aneta je (Y) (Y) (Y) (Y) (Y). Jsme velice spokojeni až na ten čas dodání, ale postýlka je. Díky (flower) (flower) (flower)
ODPOVĚDĚT
Renata Č. (čapule) ID 161194 (9. 10. 2008, 13:35)
Dobry den včera 8.10.2008 nam dorazila postel Aneta.Postel je úžasná, děkujem (clamp). Jen kdyby jsme na postel nečekali od července (7.7.2008 zaplacena zaloha) :-@ byl by to super obchudek. Muj posledni mejl asi taky nekam zmizel tak proto jsem volala kazdy tyden! :-o Chápu,že to někdy nevyjde ale 3 měsíce je opravdu dost. :-| Musim, ale říct, že čekání se vyplatilo. S pozdravem Renata Čadová
ODPOVĚDĚT
Nábytek KELT K. (kelt) ID 122374 , mimibazar.cz/kelt (9. 10. 2008, 14:24)
Dobrý den paní Čadová,
jsem ráda, že postýlka je již u Vás a že se líbí, ale jak sama víte a jak jsem Vás informovala, postýlka nebyla k mání nikde v celé ČR. Tak jak dával dodavatel informace mi, poskytovala jsem je já Vám. Doufám, že pochopíte důvody o kterých jste byla průběžně informována a že budete celkově spokojena. Věřím, že sleva na postýlce aspoň částečně Vám vykompenzuje morální újmu (Y)
S pozdravem

Kateřina Maršálková
ODPOVĚDĚT
Mirka M. (mirim) ID 24446 (upraveno 4. 10. 2008, 15:13)
Dobrý den Káťo,
s Vaším obchodem jsme strašně moc spokojeni (Y) :-) |:o). Postel pro našeho malého ptďolu (child7) (child8) přifrčela s neuvěřitelnou rychlostí!!!Ani jsme nečekali, že v postýlce budeme spinkat tak brzy!!! Opravdu je radost s Vámi obchodovat a těšíme se další obchůdek s Vámi (clamp) (clamp) (clamp).
(flower) (flower).Jako prodávájící můžeme vřele doporučit!!!!!
Ještě jednou děkujeme....Miri a Dany (clamp)
ODPOVĚDĚT
marie k. (marakub) ID 100119 (upraveno 3. 10. 2008, 14:41)
Předem tedy děkuji za vrácení zálohy. I kdyby můj mail nedorazil (nevím, jak by se to mohlo stát), čekala bych, že po vámi udaných 10ti dnech napíšete, jaká je situace. Možná to celé byla shoda špatných náhod, nechci vám zbytečně kazit obchod - jak je vidět, ostatní zákazníce jsou spokojeni. Tak přeji ať se dále obchod daří. mk

(nejdeto) (nejdeto) (nejdeto) Ohrádka stále nikde, dítě roste, 700,-Kč v čudu... :-@ :-@ :-@
Marie Kubešová
Ps Až to dorazí, ozvu se...
ODPOVĚDĚT
Nábytek KELT K. (kelt) ID 122374 , mimibazar.cz/kelt (upraveno 2. 10. 2008, 23:17)
Paní Kubešová,
objednávka je předána na odbyt po připsání zálohy na účet což bylo 12.9.2008. Pokud se podíváte do obchodních podmínek najdete dobu dodání 1-5 týdnů.
Vaše postýlka bohužel nebyla skladem ,proto se čeká na dodání od výrobce,a až je naskladněna, poté je klient informován o přesném termínu doručení.
Velmi nás mrzí Vaše neobjektivní hodnocení. Uvedte číslo účtu a do 3 dnů Vám přepošlem Vašich 710 kč zpět. Tato forma komunikace je z Vaší strany zavádějící a velmi neadekvátní .Proto Vás žádáme o přehodnocení.
Zakládáme si na korektním jednání s našimi klienty.

S pozdravem
Jiří Motloch
Jednatel
ODPOVĚDĚT
marie k. (marakub) ID 100119 (3. 10. 2008, 12:48)
Před závazným objednáním jsem se dotazovala na dobu dodání. 9.9 mi bylo sděleno:
Dobrý večer,
ohrádka by měla být naskladněna příští týden a poté se Vám bude expedovat. Dáme vědět jakmile se naloží a bude se Vám posílat. Pravděpodobně do 10 pracovních dnů by měla být u Vás.
S pozdravem a přáním pěkného večera
Kateřina Maršálková

O 5ti týdnech ani slovo. 29.9. jsem vám psala: Dobrý den, jaká je situace s ohrádkou? Děkuji za odpověď, M.Kubešová
Tento mail zůstal bez odpovědi.
Zašlu vám tedy své č.účtu a předem děkuji za vrácení peněz.
S pozdravem M.Kubešová
ODPOVĚDĚT
Nábytek KELT K. (kelt) ID 122374 , mimibazar.cz/kelt (3. 10. 2008, 13:06)
Vážená paní Kubešová, je nám líto, že Vaše ohrádka nebyla vyskladněna dodavatelem dle jeho předchozího avíza. Nicméně to nemění nic na faktu, že dodací lhůta činí 1 - 5 týdnů. Vámi výše zmiňovaný e-mail nám vůbec nedorazil. Peníze Vám dnes odcházejí a tímto Vaši objednávku považujeme za zrušenou. Ještě jednou žádáme o přehodnocení Vašeho hodnocení, protože je neobjektivní,

S pozdravem

Jiří Motloch
Jednatel
ODPOVĚDĚT
Rostislav Š. (pokecaja) ID 67062 , mimibazar.cz/pokecaja (1. 10. 2008, 15:55)
Vše proběhlo (y) jako kupujícího můžu doporučit. (y) (y)
ODPOVĚDĚT
Petra T. (PetaT) ID 74237 , mimibazar.cz/petat (11. 9. 2008, 7:52)
Skvělá spolupráce i komunikace (Y) (clamp) (Y), výborný obchod |:o) |:o) |:o). Všem DOPORUČUJI !!!
ODPOVĚDĚT
Vanda K. (Vanďásek) ID 15156 (10. 9. 2008, 10:35)
Dobrý den Káťo (hello),omlouvám se,že píši až teď,ale zná te to sama :-$ :-$ :-$.Postel dofrčela v pořádku a Vaši závozníci,byli úplně super,hrozně moc ochotný (Y).Jinak už máme postel složenou,jen vyplout ;-).Díky za radu po (mp).Byla s Vámi výborná komunikace [A].Nic jsem nepřehodila ;-),ale docvaklo mi že ty prkna přijdou na sebe :-).Jinak pošlu (P) (P) (P) (P) (P)jen co to kompletně doaranžuju :-) :-) :-).Páťa s Aleškem jsoou námořníčci k pohledání :-) :-) :-).Jinak jsem jí zvládla složit sama,než dofrčel (Z) tatínek z práce |:o) |:o) |:o).Koukal jak kdyby spdal (jablka).Děkujeme ještě jednou moc a všem Vás D (F)O (F)P (F)O (F)R (F)U (F)Č (F)U (F)J (F)E (F)M (F)E (F).S pozdravem Vaši spokojení zákazníčci Vanda (wash),Martin (Z) a naše dětičky Páťa (child8) a Alešek (child10)
ODPOVĚDĚT
Nábytek KELT K. (kelt) ID 122374 , mimibazar.cz/kelt (11. 9. 2008, 10:36)
Dobrý den,
děkuji Vám za supr obchůdek, jste skvělá nakupující ! Už teď se mooooc těším na fotku s Vašimi námořníky (child2) (child2) !!! Jste šikulka, že jste si sama troufla na montáž tak veliké postele (Y) ! Přeji Páťovi a Aleškovi, aby se jim krásně spinkalo v postýlce. S pozdarevm

Katka M. (F) (clamp)
ODPOVĚDĚT
Jitka L. (Jitule2789) ID 129153 , mimibazar.cz/jitule2789 (4. 9. 2008, 16:27)
Dobrý den.židlička dorazila vporadku,je moc hezká. :-)Hanulka si ji uz dneska vyzkousela a jak si v ni lebedila (Y)Děkuji za skvělý obchůdek,za bezproblemovou komunikaci (Y)Urcite do Vaseho albicka zase nekdy nahlednu (flower)Doporucuji vsem maminkam (Y) (Y) (Y)Jitka Děčín
ODPOVĚDĚT
Gabriela K. (hypatia) ID 72514 (26. 8. 2008, 13:20)
Dobrý den, včera nám dorazila jídelní židlička. Je moc hezká. Děkujeme za příjemný obchůdek a rychlé a milé jednání. S pozdravem Gábina (Y) (Y) (Y) (F)
ODPOVĚDĚT
Celkem: 214 (zobrazuje se 181-200) << předchozí 1,., 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 další >>
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu