Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Všechna hodnocení uživatele Veronika Š. (Verisek) ID 28260

ÚČET BYL POZASTAVEN
Veronika Š. (Verisek) ID 28260
mimibazar.cz/verisek
Oblast: Chomutov
Registrace: 25. 10. 2006
Naposledy: 21. 7. 2008, 14:54
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 301
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 hodnocení , celkem již získala 301 hodnocení
Celkem: 301 (zobrazuje se 21-40) << předchozí 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10,.,16 další >>
Martina F. (Fryštˇulka) ID 70433 , mimibazar.cz/frystulka (30. 6. 2008, 20:39)
Když jsem po prvé dostala odkaz na pí Michaelu mailem byla jsem naštvaná a přála jsem si její potrestání,protože i mě psala mailíky o tom jak strašně moc pomáhá....ale mile mě překvapil fakt,že uhradila kojeňáku slušnou sumu a omluvila se všem maminkám.Mrzí mě,že to některé ,maminky chtějí dotáhnout až do televize,nebo snad do vězení.To mě fakt překvapilo.Zazněly tady i názory,že věci,co se posílaly a prodaly nebyly zase takové modní hity a co jsem viděla na aukru tak to byly spíše věci na zahradu....Pokud vyjde článek v Blesku,bude mít její celá rodina dost ostudy a je pravda,že zrovna ti,kteří se v tom vůbec asi neangažovali.A to si myslím,že to stačí a paní Michaela je potrestaná dost,nemyslíte??? :-S
ODPOVĚDĚT
Regina H. (Reggina) ID 57027 , mimibazar.cz/Reggina (29. 6. 2008, 20:21)
*-)Když to tady tak pročítám tam mi přijde, že si spousta z vás asi neuvědomuje, že se paní Michaela dopustila trestnýho činu podvodu a za to je u nás trest odnětí svobody. Také mi nejde na rozum, že se tady diskutuje o nějakých podnikavých maminkach, které prodávají bez ŽL a IČA a nikdo s tím nic nedělá, tak proč s tím něco neuděláte vy, které je tady ukazujete na diskusích. +o( Proč se tady navážíte do maminek, které začaly něco dělat s touto pro vás malou rybou. ;-) Nechápu, byla bych ráda kdyby mi to někdo vysvětlil. (L)
ODPOVĚDĚT
Lenka N. (Lenan) ID 53110 , mimibazar.cz/lenan (30. 6. 2008, 18:35)
Paní Regino uvědomuje a myslí si o tom své, ale už je nebaví dopisovat si pořád s těma stejnýma, kteří mají svou pravdu a snaží se jí několikrát denně cpát každýmu, kdo sem vleze. Je krásně, takže dělám bohulibější věci (jablka) (B) (kolo) (drink) (jidlo) (plaz) (plavec), než tady krafat o ho@nu. (hello)
ODPOVĚDĚT
Regina H. (Reggina) ID 57027 , mimibazar.cz/Reggina (30. 6. 2008, 19:14)
Paní Lenko, já si také myslím, že si tady spousta z nich pořád jede to svoje. A ještě dělají z chudinky podvodnice Michaely buh ví co, je spousta podvodníků, a paní je jedna z nich, tady se pořád ukazuje na její rodinu, jak může utrpět, ale to je riziko, které podstoupila, když se pustila do podvodného jednání. Tady jí pořád omlouvají. Ale to tady nemá cenu +o(
ODPOVĚDĚT
Lenka N. (Lenan) ID 53110 , mimibazar.cz/lenan (30. 6. 2008, 19:39)
Souhlasím s Vámi, tady to nemá cenu, jedou tady ty 4 nebo 5 pořád dokola tu svou - dosti podivnou a od samotného jádra věci (podvodu) se to dostalo až k tomu, že rozebírají maminky, co něco poslaly a místy nechutně, viz. např. kdovíco poslaly +o(. atd.
Prostě nevidím jediný důvod proč by to nemělo jít do tisku, když už ne k soudu, to už jsem ale napsala a nemá cenu tady na cokoli reagovat, protože je to opravdu o ničem.Myslím, že je to dobře nastartované a maminky , které to chtějí řešit, to určitě dohodnou mezi sebou a ne přez tento +o( a s těmito +o(
Mějte se (L)
ODPOVĚDĚT
Libuše B. (maminek) ID 78965 (30. 6. 2008, 20:38)
Taky s váma souhlasím. Když se nějaký podvod povede odhalit a ukázat veřejnosti, tak je to jen dobře. A jak se říká " Každý je strůjcem svého štěstí" a je jen dobře, že paní to neprochází i nadále. Je zvláštní, že to zveřejnění tak některé pobuřuje. Na důsledky měla myslet paní Michaela. A zprávy jsou plné různých zlodějíčků. Paní tam pěkně zapadne. :-$
ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 17099 (29. 6. 2008, 20:58)
v tom případě doufám,že všichni mají od všech věcí co poslali paragony,protože na základě fotek a podacích lístků z pošty od balíků ve kterých mohlo být cokoliv těžko někoho odsoudit (H) (H) (H)
ODPOVĚDĚT
Regina H. (Reggina) ID 57027 , mimibazar.cz/Reggina (30. 6. 2008, 7:28)
Já si nemyslím, že jsou tady tak najivní maminky, které půjdou podat trestní oznámení s podacím lístkem v ruce. Tady jsou hlavně důležité e-maiily, které si s paní Michaelou psaly. A ty tady spousta maminek má. :-$ :-$ :-$ :-$
ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 17099 (30. 6. 2008, 18:12)
Vážně se domníváte,že na základě mailů,které si v pc můžu upravit k obrazu svému a dopsat do nich cokoliv,se tím bude někdo zabývat? :-$ :-$ :-$
ODPOVĚDĚT
Regina H. (Reggina) ID 57027 , mimibazar.cz/Reggina (2. 7. 2008, 8:25)
:-$ :-$ :-$já Vás tady nebudu přesvědčovat, vím o tom své. +o( Mám o tom více informací než si myslíte (C) (F)
ODPOVĚDĚT
Jarmila Š. (Amisek007) ID 82277 (29. 6. 2008, 14:50)
Moniko a Jájo,nechápu proč pořád napadáte poškozené maminky a děláte s nich špíny které darovaly nepoužitelné věci ,vy jste je viděly? JÁ JSEM JE TAKÉ NEVIDĚLA, ale netroufla bych si je tak hanět, vždyd určitě je každá přebírala a poslala jen to nejlepší,ale vy dvě máte asi jiný názor.Připadá mě to ,že její kamarádky vytáhly do boje.Já jsem pro Blesk i pro televizu,na Aukru jsme dávali trestní oznámení i pro menší částky.Maminky nedejte se zastrašit a dovedte to do konce.
ODPOVĚDĚT
Jája G. (jajagill) ID 115933 , mimibazar.cz/jajagill (29. 6. 2008, 22:39)
Paní Jarmilo já nikoho nenepadám jen jsem řekla svůj názor co si myslím.A to co si myslím tak na tom trvám.A vy jako s určitostí víte že každá z těch maminek ty veči tak pečlivě přbírala??????? *-) *-) *-)Taky ne co tak tady nenepadejte zase vy mě a Moniku.Jo a nikdo tady z nikoho špíny nedělá to jste tady napsala akorát vy :-o.A jestli jste přesvědčná že jsem její kamarádka tak to jste na omylu.Takovou kamarádku bych nechtěla jen se mi nelíbí co se tady kolem její osoby strhlo za linčování a pomstu (facky).Nejsem pro tak tvrdý trest ale to je muj názor a nemusí se líbit všem. (C) (cigo)
ODPOVĚDĚT
Monika D. (agar) ID 35834 , mimibazar.cz/agar (29. 6. 2008, 16:09)
milá Jarko, pokud vím tak zrovna paní Jana taky naletěla a balíček pro kojenák taky odeslala, ale nemá zapotřebí dělat z toho divadlo |-) je vidět, že většina tady začíná používat rozum (L) (L) (L)
a vy víte jaká z toho byla částka??? nebo zase je to : jedna paní tady psala ....
ODPOVĚDĚT
Martina K. (martkaba) ID 105574 , mimibazar.cz/martkaba (29. 6. 2008, 23:41)
Ta částka je dokázaná : 70 tis !
ODPOVĚDĚT
Monika D. (agar) ID 35834 , mimibazar.cz/agar (30. 6. 2008, 6:15)
až budete mít přímo důkaz o tehle částce, tak ho sem prosím okopírujte :-$ :-$ :-$
ODPOVĚDĚT
Martina K. (martkaba) ID 105574 , mimibazar.cz/martkaba (30. 6. 2008, 14:13)
Tak ať to sem dají ty dvě paní co to zjišťovaly,jedna to počítala a druhá to ví od pána co pracuje v aukru a já to vím od lidí kterým to Michaela říkala a ta částka se shoduje.
ODPOVĚDĚT
Miluše Ž. (mildík) ID 15565 (13. 7. 2008, 19:19)
šmankote,to je příspěveček typu " jojo, vona to říkala" (smich) (smich) (smich)opět musím napsat,že základní škola hadr , fakt. :-D
ODPOVĚDĚT
Martina K. (martkaba) ID 105574 , mimibazar.cz/martkaba (16. 7. 2008, 14:48)
:^) :-@ (6)
ODPOVĚDĚT
Monika D. (agar) ID 35834 , mimibazar.cz/agar (30. 6. 2008, 14:42)
já se jenom ptám, jestli máte opravdu důkaz o tom, že je ta částka za Vaše věci?? a to , že to víte přes pět lidí Vám je celkem na nic, nezlobte se na mě, ale já jsem pár odkazů na aukro viděla a osobně se divím, že by se všechno prodalo :-$ :-$ :-$ asi jsem bud blbá nebo tak náročná :-# , ale je mi pořád taky dost divné, proč tady o velkém trestu mluví většinou jen ty co nic neposlaly :^) :^) :^) pročetla jsem to tady celé a velká část maminek co odeslaly balík, je spokojená s tou částkou kterou kojeňák dostal *-) *-) *-) čím to asi bude (candle) (candle) (candle)
ODPOVĚDĚT
Martina K. (martkaba) ID 105574 , mimibazar.cz/martkaba (3. 7. 2008, 8:53)
Tak v tom případě Vás nechápu,jak jste přišla na to,že to vím přes 5 lidí? O ničem takovém jsem nepsala,psala jasně jak to je. Vím to z první ruky ( první huby :-)))
Kontaktovali mě 3 lidé,kteří to zjistili sami.A ta částa se shodovala přesně u každého z nich.
ODPOVĚDĚT
Erika S. (kryštof1) ID 43464 , mimibazar.cz/krystof1 (30. 6. 2008, 8:19)
vždyt' to jedna paní povídala :-$ :-$ :-$ :-$ :-$ :-$ :-$ :-$
ODPOVĚDĚT
Martina K. (martkaba) ID 105574 , mimibazar.cz/martkaba (30. 6. 2008, 14:15)
Michaela to povídala
ODPOVĚDĚT
Miluše Ž. (mildík) ID 15565 (13. 7. 2008, 19:21)
nene Jiřina :-$
ODPOVĚDĚT
Martina K. (martkaba) ID 105574 , mimibazar.cz/martkaba (16. 7. 2008, 14:46)
:-@ (6) 8o|
ODPOVĚDĚT
Monika D. (agar) ID 35834 , mimibazar.cz/agar (30. 6. 2008, 14:22)
a nejspíš konkrétně vám |-) |-) |-) bože jak mě už tady ta slepičárna unavuje |-)
ODPOVĚDĚT
Martina K. (martkaba) ID 105574 , mimibazar.cz/martkaba (3. 7. 2008, 9:00)
Tak nějak
ODPOVĚDĚT
Libuše B. (maminek) ID 78965 (30. 6. 2008, 15:03)
A proto nechápu proč máte pořád potřebu se k tomu vracet. Podle příspěvků jste v této diskuzi absolutně nejaktivnější. Myslím, že je celkem marná snaha myslet si, že každého přesvědčíte, že jen ten váš názor je zaručeně ten správný. Opravdu už to dohadování tady nechápu. Stejně je to tak trochu už s křížkem po funusu. Ale pokud jste v tom našla nový smysl života tak hodně štěstí v přesvědčování o své pravdě a jediném možném správném myšlení. :-$
ODPOVĚDĚT
Monika D. (agar) ID 35834 , mimibazar.cz/agar (30. 6. 2008, 15:08)
:-$ :-$ :-$ :-$ nikoho přesvědčuju :-$ :-$ já se jen divím :^) :^) že když někoho chci označit jako hyenu, proč se snížit na stejnou úroveň :-$ :-$ :-$......a vaši komentářu na podporu "ukamenování" je tady taky dost (L)
ODPOVĚDĚT
Libuše B. (maminek) ID 78965 (30. 6. 2008, 15:12)
A co je konkrétně to snižování se na stejnou úroveň. Že někdo zjistí kolik na tom ta paní vydělala? Nebo ty nadávky ze začátku? Podle mě se může na stejnou úroveň snížit jen ten co udělá něco srovnatelného a nedostane se na stejnou úroveň tím, že někomu takovému vynadá nebo na něj ukáže. :-$
ODPOVĚDĚT
Libuše B. (maminek) ID 78965 (30. 6. 2008, 15:15)
To ukamenování je v tomhle směru dost obrazné označení. Zveřejnění v Blesku mě opravdu nevadí, ale neznám žádný konkrétní případ kdy by zveření mělo za následek ukamenování. Vy ano?
ODPOVĚDĚT
Monika D. (agar) ID 35834 , mimibazar.cz/agar (30. 6. 2008, 15:57)
bohužel Libuško takový případ znám!!! Mě jde jen o to, aby byla p. Michaela potrestaná, ale bez toho aby to zasáhlo celou její rodinu. To že měla na aukru účet na jméno svého manžela, ještě neznamemá, že o tom věděl!! Taky má doma dceru a možná sama tušíte kolik lidí dokáže být tak hnusných, že když tu malou potkají, tak jí ironicky vmetou do tváře, že je dítě zlodějů!!! :-S To co udělala je hnus a rozhodně se jí nezastávám, ale zveřejnění by nepotrestalo jenom ji. Možná si řeknete, že si tohle měla uvědomit dřív, ale ani tak za to její rodina nemůže!!! Když to vezmu trochu s rozumem: ten kojenecký ustav by stejně asi polovinu věcí vyhodil a takhle za ty peníze, můžou dětem nakoupit nové. A zrovna tyhle děti si snad zaslouží i něco lepšího než jsou dupačky s flíčkama. Bohužel znám případ, kdy zveřejnění hnusné chyby , zlikvidovalo celou rodinu a bohužel to u jednoho člena skončilo sebevraždou! :-S především si to vždycky odskáčou nevinní...nikdy tím nepotrestáte jen toho kdo si to zaslouží!!! :-| :-|
ODPOVĚDĚT
Libuše B. (maminek) ID 78965 (30. 6. 2008, 16:11)
Já to beru z toho hlediska, že i kdyby třeba v tom koj. ústavu vyhodily všechno, tak to na věci nemění nic. Jednou využila podvodu k tomu aby se obohatila. To je prostě daná věc. A to, že na tom za půl roku utržila celkem slušné peníze naznačuje, že nešlo vždy o věci na vyhození. Jinak by je prostě nikdo nekoupil. A sama jste označovala Blesk za bulvár nejhoršího zrna, který nikdo nečte, tak zřejmě přeceňujete i jeho dopad. Ono jde těžko posoudit co by jí do budoucna postihlo víc. Tahle ostuda, která bude mít jepičí životnost nebo flastr, který jí zůstane na pořád.
ODPOVĚDĚT
Monika D. (agar) ID 35834 , mimibazar.cz/agar (30. 6. 2008, 16:25)
netvrdím, že ho nikdo nečte ... ale, že umí udělat vždycky pořádnou aférku i s h@vna +o( a přesně jste to vystihla, bud z toho nebude nic a nebo taky pořádný malér :-| :-| :-| já osobně bych třeba neriskovala, ale to už je bohužel na každém z vás [A]
a všechno co člověk dělá, by si měl pořádně rozmyslet, protože i dobře míněné se může obrátit proti vám (L)
ODPOVĚDĚT
Libuše B. (maminek) ID 78965 (30. 6. 2008, 16:26)
A že si sáhne někdo na život, když je neprávem obviněn. Jak jste psala. Tak to je docela smutné, ale chápu to. Je těžko vyrovnat se s něčím za co nemůžu. Jenže její manžel určitě nemohl být tak slepý, aby si obchodních aktivit své manželky nevšiml. Určitě věděl co dělá. Jen těžko si nevšimnou, že jim domu lidí vozí balíky, vozí je i pošta a manželka je znova balí a odesílá dál a v neposlední řadě za ně inkasuje peníze. A v jejím případě k chybě nedošlo. A vina je už jasná a sama jí přiznala. A jak říkám. Není nic staršího než včerejší zprávy. Není z vesnice, aby tím žili všichni ještě půl roku.
ODPOVĚDĚT
Veronika Z. (Weruna) ID 52937 (29. 6. 2008, 14:32)
Holky, pořád to bude dokola. jedna tak, druhá tak.... +o(
Souhlasím s tím, že paní se neměla otírat o kojenák, ale holky, ruku na srdce, proč jste věci nedovezli sami do nějakýho ústavu k vám nejblíž??? Když jste chtěli pomoct. Asi velká důvěra k lidem, holt, ani tady se to nevyplatí.
Ale myslím,že paní byla dost potrestaná, a řekla bych že ty nevkusný komentáře ujejích fotek a vyhrožování, to byla taky síla. vždyť to bylo potupující. Chápu, že jste byli naštvané, ale napsat to co některé z vás, hanbou se propadnu. Zaplatila jako odplatu kojeňáku.....Asi se názory na tu částku taky tadydělí, ale řekla bych že to je dost.
Tohle co paní provedla se nedělá, na to člověk musí mít asi silný žaludek, ale tahat to ještě do novin a televize.... Nevim,nevim. Přeci jen,... jsou tu horší případy. (N) A nehledě na to, že paní sama po tom co provedla nemusí být na tom dobře psychicky aještě tohle. Ano, bylo potřeba to řešit, ale všeho s mírou přece. (F)
ODPOVĚDĚT
Martina K. (martkaba) ID 105574 , mimibazar.cz/martkaba (29. 6. 2008, 23:44)
Ha ha ha ... :-D paní na tom není dobře psychicky :-D. Tak aby Vám bylo jasné,paní se Vám všem směje,vím to od lidí co jí znají
ODPOVĚDĚT
Veronika Z. (Weruna) ID 52937 (6. 7. 2008, 1:16)
:^)´napsala jsem že to může být možný.... A jestli se směje maminkám tady,jak jí pěkně nalítly, věřím, že jí úsměv časem stuhne. Jen mi přijde nehezký vláčet její vinou bulvárem i její dceru,která za to nemůže. Snad víte sama, že lidi dokážou být pěkně zlí. ať je pořádně potrestaná ona, ne celá rodina.
To je jen můj názor, ale chápu maminky,co jí věci poslali, že jsou naštvané,chtějí to řešit, a byla bych taky pro, když se nějakým způsobem prokáže ta částka o který se píše víš, aby doplatila ten rozdíl. Což je asi nereálný, bohužel. Ale už jen z toho důvodu, co se píše(myslím že jste to byla vy), co říkají lidi kolem ní, kolik na tom vidělala, jak se chová, by mě zajímalo co jí na to řekli???? Jak se dověděli o této částce, proč se nesnažily nějak tomu "podnikání" zabránit dřív, než to tady prasklo??? Tím neviním ty lidi kolem ní, ale já, kdybych věděla, že někdo v mym okolí něco takovýho udělal, ani špinavý kolo o něj neopřu, natož se s ním bavit.
ODPOVĚDĚT
Petra H. (pepro) ID 46813 , mimibazar.cz/pepro (29. 6. 2008, 10:48)
Ireno, já jsem taky pro Novu |:o)
nejsem ale poškozená, tak Vás v tomhle můžu podpořit jen takto...

bohužel už je to tu stále dokola - jedni jsou zásadně pro a druzí zásadně proti. Shoda není možná, tak nevím, proč se to tu pořád řeší.

Snad se aspoň shodneme v tom, že paní M. OPRAVDU udělala podvod.

Nepoškození NIKDY nemůžou plně pochopit pocity poškozených a opačně, tak se tady kvůli jedné (witch) přece nebudeme (facky) (hadka)
ODPOVĚDĚT
Monika D. (agar) ID 35834 , mimibazar.cz/agar (29. 6. 2008, 11:09)
v čem vás to konkrétně vás tak POŠKODILO???? *-) *-) *-) Vám někdo tak hrozně ublížil??? :^) Ještě pořád mi nikdo neodpověděl, proč se tady napřed neřeší ty velké ryby tady na MMB co mají na svědomí větší podvody??? *-) *-) *-) lidi já jenom nechápu , kde se ve vás bere tolik zloby a touhy někoho totálně zlikvidovat... tak velká pomstychtivost musí mít asi někde ve vás velké jádro :-S :-S :-S
ODPOVĚDĚT
Jana A. (Veruka) ID 22753 , mimibazar.cz/veruka (29. 6. 2008, 11:26)
Podle mě nejvíc každého štve,že si vzala jako záštitu pro své podvody děti z kojenáku.Ostatní sice podvádí třeba já nevím v tom se nevyznám,ale neohrazujou se nevinnýma dětma,to je podle mě to co na tom štve všechny nejvíc,ale to je jen můj názor můj největší důvod naštvanosti na paní M.Možná by se maminky tak nerozlobily,kdyby napsala,že to chce pro svou dceru,to je můj názor.
ODPOVĚDĚT
Monika D. (agar) ID 35834 , mimibazar.cz/agar (29. 6. 2008, 11:39)
já paní Michaelu neomlouvám :-( jenom se mi nelíbí tohle přehnané drama :-| :-| :-| to co udělala, bylo špatné a zasloužila si trest. Já jenom sleduju, že i maminky co poslaly nějaké oblečky, začínají tady psát, že zveřejňění v tisku a v televizi je už příliš. Nejvíc tady o takovém trestu hlasují ty, co se jich to nijak nedotklo :^) :^) :^) Podle mě jsou to nejspíš ty, co mají v sobě bohužel tolik zloby, že to někde ventilovat musí :-# Většině stačí těch 20 000 kč co kojeňák dostal a podle mě je to slušná částka. (F)
ODPOVĚDĚT
Šárka B. (Sarion) ID 19139 , mimibazar.cz/sarion (29. 6. 2008, 12:02)
TAKY SI MYSLÍM, ŽE DÁVAT TO DO NOVIN A TELEVIZE JE PŘÍLIŠ, ZA TO, CO UDĚLALA. :^) :^) :^)
ODPOVĚDĚT
Monika D. (agar) ID 35834 , mimibazar.cz/agar (29. 6. 2008, 12:06)
mě to příjde fakt ujeté 8-| 8-| 8-| a navíc ti čoveče nevěřím, že někdo strhal ze svých dětí nejhezčí oblečky, nebo poslal něco co by se tady dalo prodat +o( já jsem pár odkazů na aukro viděla :-# a pokud jde některým o princip, tak pořád stojím za svým, že stejný trest pro všechny... už teda z principu :-$ :-$ :-$
ODPOVĚDĚT
Kat J. (funkymama) ID 43507 (29. 6. 2008, 12:39)
přesně taky mi tady ty stotisícový částky co tady lítaj ve vzduchu přijdou moc...až začínám mít pocit že některé osoby by si za ty onošený hadry (páč nextík určitě prodaly na MMB) přály být na přední straně Blesku jako největší české filantropky +o( +o( +o(
ODPOVĚDĚT
Monika D. (agar) ID 35834 , mimibazar.cz/agar (29. 6. 2008, 12:58)
hele na všem špatném hledej aspoň něco pozitivního (H) polovinu z těch hadříků by stejně kojeňák vyhodil a takhle mají aspoň peníze na kontě ;-) ;-) ty miminka tímhle podvodem rozhodně neutrpěly žádnou škodu.. a ted jim aspoň koupí co opravdu potřebují :-) tady jde někomu spíš jen o 5 minut slávy a je asi jedno kde a jak :-# (H)
ODPOVĚDĚT
Jája G. (jajagill) ID 115933 , mimibazar.cz/jajagill (29. 6. 2008, 12:54)
Přesně tak Katko :-D :-D :-D :-D si taky myslím že to nebyli věci na prodání jinak by už je tady prodávali ^o).Mě přijde že už tady nejde ani tak o pí Michalu ale o ty prachy co udájně prodeje získala.Asi tady lidi štve že za ně byla na dovolený a oni ne. 8-| 8-| 8-|Jinak si tady ten hon na (witch)nedokážu vysvětlit. *-) *-) *-)
ODPOVĚDĚT
Petra L. (Kelisecka) ID 87160 , mimibazar.cz/kelisecka (28. 6. 2008, 22:39)
Já teda nejsem poškozená a taky se mi příčí některá oslovení,ale na druhou stranu,nevím proč Vám přijde divné ,že to jde do novin nebo televize.Vždyť když něco ukradnete,někoho podvedete,tak se to okamžitě řeší s policií,jde to do novin a někdy i do televize.A nikoho nezajímá důvod proč jste to dělala,jestli z toho bude mít Vaše rodina ostudu.A věřím ,že o to Tv nebo noviny zájem mít budou...vždyť obelhaných důchodců a vykradených obchodů už bylo spostu...ale podvody na maminkovském serveru,tak to je novinka.Jsem docela zvědavá ,jak to dopadne.Ale rozhodně tady nebudu nikoho soudit za to,že to chce dát na veřejnost.To je na rozhodnutí každého...stejně tak jestli bude někoho urážet nebo okrádat...
ODPOVĚDĚT
Irena D. (bastik) ID 7231 , mimibazar.cz/bastik (28. 6. 2008, 21:01)
MMch,vracíte se k tomu stále vy!Když sem pořád lezete.Zřejmě jste její kamarádky co??
A teda srovnávat tento podvod s podvodem v podobě ŽLje fakt ubohé.Zřejmě máte málo kšeftů co? :-o
Sbohem Milé dámy,je mi Vás líto
ODPOVĚDĚT
Šárka B. (Sarion) ID 19139 , mimibazar.cz/sarion (29. 6. 2008, 8:27)
To si děláte srandu? Podvod je pořád podvod, a myslím, že některé podvodnice tu jedou klidně dál s veškerou podporou nakupujících. Není moc velký rozdíl v tom, co udělala tahle paní a v tom, co tu dělají jiné. (L)
ODPOVĚDĚT
Marie K. (ME-JA) ID 42212 , mimibazar.cz/me-ja (1. 7. 2008, 12:39)
Rozdíl to teda je |-), když někdo podvádí kupující,je to hnusný a mělo by se to nějak napravit.Ale když někdo podvádí,zneužívá k tomu jméno kojeneckého ústavu,ke svému obohacování a nemá v sobě ani krapet svědomí.............................je to 100 x hnusnější a podlejší 8o|.
ODPOVĚDĚT
Kat J. (funkymama) ID 43507 (28. 6. 2008, 22:49)
uááááááááááááá,kamarádky :-D :-D :-D :-D :-D
ODPOVĚDĚT
Věra K. (Robodrak) ID 5728 , mimibazar.cz/robodrak (28. 6. 2008, 22:50)
paní je holt investigativní a odhalila tě (Y) ;-) ;-) ;-)
ODPOVĚDĚT
Kat J. (funkymama) ID 43507 (28. 6. 2008, 22:55)
a myslíš že ten kojeňák bude chtít nějaký prachy i ode mě? *-) *-) *-) *-) *-)
ODPOVĚDĚT
Irena D. (bastik) ID 7231 , mimibazar.cz/bastik (28. 6. 2008, 20:56)
Já se v ničem nerejpu!Požádala mě o to jedna mamina,tak jsem to známému z Novy povyprávěla a ten byl "nadšen".Svojí nabídku beru zpět.Ať si paní Veronika podvádí dál.Mějte se Irena
P.S.kdyby Vás někdo podvedl třeba při koupi auta to by byla jiná že? (hello)
ODPOVĚDĚT
Marie K. (ME-JA) ID 42212 , mimibazar.cz/me-ja (28. 6. 2008, 20:25)
Hm, tak to je teda hezký :-S, koukám jak blázen. Narazila jsem na tohle náhodou a došlo mi, že této paní jsem také nalítla :-o. A dokonce jsem jí věcičky předávala osobně. V Jirkově před Tescem a v takovým lijáku :^)
Je to teda hnus velebnosti a DOST VELKEJ HNUS :-S, nikdy by mě nenapadlo, že může někdo zneužít k podvodu nedonošené děti nebo děti z kojeneckého ústavu :'( :'( :'(. Buďmě všechny rády,že máme zdravé děti a že je máme doma u sebe a člověk, který zneužije vážnou věc ke svému obohacení se dostane tam, kam si zaslouží +o( :-( :-#
ODPOVĚDĚT
Zdenka F. (FišerkaZ) ID 62494 , mimibazar.cz/fiserkaz (28. 6. 2008, 19:42)
Myslím , že už to přeháníte (N) (N) (N) (N) Je to sice síla , nelidský atd, ale hnát to až do Novy , na vlastní oči :-o .Dotyčná z toho má jisto jistě už z ostudy kabát, nákou nápravu už učinila a vy se v tom neustále rejpete.Nevím čemu by ta reportáž pomohla, už takhle o tom ví spousta mamin +o( +o( +o(
ODPOVĚDĚT
Irena D. (bastik) ID 7231 , mimibazar.cz/bastik (28. 6. 2008, 19:27)
Dobrý den.
Milé poškozené.Jestli máte někdo zájem ještě ventilovat tuto hnusotu.Mám možnost to dát do NOVY jako reportáž.Nejspíš Na vlastní oči.Podmínka je to celé sepsat a dát k tomu nějaké podklady.Bohužel se teď přes léto nenatáčí,takže až po prázdninách.Pokud se toho některá ujmete,tak mi napište vzkaz.Všechny zdravím irena
ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 17099 (28. 6. 2008, 20:51)
(H) (H) (H)myslím,že daleko vhodnější pořad by byl občanský jouda (H) (H)
ODPOVĚDĚT
Šárka B. (Sarion) ID 19139 , mimibazar.cz/sarion (29. 6. 2008, 8:24)
*-) *-) *-) a co talkshow Larryho Kinga? *-) *-)
ODPOVĚDĚT
Věra K. (Robodrak) ID 5728 , mimibazar.cz/robodrak (28. 6. 2008, 22:07)
:-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D
ODPOVĚDĚT
Šárka B. (Sarion) ID 19139 , mimibazar.cz/sarion (28. 6. 2008, 20:18)
:-o :-o :-oTak tohle je teda nad moje chápání *-) *-) *-)
ODPOVĚDĚT
Monika D. (agar) ID 35834 , mimibazar.cz/agar (28. 6. 2008, 19:45)
málo +o( co takhle MTV :^) :^) :^)
ODPOVĚDĚT
Kat J. (funkymama) ID 43507 (28. 6. 2008, 19:43)
já si nemůžu pomoct,ale mě už to příijde hnusota z obou stran :^) :^) :^) |-)
ODPOVĚDĚT
Martina K. (martkaba) ID 105574 , mimibazar.cz/martkaba (28. 6. 2008, 16:22)
Inzerát Michaely:
http://seznamka.lide.cz/date.fcgi?akce=ad_info&ad_ID=1307255&auth=
ODPOVĚDĚT
Erika S. (kryštof1) ID 43464 , mimibazar.cz/krystof1 (28. 6. 2008, 16:37)
....a co *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-) :^) :^) :^) :^) |-)
ODPOVĚDĚT
Martina K. (martkaba) ID 105574 , mimibazar.cz/martkaba (28. 6. 2008, 16:21)
Profil Michaely:
http://profil.lide.cz/profile.fcgi?auth=&akce=profile&user=MichalaTM
ODPOVĚDĚT
Lucie M. (lucka.machajda) ID 83080 , mimibazar.cz/luckamachajda (29. 6. 2008, 8:49)
Já tuto kauzu sleduji,a teď když jsem se podívala na ten profil,jsem zděšená,paní Michaela bydlí kousek ode mně,občas jí potkávám venku,v životě by mně nenapadlo,že tahle na pohled milá mamka,je schopná něčeho tak hnusnýho....Lucka
ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 65287 (29. 6. 2008, 8:42)
Hi hi, ta je snad všude... ;-) ;-) ;-),že bych se seznámila? :-D :-D,prdím na ní... +o( +o( +o( 8-| 8-|
ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 17099 (28. 6. 2008, 13:33)
Slovy klasika :-$ :-$
"nechcete se na to ,pánové,už v@srat " 8o| 8o| 8o| 8o|
ODPOVĚDĚT
Erika S. (kryštof1) ID 43464 , mimibazar.cz/krystof1 (upraveno 27. 2. 2010, 16:57)
mám pocit, že lidi poslední dobou málo hulí.... (Y) (Y) (Y) (Y) http://www.youtube.com/watch?v=7J7AGC3Aixk target=_blank> target=_blank>http://www.youtube.com/watch?v=7J7AGC3Aixk
ODPOVĚDĚT
Iveta P. (Kytice1) ID 64323 , mimibazar.cz/kytice1 (28. 6. 2008, 12:06)
prosím..ještě dodej Markétu Muchovou a její ,,balónek,,..pak už tu nebude chybět opravdu NIC ;-) (L)

ted to podstatné..kaufland..rohliky za 0,90 a levný melouny..tak si tu zbytečně nestírejte písmenka z klávesnice a běžte doplnit zásoby..
ODPOVĚDĚT
Erika S. (kryštof1) ID 43464 , mimibazar.cz/krystof1 (28. 6. 2008, 12:20)
Karle, co bych pro tebe neudělala (L) (L) (L) (L) (L) http://www.youtube.com/watch?v=C7AagRvdm_E&feature=related
ODPOVĚDĚT
Iveta P. (Kytice1) ID 64323 , mimibazar.cz/kytice1 (28. 6. 2008, 12:30)
ta by měla dostat taky aspoň tři roky na tvrdo 8-|...
:^) :^) a tobě bych napařila doživotí... (smich)
ODPOVĚDĚT
Erika S. (kryštof1) ID 43464 , mimibazar.cz/krystof1 (28. 6. 2008, 12:22)
a ještě jeden spešl přídaveček....děti z dětských domovů nás doprovodí potleskem, jupííííííííí http://www.youtube.com/watch?v=URzjWQFvS3I&feature=related
ODPOVĚDĚT
Erika S. (kryštof1) ID 43464 , mimibazar.cz/krystof1 (28. 6. 2008, 12:29)
a ani toto není od věci (Y) (Y) (Y) http://www.youtube.com/watch?v=eK6m5Wf-m5w&feature=related
ODPOVĚDĚT
Iveta P. (Kytice1) ID 64323 , mimibazar.cz/kytice1 (28. 6. 2008, 12:38)
trefffnéééééééé (H) ;-)
ODPOVĚDĚT
Pavlína Š. (kesy3) ID 14760 (28. 6. 2008, 10:51)
Kde jste prosim vzaly, ze ji za to hrozi 3 roky vezeni? To vubec nevim a pokud je to pravda, tak to prece neni vina tady maminek, ale pani M., ktera spachala tento podvod!!!
Tady nekdo v diskusi psal, ze pani M. poradala nedavno oslavu "jak s tema kravama zametla". A ono na tom asi bude neco pravdy. Ted tu totiz na sebe hazite spinu navzajem a akce Hyenismus roku uz je naprosto vedlejsi. Vsadim se, ze az si to tu znova pani Hyena precte, bude se za bricho popadat, protoze to, co tu predvadite, je naprosto smesne. (clamp)
ODPOVĚDĚT
Radka Kouřilová (polara) ID 46547 , mimibazar.cz/polara (28. 6. 2008, 10:42)
Milé maminky, to co tady některé píšete je opravdu neradostné. mimibazar je o dětech a ne o tom, že se tady budete vzájemně napadat a urážet. Případ paní Michaely některé nafoukly do obřích rozměrů. Poprosila jsem proto pana Bohdana, zda by nemohl celé hodnocení uzavřít, aby tady již dále neprobíhaly takové nesmyslné diskuze.
Souhlasím s potrestáním Michaely, ale ne s jejím pranýřováním a také ne s tím, jak to některé maminky prezentují - a to ty, kteroé jsou pro potrestání i ty ,které jsou proti.
Když jsem byla měsíc v porodnoci a můj brouček měl jen 1900gr, byl pro mě Mimibazar inspirací, oporou i útěchou.
dnes by mě spíš dostal do hluboké nostalgie.
Uzavřeme tuto nesmyslnou diskuzi. Vše je vyřešeno. A věnujme se dětem.
Pěkný sluníčkový den

Radka
ODPOVĚDĚT
Zita F. (kkk.iii) ID 50556 (29. 6. 2008, 12:36)
Milá Raduško,vůbec nemám v úmyslu se vměšovat do této kauzy,mám zato,že je zde zloby a nenávisti tolik,že každý,kdo nesouhlasí s pranýřováním,uveřejněním v tom nejsprostším bulváru a není kamarád někoho z Novy je následně uveden v nemilost jako paní Michaela.Vždyť se to obrátilo i proti paní ředitelce KÚ,přitom ona se nikoho neprosila,byla do všeho zatažena a jak tak čtu,tak někým i neustále obtěžována.Je známo,že dětičky v KÚ,dětských domovech a jiných ústavech hmotnou nouzí netrpí,naopak,sponzorů na dárky a oblečení se vždy najde hodně,obzvláště ke konci roku,kdy je třeba odepsat hodně z daní.Ty dětičky potřebují úplně něco jiného,ale o to tady opravdu nejde.Vám,Rady,jsem chtěla napsat,že jste to byla Vy,nebo Váš příspěvek,u kterého jsem si řekla,ano,tato maminka má pravdu.Je zde jen hrstka maminek,které to berou střízlivě,zbytek se zvrhl v pomstychtivou smečku,která už se spokojí snad jen se smrtí dotyčné obviněné.Tuto kauzu už jen tak někdo nezastaví.Ale Vám a Vašemu broučkovi jsem chtěla popřát už jen samé šťastné chvilky v životě,krásný nejen dnešní den a hodně štěstíčka. (L) (L) (L).

Smečka do mě!!!!!! (6) :-@
ODPOVĚDĚT
Gabriela K. (medíček) ID 102462 (28. 6. 2008, 16:10)
Radko, taky bych byla ráda, kdyby se to už uzavřelo, zbatečně se tady vytahují různé věci, které s tím nesouvisí.
Tak se starejme o naše rodinky a mějme se hezky na MMB (Y) (clamp) (L)
ODPOVĚDĚT
Jája G. (jajagill) ID 115933 , mimibazar.cz/jajagill (28. 6. 2008, 9:44)
Doufám že to tady paní Michaela čte.To co jste udělala je hnusné a nemělo by se to stávat.To by si pak každý mohl krást jak by chtěl.Ale to co se vám teď děje je pro mě dost velké sousto.Souhlasím stím aby jste byla potrestaná to už jste byla ale takto ne.Stím nesouhlasím.Sěšla jste z cesty to se stává kdo tady nikdy nesešel.Jsme přece jen lidi.Myslím si že by jste se k tomu měla taky vyjádřit jak to bylo.Docela by mě zajímalo kolik jste těch věcí co jste dostala vyhodila páč nebyli všechny ok.Mluví se tady o Vás bez Vás.Tak se taky připojte do diskuze.Zajímalo by mě jak to bylo a asi ne jenom mě. :-)
ODPOVĚDĚT
Petra H. (pepro) ID 46813 , mimibazar.cz/pepro (28. 6. 2008, 10:02)
je vidět, že jste opravdu četla jen něco. Paní M. má bloklý účet, takže se k ničemu nemůže vyjádřit. A když mohla, omluvila se necelýma dvěma řádky.
To by jí ani u toho soudu neuznali jako upřímnou lítost....

bože, kam tato společnost spěje, když se všechno toleruje? To teda vychováváme budoucí generaci, která půjde bezohledně za svým cílem hlava nehlava, neb všichni poškození jen mávnou rukou...
ODPOVĚDĚT
Lenka N. (Lenan) ID 53110 , mimibazar.cz/lenan (28. 6. 2008, 10:30)
Přesně tak paní Petro, mám pocit že žijeme na jiné planetě, protože já to pořád nemůžu nějak pochopit, z podvodnice se stává chudinka a z nás potvory které se chtějí mstít, protože chceme, aby se o takových nečestných lidech vědělo a tím jí způsobíme trauma.
ODPOVĚDĚT
Petra H. (pepro) ID 46813 , mimibazar.cz/pepro (upraveno 18. 2. 2011, 13:18)
jj, myslím, že na to máme stejný názor...
a co trauma těch maminek, co kvůli této (witch) už nikdy nikomu nepomůžou, byť by mohly?
ODPOVĚDĚT
Monika K. (monna001) ID 129644 (28. 6. 2008, 9:17)
Ahojky všem jestli můžu napíšu co si o tom myslím já!Podle mě paní M.udělala veliiiikou chybu ano to se přeci nedělá!Ale zas tři roky vězení jak říkaly na tn.cz to se mi zdá docela vysoký trest nechci aby to znělo že jí omlouvám nebo tak něco ale jistě že nějaký trest si zasloužila ale tohle je moc!
ODPOVĚDĚT
Petra H. (pepro) ID 46813 , mimibazar.cz/pepro (28. 6. 2008, 9:58)
je vidět, že neznáte podrobnosti a soudíte podle nepřesných informací.
spletla jste si dvě kauzy, obě mladé ženy (ovšem jiného věku), obě prodávaly na aukru, ale každá něco jiného a obě byly z Chomutovska, ovšem ne z jednoho města...

a takhle vznikají drby, souzení a odsuzování...

PS když jsme tady všechny tak "vzorné", že nečteme blesk, tak jak víme, že je to bulvár největšího kalibru? Já ho třeba na netu čtu denně, aspoň nadpisy článků. A nestydím se za to.
Nejsem pomstychtivá, jen chci spravedlnost. Aby se poctivým vyplatilo být poctiví. Abych dokázala svým dětem vysvětlit, že krást se nemá a měla jasnou a pochopitelnou odpověď na otázku "proč".
A jak už napsala Kačenka - nešlo o uklouznutí, ale o cílené několikaměsíční jednání...
ODPOVĚDĚT
Lenka N. (Lenan) ID 53110 , mimibazar.cz/lenan (28. 6. 2008, 10:18)
No to vznikají a vzniká histerie - oni jí chtějí zavřít na tři roky :-o :-o :-o, no to si nezaslouží, chyťte se za nos maminky, máte jí na svědomí........
Nikdo jí nechce kamenovat, jen si myslím, že je na ní potřeba upozornit veřejně, jestli si myslíte, že o ní už každý ví, tak to asi ne, tak pár desítek maminek tady na MMB a aukru, ale pochybuji, že to ví dost lidí na veřejnosti, v okolí jejího bydliště. Podle mě je potřeba na takové lidi upozornit, protože když se to tutlá a děláte tady z té maminky pomalu chudinku, dává to návod ostatním umělcům a nenechavcům, kteří tuto diskusi čtou. Ona provedla něco špatného, nebylo to nějaké uklouhnutí, zkrat, trvalo to nejmíň půl roku, je vidět, že se takovým živlům na chomutovsku daří a dařit bude když je budete pořád omlouvat. Končím, už nemám co bych k tomu psala.
ODPOVĚDĚT
Monika D. (agar) ID 35834 , mimibazar.cz/agar (28. 6. 2008, 11:54)
v tom případě teda začněme od velkých ryb (Y) (Y) proč se nezvěřejňují podvodnice na mmb, které prodávají padělky, obchodují bez ŽL???? :^) :^) :^) tím si určitě namastí kapsy mnohem víc a možná na tu dovolenou na vás vytřískají! :-p to je jako v pořádku? a taky to dělají delší dobu, není to jenom zkrat, nebo zakopnutí +o( je to podvod ve velkém ! Proč se teda neřeší tohle, proč se tohle někde nezveřejní? *-) *-) Proč se tohle neřeší, taky je to návod pro další podvodníky, jak vydělat! Podle mého je v první řadě potřeba upozornit na tyhle lidi! A většina z vás tady u nich nakupujete a tím je vlastně podporujete a to je v pořádku??? :-( :-( Je to taky podvod a taky okrádání !!! (N) (N) (N) nepoužívejte dvojí metr a vemte teda dámy moralistky všechny podvodníky jedním vrzem!!!! když už chcete ukončit okrádání nebohých maminek ...vemte MMB důkladně a udělejte pořádek v tom případě u všech, co nemají čistě svědomí!!!!!!!
ODPOVĚDĚT
Šárka B. (Sarion) ID 19139 , mimibazar.cz/sarion (28. 6. 2008, 12:28)
na to ti tu nikdo neodpoví, neměly by kde nakupovat za levno, protože od těch co jedou podle zákona a pravidel, které musejí dodržovat smlouvy a stanovené ceny se jim to už asi nevyplatí, tak vesele dál podporují " velké ryby" :-$
ODPOVĚDĚT
Monika D. (agar) ID 35834 , mimibazar.cz/agar (28. 6. 2008, 13:15)
aha *-) *-) takže pokud je to pro ně výhodné, tak podvodníky podporují a brání :^) :^) :^) ale pokud z toho nic nemají, tak je lynčují (H)... no hurá, tak začínám chápat princip celé spravedlnosti |:o) |:o) |:o) |:o) |:o) |:o) |:o)
ODPOVĚDĚT
Šárka B. (Sarion) ID 19139 , mimibazar.cz/sarion (28. 6. 2008, 15:19)
(Y) (Y) (Y)
ODPOVĚDĚT
Veronika S. (Tracyyy) ID 8653 , mimibazar.cz/tracyyy (28. 6. 2008, 12:22)
jen dotaz,jak poznám ty maminy bez ŽL,co prodávají padělky?Tohle mě teda taky zajímá,díky
ODPOVĚDĚT
Šárka B. (Sarion) ID 19139 , mimibazar.cz/sarion (28. 6. 2008, 15:20)
stačí se podívat do alb, plno nového zboží a IČO nikde (Y)
ODPOVĚDĚT
Jája G. (jajagill) ID 115933 , mimibazar.cz/jajagill (28. 6. 2008, 9:34)
Cože oni jí hrozí tři roky ve vězení 8-| 8-| 8-|.Tak to je už na mě moc silný kafe. :-|Si tady některé mužete pogratulovat že to došlo až tak daleko.Že se některé nestydíte za ty svoje hlášky a rozumi jak se má potrestat zlo zlem.Pí. Michelu neomlouvám udělala velkou chybu a taky by za ní měla zaplatit ale takhle :-S :-S :-S.Myslém si že splnila co měla a trest je pro ní to že už se nikde neregistruje a 20 000kč neni malá částka.Já bych na to neměla.JE tady spousta jinych podvodnic ale ty se takto nelinčujou PROČ??? :-o :-o
ODPOVĚDĚT
Regina H. (Reggina) ID 57027 , mimibazar.cz/Reggina (28. 6. 2008, 9:13)
Tééééééééééééda, když to tady tak pročítám tak to tedy zírám :-o :-o :-o :-o co se tady rozputalo za diskusi. Myslím si , že my to tady stejně nevyřešíme *-) *-). Paní Michaelu na ulici sousta lidí pozná i bez článku v Blesku. Určitě je pravda, že v Blesku z toho udělají ohromnou senzaci jako kdyby paní opravdu někoho zabila. Také jsem jí dala pár věciček , moje blbost, přiště budu opatrnější, jak se říká chybama se člověk učí.Také souhlasím s tím, že je tady spousta podvodnic, které si vydělávají na naší hlouposti, že prodávají padělky a bez patřičných dokladů. +o( +o( +o( Ženský proboha, nechme toho, buďme rády, že máme zdravé děti a své blízké. (L) (L) (L) (L) (L) (L)
ODPOVĚDĚT
Celkem: 301 (zobrazuje se 21-40) << předchozí 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10,.,16 další >>
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu