Michaela H. (MiH25) ID 399326
|
|
mimibazar.cz/mih25
|
Bazárek na Slovensku
|
Oblast: Chomutov |
|
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 4. 11. 2011 |
Naposledy: 21. 4. 2020, 12:58
|
Aktualizace: 13. 9. 2019, 10:41
|
|
|
|
Celkem: 1.572 (zobrazuje se 141-160)
|
<< předchozí
1,.,
3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13,.,79
další >>
|
|
Martina K. (Ještěrka81)
ID 477656
(21. 9. 2016, 18:47)
|
Míšo, moc děkuji za espadrilky! Zase někdy příště.... |
ODPOVĚDĚT
|
|
Miroslava Š. (zbira)
ID 62161
(12. 9. 2016, 18:35)
|
Dobrý den Míšo, dnes s espadrilkama dorazil. Moc děkuji za komunikaci a rychlost dodání . |
ODPOVĚDĚT
|
|
Daniela K. (kalalka)
ID 36954
, mimibazar.cz/kalalka
(11. 9. 2016, 14:33)
|
Zdravím Michaelo děkuji za super obchůdek jako vždy u Vás . Přeji Vám hezký zbytek a zase nashledanou . Daniela K |
ODPOVĚDĚT
|
|
Jana M. (jann0)
ID 285461
(5. 9. 2016, 15:12)
|
Dobrý den, balíček v pořádku a rychle dorazil. Objednané věci jsou opravdu pěkné Děkuji Jana |
ODPOVĚDĚT
|
|
Irena F. (irenkaa)
ID 81108
(1. 9. 2016, 10:13)
|
nevím jak mám hodnotit v 26.8. v pátek objednávka, asi 2 dny na to jsem ještě psala vzkaz na e mail i do MMB o zaslání podkladů k platbě a dosud žádná reakce a je to týdne, proto ruším objednávku |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Darina Z. (Darinaj)
ID 100877
(31. 8. 2016, 18:02)
|
Dobrý den, děkuji moc za botky, jsem spokojená. . Mějte se hezky. Darin |
ODPOVĚDĚT
|
|
Veronika K. (Verčík K.)
ID 482619
, mimibazar.cz/vercikkadlecova
(18. 8. 2016, 12:57)
|
Milá Míšo, s botkami mám doma. Jsou super! Velice Vám děkuji za bleskové zaslání. Ráda Vás doporučuji! Krásné léto přeje Veronika. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Gabriela C. (swat92)
ID 360499
, mimibazar.cz/swat92
(17. 8. 2016, 19:49)
|
Milá Míšo dnes dorazil a já vám moc děkuji . Jako prodávající ráda doporučuji Hezký zbytek Gabka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Libuše Č. (Libi)
ID 32046
, mimibazar.cz/libi
(15. 8. 2016, 17:19)
|
Dobrý den je tady děkuji baleríny jsou |
ODPOVĚDĚT
|
|
Martina Modesto (lobby)
ID 6705
(14. 8. 2016, 13:44)
|
Paní Hřibovskou bohužel nemohu jako prodávající doporučit. Jako výměnu za reklamované tenisky tzv. číny, mi poslala o něco menší velikost, než byly boty původně objednané. Sama mi e-mailem potvrdila, že jde o jiného výrobce a o menší velikosti ví.Paní jedná navíc v rozporu s Občanským zákoníkem,již jsem o jejím jednání informovala ČOI a jsem velmi z jejího jednání zklamaná. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Michaela H. (MiH25)
ID 399326
, mimibazar.cz/mih25
(upraveno 14. 8. 2016, 19:04)
|
Paní Modesto zapomněla uvést celou pravdu, a to že vyměněné zboží přijala a použila. Až poté si rozmyslela, že chce zboží vrátit (použité a znehodnocené), že s mým postupem reklamace nesouhlasí. Po konzultaci s ČOI jsem další reklamaci neuznala, jelikož nově poslané zboží nemělo žádnou výrobní vadu, na což se reklamace vztahuje. A použitím vyměněného zboží bylo toto zboží přijato. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Martina Modesto (lobby)
ID 6705
(23. 8. 2016, 19:13)
|
Paní Hřibovská, já jsem postup konzultovala a to, že obuv byla nošená na krátkou procházku, nehraje ve vyřízení reklamace žádnou roli.Obuv vůbec není znehodnocená, jak píšete. To je nesmysl.Vy jste mi poslala obuv menší (o čemž vítze - viz Váš e-mail), tudíž jste nevyřídila mou reklamci řádně. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Michaela H. (MiH25)
ID 399326
, mimibazar.cz/mih25
(upraveno 5. 9. 2016, 10:41)
|
Paní Modesto, ano, použití zboží nehraje při reklamaci roli, to je logické. Vámi reklamované zboží ale nemá žádné výrobní vady, z toho důvodu vám reklamace nemohla být uznána. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Markéta Š. (marketas)
ID 551
, mimibazar.cz/marketasimmerova
(12. 8. 2016, 12:39)
|
Milá Míšo,moc děkuji za bezva věcičky ,které byly přímo bleskově zaslány . zase k Vám juknu mějte se krásně,Markéta |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Míša Z. (Mišák75)
ID 325332
, mimibazar.cz/misak75
(26. 7. 2016, 13:13)
|
Dobrý den Míšo, děkuji za sandálky Jsou skvělé a ještě k tomu za úžasnou cenu Mějte se |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Radmila K. (LuciMimi)
ID 257291
, mimibazar.cz/lucimimi
(13. 7. 2016, 20:16)
|
Děkuji za obchůdek, spokojenost |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Vlasta H. (Babnet)
ID 34585
, mimibazar.cz/babnet
(11. 7. 2016, 11:15)
|
Dobrý den, balíček sice dorazil, ale po 2 urgencích a s velkým zpožděním Co mě mrzí nejvíc, tak je totální nekomunikace ze strany prodávající, neodpoví Vám ani na jeden email Je to velká škoda, protože bundička je krásná a jsem opravdu ráda, že sedí, i když jsou kratší rukávy, protože kdybych se měla domáhat vrácení zboží a částky, jak jsme se ihned při uzavření obchodu domlouvaly, tak bych se asi opravdu nedočkala |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Michaela H. (MiH25)
ID 399326
, mimibazar.cz/mih25
(13. 7. 2016, 6:48)
|
Dobrý den, když už píšete neutrální komentáře, měla byste je psát pravdivě. Balíček se zpožděním odeslán nebyl, pokud by se zpožděním doručen, není naše chyba. Bohužel k tomuto zpoždění dochází, jsou-li v týdnu svátky, to pošta nedoručuje. Balíčky neodesíláme každý den, není to z časových důvodů možné a tuto informaci máme uvedenou na stránkách. Vaše "urgence" (chcete-li to tak nazývat) přišly obě 5.7. přesně týden po přijetí platby, |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Michaela H. (MiH25)
ID 399326
, mimibazar.cz/mih25
(13. 7. 2016, 6:48)
|
kde jste psala, že na balíček čekáte již 14 dní! V tu dobu byl už balíček odeslaný. Ohledně vrácení zboží není třeba nijaké obsáhlé komunikace, nejdůležitější je to zboží poslat, poté je požadavek vyřízen nejpozději v zákonné lhůtě. Na zlepšení komunikace pracujeme, je to ale náročné, některé zákaznice nás bombardují zprávami i několikrát denně. Zprávy jsou vyřizovány obden (pracovní) a často je není možné stihnout všechny. Hezký den. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Vlasta H. (Babnet)
ID 34585
, mimibazar.cz/babnet
(22. 7. 2016, 8:25)
|
Prosím Vás, uklidněte se a raději se podívejte do emailové komunikace. Na zprávy odpovídáte obden?? Na mé 2 dotazy a upozornění, že balíček stále nedorazil, jste se neobtěžovala odpovědět ani jednou, tak si nevymýšlejte ,raději jste hned poslala zboží.Neutrální komentář proto, že naštěstí bundička seděla, i když dorazila se zpožděním, ale totálně jste to zabila Vaší NEkomunikací Děkuji za zboží,ale už nikdy více. Hezké léto V.H. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
Michaela H. (MiH25)
ID 399326
, mimibazar.cz/mih25
(20. 12. 2016, 21:17)
|
Dobrý den, koukla jsem tedy do komunikace a zjistila, že jsem vám odpověděla do dvou pracovních dnů, jak píši výše (bohužel mezitím byly dva dny státní svátky a dva dny víkend, proto se to pozdává jako dlouhá doba). Dále je nemožné, abych "raději rychle poslala zboží", než abych odpovídala, protože zboží bylo odesláno den před vašimi "urgencemi" z 5.7., a to 4.7. Tedy se vám velmi omlouvám, že jsem vám ve dnech volna neodpovídala a trávila je se svou r |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
|
Michaela H. (MiH25)
ID 399326
, mimibazar.cz/mih25
(20. 12. 2016, 21:18)
|
rodinou. Hezký den, M.H. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Jana P. (mikijana)
ID 158885
(9. 7. 2016, 8:47)
|
Botky dorazily a jsou super, spokojenost. Jana |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Radka P. (Radka7)
ID 127605
, mimibazar.cz/radka7
(7. 7. 2016, 14:11)
|
Dobrý den, přes e-shop jsem kupovala dvoje boty. Obchod i následná výměna jednoho páru za větší velikost proběhly v naprostém pořádku . Děkuji a doporučuji . Radka |
ODPOVĚDĚT
|
|
Petra N. (vetrovka)
ID 111127
, mimibazar.cz/vetrovka
(5. 7. 2016, 12:08)
|
Děkuji za rychlost a pěkné zboží. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Petra V. (volnobezka106)
ID 148519
(2. 7. 2016, 22:05)
|
Ode mě máte palec dolů za to jak řešíte reklamaci .Komunikace žádná a to i přesto že jsem Vás prosila o výměnu abych si stihla tenisky vzít na dovolenou .Nic,bez odezvy a stále čekám .Vy nemáte čas komunikovat ze zákaznicemi-zákaznice zase nemají čas na tohle jednání .Tenisky si nechám i přesto že jsou vadné protože představa že se s Vámi dohaduji tímto způsobem je pro mě šílená .Mějte se a přeji spoustu spokojených zákaznic ... |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Michaela H. (MiH25)
ID 399326
, mimibazar.cz/mih25
(12. 7. 2016, 11:08)
|
Dobrý den, žádné zboží na reklamaci od vás nepřišlo, nemohla tak být žádná reklamace ani vyřešena. Veškeré info ohledně postupu je uvedeno v obchodních podmínkách, včetně kontaktů. Urychlit komunikaci ani vyřešení bohužel není tak snadné, ani kvůli vaší dovolené, vše vyřizujeme, jak stíháme. Hezký den, Míša |
ODPOVĚDĚT
|
|
PETRA BUBNÍKOVÁ (BUBNICE)
ID 40690
, mimibazar.cz/bubnice
(2. 7. 2016, 0:13)
|
Milá Míšo, botičky jsou doma a jsou nádherné děkuji moc Petra |
ODPOVĚDĚT
|
|
Jitka B. (jitkasevca)
ID 459755
, mimibazar.cz/jitkasevca
(1. 7. 2016, 12:23)
|
Dobrý den, dorazil,mohu Vás vřele doporučit. Děkuji.Mějte se krásně Jitka |
ODPOVĚDĚT
|
Celkem: 1.572 (zobrazuje se 141-160)
|
<< předchozí
1,.,
3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13,.,79
další >>
|