Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Všechna hodnocení uživatele Michaela H. (MiH25) ID 399326

Michaela H. (MiH25) ID 399326
mimibazar.cz/mih25
Bazárek na Slovensku
Oblast: Chomutov
Ověřená adresa
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 4. 11. 2011
Naposledy: 21. 4. 2020, 12:58
Aktualizace: 13. 9. 2019, 10:41
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
87785251
HODNOCENÍ 1572
VŠECHNY FOTOGRAFIE 9
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 hodnocení , celkem již získala 1572 hodnocení
Celkem: 1.572 (zobrazuje se 141-160) << předchozí 1,., 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13,.,79 další >>
Martina K. (Ještěrka81) ID 477656 (21. 9. 2016, 18:47)
Míšo, moc děkuji za espadrilky! Zase někdy příště.... (Y)
ODPOVĚDĚT
Miroslava Š. (zbira) ID 62161 (12. 9. 2016, 18:35)
Dobrý den Míšo, (G)dnes s espadrilkama dorazil. Moc děkuji za komunikaci a rychlost dodání (balicek).
ODPOVĚDĚT
Daniela K. (kalalka) ID 36954 , mimibazar.cz/kalalka (11. 9. 2016, 14:33)
Zdravím Michaelo (hello)děkuji za super (Y) :-) (Y) obchůdek jako vždy u Vás (clamp) (clamp) (clamp). Přeji Vám hezký zbytek (plavec) (plaz) (leto) a zase nashledanou (L). Daniela K (F)
ODPOVĚDĚT
Jana M. (jann0) ID 285461 (5. 9. 2016, 15:12)
Dobrý den, balíček v pořádku a rychle dorazil. Objednané věci jsou opravdu pěkné (Y) Děkuji Jana (hello)
ODPOVĚDĚT
Irena F. (irenkaa) ID 81108 (1. 9. 2016, 10:13)
nevím jak mám hodnotit v 26.8. v pátek objednávka, asi 2 dny na to jsem ještě psala vzkaz na e mail i do MMB o zaslání podkladů k platbě a dosud žádná reakce a je to týdne, proto ruším objednávku
ODPOVĚDĚT
Darina Z. (Darinaj) ID 100877 (31. 8. 2016, 18:02)
Dobrý den, (child1) děkuji moc za botky, jsem spokojená. (Y) . Mějte se hezky. (F) Darin
ODPOVĚDĚT
Veronika K. (Verčík K.) ID 482619 , mimibazar.cz/vercikkadlecova (18. 8. 2016, 12:57)
Milá Míšo,
(G) s botkami mám doma. Jsou super! :-)
Velice Vám děkuji za bleskové zaslání.
Ráda Vás doporučuji! :-)
Krásné léto (leto) přeje Veronika. (F) (F) (F)
ODPOVĚDĚT
Gabriela C. (swat92) ID 360499 , mimibazar.cz/swat92 (17. 8. 2016, 19:49)
Milá Míšo (F) (F) (F)
(G) dnes dorazil a já vám moc děkuji (Y) (Y) (L). Jako prodávající ráda doporučuji (clamp) (clamp) (clamp)
Hezký zbytek (leto) (plavec)
(hello) Gabka
ODPOVĚDĚT
Libuše Č. (Libi) ID 32046 , mimibazar.cz/libi (15. 8. 2016, 17:19)
Dobrý den (G) je tady děkuji (F) (F) (F) (F) (F) baleríny jsou (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y)
ODPOVĚDĚT
Martina Modesto (lobby) ID 6705 (14. 8. 2016, 13:44)
Paní Hřibovskou bohužel nemohu jako prodávající doporučit. Jako výměnu za reklamované tenisky tzv. číny, mi poslala o něco menší velikost, než byly boty původně objednané. Sama mi e-mailem potvrdila, že jde o jiného výrobce a o menší velikosti ví.Paní jedná navíc v rozporu s Občanským zákoníkem,již jsem o jejím jednání informovala ČOI a jsem velmi z jejího jednání zklamaná.
ODPOVĚDĚT
Michaela H. (MiH25) ID 399326 , mimibazar.cz/mih25 (upraveno 14. 8. 2016, 19:04)
Paní Modesto zapomněla uvést celou pravdu, a to že vyměněné zboží přijala a použila. Až poté si rozmyslela, že chce zboží vrátit (použité a znehodnocené), že s mým postupem reklamace nesouhlasí. Po konzultaci s ČOI jsem další reklamaci neuznala, jelikož nově poslané zboží nemělo žádnou výrobní vadu, na což se reklamace vztahuje. A použitím vyměněného zboží bylo toto zboží přijato.
ODPOVĚDĚT
Martina Modesto (lobby) ID 6705 (23. 8. 2016, 19:13)
Paní Hřibovská, já jsem postup konzultovala a to, že obuv byla nošená na krátkou procházku, nehraje ve vyřízení reklamace žádnou roli.Obuv vůbec není znehodnocená, jak píšete. To je nesmysl.Vy jste mi poslala obuv menší (o čemž vítze - viz Váš e-mail), tudíž jste nevyřídila mou reklamci řádně.
ODPOVĚDĚT
Michaela H. (MiH25) ID 399326 , mimibazar.cz/mih25 (upraveno 5. 9. 2016, 10:41)
Paní Modesto, ano, použití zboží nehraje při reklamaci roli, to je logické. Vámi reklamované zboží ale nemá žádné výrobní vady, z toho důvodu vám reklamace nemohla být uznána.
ODPOVĚDĚT
Markéta Š. (marketas) ID 551 , mimibazar.cz/marketasimmerova (12. 8. 2016, 12:39)
Milá Míšo,moc děkuji za bezva věcičky (Y) (Y) (Y),které byly přímo bleskově zaslány (clamp) (clamp) (clamp).
zase k Vám juknu (L) (L) (L)mějte se krásně,Markéta
ODPOVĚDĚT
Míša Z. (Mišák75) ID 325332 , mimibazar.cz/misak75 (26. 7. 2016, 13:13)
Dobrý den Míšo,
děkuji za sandálky :-) Jsou skvělé a ještě k tomu za úžasnou cenu (Y) Mějte se
ODPOVĚDĚT
Radmila K. (LuciMimi) ID 257291 , mimibazar.cz/lucimimi (13. 7. 2016, 20:16)
Děkuji za obchůdek, spokojenost
ODPOVĚDĚT
Vlasta H. (Babnet) ID 34585 , mimibazar.cz/babnet (11. 7. 2016, 11:15)
Dobrý den, balíček sice dorazil, ale po 2 urgencích a s velkým zpožděním :^) Co mě mrzí nejvíc, tak je totální nekomunikace ze strany prodávající, neodpoví Vám ani na jeden email +o( Je to velká škoda, protože bundička je krásná a jsem opravdu ráda, že sedí, i když jsou kratší rukávy, protože kdybych se měla domáhat vrácení zboží a částky, jak jsme se ihned při uzavření obchodu domlouvaly, tak bych se asi opravdu nedočkala ,-) |-)
ODPOVĚDĚT
Michaela H. (MiH25) ID 399326 , mimibazar.cz/mih25 (13. 7. 2016, 6:48)
Dobrý den, když už píšete neutrální komentáře, měla byste je psát pravdivě. Balíček se zpožděním odeslán nebyl, pokud by se zpožděním doručen, není naše chyba. Bohužel k tomuto zpoždění dochází, jsou-li v týdnu svátky, to pošta nedoručuje. Balíčky neodesíláme každý den, není to z časových důvodů možné a tuto informaci máme uvedenou na stránkách. Vaše "urgence" (chcete-li to tak nazývat) přišly obě 5.7. přesně týden po přijetí platby,
ODPOVĚDĚT
Michaela H. (MiH25) ID 399326 , mimibazar.cz/mih25 (13. 7. 2016, 6:48)
kde jste psala, že na balíček čekáte již 14 dní! V tu dobu byl už balíček odeslaný. Ohledně vrácení zboží není třeba nijaké obsáhlé komunikace, nejdůležitější je to zboží poslat, poté je požadavek vyřízen nejpozději v zákonné lhůtě. Na zlepšení komunikace pracujeme, je to ale náročné, některé zákaznice nás bombardují zprávami i několikrát denně. Zprávy jsou vyřizovány obden (pracovní) a často je není možné stihnout všechny. Hezký den.
ODPOVĚDĚT
Vlasta H. (Babnet) ID 34585 , mimibazar.cz/babnet (22. 7. 2016, 8:25)
Prosím Vás, uklidněte se a raději se podívejte do emailové komunikace. ,-) Na zprávy odpovídáte obden?? Na mé 2 dotazy a upozornění, že balíček stále nedorazil, jste se neobtěžovala odpovědět ani jednou, tak si nevymýšlejte (L),raději jste hned poslala zboží.Neutrální komentář proto, že naštěstí bundička seděla, i když dorazila se zpožděním, ale totálně jste to zabila Vaší NEkomunikací (N) Děkuji za zboží,ale už nikdy více. Hezké léto V.H.
ODPOVĚDĚT
Michaela H. (MiH25) ID 399326 , mimibazar.cz/mih25 (20. 12. 2016, 21:17)
Dobrý den, koukla jsem tedy do komunikace a zjistila, že jsem vám odpověděla do dvou pracovních dnů, jak píši výše (bohužel mezitím byly dva dny státní svátky a dva dny víkend, proto se to pozdává jako dlouhá doba). Dále je nemožné, abych "raději rychle poslala zboží", než abych odpovídala, protože zboží bylo odesláno den před vašimi "urgencemi" z 5.7., a to 4.7. Tedy se vám velmi omlouvám, že jsem vám ve dnech volna neodpovídala a trávila je se svou r
ODPOVĚDĚT
Michaela H. (MiH25) ID 399326 , mimibazar.cz/mih25 (20. 12. 2016, 21:18)
rodinou. Hezký den, M.H.
ODPOVĚDĚT
Jana P. (mikijana) ID 158885 (9. 7. 2016, 8:47)
Botky dorazily a jsou super, spokojenost. (clamp) (clamp) (clamp)
Jana
ODPOVĚDĚT
Radka P. (Radka7) ID 127605 , mimibazar.cz/radka7 (7. 7. 2016, 14:11)
Dobrý den, přes e-shop jsem kupovala dvoje boty. Obchod i následná výměna jednoho páru za větší velikost proběhly v naprostém pořádku (clamp). Děkuji a doporučuji (clamp) (Y). Radka
ODPOVĚDĚT
Petra N. (vetrovka) ID 111127 , mimibazar.cz/vetrovka (5. 7. 2016, 12:08)
Děkuji za rychlost a pěkné zboží. (Y) :-)
ODPOVĚDĚT
Petra V. (volnobezka106) ID 148519 (2. 7. 2016, 22:05)
Ode mě máte palec dolů za to jak řešíte reklamaci :-@.Komunikace žádná (6) a to i přesto že jsem Vás prosila o výměnu abych si stihla tenisky vzít na dovolenou +o(.Nic,bez odezvy a stále čekám 8o|.Vy nemáte čas komunikovat ze zákaznicemi-zákaznice zase nemají čas na tohle jednání :-(.Tenisky si nechám i přesto že jsou vadné protože představa že se s Vámi dohaduji tímto způsobem je pro mě šílená (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6).Mějte se a přeji spoustu spokojených zákaznic ...
ODPOVĚDĚT
Michaela H. (MiH25) ID 399326 , mimibazar.cz/mih25 (12. 7. 2016, 11:08)
Dobrý den, žádné zboží na reklamaci od vás nepřišlo, nemohla tak být žádná reklamace ani vyřešena. Veškeré info ohledně postupu je uvedeno v obchodních podmínkách, včetně kontaktů. Urychlit komunikaci ani vyřešení bohužel není tak snadné, ani kvůli vaší dovolené, vše vyřizujeme, jak stíháme. Hezký den, Míša
ODPOVĚDĚT
PETRA BUBNÍKOVÁ (BUBNICE) ID 40690 , mimibazar.cz/bubnice (2. 7. 2016, 0:13)
Milá Míšo, botičky jsou doma (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) a jsou nádherné :-) :-) :-) :-) :-) děkuji moc Petra (Y)
ODPOVĚDĚT
Jitka B. (jitkasevca) ID 459755 , mimibazar.cz/jitkasevca (1. 7. 2016, 12:23)
Dobrý den, (G) dorazil,mohu Vás vřele doporučit. (Y) (Y) (Y) (Y) (Y)
Děkuji.Mějte se krásně Jitka (flower) (flower) (flower) (flower) (flower) (flower) (hello) (hello) (hello) (hello) (hello) (hello) (hello)
ODPOVĚDĚT
Celkem: 1.572 (zobrazuje se 141-160) << předchozí 1,., 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13,.,79 další >>
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu