Celkem: 68 (zobrazuje se 21-40)
|
<< předchozí
1, 2, 3, 4
další >>
|
|
|
Jana B. (Jane777)
ID 7529
, mimibazar.cz/jane777
(11. 12. 2008, 16:34)
|
Simon děkuji za obchůdek , bezproblémová platba a už frčí k Vám , mějte se Jana |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Simona N. (nextík)
ID 144792
, mimibazar.cz/nextik
(11. 12. 2008, 22:45)
|
Moc děkujeme a přejem jen to nej nej síma  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Kamila K. (Kaka08)
ID 86728
, mimibazar.cz/kaka08
(10. 12. 2008, 10:03)
|
Dobrý den Simčo, tak co bundička? Už vám musela přijít. Omylem píši do hodnocení, místo do vzkazů. Kamila |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Simona N. (nextík)
ID 144792
, mimibazar.cz/nextik
(10. 12. 2008, 20:12)
|
Kamilko ano, balíček dorazil a je moc krásná písbu na mail moce děkujeme síma  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Jarka J. (JarčaJa)
ID 94568
, mimibazar.cz/bertini
(upraveno 9. 1. 2009, 21:59)
|
OPĚT PŘEPISUJI HODNOCENÍ NA NEGATIVNÍ.PANÍ SIMONA SI OBJEDNÁ A PAK NEREAGUJE NA VZKAZY.PO 14DNECH REZERVACE JSEM NAPSALA NEG.A PAK TVRDILA,ŽE PENÍZE POSLALA,TVRDILA,ŽE CHYBA JE NA MOJÍ STRANĚ.PROTO JSEM PŘEPSALA HODNOCENÍ.TUTO PANÍ ROZHODNĚ NEDOPORUČUJI!!!! |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Gabriela F. (gabrielafialka)
ID 72559
, mimibazar.cz/gabrielafialka
(3. 12. 2008, 10:58)
|
Simčo, i přes všechna úskalí a počáteční nedorozumění vše dopadlo výborně. Komunikace byla skvělá a pohotová Za dárečky navíc moc moc děkuju. Mějte se krásně a přeji pohodové vánoční svátky (kolednic |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Simona N. (nextík)
ID 144792
, mimibazar.cz/nextik
(3. 12. 2008, 18:58)
|
Gábinko děkujeme, doobjednávání trvá vždy zbytečně déle... papa síma  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Petra A. (5143petra)
ID 40791
, mimibazar.cz/5143petra
(30. 11. 2008, 19:49)
|
Děkuji za bundičku a především ze bleskový a moc pohodový obchůdek. Všem ostatním na MMB vřele doporučuji. Mějte se krásně. Petra |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Simona N. (nextík)
ID 144792
, mimibazar.cz/nextik
(30. 11. 2008, 19:51)
|
Peťo, moc vám děkuji a přeji krásné síma |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Jana V. (tygříček)
ID 9081
, mimibazar.cz/janavlc
(28. 11. 2008, 0:30)
|
Dobrý večer Símo. Strašně moc děkuji za bezvadný obchůdek, Jste skvělá maminka. Penízky byly ihned na účtě. Jste spolehlivá a bezva. Děkuji. Janča  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Simona N. (nextík)
ID 144792
, mimibazar.cz/nextik
(30. 11. 2008, 19:51)
|
Janičko, moc děkuji a přeji krásné jste hodný človíček a přeji moc štěstíčka síma |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Veronika G. (Verdik76)
ID 18081
, mimibazar.cz/verdik76
(27. 11. 2008, 19:26)
|
Krásný večer Simčo, , i já Vám chci poděkovat za milé jednání !!! Přejeme krásné a pohodové a moooc . Pěkný večer, VERČA s VERUNKOU  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Eva Č. (linaevelina)
ID 140149
(upraveno 9. 1. 2009, 19:35)
|
Já z vlastní zkušenosti,bohužel, NEDOPORUČUJI.Po dvouměsíčním čekání na platbu a několika urgencích náš obchod neproběhl a na negativní hodnocení paní Simona reaguje nepříjemnými maily .Eva |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Tereza Z. (Šmídíci)
ID 60278
(23. 11. 2008, 0:08)
|
DOBRÝ DEN SIMČO! DĚKUJI ZA OBCHŮDEK ,SICE TRVAL DÉLE,ALE VŠE PROBĚHLO V NAPROSTÉM POŘÁDKU .PĚKNOU ZIMU ,VÁNOCE A NOVÝ ROK .TERKA  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Anonymní uživatel (Zrušený účet)
ID 222
(21. 11. 2008, 11:37)
|
SIMONKO, BALÍČEK SE SVETÝRKEM DORAZIL V POŘÁDKU. MUSÍM ŘÍCT, ŽE I KDYŽ SE NAŠE VÝMĚNA NAKONEC NEUSKUTEČNILA, TAK PANÍ SIMONKA URČITĚ NENÍ NESPOLEHLIVÁ! NAOPAK, JEJÍ JEDNÁNÍ JE MOC MILÉ A VSTŘÍCNÉ! COŽ SE O NĚKTERÝCH JINÝCH MAMINKÁCH NA MMB OPRAVDU ŘÍCT NEDÁ. KAŽDÝ MÁME OBČAS NĚJAKOU SLABOU CHVILKU, TAKŽE BUĎME TROŠKU TOLERANTNÍ A NEPROPUKEJME V HYSTERII KDYŽ BALÍČEK NĚKDY NEDORAZÍ DO TÝDNE...VŽDYŤ PROTO SE SVĚT NEZBOŘÍ, NE? SIMONKO, DRŽTE SE VERONIKA S DOROTKOU TOBI A  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Ljuba S. (lyuba)
ID 35889
(upraveno 22. 11. 2008, 23:09)
|
Dobrý den paní Simono, objednala jste si u mně komplítek, chtěla jste slevu a já Vám hned poslala podklady i přes MMB, pak jste reagovala po několika dnech na vzkaz, i když se denně přihlašujete, že jste si objednala komplítek jinde, pak že to máte 2x objednané u mně....což není pravda, a pak jste se neozvala, tak od obchůdku ustupuji, komplítek nechávám dalšímu zájemci a Vás si dávám do nespolehlivých, Lyuba |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Anonymní uživatel (Zrušený účet)
ID 19957
(20. 11. 2008, 13:36)
|
Dobrý den Simčo, dnes mám balíček doma a musím nasat, že pytel je tedy fakt KRÁSNÝ!! Moc mě mrzí naše komplikace, které se stali při obchůdku.. ale tak co.. jsme jen lidi a při reklamaci s Vámi nebyl žádný problém. Hned jste reagovala na emaily a ani ne do týdne poslala pytlíček jiný.. Děkujeme za dáreček.. Krásný den Romča a Verunka  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Anonymní uživatel (Zrušený účet)
ID 348
(upraveno 9. 1. 2009, 19:13)
|
Tady bylo negativní hodnocení paní Simony, které mě přiměla smazat. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Lenka J. (jelenka)
ID 51700
(19. 11. 2008, 12:01)
|
Dobrý den , děkuji za obchůdek .sice trval delší dobu,ale platba přišla .a já ještě dnes odesílám . dík lenka  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Simona N. (nextík)
ID 144792
, mimibazar.cz/nextik
(19. 11. 2008, 17:17)
|
Leničko, z celého srdíčka vám moc děkuji jste velice hodná. Děkuji za milé hodnocení a přeji moc zdravíčka Síma  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Andrea V. (zateli)
ID 73864
, mimibazar.cz/zateli
(16. 11. 2008, 11:15)
|
5.11. si paní Simona u mne rezervovala zboží. Od té doby mrtvý brouk. Za nedodržení obchodních podmínek píši - nedoporučuji.  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Simona N. (nextík)
ID 144792
, mimibazar.cz/nextik
(17. 11. 2008, 20:08)
|
Milé maminky, mrzí mne vaše hodnocení mé práce a věřte, že vás nechci zatežovat svým soukromím. Mám težce nemocnou maminku cca 2 měsíce a chemoter. naás vyčerpávají i časově i psych. Nezlobte se prosím. Budu se snažit vše napravit a více se vám věnovat. Je to i na mém hodnocení znát o které čas obd. jde. Dejte mi prosím druhou šanci. Všem vá přeji jen to nej a nej zdraví Simča  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Milena M. (matalumi)
ID 17481
(16. 11. 2008, 8:06)
|
Dobrý den, Simono, jak vidím, tak nejsem jediná, která byla s Vaším jednáním nespokojená, jak jste mi tvrdila Je to mé první negativní hodnocení na MMB a předem říkám, že mi nečiní potěšení Vám ho napsat, ale cítím povinnost varovat jiné maminky před případným zklamáním a podpořit i ostatní maminky, které jste svým jednáním přinejmenším otrávila nebo nějakým způsobem poškodila Tedy stručná rekapitulace: 12.9. jsem od Vás objednala balíček značkového oblečení (převážně next) za 900,- Kč. Vše v super stavu. Vše vel.98. O tom jste mě na dotaz ujistila. Částku jsem ihned převedla, balíček dorazil 29.9. - což je dost dlouhá doba. Od té chvíle jsem vyřizovala reklamaci. V balíčku naprosto chyběla bekovka - jediné údajně nové zboží a hlavní motiv mého nákupu celého balíčku - moc jsem ji pro dcerku chtěla , jen cca polovina věcí byla vel.98, něco dokonce bylo 86 a největší kousek na 7/8 let, což je v balíčku pro dvouleté dítě celkem nářez a naprosto k ničemu. Věci byly flekaté, takže suma sumárum mezi inzerovaným a skutečným stavem věcí velmi propastný rozdíl Navrhovala jsem buď vrácení celého balíčku (půl věcí úplně k ničemu a půl spíš na lítačku - a těch máme víc než dost) a vrácení peněz nebo aspoň slevu za nedodanou bekovku, kterou jsem jinde musela objednat za 300,- Kč + poštovné --- požadovala jsem 200,- Kč (vzhledem k Vaší prý špatné finanční situaci, i když na tom také nejsme s dvěma dětma nic moc) - což si asi i jiné maminky dovedou představit, že vzhledem k situaci a k tomu, co a v jakém stavu jste mi poslala, je sleva spíše symbolická. Nicméně 1.10. jste mi slíbila 200,- Kč vrátit, po cca měsíci a půl jsem se dočkala - po X urgencích! Částka mi byla připsána na účet 13.11.!!!!! Není to sice extra velká suma, ale dcerkám na Mikuláše to stačí a jde o princip. Pokud byste se mi chtěla pomstít na mém hodnocení, poslužte si, myslím si, že většina maminek tady na MMB je dostatečně soudná, aby si udělala obrázek sama a krom toho jsem schopná a ochotná jim doložit naši komunikaci. která mi v mailové schránce zabírá plné tři strany - pro představu, kolik času mi sebral tenhleten otravný obchod s Vámi. Mám jiné starosti než se zabývat takovými záležitostmi, jako byla ta s Vámi a proto jsem ráda, že na MMB jsou povětšinou slušné a solidní maminky, které tímto předem varuji než si s Vámi něco začnou. Pokud si chcete vylepšit mínění jiných lidí o Vás, měla byste k ním mít více úcty a slušnosti v jednání. S pozdravem milena |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Anonymní uživatel (Zrušený účet)
ID 64382
(16. 11. 2008, 11:30)
|
Mili,je mi moc líto,že jste další z maminek,která měla se Simonou problémy Koukám,že je nás už víc a všechny chci tímto před Simonou varovat Milenku na 101% podporuji-milá,spolehlivá mamča !!!!!!! Celou komunikaci se Simonou jsem četla a nestačila jsem se divit Mili,přeji Vám (a všem ostatním poctivým maminkám) aby na MMB potkaly co nejméně-nebo raději už žádnou takovou,jako je Simona Mili krásný den přeje Eva a Luky  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Daniela Ž. (Goliáš)
ID 36703
, mimibazar.cz/golias
(upraveno 17. 11. 2008, 17:27)
|
Děkuji za válecí pytel je pěkný sice jsme na něj delší dobu čekali,ale vše se pak vyjasnilo a bylo O.K. ! S pozdravem Daniela. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Ivana N. (Chlebka)
ID 13877
, mimibazar.cz/chlebka
(13. 11. 2008, 21:33)
|
Bohužel ani náš obchůdek se nekonal,peníze jsem dostala obratem zpět,ale telefon nemám a po týdnu čekání,dost divné výmluvy-nevím co si mám o tom myslet ,zřejmě nejsem jediná.Nic ve zlém,ale upozornění pro ostatní. Ivana |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Simona N. (nextík)
ID 144792
, mimibazar.cz/nextik
(13. 11. 2008, 22:01)
|
Ivanko, příště vám pošlu tel. který dceři upadl na poště a rozbil se, a vymluvím se na poštu- bude to snažší, že? Okamžitě jsme vrátila peníze a dnes vám ještě psala, že je mobil od výrobce vyměměn za nový a nabídla vám ho. Tedy já tady tak trochu zírám. Nevadí, zkušenost Sima |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Simona N. (nextík)
ID 144792
, mimibazar.cz/nextik
(13. 11. 2008, 22:09)
|
Milé maminky, chtěla bych vám zde napsat, že věcičky mám opravdu jen jedny a pokud na nich shledám poškození , které není uvedené, prostě je prodat nemohu. Nezlobte se, jediné co je mi již jasné, že některé z vás prostě musí zvítězit za každou cenu. Škoda , že to nejde rozpoznat dříve.  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Anonymní uživatel (Zrušený účet)
ID 19957
(upraveno 12. 11. 2008, 15:39)
|
Dobrý den, dnes mi balíček s pytlem dorazil.. dle domluvy s paní Simonou s hodnocením obchůdku čekám.. Romana |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Anonymní uživatel (Zrušený účet)
ID 64382
(upraveno 12. 11. 2008, 10:06)
|
dobrý den,mám s paní také nemilou zkušenost a také všem poctivým maminkám radím aby si obchůdek rozmysleli a nejsem sama,která není spokojená Simono.a napište si ke mě hodnocení jaké chcete-už jsme tři kdo s Vámi není spokojen-vybíráte peníze a pošlete hnusné hadry nebo nepošlete vůbec nic.v mém případě šlo "pouze" o porušenou domluvu-když jsem si u Vás klikla závazně na zboží a Vy jste mi ho prodala aniž by jste mě jakkoli kontaktovala ...nebudu se dále vyjadřovat,chci jen varovat poctivé maminky! Eva |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Anonymní uživatel (Zrušený účet)
ID 19957
(upraveno 12. 11. 2008, 15:40)
|
věc řešíme spolu přes email... |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Lenka K. (maiki)
ID 35303
, mimibazar.cz/maiki
(11. 11. 2008, 22:11)
|
Dobrý večer Simono, balíček dorazil v pořádku sněhulky jsou krásné bohužel jsou nám velké a musíme je poslat dál Přesto moc děkuji,Lenka  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
Celkem: 68 (zobrazuje se 21-40)
|
<< předchozí
1, 2, 3, 4
další >>
|