Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Všechna hodnocení uživatele Romana H. (ljustyna) ID 30769

ÚČET BYL POZASTAVEN
Negativní hodnocení
Romana H. (ljustyna) ID 30769
mimibazar.cz/ljustyna
Oblast: Litoměřice
Ověřená adresa
Registrace: 10. 11. 2006
Naposledy: 18. 7. 2014, 15:10
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
75116898
HODNOCENÍ 253
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Reakce na emaily do 24 hod.Nejsem každým den přítomna.Děkuji
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 hodnocení , celkem již získala 253 hodnocení
Celkem: 253 (zobrazuje se 21-40) << předchozí 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10,.,13 další >>
Zuzana M. (bbombicka) ID 55296 , mimibazar.cz/bbombicka (7. 8. 2014, 16:41)
8o| nápodobně.. mám zaplaceno od začátku května, boty nemám, peníze taky ne... ze začátku paní reagovala a odepisovala, že platbu vrátí, pak prosila číslo účtu.... a dodnes nic.. :-@ (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Markéta P. (Fanny) ID 2438 , mimibazar.cz/fanny (7. 8. 2014, 12:47)
Bohužel i já musím napsat po 9 letech zde na MMB první negativní hodnocení...objednala a zaplatila jsem si na začátku června balerínky crocs a stále nemám ani boty ani peníze. Na maily už mi paní dávno nereaguje :-( (N) (N) (N). Účet už má pozastavený...ale co s tím dál??
ODPOVĚDĚT
Pavla H. (welt) ID 80143 , mimibazar.cz/welt (6. 8. 2014, 21:21)
Bohužel se také musím připojit s negativem. V květnu jsem si u paní objednala a zaplatila dvoje Conversky a je to stejné jako u vás ostatních +o( +o( Zboží ani peníze nemám, na nic paní nereaguje :-@ (6) :-@ (6)
ODPOVĚDĚT
Pavlina H. (Pajinka775) ID 151311 (5. 8. 2014, 21:13)
Dobrý den všem, čtu si tady ty negativní hodnocení a je mi z toho ZLE za Vás všechny! Zkuste to přes tem MMB, klidně se připojím. Vůbec paní nechápu. Měli by jí ten obchod zrušit!!!!!!!!!!!! (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Alena L. (adamito) ID 435804 (6. 8. 2014, 9:09)
nechápem,prečo nemá ešte pozastavený účet *-) *-) *-)
ODPOVĚDĚT
Blanka L. (Blanka Lassova) ID 136775 (upraveno 6. 8. 2014, 17:29)
Správu MMB jsem na paní upozornovala a prý ji psali, aby si své záležitosti dala do pořádku, ale to je bez efektu. Jinak má paní celou adresu v podmínkách prodeje, můžete ji kontaktovat osobně.
ODPOVĚDĚT
Blanka H. (Blanki) ID 37031 , mimibazar.cz/blanki (4. 8. 2014, 22:15)
Bohužel se musím připojit s neg. hodnocením, zboží nedodáno, platba nevrácena, navíc paní nereaguje na emaily +o( :´( 8-| (N)
ODPOVĚDĚT
Blanka L. (Blanka Lassova) ID 136775 (upraveno 6. 8. 2014, 17:13)
Připojuji se s negativem, boty zaplaceny 27.4. !! nyní paní vůbec nereaguje a nemám nic. Madam, laskavě nám vraťte naše peníze a nejezděte si za naše peníze na dovolenou!!
ODPOVĚDĚT
Martina J. (fica) ID 92374 (31. 7. 2014, 19:59)
Tak se také připojuji, mám zaplacené boty Crocs od června a paní nekomunikuje!Psala jsem několik mailů a zpráv a bez odezvy! Informoval už někdo administrátora , že se jedná asi o podvodného inzerenta? Ještě vyčkám a uvidíme!Doufám,že paní vše napraví! (N) (N) :-@ :-@ (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Irma N. (menojii) ID 360423 , mimibazar.cz/menojii (31. 7. 2014, 21:29)
také jsem paní psala vzkaz...dívala jsem se že vzkaz aktualizovala 3.7. s tím, že bude platby vracet, já mám placeno také v červnu a zatím peníze na účtě nemám, naposledy byla přihlášená 18.7., tak doufám, že se peněz dočkáme, ráda bych si je objednala jinde :(
ODPOVĚDĚT
Pavlína N. (Sluníčko01) ID 110118 , mimibazar.cz/slunicko01 (6. 8. 2014, 11:49)
Marti chtěla bych se zeptat, zda vám paní Romana poslala peníze. Já už jsem jí několikrát psala, ale žádná reakce. Mám u ní zaplacené dvoje Converse. Zkusím to přes administrátora. Děkuji za odpověď Pavlína
ODPOVĚDĚT
Petra W. (petulew) ID 9705 , mimibazar.cz/petulew (upraveno 25. 7. 2014, 12:26)
(F) (F) (F)BOTINEK JSEM SE NEDOČKALA, ALE PANÍ ROMANA VRÁTILA PLATBU JAK SLÍBILA..TÍTMTO TEDY DĚKUJI ZA SOLIDNÍ JEDNÁNÍ (F)
ODPOVĚDĚT
Pavlina H. (Pajinka775) ID 151311 (17. 7. 2014, 12:32)
Dobrý den všem,já jsem ta,co začla s negativním hodnocením a stále jsem nevěřila, jak mohu být jediná a jak tu mohou být jen samá pozitivní hodnocení. Teď se to tu však pěkně "rozjelo" Boty už sice mám. Objednávala a platila jsem je poslední týden v dubnu, ale to se nemění na věci nespokojeného zákazníka! To už jsem tu vše psala v předešlých komentářích. Nechápu, že některé kupující platily přede mnou a boty stále nemají! Takhle se s lidmi nejedna
ODPOVĚDĚT
DANA R. (DARYS) ID 9247 (15. 7. 2014, 18:15)
Bohužel má stejnou zkušenost jako kupující přede mnou, boty jsem zaplatila 21.4. paní na maily nereaguje a když už ano tak slibuje, že jsou na cestě (6) (6) (6) 1.7. jsem jí napsala, že pokud nebudu mít boty do týdne tak chci poslat peníze, s tím souhlasila, ale od té doby opět mrtvý brouk :-@ (N) :-o Tímto odstupuji od obchodu a chci vrátit peníze (6) (6) (6)
ODPOVĚDĚT
Petra W. (petulew) ID 9705 , mimibazar.cz/petulew (13. 7. 2014, 11:16)
(N)..dobrý den..tak se přidávám k dalším nespokojeným zákaznicím..25.4. jsem posílala platbu za botky..paní Romana komunikuje, ale neodpovídá na každý meil. Byla jsem nakonec informována, že botky jsou na cestě do ČR.. Je to přes 10 týdnů, odstupuji od objednání a tímto žádám o vrácení platby. Jsem naštvaná :-(Chápu, že na dovolenou máme nárok všechny, ale nejdříve si má člověk vyřešit resty !!!
ODPOVĚDĚT
Růžena V. (ruzovaaa) ID 449317 (12. 7. 2014, 21:41)
Také se připojuji k negativnímu hodnocení. Bohužel. Já boty objednala 13. 5. Stále čekám a boty nikde. Paní jsem tedy napsala. Na první email žádná reakce. Po třech dnech jsem napsala další email, na ten odepsala, že boty jsou na cestě (ale na jaké to už mi řečeno nebylo). Na email z 6. 7. už ani neodepsala. Až od vás se dozvídám, že je na dovolené. Dnes jí požádám o vrácení peněz. Čekat dva měsíce na baleríny se mi vážně nechce. U paní už bych nic neobjednala.
ODPOVĚDĚT
Pavlína N. (Sluníčko01) ID 110118 , mimibazar.cz/slunicko01 (12. 7. 2014, 9:47)
Tak koukám, že s tak dlouhým čekáním nejsem sama. 28.4. jsem si objednala a zaplatila dvoje boty a do dnešního dne stále nic, pouze sliby, že zásilka je na cestě od dodavatele a teď ke všemu paní Romana už ani neodepisuje, tak nevím, co si o tom mám myslet, jsem velice nespokojená (N) (N) (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Martina K. (krocajda) ID 60976 , mimibazar.cz/krocajda (10. 7. 2014, 23:10)
Dobrý večer,
tak nám (balicek)s batohem dorazil včas a v pořádku |:o) (clamp) (L)Moc děkujeme za bezva obchůdek a přejeme pěkné léto (plaz) (plavec) (leto)Martina+ (X)+ (X) (hello)
ODPOVĚDĚT
Lenka R. (vjcamh) ID 203323 , mimibazar.cz/vjcamh (10. 7. 2014, 16:46)
Dobrý den Romano,
píši Vám neutrální hodnocení za obchod,který nedopadl podle mých představ. Objednávku z 27.4. jsem po 10ti týdnech čekání zrušila,dodací doba měla být 4-6 týdnů. Děkuji za dnešní vrácení celé částky na účet. Myslím,že by jste měla upozornit v inzerátech,že dodací lhůta je až 12 týdnů.. (F) (F) (F)
Mějte se hezky (child1) (plaz),Lenka.
ODPOVĚDĚT
Pavlina H. (Pajinka775) ID 151311 (10. 7. 2014, 23:31)
Dnes jsem se po 12 týdnech botasek dočkala. Mé negativní hodnocení se nemění, protože ať už byla chyba kdekoliv, nese za to plnou zodpovědnost pí. Romana! Prostě nejde vždy jen vydělávat, když se stane, že je nedodržen nějaký bod mezi prodávajícím a kupujícím, musí se k tomu náležitě postavit i kdyby měla být tratná, je to její vizitka! Já ji psala, že očekávám slevu za nedodržení dodací doby, která byla dvojnásobná, a žádná odezva ze strany pí.Ro
ODPOVĚDĚT
Pavlina H. (Pajinka775) ID 151311 (10. 7. 2014, 23:35)
ze strany pí. Romany. Jestli to tak půjde pí. Romano s Vámi dál, už si u Vás nikdo nic neobjedná. (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (zurim) (zurim) (zurim) (zurim) (zurim) (zurim) (zurim) (zurim) (zurim)
ODPOVĚDĚT
Lenka F. (Lenďa99) ID 165080 (upraveno 10. 7. 2014, 19:52)
Dobrý den, dávám neutrální hodnocení jen kvůli tomu, že Conversky nakonec dorazily a jsou pěkné. Jsem však krajně nespokojená s dodací dobou - objednáno 29.3., zaplaceno 31.3., dodáno 1.7. Prodávající nepodala žádnou zprávu o stavu objednávky ani po 8 týdnech čekání, o údajných problémech s dodávkou/dodavatelem jsem se dozvěděla až po svém dotazu, pak byla zpětná vazba rychlá, ale stejně se dcera bot dočkala až po dalších 4 týdnech. Lenka
ODPOVĚDĚT
Jindra N. (čačka) ID 153294 , mimibazar.cz/cacka (9. 7. 2014, 12:50)
Dobrý den,

i já se připojuji k nespokojené p. Pavlíně,
conversky jsem objednávala 22.4. platbu zaslala 23.4.U objednávky bot je uvedena dodací lhůta 6 týdnů. Já čekám již 11 týden a vzhledem k tomu, že p. Romana je až do 21.7 na dovolené tak kdoví kdy je budu mít.
1.7. mi paní odpověděla na dotaz s tím, že zásilka s mýma botama je na cestě. Boty stále nemám. A až přijdou možná, že už synovi budou malé, protože mu jistě vyrostla noha. Navíc v srpnu(
ODPOVĚDĚT
Jindra N. (čačka) ID 153294 , mimibazar.cz/cacka (9. 7. 2014, 12:54)
pokud je budeme do srpna mít) je už moc neunosí a v září u nás bývá chladno takže bude jistě nosit jiné boty.
Nevím, kde je chyba zda na straně p. Romany nebo dodavatele, ale mě lhůta ze 6 týdnů prodloužená jednou tolik nepřijde normální.

(N) (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Pavlina H. (Pajinka775) ID 151311 (10. 7. 2014, 7:18)
Přesně tak paní Jindro, taky jsem si je objednávala, abych je měla na dovolenou a nepřišly....Naštěstí noha už mi neroste.... :) Teď už bych je ale měla mít na poště, tak snad... :( A to jsem je platila po Vás, takže by Vám snad měly dojít taky... Ale takhle to paní Hanyšová dělat nemůže ať už je chyba kdekoli, zodpovědnost nese ona! Takže ještě možnost řešit to přes mimibazar... (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Petra W. (petulew) ID 9705 , mimibazar.cz/petulew (upraveno 13. 7. 2014, 11:17)
..já obj. 25.4. taky čekám..
ODPOVĚDĚT
Jindra N. (čačka) ID 153294 , mimibazar.cz/cacka (10. 7. 2014, 12:46)
Tak koukám, že nejsem sama. Kdyby byli pro mě už bych asi dávno zrušila objednávku pro nedodržení podmínek dodání. Jenže jsou pro syna........a on je chce, že si počká. 8-|
ODPOVĚDĚT
Pavlina H. (Pajinka775) ID 151311 (10. 7. 2014, 23:41)
No vidím, že se nás nespokojených docela nakupilo. Můžete to řešit přes mimibazar, oni si pak na podmínky paní Romany snad "posvítí" mně už boty naštěstí došly, ale co další nespokojení zákazníci.... ? (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (comp) (comp) (comp) (comp) (comp) (comp) (comp) (comp) (comp) (comp) (comp) (comp) (comp) (comp) (comp) (comp) (comp) (comp) (comp) (comp)
ODPOVĚDĚT
Camilla K. (Camča) ID 36023 , mimibazar.cz/camca (upraveno 8. 7. 2014, 12:54)
Conversky sice přišly později vlivem ztracené zásilky , ale nakonec dorazily vpořádku a jsou super. Paní Romana ochotně komunikovala a na maily odpovídala vždy nejpozději do druhého dne. Děkuji (Y)
ODPOVĚDĚT
Pavlina H. (Pajinka775) ID 151311 (upraveno 9. 7. 2014, 12:36)
Dobrý den, mohla bych se zeptat, kdy jste si zboží objednávala? Protože mi stále nic nepřišlo... Předem děkuji
ODPOVĚDĚT
Camilla K. (Camča) ID 36023 , mimibazar.cz/camca (8. 7. 2014, 12:53)
v půlce dubna
ODPOVĚDĚT
Pavlina H. (Pajinka775) ID 151311 (8. 7. 2014, 21:20)
Aha, takže já budu ještě tak týden, čtrnáct dní čekat, já je platila poslední týden v dubnu. Akorát nechápu, proč paní Hanyšová psala, že už mi je poslala. Nic mi nepřišlo! Myslím, že by si měla změnit dodací dobu, protože to není normální! Při objednání mi napsala dodací dobu 4-6 týdnů a už čekám 12 týdnů a nic! :-@ (N) Už nevím jak to řešit a od 5.7. mi neodepsala!
ODPOVĚDĚT
Pavlina H. (Pajinka775) ID 151311 (8. 7. 2014, 21:23)
(N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@
ODPOVĚDĚT
Pavlina H. (Pajinka775) ID 151311 (7. 7. 2014, 17:39)
Takže paní Hanyšová sem psala, že mi zásilku odeslala v pondělí, to bylo 30.6.2014. Mně na email pak psala 3.7.2014, že zásilka odešla na moji adresu. I kdyby ji odeslala až 3.7, i přesto, že Vám všem tu napsala, že mi ji odeslala již 30.6. nic mi nepřišlo!!!! A tady se ještě diví, proč jí píšu negativní hodnocení a na email mi psala, jestli bych ji to hodnoceni nezměnila na pozitivní!!! NEZMĚNILA !!! NEJSEM JEDINÁ NESPOKOJENÁ, JEN TO TU ZATÍM NIKDO NENAPSAL.
ODPOVĚDĚT
Pavlina H. (Pajinka775) ID 151311 (27. 6. 2014, 5:55)
Musím napsat jen negativní hodnocení! (N)Boty jsem si objednala a zaplatila před 10 týdny!Ze začátku paní Hanysova odepsala hned na email,max do druheho dne.Nyní konverzace "vázne".A boty stale nemam!Před 7 dny mi napsala,ze zbozi dorazi kazdym dnem,stale nic ani žádný email,i když ja ji psala.Napsala jsem ji, ze ocekavam alespon slevu za nedodrzeni dodaci doby,ani k tomu se nevyjadrila a boty stale nemam!Četla jsem si tady same pozitivni komentare a tak jsem nevahala.Uz bych si tady NIKDY NIC NEOBJEDNALA!Zaplatila jsem 1040Kc a nemam nic!
ODPOVĚDĚT
Romana H. (ljustyna) ID 30769 , mimibazar.cz/ljustyna (29. 6. 2014, 22:57)
Odepisovala jsem Vám na každý email,nesedím u počítače nepřetržitě.Vždy se snažím odepsat do 24 hod.
A již jsem Vám sdělila,že zásilka odchází v pondělí na Vaší adresu.Tak proč taková reakce?
ODPOVĚDĚT
Pavlina H. (Pajinka775) ID 151311 (5. 7. 2014, 6:36)
Neodepisovala jste do 24 hodin. To možná ze začátku, pak jak jsem Vás urgovala, že zásilku stále nemám, a to jste odepsala spis za dva dny. 27.6. jste mi napsala, ze zbozi v pondeli odesilate, ale zboží stále nemám! Pak jste napsala 3.7. ze zbozi odeslo na moji adresu, tak doufam, ze dojde. "Nezlobte se", ale já nemam duvod menit negativni hodnoceni v pozitivni. Pozadovala jsem slevu za nedodrzeni dodaci doby a na to jste nereagovala. Jak zbozi dojde napisu.
ODPOVĚDĚT
Celkem: 253 (zobrazuje se 21-40) << předchozí 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10,.,13 další >>
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu