Celkem: 103 (zobrazuje se 21-40)
|
<< předchozí
1, 2, 3, 4, 5, 6
další >>
|
|
Katka b. (bumbina)
ID 246552
, mimibazar.cz/bumbina
(18. 2. 2011, 15:00)
|
dobrý den, balíček dorazil v pořádku, děkuji za prima obchůdek a všem maminkám doporučuji, s pozdravem. katka  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Ilona H. (ilca82)
ID 337533
(18. 2. 2011, 13:06)
|
Dobrý den všichni, tak já už čekám od konce ledna. 31. mi přišla rekapitulace mé objednávky s tím, že bude druhý den odeslána a od té doby ani slovo. Prostě všechno, co tady píšete, jen mě dostává, že s někým komunikuje a s někým ne, ale stále pevně doufám, že mi zboží dorazí. Mějte se hezky a pěkný víkend všem. Ilča |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Irena H. (irhan)
ID 151483
, mimibazar.cz/irhan
(18. 2. 2011, 20:16)
|
Dobrý den, tak já se k Vám taky přidávám. Manžel mi objednal nějaké věci od Tupperware k narozeninám. Po dlouhé době nám balíček přišel, ale nebyl kompletní. Paní Zdena mi napsala 7.2., že odesílá zbytek a nepřišel ani balíček ani žádná odpověď na mail. Nevím co si o tom myslet. Několikrát jsem paní Zdenu prosila o odpověď na mail nebo odeslání balíčku i vrácení peněz. A stále nic. Irena a Petr  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Jana P. (brodek)
ID 288853
(19. 2. 2011, 10:49)
|
Dobrý den, ani já jsem se ještě od paní Zdeny od konce ledna nedočkala odpovědi. Alespoň napsat, že objednávky postupně vyřizuje, by paní Zdeně neuškodilo, Takhle člověk neví na čem je. Jana  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
Lucie T. (Luciša)
ID 101876
, mimibazar.cz/lucisa
(20. 2. 2011, 20:26)
|
Tak já stále čekám na zboží z druhé objednávky...to první jsem v pořádku obdržela...nyní, bohužel, ticho po pěšině...ani SLUŠNÁ ODPOVĚĎ...takže nechápu .  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Radka F. (Filiradka)
ID 104729
, mimibazar.cz/filiradka
(17. 2. 2011, 20:35)
|
Dobrý večer Zdeni, mám doma a jsem velice spokojená . Děkuji za dáreček navíc. Obchůdek proběhl na 1 velice rychle a bez potíží. Můžu Vás jen všem vřele DOPORUČIT . Přeji Vám brzké uzdravení a ať jste v pořádku Radka |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Zdenka H. (Zdeenca)
ID 48340
(17. 2. 2011, 12:34)
|
Hezký den Zdeni, mám doma a jsem velice spokojená .Obchůdek proběhl na 1 ,ostatním Vás mohu jen D O P O R U Č I T Moc děkuji Zdenka |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Jana S. (viona)
ID 88475
, mimibazar.cz/viona
(17. 2. 2011, 9:55)
|
Dobrý den Zdeni , dneska dorazil,děkuji za dáreček . Ať se brzy uzdravíte . Jana  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Ivana P. (Ivka.irl)
ID 243685
, mimibazar.cz/ivkairl
(17. 2. 2011, 12:31)
|
Dobrý den Jani, mohu se zeptat kdy jste poslala peníze a kolik? Mě se totiž paní Zdena pořád neozvala a mám zaplaceno od konce ledna přes 1600 kč. Píšu ji emaily a vůbec nereaguje. Děkuji za odpověď Ivka. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
Romana H. (RomanaH)
ID 61241
(17. 2. 2011, 15:37)
|
já taky stáne nic ani mejlík ani balíček  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
Sylva P. (Pancinka)
ID 79968
, mimibazar.cz/pancinka
(17. 2. 2011, 16:15)
|
Tak na moje maily paní Zdena taky nereaguje, i přesto, že vím, že s jinými si normálně píše a balíčky jim posílá. Zdeno, to je pro vás takový problém odpovědět na mail? Alespoň pár slov, domluvit se? Takhle mám pocit, že nemáte nějaký problém, proč neodpovídáte, ale asi prostě nechcete. Nechápu to!!! |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Dagmar K. (DagKh)
ID 296690
(17. 2. 2011, 17:41)
|
Dobrý den, také jsem zaplatila koncem ledna, balíček stále nikde a paní se mi vůbec neozývá. Doufám, že se to brzy změní. Pomohla by i krátká zpráva co se děje. Dáša K. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Petra J. (Nefra)
ID 142355
, mimibazar.cz/nefra
(16. 2. 2011, 21:07)
|
Zdravím vás pani Zdeničko,moc vám děkuji za obchůdek,krásný dáreček.Moc vám přeji ať se brzy uzdravíte a můžu se těšit na další obchůdky s pozdravem Petra Jankovcova  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Kateřina M. (Berri)
ID 89516
(16. 2. 2011, 11:59)
|
Dobrý den, dnes mi v pořádku dorazil balíček se zbožím Tupperware . Paní Zdena se sama ozvala o víkendu a omluvila se za zpoždění (neplánovaný pobyt v nemocnici). Dávám kladné hodnocení, komunikace při objednávání zboží na jedničku, vše objednané dorazilo ve výborném stavu včetně dárečku navíc . Věřím, že pokud jde o zdravotní stav, je již všechno v pořádku a účet bude brzy zase aktivní Kateřina M. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
jana m. (slunick)
ID 318301
, mimibazar.cz/slunick
(15. 2. 2011, 22:43)
|
Do dnešního dne jsem od Vás nedostala odpověď. Toto není solidní jednání! |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Michaela M. (zdravyslon)
ID 139805
, mimibazar.cz/zdravyslon
(16. 2. 2011, 11:52)
|
Nebojte, Zdenka se vám určitě co nevidět ozve! Mě dnes v pořádku přišel dokonce i s dárčkem Tak hurá. Zdenka jistě vše brzy vyřídí, jen se jí to nakupilo. Já za sebe moc děkuji a těším se, že se obchůdek zase rozběhne a budeme moct nakupovat za ty pěkné ceny . |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Jana S. (Janullin)
ID 8147
, mimibazar.cz/janullin
(15. 2. 2011, 19:34)
|
Pani Hano! poslala jsem Vam penize 27.1. stale cekam na balicek,nebo vraceni penez.Ozvete se!!!!  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Alexandra F. (susik)
ID 18068
(16. 2. 2011, 10:05)
|
Jani, paní se mi také neozývala,pak mi poslala jedna maminka mailík,že už čeká balíček a druhý den mně od paní Zdenky také přišel stejný mail,že byla nebo snad ještě je v nemocnici a manžel postupně odesílá balíčky.Dnes mi balíček přišel a vše vpořádku i dáreček navíc. Věřím,že se jí to nakupilo a snaží se to teď postupně vyřešit. Saša  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Petra L. (luksa123)
ID 14367
(15. 2. 2011, 14:54)
|
Balíček dnes dorazil v pořádku. Za sebe děkuji.  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Martina R. (Maty :o))
ID 73975
(upraveno 21. 2. 2011, 20:12)
|
Balíček dnes dorazil. Děkuji. Martina |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Michaela M. (zdravyslon)
ID 139805
, mimibazar.cz/zdravyslon
(upraveno 16. 2. 2011, 9:42)
|
Zdeni, balíček dnes v pořádku dorazil. Děkuji moc za krásné dózy i za přiložený dáreček! Ať vše vklidu a spokojenosti všech maminek vyřešíte! Hlavně ať jste brzo v pořádku!!! Moc zravím Míša |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Lucie T. (Luciša)
ID 101876
, mimibazar.cz/lucisa
(15. 2. 2011, 13:42)
|
Ráda bych měla tolik optimismu jako Vy. Opravdu doufám, že se vše vyřeší...také nechápu, že některé mamince zboží přišlo a jiné ne...vzkaz by to býval opravdu vše vysvětlil. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Eva F. (fejfarka)
ID 25779
, mimibazar.cz/fejfarova
(14. 2. 2011, 21:41)
|
Dobrý den, prosím čekám na balíček už 10 dnů, můžete mi odpovědět co se děje, peníze jsem odeslala a není to malá částka, jestli nemáte zboží, které jste tvrdila že máte skladem, pošlete mi zpět peníze, Eva |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Jarmila L. (Lokajka910)
ID 176515
, mimibazar.cz/lokajka910
(upraveno 22. 2. 2011, 20:41)
|
Dobrý den, dne 3.2. 2011 jsem si u vás objednala růžovou láhev tupperware (750ml), kterou jsem vám obratem zaplatila. Peníze vám byly ještě 3.2. připsány. Od pátku 4.2. uběhlo 7 pracovních dnů. Dne 10.2. jsem vás žádalo o informaci a ani jste mi neodpověděla. Balíček mi ani dnes nedošel, přitom jste tvrdila, že máte zboží skladem. Žádám vás o urychlené zaslání balíčku nebo vrácení peněz, Jarmila Balíček konečně došel 21.2.. Držím pěsti, ať balíčky dojdou v pořádku i vám všem ostatním... |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Alexandra F. (susik)
ID 18068
(upraveno 15. 2. 2011, 12:28)
|
Dobrý den, Paní Zdena mi už také poslala číslo balíčku,tak nezoufejte! Saša  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Dana B. (kolacekxxx)
ID 71551
(upraveno 16. 2. 2011, 15:18)
|
ahoj holky,dneska už tu pošta byla a balíček opět nikde.Jak u vás ostatních? taky mi dnes nakonec přišel mejlík od Zdeňky,že je v nemocnici a podací č. balíčku DNES BALÍČEK DORAZIL S DÁREČKEM,DĚKUJU A AŤ SE DAŘÍ.DANA |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
Michaela M. (zdravyslon)
ID 139805
, mimibazar.cz/zdravyslon
(15. 2. 2011, 9:46)
|
ahoj, mě balíček dnes taky nedorazil Ale pořád věřím, že to Zdenka napraví. Se mnou komunikovala do 9.2., tak věřím, že zdržení je opravdu ze zdravotních důvodů. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
Jana B. (Janiba)
ID 263002
(15. 2. 2011, 10:11)
|
Já poštu čekám odpoledne tak uvidíme - napíšu Jana |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
Jana B. (Janiba)
ID 263002
(upraveno 17. 2. 2011, 10:17)
|
Vše je v pořádku - objednávku mám kompletně vyřízenou Jana |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
Monika U. (Monadelka)
ID 10124
, mimibazar.cz/Monadelka
(15. 2. 2011, 12:20)
|
Balicek dorazil dnes v poradku  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Alexandra F. (susik)
ID 18068
(upraveno 16. 2. 2011, 10:01)
|
Dobrý den, také už mám balíček s tupperware doma a dokonce i dáreček navíc Vše přišlo jak mělo..... Paní mi napsala č.balíku s omluvou. Manžel prý teď postupně posílá balíčky. Já za sebe moc děkuji a věřím,že se obchůdek zase rozeběhne tak jak má. Saša |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Jana J. (Hafouš)
ID 81289
, mimibazar.cz/hafous
(14. 2. 2011, 12:31)
|
Paní už odepisuje na mejly,bohužel byla nečekaně v nemocnici Balíček je na cestě.Kdyby tu byl nějaký vzkaz,tak by se tato situace nemusela řešit.Věřím že i vám balíček brzy dorazí a nebo se vrátí peníze.Jana  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Daniela P. (dadape)
ID 159669
, mimibazar.cz/dadape
(13. 2. 2011, 16:44)
|
Dobrý den Zdeni, docela jsem teď v šoku, co tady čtu za negativní hodnocení... já tedy byla s obchůdkem nadmíru spokojená...tymiánovou mast i eucasol nám přišel hned druhý den od objednávky Daniela |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Jana B. (Janiba)
ID 263002
(upraveno 14. 2. 2011, 15:55)
|
Tohle mi dnes ráno přišlo na email: Vážená paní, podací číslo Vaší zásilky je BA0073953970X. Jsem neplánovaně v nemocnici (byla jsem těhotná, což jsem netušila), proto jsem neodepisovala. Veškeré přichystané balíčky manžel odeslal, tak jen poprosím o kontrolu jejich obsahu. Děkuji a přeji příjemný den. Zdena Charová Pokud měla paní Zdenka problémy - mohla napsat do vzkazů - když ještě 10.2. byla na stránkách MMB předešla by nepříjemnostem a my jsme nemuseli být ve strachu co bude. Zdravotní problémy každý pochopí. Jana |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
Lenka S. (JUCHOO)
ID 45944
(14. 2. 2011, 9:37)
|
Souhlasím s paní Janou. Mohla paní Zdena dát vědět třeba i prostřednictvím manžela. Přesto jsem ráda, že balíček dnes dorazil v pořádku. Děkuji moc. Škoda, že se to tak zkomplikovalo. Přeju paní Zdeně, až má brzy po problémech a zase se dále může věnovat obchůdku. Mějte se pěkně. Lenka |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
Alexandra F. (susik)
ID 18068
(14. 2. 2011, 10:15)
|
Dobrý den Lenko, Vám balíček s TPW již dorazil? Děkuji Saša |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Jana B. (JM123)
ID 17228
, mimibazar.cz/JM123
(13. 2. 2011, 13:09)
|
I mě balíček po zaplacení s kosmetikou Just v pořádku dorazil. Ve středu jsem zaplatila a v pátek zboží obdržela.... Nechápu, nebyl problém |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Jana J. (Hafouš)
ID 81289
, mimibazar.cz/hafous
(upraveno 16. 2. 2011, 14:14)
|
Tak já bych ráda paní Zdeně upravila hodnocení na pozitivní.Jelikož musela do nemocnice,balíčky se tím pádem zdrželi.Bohužel tu nebyl žádný vzkazík,který by informoval maminky o tom,co se děje,že balíčky nechodí,to je škoda.Mě balíček dnes v pořádku dorazil ještě i s dárečkem navíc Za to paní Zdence děkuji.A přeji aby se brzy uzdravila.Jana Jiráková |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Karla Z. (kukulisek)
ID 160154
, mimibazar.cz/kukulisek
(13. 2. 2011, 11:38)
|
Dobrý den paní Zdenko, balíček dorazil v pořádku a v termínu, který jste uvedla. Vše bylo perfektně zabalené a přidány dárečky navíc. Jsem velmi spokojená a doufám, že se situace z negativních hodnocení od ostatních nakupujících vysvětlí...Děkuji za obchůdek a mějte se hezky. Karla  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Romana H. (RomanaH)
ID 61241
(13. 2. 2011, 11:55)
|
tak to teda nechápu někomu paní Zdena posílá a někomu ne  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
Lucie T. (Luciša)
ID 101876
, mimibazar.cz/lucisa
(13. 2. 2011, 19:13)
|
Také nechápu...objednala jsem od paní po předchozí dobré zkušenosti znovu a dnes, jelikož nereaguje na maily, nakouknu sem a zažiji takovýto šok???!!! A tak doufám, že obdržím buďto zboží nebo peníze za novou objednávku. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
Sylva P. (Pancinka)
ID 79968
, mimibazar.cz/pancinka
(13. 2. 2011, 21:28)
|
Já nevím, mě připadá, že objednávky za míň peněz posílá a jakmile se jedná o větší částku, tak nepošle. Většinou tu podvedení píšou, že zaplatili okolo dvou tisíc...tedy i já. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
|
Jana J. (Hafouš)
ID 81289
, mimibazar.cz/hafous
(14. 2. 2011, 5:45)
|
Sylvi,moje objednávka byla necelých 400,- a taky mi zboží nedorazilo  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
Karla Z. (kukulisek)
ID 160154
, mimibazar.cz/kukulisek
(14. 2. 2011, 21:28)
|
Paní Romano, balíček mi přišel v pondělí 7.2., hodnocení jsem psala se zpožděním... Jelikož do určitého data bylo vše u paní Zdeny v pořádku, věřím, že jen došlo k nečekané situaci, která pak spustila tu lavinu negativních hodnocení , a že se vše vysvětlí .....Jinak má objednávka byla za cca 3.500,-Kč, takže doručení či nedoručení balíčku určitě nesouvisí s výši objednávky, ale asi jen s datem objednání a zaplacení... Karla |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Monika U. (Monadelka)
ID 10124
, mimibazar.cz/Monadelka
(upraveno 15. 2. 2011, 12:02)
|
Dobry den Take se pridavam z negativem,mame objednano a zaplaceno zbozi Tuperware.Pani psala ze zbozi je skladem ihned a nasledujici den odesila. Bohuzel zbozi nedorazilo a bohuzel pani nereaguje na meily. Vidim ze ucet je uz pozastaven. Budu doufat ze pani vse napravi a vrati platbu.  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Monika U. (Monadelka)
ID 10124
, mimibazar.cz/Monadelka
(15. 2. 2011, 12:02)
|
Dobry den Pani Zdenko Dnes dorazil,tak jak jste psala vcera. Jsem rada ze jste se ke vsemu tak postavila a balicky postupne rozesilate. Clovek neni neomylny a opravdu se muze stat neprijemna a neocekavana situace. Vse je to hlavne o komunikaci,priste poproste treba manzela ,at vam da vzkazik do albicka a verim ze se predejte temto situacim. Preji Vam mnoho spokojenych zakaznicku a obchudku. Monika |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
Celkem: 103 (zobrazuje se 21-40)
|
<< předchozí
1, 2, 3, 4, 5, 6
další >>
|