Martina K. (ciniminisek) ID 11533
|
|
Oblast: Mladá Boleslav |
Registrace: 3. 3. 2006 |
Naposledy: 23. 2. 2010, 19:30
|
Aktualizace: 27. 10. 2008, 19:58
|
|
|
|
Celkem: 96 (zobrazuje se 41-60)
|
<< předchozí
1, 2, 3, 4, 5
další >>
|
|
|
Gabriela P. (Gabby1810)
ID 19382
, mimibazar.cz/gabby1810
(29. 11. 2006, 15:33)
|
Tímto upravuji hodnocení na paní Martinu. Po neshodách, které jsme spolu měly, mi paní Martina poslala, co slíbila a ještě bych jí chtěla zvlášť poděkovat za milé věcičky, které přibalila k chybějící části balíčku. Teď je již vše v pořádku. Přeji hodně úspěchů. Pilařová |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Martina K. (ciniminisek)
ID 11533
(2. 12. 2006, 18:48)
|
Moc díky a jsem ráda že se vše vysvětlilo  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Zuzana H. (zuzkah)
ID 3351
, mimibazar.cz/zuzkah
(26. 11. 2006, 22:34)
|
Marti místo do vzkazíku jsme napsala hodnocení,tímto to přemazávám  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Iva K. (Iváček)
ID 4912
, mimibazar.cz/ivacek
(27. 10. 2006, 23:10)
|
Díky za super výměnu :o)) Iva  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Barbora K. (Trina)
ID 6958
, mimibazar.cz/trina
(26. 10. 2006, 14:24)
|
Přes všechny níže uvedené negativní reakce na Martinu, jako nakupující jí můžu jen doporučit, rychlá domluva i platba , Bára |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Gabriela P. (Gabby1810)
ID 19382
, mimibazar.cz/gabby1810
(7. 10. 2006, 13:36)
|
Já jsem ještě nikomu špatné hodnocení nepsala, ale v tomto případě musím udělat výjimku. Už to budou dva měsíce od mé objednávky 5ks plínek, které jsem dodnes nedostala v pořádku. Asi po měsíci (kdy jsem se musela několikrát dotazovat, kdy to paní hodlá zaslat) jsem dostala plínky jen 4! Reklamovala jsem tedy tuto objednávku a paní slíbila, že mi chybějící kus hned pošle. Po dalším týdnu slíbila, že to určitě nejpozději v úterý pošle, ale zapomněla se zmínit, které úterý hodlá dojít na poštu a tu jednu plínku poslat. Jde sice jen o jednu plínu, ale já zaplatila celou objednávku 5ks plínek a ty jsem nedostala!!! Tímto mi došla trpělivost . Paní Kastlová dokáže jen slibovat a starat se jen o nové zákaznice, které jí mají zaplatit, ale kdo zaplatil už dřív, se asi jen tak svých věcí nedočká. Gábi |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Jana O. (jenny)
ID 11463
, mimibazar.cz/janao
(28. 9. 2006, 0:59)
|
Martinko,moc děkuji za krásné hodnocení,já taky moc děkuji ,jste super,moc milá,perfektně se mně s Vámi povídalo a vůbec mi nevadil věkový rozdíl,stěnu jsme zdárně přivezly ve 3 ráno domů,mám z ní radost,bohužel ještě není na místě,manžel je v práci,tak snad ráno...už se těším.Moc děkuji za to dlouhé čekání,byla jsem opravdu bez nápadu,jak to těch 400km. od vás k nám na Moravu stáhnout,moc vás zdravím,manžela i to vaše krásné sladké sluníčko,jsem ráda,že jsem vás poznala-díky Jana  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Martina K. (ciniminisek)
ID 11533
(28. 9. 2006, 8:35)
|
No tak krásné hodnocení si ani nezasloužím moc Vám děkuji Martina  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Petra L. (langi)
ID 10759
, mimibazar.cz/langi
(27. 9. 2006, 7:27)
|
Dobré ráno,děkuji za bezproblémový obchůdek ,bunda Umbro,kterou jste vyhrála v aukci,byla zaplacena rychlostí blesku .Jako nakupující jste na jedničku .Všem doporučuji . Hezký den Petra.  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Martina K. (ciniminisek)
ID 11533
(27. 9. 2006, 11:02)
|
Jsem moc ráda že jsem jí vyhrála moc děkuji už se sní pyšníme díky  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Michaela J. (jami)
ID 4821
(26. 9. 2006, 13:32)
|
Dobrý den Marťo, děkuji za super obchůdek. Jsem ráda, že se Vám bundička líbí. Jste super nakupující. Obchůdek proběhl bez problémů. Děkuji. Míša  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Martina K. (ciniminisek)
ID 11533
(27. 9. 2006, 11:04)
|
Já děkuji Vám za nabídku bundičky je naprosto užasná díky Martina  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Martina V. (askalome)
ID 10402
, mimibazar.cz/askalome
(23. 9. 2006, 21:41)
|
Dobrý večer Martina, ďakujem za válec na hraní Majte sa pekne a nech sa Vám darí Martina |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Martina K. (ciniminisek)
ID 11533
(27. 9. 2006, 11:05)
|
Není zač já děkuji Vám za skvělý nákup díky Martina  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Michaela B. (tryskomis)
ID 2813
, mimibazar.cz/tryskomis
(20. 9. 2006, 22:17)
|
Marti moc děkuju za balíček - tolik věciček jsem nečekala Mockrát děkuju za bezproblémovou výměnu a doufám,že i Vy jste spokojená Mějte se moc hezky. Míša |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Martina K. (ciniminisek)
ID 11533
(27. 9. 2006, 11:02)
|
Já děkuji Vám za skvělou výměnu více takových maminek moc díky Martina  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Radka J. (Radulí)
ID 18039
, mimibazar.cz/raduli
(19. 9. 2006, 15:34)
|
Marti děkuji moc za balíček, který dnes dorazil. Soupravička je naprosto a jsem moc spokojená. Nic si nedělejte ze špatného hodnocení ostatních maminek, u mě máte samé 1 s Děkujeme také za dáreček pro malého, je to od Vás milé Přeji Vám, ať se Váš malý prdísek brzy uzdraví!!! Hezký den Radka a Ondrásek  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Elena B. (Elča)
ID 7641
(19. 9. 2006, 11:57)
|
Dnes dorazil balíček, děkuji jsem spokojená. Sice s týdenním zpožděním, ale přece. Elena a dvojčátka. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Martina K. (ciniminisek)
ID 11533
(27. 9. 2006, 11:01)
|
Moc díky  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Elena B. (Elča)
ID 7641
(18. 9. 2006, 11:27)
|
Dobrý den Martino i já Vám musím napsat špatné hodnocení. Už od minulého týdne čekám na balíček. 8.9 jsme se dohodly, že si pošleme balíček, já ho odeslala, pak jste psala že Vám přišel a že hned 12.či 13.9 poletíte na poštu. Dnes je 18.9. a nic tu nemám.Mezitím jsem Vám psala emaily, neodpovídala jste mi. Tak se chci zeptat pošlete mi balíček, na kterém jsme se dohodly?  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Marcela J. (Jessi)
ID 6210
, mimibazar.cz/jessi
(17. 9. 2006, 10:29)
|
Tak já bohužel musím taky napsat špatné hodnocení, mrzímě to ale s paní Martinou se nemůžu domluvyt. Koupila jsem si od ní batičky adidas, na fotce vypadali moc pěkně, tak jsem ihned zaplatila a těšila jsem se až dorazí ale čekání bylo dlouhé ale přece dorazily ! Hned jsem balíček rozbalila a zděšením jsem je zase rychle hodila zpátky hrůza špinavé, okopané. Paní v podmínkách píše že věci nepere, tak jsem je tedy vyprala já, ale že by se to vypralo to se nedá říc botky jsou s kůže šmouhy takové ty od šmíru. Ale paní my nechce vrátit peníze. Ani po domluvě na půlce a ani se už neozívá. Tak mám také poučení do života od paní Martiny. A potomto rozhovoru ukončila svou práci na mimi. Přeji krásný den Marcela  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Martina K. (ciniminisek)
ID 11533
(17. 9. 2006, 14:41)
|
já sem odpověděla že Vám peníze pošlu ve středu.Boty vypadají tak jako na fotce nebudu se tady svámi hádat už mě to ebaví a ani na to nemám čas.Nevím proč píšete že jsem se už neozvala když byl nůj nápad že Vám pošlu půlku ceny a Vy jste mi napsala at odešlu 150 kč já souhlasila že ve středu Vy jste odepsala snad se zase nenapálím tak laskavě nelžete když už ze sebe děláte chudáka kterého okradly máte si číst podmínky prodeje jak píšu a fotím tak prodávám žádné šmouhy tam nebyly.Napsala jste že jsou špinavé až nejdou vyprat já jsem Vám odepsala že jsem je vždycky vyprala protože nejsou hadrové ale je to omyvatelný materiál a najednou jsou na nich šmouhy jak tady píšete?? Že jste to nenapsala do emailu? .Na MMB jsem prodej ukončila ne kvůli Vám ale kvůli synovi a nedostatku času nemám čas vysedávat od rána do večera u pc jako třeba Vy.Tak se na mě laskavě nezlobte ale ted nevím co si otom mám myslet zda jen si nechcete vydělat-  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
Marcela J. (Jessi)
ID 6210
, mimibazar.cz/jessi
(18. 9. 2006, 12:41)
|
Nejsem žádný chudáček, a co dělám nebo nedělám celý den do to ho vám nic není já jsem byla na vás slušná, a dopředu jsem se chtěla s vámi dohodnout o reklamaci když se mi zboží nelíbí a neodpovídá stavu na fotce. A vydělávat na Vás nebo vy na mě když nechcete zaplatit celou sumu bot ale jenom půlku!!  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Hana M. (Moty)
ID 2396
, mimibazar.cz/moty
(16. 9. 2006, 13:44)
|
Milá Martino, děkujeme za výměnu,sice trochu delší, ale jinak bez problémů.mějte se.Hanka  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Radka L. (fifineli)
ID 11182
, mimibazar.cz/fifineli
(15. 9. 2006, 21:03)
|
Dneska po dvou měsících mi přišel balíček.KONEČNĚ!!!!.Nejdřív byla paní na dovolené,a pak zase já.Ale to jsem jí pak napsala že už jsem doma a ze jí posílám balíček.Když někomu pošlete balíček,tak čekáte,že vám příjde za pár dní taky,ale bohužel nic.Tak jsem paní Martině psala že mi nic nedošlo,kde se to zdrželo,paní mi napsala že to pošle do konce týdne,ale opět balíček nikde .To už jsem začala pochybovat.A tak jí napsala mail,odepsala že je malý nemocný a td...Ale snad má manžela,tak může poslat balíčky on.Dobře brala jsem to. Tak jsem jí napsala znova.Psala mi že balíček pošle v polovině týdne,ale zase nic. Tak jsem jí znova napsala,že chi balíček nebo peníze.Já jí poslala Radio CHIcco+plyšáka.Nakonec mi balíček přišel až dneska.Ale jsem opět zklamaná.Pejsek je na Baterky.Ale když jsem chtěla pejska zapnout,tak nic. Tak se podívám,ale co mě nečekalo,batrky vytečené a ke všemu rezavé,jako liška.Tak ani nevím zda pejsek funguje.. Paní Martino jste proi mě velmi nespolehlivá maminka.Jsem myslela že když se dělá výměna,tak se maminky můžou na sebe spolehnout,ale asi né.No nic udělala jsem chybu.Tak mám poučení do života. .Přeji hezký zbytek dne.Radka |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Martina K. (ciniminisek)
ID 11533
(16. 9. 2006, 10:32)
|
Dobrý den,moc mě to mrzí jelikož jsme pejska dostaly a malý si sním nehrál takže jsem tam ani baterie nedávala takže jsem si toho nevšimla.Samozřejmě si můžeme zboží vrátit to není vůbec žádný problém.Měla jste mi to napsat do emailu a vše by se vyřešilo.Manžela sice mám ale má důležitější věci na práci než mi posílat balíky to musí být aby mi došel na poštu.Pracuje 74 hodin v kuse 15 dní v týdnu.Tak se prosím nezlobte.Samozřejmě to svámi ráda vyřeším Martina  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
Ivana Š. (Sykyna)
ID 6370
, mimibazar.cz/sykyna
(16. 9. 2006, 11:35)
|
omlouvám se,že vstupuji,ale 15dní v týdnu?????To bych chtěla taky  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
Vendula N. (Wendy06X)
ID 11323
, mimibazar.cz/wendy06x
(16. 9. 2006, 11:55)
|
Já také nezasahuji , do hodnocení, ale 15dní v týdnu to bych nechtěla  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
Martina K. (ciniminisek)
ID 11533
(17. 9. 2006, 9:49)
|
Ano 15 dní v týdnu ale po dvou nebo třech dnech v kuse za volantem jezdit po celé Praze někdy i mimo ní.Myslím že to byste asi nechtěla když vidím jak je manžel po těch dnech zmožený. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
Romana K. (BABYMANIE)
ID 2546
(16. 9. 2006, 12:48)
|
Tomu jsem se taky zasmála, ale nechtěla jsem být první, která to sem napíše  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
Martina K. (ciniminisek)
ID 11533
(17. 9. 2006, 14:46)
|
Jééé myslela jsem 15 dní v měsíci |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
Martina K. (ciniminisek)
ID 11533
(17. 9. 2006, 14:50)
|
splést se může každý 15 dní v měsíci,pro Vás jako na MD nepředstavitelné a jen k smíchu  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
Radka L. (fifineli)
ID 11182
, mimibazar.cz/fifineli
(17. 9. 2006, 10:19)
|
Tak to bych taky chtěla vidět 74hodin a 15 dní v týdnu,lepší výmluvu jsem opravdu nečetla.  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Hana R. (sekacka)
ID 12518
, mimibazar.cz/sekacka
(10. 9. 2006, 18:26)
|
Dobrý den, Martině musím dát 1 naše výměna proběhla bez problému . Díky Hanka  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
silvie f. (silvief)
ID 18
(9. 9. 2006, 15:27)
|
Vážená paní, když jsem od Vás obdržela hodnocení za obchod , který neproběhl, udělám ho také.Napsala jsem Vám, že nechci měnit oblečení za nic z Vašeho alba pro špatnou zkušenost a také se mi nic nehodilo.Věc chci prodat, abych si mohla koupit jinou, ne si zbytečně plnit skříně něčím, co nám nevyhovuje.Tak tolik a stručně k výměně zboží . A teď druhý problém.Chtěla jste koupit bundu, klikla jste na bundičku sice jako první zájemce, ale jako "zájemce bez peněz".Chtěla jste čekat do 20.9.Nikde nebylo nic o vážném zájmu, o možnosti zaplatit dříve, o bolavých zádíčkách, nožičkách apod., jak píšete zde.Napsala jsem, že nebudu čekat téměř 14 dní na platbu a dala jsem přednost jiné mamince, která mi zaplatila ihned.Nevidím nic špatného na tom, že nechci na peníze čekat, ale chci je mít doma a koupit za to dětem něco jiného.Obchod je dohoda dvou stran, Vaše podmínky pro mě byly neakceptovatelné a nechápu, proč mě vůbec hodnotíte.  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Martina K. (ciniminisek)
ID 11533
(10. 9. 2006, 9:53)
|
Dobrý den paní Silvie,nemám v plánu Vás na MMB nějak špinit jen se mi nelíbil Váš přístup tedy spíše mě mrzel.Chtěla jsem od Vás bundičku Umbro a ptala jsem se na výměnu tu jste po špatné zkušenosti zavrhla nic se neděje já jsem se také už napálila.Tak jsem Vám napsala že si jí koupím a jestli byste byla tak hodná a počkala mi do 20.9.Peníze bych Vám mohla poslat dříve ale kdyby to nevyšlo tak at nejste zklamaná důvěrou ke mě jelikož se mi to už jednou stalo.Musíme totiž synovi koupit zdravotní matraci kvůli zádíčkům a nové boty kvůli nevyvýjícím chodidlům.Nesmíme nosit po někom a těch jsme měly požehnaně tak vše kupovat od znovu a nové.No ale kvůli tomu to nepíšu.Slušně jsem Vás poprosila jelikož mám o bundičku velký zájem.Jenže se Vám ozvala ještě jedna maminka že zaplatí ihned a Vy jste jí bundičku prodala.Je to samozřejmě na Vás komu jí prodáte ale moc mě to mrzelo jelikož jsem byla první zájemce a o bundičku jsem hodně stála.Nic zlého tím nemyslím jen mě to zamrzelo.Doufám že jsem Vás nějak nepošpinila a maminky které si to čtete tak nevím jaká je paní Silvie prodávající jelikož jsem neměla tu čest tak se do obchůdků sní určitě nebojte jelikož má velmi mnoho kladných hodnocení.Přeji Vám paní Silvie mnoho uspěchů na MMB a krásný den,zárověn doufám,že se na mě nezlobíte Martina |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
Martina K. (ciniminisek)
ID 11533
(10. 9. 2006, 9:54)
|
Toto je hodnocení které jsem Vám napsala a myslím že "bezcitnou ženskou"jak píšete jsem z Vás určitě neudělala.Jen mě zamrzel Váš přístup to je vše.Víc se ktomu nehodlám vyjadřovat.Martina |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
sarka s. (stafik)
ID 15285
, mimibazar.cz/stafik
(10. 9. 2006, 13:37)
|
DOBRY DEN MARTI JEN JSEM VAM CHTELA NAPSAT ZE PANI MOHLA S BUNDICKOU KLIDNE POCKAT.VZDY KDYZ JSEM POPROSILA NEJAKOU MAMCU,TAK VZDY POCKALA.KAZDY JSME NEJAKY,NIC SI Z TOHO NEDELEJTE.SARKA  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
|
silvie f. (silvief)
ID 18
(10. 9. 2006, 20:06)
|
Dobrý den, Šárko, paní Martina si kladla podmínky, nic o vážném zájmu nepsala, pouze dva strohé emaily.Jeden s výměnou a druhý, kde stálo : Dobrý den tak já si jí koupím jen se zeptám zda byste mi mohla s platbou počkat do 20.9.Děkuji Martina( nic o bolavých zádíčkách, nožičkách apod., ani o možnosti platit dříve, jak píše zde) Já ale čekat nechtěla, myslím, že obchod je dohoda dvou stran.Věc chci prodat ihned a dám přednost zájemci, který mi zaplatí než někomu, kdo jen rezervuje a slíbí zaplatit.Paní Martina si kladla podmínky a jelikož jsem na ně nepřistoupila, jsem ta "špatná", co si zaslouží hodnocení.i já potřebuji svým dětem něco koupit a ne čekat.Myslím, že je to jen naše věc a nechápu, proč se to tu vůbec pitvá.Takže mě prosím Vy ani ostatní maminky nesuďte.Pokud chcete čekat na platby od jiných maminek spoustu dní, tak prosím čekejte, já už ale po špatných zkušenostech lidem nevěřím. Díky paní Martině mi během víkendu došlo několik velmi nepříjemných vulgárních emailů od maminek, které si hodnocení na mé stránce přečetly.Nejspíš z něj špatně pochopily, že je její syn nemocný.A email ve znění"Paní silvie, jste bezcitná bestie, paní má nemocného syna a Vy jí nepočkáte s platbou, to se nedělá" nebyl jediný který mi došel.Oslovení "bestie" bylo jedno z těch méně nepříjemných. NETUŠILA JSEM, KAM AŽ SE ČLOVĚK DOSTANE, KDYŽ CHCE POUZE PRODAT BUNDU A PRODÁ JI NĚKOMU JINÉMU, NEŽ JE PRVNÍ ZÁJEMCE  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
|
|
Martina K. (ciniminisek)
ID 11533
(10. 9. 2006, 21:25)
|
Dobrý večer tohleto jsem v plánu určitě neměla jak už jsem Vám mnohokrát psala.Nevím co stále píšete o podmínkách já jsem Vám řekla že si jí koupím ale pokud bduete tak hodná a počkáte mi s platbou pokud ne tak bohužel.To není podmínka to je prosba.Přeci kdybyste mi nepočkala tak si jí nemohu koupit ne že nechci. Zkopírovaný email který jsem Vám před chvilinkou psala a zárověn reagovala na email.Myslím že to stále nechápete.Kdybyste mě nechala to napsat tak bych ráda to napsala.Jenže než jste mi stačila odepsat z jakého důvodu nebo (ne)počkám,tak jste mi odepsala že bundičku dáte jiné mamince která zaplatí ihned.Také jste mi napsala že nebudete na platbu čekat tolik dní že bych se nemusela ozvat.Pak zase píšete že kdybych napsala důvody mého opoždění ak mi počkáte.Myslím že nevíte co říkáte.Pokud mi chcete něco napsat tak prosím po emailu myslím že hodnocení je od toho aby se hodnotilo at špatně tak dobře.Ne aby se zde probíraly neshody.Jak u mě v hodocení tak i u Vás.Děkuji Martina |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
|
|
|
Martina K. (ciniminisek)
ID 11533
(10. 9. 2006, 22:29)
|
Tuhle mašinérii jste rozjela Vy a maminky, kterým bylo líto Vašeho syna, kterého jste v mém hodnocení asi jako mrzáka, jak pochopily, udělala Vy. Já jen chtěla prodat bundu, nevěděla jsem, do čeho se díky Vám dostanu.Mějte se hezky a doufám, že narazíte na někoho, jako jste Vy, ať víte, jak je nepříjemná situace, do které jste mě svým jednáním dostala.Tak obchodům a slušným lidem zdar.Sbohem Silvie Toto je email od Vás nemám už slov.Nevím co tím myslíte a co tím chcete dosáhnout já už mnohokrát psala že jsem Vám nechtěla udělat potíže a můj syn není mrzák tak ho tak prosím neoslovujte,myslím že jeho do těhto sporů tahat nemusíte.Už nevíte jak byste se bránila.Prominte že to píšu tak stroze ale jste ubohá.  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
|
Martina K. (ciniminisek)
ID 11533
(10. 9. 2006, 21:26)
|
Moc děkuji paní Šárko,nedá se už nic dělat snad seženu jinou tak pěknou.Díky Martina  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Anonymní uživatel (Zrušený účet)
ID 4311
(4. 9. 2006, 23:08)
|
Martinko, děkuji vám moc za pomoc při hledání myšky pro dceru.Moc si vážím toho, že jsou maminky jako Vy.Jste velmi hodná.Iva  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Martina K. (ciniminisek)
ID 11533
(5. 9. 2006, 17:34)
|
Jejda moc děkuji to jsem si ani nezasloužila díky Martina  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Martina Ž. (MARTINA1973)
ID 4614
, mimibazar.cz/martinaz
(26. 8. 2006, 9:22)
|
Marti, děkuji za rychlou výměnu, pásek je moc pěkný, děkuji a zase nakouknu, kdyby bylo co dalšího na výměnu.  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Martina K. (ciniminisek)
ID 11533
(27. 8. 2006, 13:44)
|
Moc děkuji  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
Celkem: 96 (zobrazuje se 41-60)
|
<< předchozí
1, 2, 3, 4, 5
další >>
|