Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Monika K. (prorarasky) ID 92836

ÚČET BYL POZASTAVEN
Monika K. (prorarasky) ID 92836
mimibazar.cz/prorarasky
Oblast: Uherské Hradiště
Telefon: 733 117 817
Registrace: 12. 11. 2007
Naposledy: 17. 12. 2011, 2:10
Aktualizace: 16. 12. 2011, 23:19
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
68714149
DIČ CZ7859124251
HODNOCENÍ 1703
VŠECHNY FOTOGRAFIE 2
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Milé maminky, pokud Vám neodpovím na e-mail do 48 hodin, tak se bohužel někde zatoulal a napište mi, prosím, dotaz raději znova přes vzkazy MMB. Bohužel se stává, že e-maily někdy nedorazí a já Vám tak nemohu odpovědět, protože je nemám ;-(
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získala 67 negativních hodnocení
Celkem: 67 (zobrazuje se 41-60) << předchozí 1, 2, 3, 4 další >>
Michaela T. (Mishulenka) ID 242050 (13. 12. 2011, 9:56)
No tak koukám jako blázen, kolik negativních hodnocení se zde hromadí. I já jsem poslala paní Monice 25.11. 850,-Kč za zboží a doposud jsem nedostala ani zboží ani odpověď na moje tři maily :-@.
Michaela
ODPOVĚDĚT
Bohdana D. (vila.b) ID 92713 (13. 12. 2011, 15:59)
Já mám u paní Moniky stejnou částku už od 17.10. .... Dnes jsem ji měla mít zpět na účtu... Není tam :-(
ODPOVĚDĚT
Michaela T. (Mishulenka) ID 242050 (13. 12. 2011, 16:08)
Před pár minutami jsem mluvila s pí. Monikou (po tel. velice příjemný hlas) a údajně je chyba na straně dopravce a balík mám očekávat zítra. Tak doufám....
Nicméně paní Bohdano, věřím, že penízky zpět dostanete, neb to není zrovna zanedbatelná částka. Držím palečky pro dobrý konec (F)
ODPOVĚDĚT
Michaela T. (Mishulenka) ID 242050 (14. 12. 2011, 12:46)
Dnes jsem se dočkala dárečků,které mám pro syna na Vánoce. Po pravdě, byl to nervák, tento obchod, ale vše dobře dopadlo. Všem maminkám, tatínkům a ostatním nakupujícím u paní Moniky přeji, aby to dopadlo stejně jako u nás (darecek).
Spokojené Vánoce všem (kolednici)
ODPOVĚDĚT
Jana P. (Arowana) ID 301445 (13. 12. 2011, 18:12)
Zatim mi pani Monika odepsala na mejlik, ale je fakt, ze se obcas stane, ze mejl nedorazi, piste pres vzkazy. Kazdopadne patrim zatim do rady cekatelu na veci a doufam, ze dorazi. Jedine, co mne zarazi je prepravni spolecnost GPC-protoze to asi nebude nic dobreho....Vsem preju, at se s vecmi nebo aspon penezi shledaji.
ODPOVĚDĚT
Marta A. (rybisek) ID 97070 (11. 12. 2011, 22:43)
Dobrý večer,

i já se musím přidat ke špatným hodnocením. Penízky jsem posílala 23.11. a stále nic, dokonce jsem ji volala a telefon nezvedla. Paní Monice jsem psala několikrát co se děje a ani neodpověděla. A tak doufám, že odepíše aspoň na hodnocení. Chtěla bych vědět, zda balík dorazí do vánoc, či si mám hledat jindě. I když toho asi má moc, my všichni toho máe moc a pokud to paní nestíhá, tak ať nepřijímá objednávky. PROSIM JAK TO S TÍM BALÍKEM
ODPOVĚDĚT
Bohdana D. (vila.b) ID 92713 (13. 12. 2011, 1:41)
Tak nevím, jestli toho má paní Monika moc...Své zboží jsem zaplatila 17.10. 2x mi už mělo přijít... a pak se ztratilo potom se čelako na reklamaci u nějakého přepravce, potom se poslalo opět přepravcem a zase v avizovaném termínu nepřišlo a potom přišel email, že paní Monika prověří dostupnost zboží do vánoc,i když mi minulý týden psala, že do pátku (minulého) mi zboží určitě přijde.... jen samé lži....Už ani nevěřím, že mi vrátí peníze... Je su
ODPOVĚDĚT
Jolana K. (topfashion) ID 346081 (9. 12. 2011, 13:39)
Zboží nikde, peníze nikde, komunikace hrůza. Jen sliby a vymlouvání. Už mě to nebaví. Nikdy více. :-@
ODPOVĚDĚT
Bohdana D. (vila.b) ID 92713 (13. 12. 2011, 1:46)
připojuji se ... já čekám od 17.10. Když se náhodou paní Monika ozve, tak jsou to jen samé výmluvy...
ODPOVĚDĚT
Miroslava K. (91280) ID 222322 , mimibazar.cz/91280 (upraveno 13. 12. 2011, 13:53)
také jsem si objednala balíček...2.12.2011 jsem poslala peníze a balíček nikde...vím, že to není jěště tak dlouhá doba, ale po přečtení těchto hodnocení mám velké obavy z tohoto obchůdku...hlavně paní neodpovídá na maily!!!!
ODPOVĚDĚT
Jolana K. (topfashion) ID 346081 (upraveno 10. 12. 2011, 8:00)
:(
ODPOVĚDĚT
Jana F. (janek kulijanek) ID 117511 , mimibazar.cz/janekkulijanek (8. 12. 2011, 16:44)
Jana F. (janek kulijanek) ID 117511, mimibazar.cz/janekkulijanek (29.11.2011, 11:47)
15.10. jste mi poslala č.ú. a domluvily jsme se na obchůdku, 17.10. jsem odeslala peníze ... dnes je 29.11. a balíček nikde!!! Vidím, že nejsem sama kdo má s Váma problém!

Toto hodnocení jsem psala 29.11. reakce od Vás byla, že 2.12. mi posíláte náhradní balíček, který se prý ztratil na poště ... Dnes je 8.12. chodím se ptát na poštu každý den, koukám do schránky 3x denně a
ODPOVĚDĚT
Bohdana D. (vila.b) ID 92713 (upraveno 13. 12. 2011, 1:47)
Dobrý den,já jsem na tom stejně.... v pondělí mi bylo sděleno, že mi paní Monika posílá znovu mé zboží, které se ztratilo a že v pátek ho mám...a opět nic...bohužel se nemám kde ptát,protože byl opět zaslán přepravní společností... údajně... Už nevěřím ničemu... Pokud balíček nepřijde v ponděli budu obchůdek rušit... je mi to líto a jsem hodně naštvaná.... V pondělí budu velmi špatně hodnotit a budu informovat i mmb ...
ODPOVĚDĚT
Bohdana D. (vila.b) ID 92713 (13. 12. 2011, 1:49)
A stále nic... jen dnes vypršela moje trpělivost a ejhle přišel emajl, že zítra mi přijde konečný verdikt,jestli bude zboží (které bylo minulý týden údajně odesláno ke mě) nebo ne...Já osobně si myslím, že už neuvidím ani zboží ani peníze... Kdo chce hlasovat?
ODPOVĚDĚT
Bara R. (bababulka) ID 199667 (13. 12. 2011, 8:47)
Panebože,já se začínám bát taky...... i když mi paní Monika slíbila že moje zboží má teprv přijít v pondělí a pak hned odesílá tak uvidím....... modlim se at to dobře dopadne a že je v tom paní Monika jen trochu víc zamozaná.....
ODPOVĚDĚT
Jana F. (janek kulijanek) ID 117511 , mimibazar.cz/janekkulijanek (11. 12. 2011, 14:27)
Reagujete na meil pouze cestou přes hodnocení, meily neposíláte!!! Proto píši zde. 9.12. jste mi odepsala (až po dalším neg. hodnocení) že se další (druhý) balíček opět ztratil!!! Pak už zase žádna odpověď!!! RUŠÍM S VÁMI TENTO NEUVĚŘITELNÝ OBCHŮDEK A ŽÁDÁM O ZASLÁNÍ PENĚZ ZPĚT!!! Ještě letos prosím. Jana
ODPOVĚDĚT
Hana S. (Šmoulík) ID 91334 (7. 12. 2011, 21:07)
Dobrý den paní Moniko, psala jsem Vám, že jsem peníze posílala na váš účet již 21.11. a stále kuličková modelína nedorazila. Doufám, že dorazí ještě před Vánocema, pokud ji nemáte tak ruším objednávku a prosím o poslání peněz zpět. Mám to jako dárek pod stromeček a nerada bych malou zklamala. děkuji Hanka
je mi líto, že jsem si hodnocení nepřečetla dříve. jinak bych s Váma do obchůdku nešla... :-S
ODPOVĚDĚT
Jana J. (Hafouš) ID 81289 , mimibazar.cz/hafous (upraveno 8. 12. 2011, 15:30)
Peníze dnes v pořádku dorazily na můj účet.Jana
ODPOVĚDĚT
Jana K. (konoupek) ID 40448 (7. 12. 2011, 6:14)
Dobrý den paní Moniko. I já mám už docela nervy,jako tu již psalo několik maminek předemnou.Peníze jsem posílala 22.11.2011 a panenka k nám doposud nedorazila a mám obavu,aby to do vánoc vůbec bylo.Pokud můžete,písněte mi k tomu své vyjádření,abych se podle toho mohla případně zařídit.
Doposud jste mi na maily,ani vzkaz na MMB nereagovala.
Díky Jana
ODPOVĚDĚT
eva b. (honzik 2626) ID 381381 (29. 11. 2011, 13:16)
Bohužel po měsíci dopisování stále nemám nabízené zboží a nyní ani neodpovídají na emaily, obchod si představuji úplně jinak - a když se jedná o dětskou hračku, na kterou se čeká - obvzlášť...BARTÍKOVÁ
ODPOVĚDĚT
Simona Š. (Mamina Simča) ID 22377 , mimibazar.cz/maminasimca (28. 11. 2011, 21:18)
Paní Moniko, mohla byste semnou komunikovat???
Vidím, že nejsem sama, kdo má s tímto problém, (N), teď i docela lituji, že jsem se neobrátila s nákupem na jinou prodávající zde na bazárku, od čtvrtka máte peníze na účtu, psala jsem vám dotaz přes MMB, a ačkoliv se přihlašujete na bazárek, odpověď žádná. (6) Ještě jste si mě dovolila osočit, že vám ode mě žádné peníze nedošly, a to mě tedy hodně urazilo, protože číslo účtu i VS souhlasí dle plate
ODPOVĚDĚT
Simona Š. (Mamina Simča) ID 22377 , mimibazar.cz/maminasimca (28. 11. 2011, 21:20)
bních podmínek. Bohužel vás jako prodávající nemohu doporučit ostatním nakupujícím, je mi líto, tento přístup k zákazníkovi se mi absolutně od vás nelíbí, pokud mi napíšete, že toho máte hodně, tak to je vaše věc, ale jak psala nespokojená maminka přede mnou, berte si na svá bedra jen to, co dokážete zvládnout. Je mi líto (N) (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Monika K. (prorarasky) ID 92836 , mimibazar.cz/prorarasky (upraveno 28. 11. 2011, 22:34)
Vážená paní!!! Platba od Vás dorazila dnes v odpoledním zůčtování, dopoledne na účtu ještě nebyla, v 10 h jsem jej kontrolovala! Nikdy mi žádné potvrzení o tranakci od Vás nedorazilo, jak jste slibovala a hru jsem Vám v pátek odesla bez potvrzení i bez platby! Za to si zasloužím negativní hodnocení???
Číslo zásilky je RR110855642CZ
MONIKA
ODPOVĚDĚT
Simona Š. (Mamina Simča) ID 22377 , mimibazar.cz/maminasimca (29. 11. 2011, 8:48)
Moniko, nevěřím vám, že platba dorazila až v pondělí odpoledne. Přece mi nechcete tvrdit, že platební příkaz, který byl splatný ve středu 23.11.2011, a vám platba dorazí až na 4. pracovní den, tzn. v pondělí odpoledne???????
Nevěřím, také hodně prodávám a platím, a vím, že platby z jiné banky se připisují hned na druhý pracovní den.
Je mi líto, až mi napíšete pravdivé připsání platby-datum, pak opravím hodnocení. Tady takové nefér jednání a
ODPOVĚDĚT
Linda B. (Angie) ID 22404 , mimibazar.cz/angie02 (29. 11. 2011, 20:18)
Simono v tomhle nemáte úplně pravdu...stát se to může (já to teď řešila při platbě z unicretid do fio - trvalo 4 dny, byl v tom víkend)...dělám v bance (ČS, a.s.)...pokavaď je v tom víkend, tak se to zpozdí (o víkendu se neúčtuje - kdysi jo, teď už ne)...také je důležité z jaké banky posíláte a do které...např. KB nedodržuje zaúčtování do druhého dne - trvá jim to od 2 do 4 dnů...jak kdy...také vaše banka mohla peníze účtovat až večer...tzn. že od
ODPOVĚDĚT
Lucie H. (Ovečka) ID 161479 , mimibazar.cz/lukreciehukova (6. 12. 2011, 10:52)
Dovolím si s Vámi nesouhlasit - mám KB a zatím vždycky jsou peníze na účtu druhý den ráno, ať už posílám já do jiné banky, nebo někdo platí mě z jiné banky, a to i tehdy, když zadám příkaz k platbě až k večeru, tak druhý den ráno už tam jsou (F) a aby šly peníze 4 dny, to se mi nestalo ani v době, kdy na to měly banky 3 dny, natož když teď mají jeden ,-)
ODPOVĚDĚT
Linda B. (Angie) ID 22404 , mimibazar.cz/angie02 (29. 11. 2011, 20:20)
odešli až ve čtvrtek a pak to sedí...nikoho neobhajuji...to jen pro vysvětlení...paní Moniku neznám...přeji všem krásné (banky)
ODPOVĚDĚT
Simona Š. (Mamina Simča) ID 22377 , mimibazar.cz/maminasimca (12. 12. 2011, 10:44)
Nené, platební příkaz byl splatný ve středu dopoledne.
ODPOVĚDĚT
Michaela F. (mischa23) ID 239568 , mimibazar.cz/mischa23 (5. 12. 2011, 21:05)
Jo to je pravda.. ještě se mi nestalo, že bych měla peníze z JINÉ banky druhý den na účtě! to je blbost.. na převod má banka 3 dny , pokud je tam víkend, což byl je to pondělí. prijdou do moničiny banky- to trvá než se peníze v bance zaúčtují a připíší.taky nechci nikoho obhajovat ale myslím že u obchůdku by se mělo počítat s týdením vyřízením objednávky. mě teda monika poslala balíček v úterý a já peníze poslal v pondělí večer! tedy vzala v rizik
ODPOVĚDĚT
Lucie S. (svlucka) ID 334261 (27. 6. 2011, 12:42)
Dobrý den Moniko,

nechci prudit, chápu Váš důvod zatím pro nedoručení mé zaplacené již několik týdnů objednávky, ale potvrdila jste mi 3.6.11, že dorazili Vám na účet peníze, do dnes jsem od Vás neobdržela jinou zprávu než odpověď na můj dotaz ze 14.6.11, že jste s dcerou v nemocnici, od této odpovědi je to zase dalších 10 dnů a zboží mi stále nedorazilo, jestli ho za Vás nemá kdo poslat, prosím vra´tte mi peníze a já si zboží objednám jinde. Zbož
ODPOVĚDĚT
Monika K. (prorarasky) ID 92836 , mimibazar.cz/prorarasky (27. 6. 2011, 14:23)
Milá Lucko, již dvakrát jsem Vás žádala o zprávu, jak naložit s Vaší objednávkou a stále od Vás nemám vyjádření až dnes tři zprávy a k tomu negativní hodnocení, které nechápu, je to hodně nefér jednání ,-( Vzkaz Vám musel přes MMB dorazit!
ODPOVĚDĚT
Monika K. (prorarasky) ID 92836 , mimibazar.cz/prorarasky (upraveno 30. 6. 2011, 9:27)
Psala jsem Vám že máte balíček připravený, ale bohužel chybí dělená miska, která není skladem a v nejbližší době nebude. Ostatní dvě věci máte připraveny k odeslání. Místo dělené misky jsem Vám nabízela dvě misky s víčkem a lžičkou, které jsou také moc fajn a jsou od stejného výrobce. Nemám od Vás jedinou zprávu, jak jste se rozhodla, zda Vám poslat balíček bez misky nebo s balením těch dvou misek target=_blank> http://www.mimibazar.cz/foto.php?id=10194267&tab=9
Jakmile mi dáte zprávu, ihned Vám bude balíček odeslán!
MONIKA
ODPOVĚDĚT
Martina Č. (MMAUTAS) ID 213013 , mimibazar.cz/mmautas (6. 6. 2011, 22:00)
Dobrý den, tak bohužel píši 1.negativní hodnocení. 17.3. jsem odeslala platbu a do teď nemám peníze zpět. Neodpovídáte už dloooooouhou dobu. (6) Omylem jsem přehodila VS ale měla jste zbytek informací , datum, č.ú. atd a stále nic. Já vás určitě nikomu nedoporučuji a doufám, že peníze vrátíte. (N) (N) (N). Martina (comp) (comp) (comp)
ODPOVĚDĚT
Martina Č. (MMAUTAS) ID 213013 , mimibazar.cz/mmautas (11. 6. 2011, 22:44)
Tak já mám penízky na účtě :-). (clamp) Byla to dloooouhá doba, ale i přesto děkuji.
ODPOVĚDĚT
Monika K. (prorarasky) ID 92836 , mimibazar.cz/prorarasky (14. 6. 2011, 11:40)
Martino, ještě jednou se moc omlouvám za špatnou komunikaci. Od 18.5. mám moc nemocnou dcerku, byly jsme 3x v nemocnici. Vždy když nás pustili domů, stav se velmi zhoršil a musely jsme zpět ,-(
Děkuji za shovívavost a pochopení, jsem ráda, že manžel peníze v pořádku odeslal a 329,- Kč dorazilo kam mělo.
MONIKA
ODPOVĚDĚT
Monika K. (prorarasky) ID 92836 , mimibazar.cz/prorarasky (14. 6. 2011, 11:41)
Informace o platbě jste mi poslala v době, kdy jsme byly v nemocnici, proto jsem neodpověděla hned. Uvedla jste chybný VS a u platby nebyla žádná poznámka se jménem, nemohla jsem tušit, že je od Vás.
MONIKA
ODPOVĚDĚT
Darina C. (zrzulkad) ID 330090 , mimibazar.cz/zrzulkad (2. 6. 2011, 9:34)
Paní Moniko,
již máte zdravou dcerku....to jsem ráda,tak mi pošlete co nejrychleji peníze zpět na účet.
Objednané zboží již nechci.Objednala jsem jinde!!!
Darina
ODPOVĚDĚT
Monika K. (prorarasky) ID 92836 , mimibazar.cz/prorarasky (14. 6. 2011, 11:38)
Darino, ještě jednou se moc omlouvám za špatnou komunikaci. Od 18.5. mám moc nemocnou dcerku, byly jsme 3x v nemocnici. Vždy když nás pustili domů, stav se velmi zhoršil a musely jsme zpět ,-(
Děkuji za shovívavost a pochopení, jsem ráda, že manžel peníze v pořádku odeslal a 294,- Kč dorazilo kam mělo.
MONIKA
ODPOVĚDĚT
Monika K. (prorarasky) ID 92836 , mimibazar.cz/prorarasky (14. 6. 2011, 11:41)
*
ODPOVĚDĚT
Zuzana J. (Suzzy13) ID 351853 (28. 5. 2011, 13:18)
(N) (N) (N) (N) Moniko, zboží mám zaplacené od 11.5. a stále mě nic nedošlo, psala jsem vám několik mailů, ale vy na ně vůbec nereagujete. Můžete mi napsat proč,??? :-o :-o
Jak vidím, tak nejsem první kdo si stěžuje, takže maminky!!!!!!!! POZOR!!!!!!!!
Když už nemám zboží , které jsem si objednala, tak doufám, že mi pošlete peníze zpět.............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ODPOVĚDĚT
Monika K. (prorarasky) ID 92836 , mimibazar.cz/prorarasky (14. 6. 2011, 11:32)
Dobrý den Zuzano, píši jen pro pořádek. Dne 30.5. jsem Vám psala, že Váš balík byl odeslán dne 17.5.2011, zasílala jsem dooklad o podání...
Na základě Vaší stížnosti o nedodání balíčku byla dne 30.5. podána reklamace na zásilku, toto jsem Vám již také psala! Pošta má na vyřízení reklamace ze zákona 30 dnů, což je do konce měsíce. Dosud žádnou informaci o reklamaci nemám. Jakmile obdržím zprávu, že jste balíček opravdu nobdržtela, že nebyl
ODPOVĚDĚT
Monika K. (prorarasky) ID 92836 , mimibazar.cz/prorarasky (14. 6. 2011, 11:32)
doručen, budou Vám peníze vráceny zpět.
Bohužel od 18.5. mám moc nemocnou dcerku, byly jsme 3x v nemocnici, propustili nás již potřetí včera a dnů. Kdy jsem byla doma bylo to vždy jeden nebo dva dny mezi pobyty v nemocnici, absolutně jsem nezvládla všechno vyřešit. Nicméně jakmile jsem se dostala z nemocnice domů a než jsme jely do nemocnice znova, tak jsem se snažila co nejvíce restů řešit.
ODPOVĚDĚT
Monika K. (prorarasky) ID 92836 , mimibazar.cz/prorarasky (14. 6. 2011, 11:33)
Omlouvám se tedy za časovou prodlevu, ale opravdu jsem neměla
možnost.
Jakmile mi pošta dá zprávu, že Váš balíček nebyl doručen, ozvu se. MONIKA
ODPOVĚDĚT
Zuzana J. (Suzzy13) ID 351853 (24. 6. 2011, 13:35)
tak (G) mi nakonec po měsíci dorazil PPLkou... , se zbožím jsem spokojená ....děkuji a přeji ať už je malá v pořádku... (clamp)
ODPOVĚDĚT
Jitka K. (boubajznice) ID 181502 , mimibazar.cz/boubajznice (upraveno 26. 5. 2011, 10:29)
Milé maminky, píši první negativní hodnocení za 2 roky nakupování na MMB. Ve zkratce - měsíc a půl jsem měla objednané a zaplacené zboží, paní Monika nereagovala, nepsala, co se děje. Po mém tel. urgování (cca 8 telefonátů), kde je zboží, nakonec vyšlo najevo, že zboží není skladem. Po dlouhých nervech bez zboží a peněz jsem po měsíci a půl dostala své peníze zpět. Bez omluvy. Paní Monika nekomunikuje, nedodržuje uvedené obchodní podmínky, lže, vymlouvá se. Již nikdy více v tomto obchůdku!!!
ODPOVĚDĚT
Monika K. (prorarasky) ID 92836 , mimibazar.cz/prorarasky (14. 6. 2011, 11:31)
JItko, je mi líto, že obchůdek nedopadl, ale upozorňovala jsem na to, že požadovaná barva není a čeklaly jsme na naskladění ze zahraničí. Bohužel nočník v požadované barvě ani tak vůbec neodrazil, proto jsme řešily vrácení peněz, které bylo uskutečněno dle dohody!
Komunikace od 18.5. je opravdu dodnes ztížena nemocí dcery viz. vzkazy na MMB.
MONIKA
ODPOVĚDĚT
Sylva S. (sulina7) ID 119535 , mimibazar.cz/sulina7 (17. 12. 2010, 9:13)
Poprvé za 2 roky co jsem na mmb píši negativ, bohužel jednání paní Moniky je velice nefér. Připravila mě o 165Kč , poprvé mi přišla hloupá odpověd plná výmluv a ted pro jistotu už vůbec nekomunikuje. Posílá VĚDOMĚ odlišné zboží než má na fotografii - jen mě to udělala 2x , navíc jí to připadá normální, chvílemi mi její odpovědi přišli až pridrzlé stylem proč to řeším a proč mi to vadí a samé nesmysly, že za to může dodavatel - nechápu?????
ODPOVĚDĚT
Monika K. (prorarasky) ID 92836 , mimibazar.cz/prorarasky (17. 12. 2010, 9:50)
Milá paní, na každou zprávu o Vás jsem Vám odpověděla! Ani jsem Vám neposlala jiné zboží, poslala jsem Vám černé pouzdro na šidítko přesně tak, jak jste si objednala, toto je jasně viděti na popisu pouzdra!!! Již rok výrobce vyrábí pouzdra s béžovým lemem, jiná nejsou a nebudou! Pouzder jsem prodala již více než 100 ks a nikdy nikdo na toto nic nenamítal, vůbec mne nenapadlo, že by toto někdo řešil. Pouzdro je černé!!!
ODPOVĚDĚT
Monika K. (prorarasky) ID 92836 , mimibazar.cz/prorarasky (17. 12. 2010, 9:52)
Psala jsem Vám, že výrobce jiné nevyrábí!!! Pokud se Vám nelíbí, máte možnost jej vrátit zpět a dle obchodního zákoníku Vám budou vráceny peníze.
MONIKA
ODPOVĚDĚT
Sylva S. (sulina7) ID 119535 , mimibazar.cz/sulina7 (17. 12. 2010, 13:08)
však já neřeším co výrobce vyrábí, řeším pořád jen dokola to, že mám jinak barevný obal, než jsem chtěla a tento prostě nepotřebuju, nemůžete mít jiný obrázek v inzerátu a pak poslat jinou barvu, co na tom pořád nechápete????
ODPOVĚDĚT
Monika K. (prorarasky) ID 92836 , mimibazar.cz/prorarasky (upraveno 13. 1. 2011, 20:59)
Ne Sylvo, nechápu. Zboží prodávám přesně dle fotografií a popisu dodavatele! Můžete se na jeho stránk velmi snadno podívat sama! Jiné pouzdro se nevyrábí!!! Dostala jste černé pouzdro dle objednávky, jen jej výrobce doplnil o maličký barevný okraj, který ale na barvě pouzdra nic nemění. Pouzdro bez lemů se již nedá sehnat minimálně rok. Pokud se Vám nelíbí, pošlete jej zpět.
MONIKA
ODPOVĚDĚT
Sylva S. (sulina7) ID 119535 , mimibazar.cz/sulina7 (17. 12. 2010, 13:03)
Moniko, vy si pořád melete to svoje, poslala jste my pozdro s lemem a na obrázku bylo černé, nic jiného v popisu nebylo, žádné upozornění - jak to tam mají ostatní solidní prodejci - všichni to takhle neprodávají jak píšete. Inzerát jste změnila až ted a je divné, že na maily ohledně reklamace neodpovídáte a na negativní hodnocení jste dopověděla hned, navíc lžete, že si nikdo nestěžoval, vím o paní, která také u Vás koupila černé a má s lemem a nechce ho - nemám co dodat. Jedno je to jen vám komu co prodáte.
ODPOVĚDĚT
Miloslava P. (MisaXX) ID 296328 (10. 12. 2010, 22:22)
Sice pozdě, ale také přidávám své hodnocení! Mé zkušenosti této paní jsou velmi nepříjemné! Objednávala jsem si fusak a čekala na něj přez měsíc. Chápu, že paní Monika byla v porodnici, ale pak to trvalo další měsíc. Balíček mi ani po měsíci co mi odeslala od objednávky nedorazil a když jsem chtěla řešit reklamaci - tak mi bylo řečeno: "Že mi nemůže dát číslo balíčku, kdy si já jen vzpomenu!" A na to číslo jsem musela čekat další dva dny a to jsem se musela také ozvat! I s vyřízením reklamace to trvalo dlouho,po skončení reklamace jsem se musela zase připomenout!!! Takže v žádném případě NEDOPORUČUJI!!!!!! A vím, že v tomto obchodě si nic nekoupím i kdyby to bylo o co levnější!!!!
ODPOVĚDĚT
Monika K. (prorarasky) ID 92836 , mimibazar.cz/prorarasky (upraveno 12. 12. 2010, 16:12)
???????????????? Vážená paní, Váš balík byl opravdu reklamován na poště a rekalmace byla vyřízena v termínu, balík se nenašel a peníze Vám byly ihned vráceny zpět. Opravdu nechápu..... Toto se vše událo před dvěma měsíci a nyní jste si vzpomněla???????????????? A hlavně, jak jsem to asi mohla ovlivnit ?????? Za poštu opravdu nemohu!
Když Vám dělá dobře toto psát, poslužte si. Lidé jsou opravdu různí ,-(((
ODPOVĚDĚT
Miloslava P. (MisaXX) ID 296328 (13. 12. 2010, 20:14)
Bohužel jsem se k mému hodnocení nedostala dřív a pokud si dobře pamatuji tak jsem Vám to předem řekla, že na Vás napíši blbé ohodnocení! Bohužel se mi Váš způsob jednání nelíbil! Vyřizovala jsem si reklamaci a vy jste pořád říkala, že mi nemůžete vyřizovat reklamaci hned jak já si vzpomenu - což upřímně nechápu :-o :-o a co jsem koukala tak jedné paní jste poslala balíček znovu, i když ještě jste neměla vyřízení od pošty... :-S ale to už je te
ODPOVĚDĚT
Monika K. (prorarasky) ID 92836 , mimibazar.cz/prorarasky (18. 12. 2010, 1:35)
Milá paní, byla jsem těsně po porodu a Vaši reklamaci jsem vyřizovala 3 dny po zjištění, že je balík k nenalezení. Nerozumím vůbec ničemu. Reklamace byla vyřízena, Vy jste dostala peníze zpět. Co jsem asi měla více udělat???
A jinak, jsou lidé a lidé...
ODPOVĚDĚT
nikol m. (nikol2006) ID 34116 , mimibazar.cz/nikol2006 (15. 11. 2010, 8:40)
dobrý den, s obchodem teto prodávající jsem bohuzel nebyla spokojena, jiné zbozí, velmi obtížná domluva, bez výsledku! (N) (N) (N) (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Monika K. (prorarasky) ID 92836 , mimibazar.cz/prorarasky (15. 11. 2010, 10:23)
Vážená paní, několikrát jsem Vás v e-mailu žádala o zaslání šidítek, které byly zaslány v nesprávné barvě zpět!!!!! Několikrát jste mi potvrdila přijetí e-mailu, ovšem šidítka stále nedorazila!!!!! Proto jsem Vám peníze za ně vrátit nemohla. Co si myslíte? Že si zboží necháte a já Vám ještě za něj pošlu peníze??? To asi ne... Vraťe mi zboží a já Vám za něj peníze pošlu.
MONIKA
ODPOVĚDĚT
Kateřina O. (škarpíšek) ID 210672 , mimibazar.cz/skarpisek (23. 7. 2010, 20:23)
Je mi to líto, ale nemůžu dát dobré hodnocení. Zboží mi přišlo po měsíci a půl, stále se něco měnilo, protože lahvičky nebyly na skladě. Konečná cena byla nižší než ta co jsem původně zaplatila. O těch pár korun by mi snad ani něšlo, ale Monika od té doby nereaguje :-S Proto dávám negativní hodnocení
ODPOVĚDĚT
Monika K. (prorarasky) ID 92836 , mimibazar.cz/prorarasky (23. 7. 2010, 22:22)
"Milá" paní Katko, absolutně nechápu Váš postoj, změny jste jednoznačně odsouhlasila a balíček Vám odcházel 22.6. to je před měsícem PPL!!! Na druhý den jste jej jistě měla doma... Poslední vzkaz od Vás mám od Vás z 23.6., na který jsem Vám odpověděla, že balíček je na cestě, což byla pravda. Jinou zprávu od Vás opravdu nemám, nicméně pár dnů poté jsem Vám odesílala rozdíl peněz na účet, musely dorazit, číslo účtu jsem teď kontrolovala a je
ODPOVĚDĚT
Monika K. (prorarasky) ID 92836 , mimibazar.cz/prorarasky (23. 7. 2010, 22:23)
a je uričtě správně!!!
Dne 28.6. Vám šel na účet, ze kterého platba dorazila rozdíl částky tj. 24,- Kč. Zkotrolujte si, prosím, účet!!!!!
Není možné, aby Vám platba nedorazila.
28.06.2010
28.06.2010 -24,00 220232081/0300
210672
8

Příkaz k úhradě
PŘÍKAZ K ÚHRADĚ
Obchůdek pro rarášky-dorovnání za změnu zboží
ODPOVĚDĚT
Monika K. (prorarasky) ID 92836 , mimibazar.cz/prorarasky (23. 7. 2010, 22:25)
Nemám od Vás jedinou zprávu, že by bylo něco v nepořádku, dávno bych Vám potvrzení odeslala. Vaše jednání se mi opravdu nelíbí, snažila jsem se vyhovět jak to bylo možné a Vy jste veškeré změny odsouhlasila a teď se ozýváte po měsíci a ještě tímto způsobem???
MONIKA
ODPOVĚDĚT
Petra Ž. (PetulaZ1) ID 239127 (21. 6. 2010, 11:24)
Bohužel jsem nebyla moc spokojená :´( na balíček jsem čekala tři týdny, aniž by mě paní Monika upozornila že čeká na zboží :-S Petra Ž.
ODPOVĚDĚT
Monika K. (prorarasky) ID 92836 , mimibazar.cz/prorarasky (21. 6. 2010, 11:29)
Milá Petro, na to, že zboží není skladem jste byla upozorněna 3x. Měla jste možnost objednávku zrušit, ale to jste neudělala... Dodávky do centrálních skladů se opravdu ovlivnit nedají, zboží bývá naskladěno 1x za 4-6 týdů.
MONIKA
ODPOVĚDĚT
Nikol K. (Nikynka86) ID 243313 , mimibazar.cz/nikynka86 (5. 5. 2010, 12:10)
Dobry den, bohuzel musim napsat negativ,pokud se vse vyresi,hodnoceni rada opravim. Objednala jsem deku ,zaplatila a po 5dnech jste mi psala o adresu,kterou jsem uvadela hned u potvrzeni,napsala jsem Vam ji,vecer opet 2x e-mail at poslu adresu,opet jsem napsala,takze uz po 3x a stejne k nicemu.Na nic nereagujete,telefon uvedeny -vypnuty,na MMB se prihlasujete,pokud je to nejake nedorozumeni z Vasi strany,ok ale slusnost je komunikovat a omluvit se.S timto jsem se jeste nesetkala a kdybych
ODPOVĚDĚT
Monika K. (prorarasky) ID 92836 , mimibazar.cz/prorarasky (5. 5. 2010, 14:07)
Milá Nikol, třikrát jsem Vás žádala o adresu, ani jednou mi nedorazila!!! Deku máte připravenou k odeslání, manžel byl zaúkolován jakmile mu pošlu adresu, protože já jsem v zahraničí a vracím se 10.5. ale nemám tušení, kam ji poslat. E-mail od Vás nemám ani jediný, žádala jsem poslání přes vzkazy, ale ani ten žádný nedorazil ,-(
MONIKA
ODPOVĚDĚT
Monika K. (prorarasky) ID 92836 , mimibazar.cz/prorarasky (5. 5. 2010, 14:50)
Doporučuji Vám, zadat adresu přímo na MMB, pak se vyhnete takovýmto nesrovnalostem. MONIKA
ODPOVĚDĚT
Monika K. (prorarasky) ID 92836 , mimibazar.cz/prorarasky (5. 5. 2010, 14:51)
*****
ODPOVĚDĚT
Nikol K. (Nikynka86) ID 243313 , mimibazar.cz/nikynka86 (5. 5. 2010, 15:28)
Bohuzel argumentujete spatne,nebudu se dohadovat,adresu jsem Vam zaslala radeji primo na telefon aby jste se zase nevymlouvala,ze ji nemate.E-maily Vam musely dojit,za prve prisla dorucenka o precteni a za druhe jsem Vam ji posilala nejmene 3x zpet na email ze tereho psaly vase urgence,ze adresu nemate.Adresu jsem Vam take psala hned do objednavky,kterou nejspis take nemate ulozenou.Dal trvzeni ze nemate deku kam poslat a hrajete mrtveho brouka,misto toho aby me nekdo kontaktoval,kdyz tedy nevi
ODPOVĚDĚT
Nikol K. (Nikynka86) ID 243313 , mimibazar.cz/nikynka86 (5. 5. 2010, 15:29)
e kam posilat je opravdu k zamysleni.Jak dlouho by jste jeste cekala,kdybych se neozvala sama?Psala jsem Vam i vcera na meil,ale odpoved samo zadna az na negativni hodnoceni jste se ozvala,opravdu zvlastni...A doruceni posty 3-5 dni a vic???Odkud by jste posilala z USA letecky?Bezne jsou baliky do druheho dne doma,proto doufam,ze do patku uz objednana a zaplacena deka konecne dorazi...
ODPOVĚDĚT
Monika K. (prorarasky) ID 92836 , mimibazar.cz/prorarasky (6. 5. 2010, 12:09)
Adresu jsem od této paní opravdu neobdržela, doručenku od e-mailu určitě obdržet nemohla. Čekala jsem na ni do posledního dne před odjezdem na dovolenou do zahraničí. Tato paní mi ji opravdu zpříjemňuje :-S A pošta? Všichni dobře víme, jak je spolehlivá...
Maminky, prosím Vás, pište adresu hned u objednávky, pak se předejte takovýmto nedorozuměním.
MONIKA
ODPOVĚDĚT
Nikol K. (Nikynka86) ID 243313 , mimibazar.cz/nikynka86 (6. 5. 2010, 19:40)
do dvou dnu od podani doma,tak jsem zvedava jak to bude ted 8-| A MONIKO,adresu jsem do objednavky take uvadela!!!Bohuzel zbytecne...myslim,ze kdo se mrkne na Vase drivejsi hodnoceni,nejsem jedina kdo ma s Vami problem!
ODPOVĚDĚT
Nikol K. (Nikynka86) ID 243313 , mimibazar.cz/nikynka86 (10. 5. 2010, 14:10)
Deka dnes konecne prisla,datum odeslani 7.5. coz bylo v patek,navic jsem Vas zadala o brzke odeslani,klidne jste ji jeste nechala dva dny neposlat.O cene postovneho se nevyjadruji,chtela jste po me 60kc za balik vetsich rozmeru,dnes prisel doporuceny balicek za 37kc ,ktery kdyby nebyl vikend je do druheho dne u nas doma,ne jak tvrdite... :-o 8o| 8-| jsem max.nespokojena se vsim kolem "obchodu" jen deka je pekna (nastesti)
nikomu nedoporucuji a po spravnem bych mela zadat vraceni castky,kter
ODPOVĚDĚT
Nikol K. (Nikynka86) ID 243313 , mimibazar.cz/nikynka86 (10. 5. 2010, 19:46)
a nebyla 60kc ale jen 37kc za postu!!!
ODPOVĚDĚT
Monika K. (prorarasky) ID 92836 , mimibazar.cz/prorarasky (12. 5. 2010, 19:56)
Vážená paní, já žádná adresa u objednávky nebyla!!!!! Byla jsem 10 dnů na dovolené a manžel pracuje do večera každý denna Slovensku, neměl možnost deku dříve odeslat. Adresu jste mi poslala ve středu. Deka absolutně nesplňuje rozměry doporučeného dopisu, to bylo snad z balíčku zřejmé. Stačilo přeměřit. Jen hezké oči mého manžela přesvědčily paní na poště, aby balíček odeslala doporučeným dopisem, abyste měla deku co nejdřive.
ODPOVĚDĚT
Monika K. (prorarasky) ID 92836 , mimibazar.cz/prorarasky (12. 5. 2010, 19:58)
Kdybyste mi zaslala adresu včas před mým odjezdem na dovolenou, tak by žádný problém nenastal.
MONIKA
ODPOVĚDĚT
Nikol K. (Nikynka86) ID 243313 , mimibazar.cz/nikynka86 (6. 5. 2010, 19:41)
Vazena pani,
vzhledem k tomu,ze jsem Vam vcera odeslal email,ve kterem je cela nase komunikace a je tam i moje odpoved s adresou a tim,ze Vam ji posilam uz po x te s datumem a casem,takze si tezko vymyslim.Jeste ze si vsechny meily schovavam,potom predejdu tomu,ze jsem narcene ze si vymyslim a nekomu neco zneprijemnuji!Jedina,kdo tady zneprijemnuje nekomu dny jste vy,pokud nejste schopna vyridit obchody v poradku,radeji nic neprodavejte!S postou jsem nikdy problem nemela,jaky koliv balik byl ma
ODPOVĚDĚT
Celkem: 67 (zobrazuje se 41-60) << předchozí 1, 2, 3, 4 další >>
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu