Yvona C. (yvčac) ID 72798
|
Oblast: Nymburk |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 16. 8. 2007 |
Naposledy: 15. 11. 2015, 11:34
|
|
|
|
Celkem: 72 (zobrazuje se 41-60)
|
<< předchozí
1, 2, 3, 4
další >>
|
|
Markéta Slachová (vagonek.eu)
ID 21683
(2. 7. 2009, 12:29)
|
Dobrý den, moc děkuji za obchůdek Vše proběhlo na jedničku. Já Vám mikču poslala rychleji, jelikož jsem odjížděla pryč. Mějte se krásně Markéta |
ODPOVĚDĚT
|
|
Romana T. (roho)
ID 65351
, mimibazar.cz/roho
(2. 7. 2009, 7:55)
|
Dobrý den, je na cestě , děkujeme za pohodový obchůdek Romana a kluci |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Tereza F. (Fruterka)
ID 836
, mimibazar.cz/fruterka
(19. 6. 2009, 10:15)
|
Díky za prima obchůdek i milé hodnocení , jako nakupující super , všem mohu jen a jen doporučit Budu moc ráda, když zas někdy nahlédnete Díky Tereza, Eda a Katka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Ludmila K. (Ljudečka)
ID 162371
, mimibazar.cz/ljudecka
(17. 6. 2009, 17:27)
|
DOBRÝ DEN! JE NA CESTĚ, DĚKUJI ZA PRIJEMNÝ A OBCHŮDEK. LUDMILA |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Veronika Č. (super-ponožky)
ID 7153
, mimibazar.cz/ruzicky
(23. 5. 2009, 13:09)
|
Yvono i já vám moc děkuji za perfektní obchůdek díky Veronika |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Renáta P. (rennaapa)
ID 38743
, mimibazar.cz/rennaapa
(18. 3. 2009, 13:36)
|
Dobrý den, Yvčo, také děkuji za rychlý, bezproblémový obchůdek , omlouvám se za zpoždění a přeji krásné jaro a hodně pohody! Renata a |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
iveta t. (ivet10)
ID 48195
, mimibazar.cz/ivet10
(11. 12. 2008, 21:32)
|
Dobrý večer, děkuji za obchůdek vše proběhlo v pořádku Mějte se krásně Iveta |
ODPOVĚDĚT
|
|
Andrea S. (Ajka11)
ID 48252
, mimibazar.cz/ajka11
(3. 11. 2008, 22:01)
|
Dobrý večer, taky děkuji za rychlost a spolehlivost. Mějte se moc hezky. Andrea |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Markéta N. (makol)
ID 17190
, mimibazar.cz/manes
(16. 10. 2008, 12:36)
|
Dobrý den Yvonko, děkuji za bezva obchůdek jako nakupující maminku, Vás můžu jen a jen doporučit mějte se krásně, Markéta |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jana T. (Jeny)
ID 9556
, mimibazar.cz/tuckova
(9. 10. 2008, 8:03)
|
Děkuji za příjemný obchůdek a přeji Vám krásný zbytek podzimu Janina Bazárek u Satíska |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Michaela V. (mischel)
ID 1405
, mimibazar.cz/mischel
(16. 9. 2008, 13:12)
|
Dobrý den, děkuji za zprávičku o i za příjemný a rychlý obchůdek jsem ráda,že jste spokojená mějte se |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lenka M. (Šuměnka)
ID 63456
, mimibazar.cz/sumenka
(15. 9. 2008, 22:17)
|
Paní Yvonku všem vřele doporučuji!!! Skvělá komunikace, jasná stručná a přehledná a platba jako blesk Přeji krásný podzim, celé vaší rodince Lenka s rodinou |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Monika V. (moninkas78)
ID 76326
, mimibazar.cz/moninkas78
(31. 7. 2008, 21:35)
|
Dobrý den, i já moc děkuji za prima obchůdek, milá, spolehlivá maminka, mohu jako nakupující jen a jen doporučit! Děkuji a přeji krásné léto! Monika V. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Vlaďka V. (v.l.a.d.k.a)
ID 57501
, mimibazar.cz/vladkavitkova
(24. 7. 2008, 8:33)
|
Děkuji Vám za milý a spolehlivý obchůdek. Vlaďka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Michaela P. (MisenkaP.)
ID 43825
, mimibazar.cz/misenkap
(22. 7. 2008, 15:36)
|
Děkuji Vám za hodnocení a za obchůdek! Jsem ráda, že se korále líbí. Jste příjemná a hlavně spolehlivá nakupující! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Gabriela K. (Gabčulka)
ID 20295
, mimibazar.cz/gabculka
(22. 7. 2008, 13:29)
|
Yvonko i my děkujeme za příjemný a super rychlý obchůdek!!! Mějte se krásně, zdraví G+A |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Veronika H. (heri)
ID 1976
, mimibazar.cz/heri
(22. 7. 2008, 10:38)
|
Dobrý den, děkuji za prima obchůdek Vše proběhlo rychlostí blesku. Mohu všem vřele DOPORUČIT Veronika H. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Petra P. (BARTMAX)
ID 33241
(25. 4. 2008, 21:03)
|
Paní Yvonku mohu jen doporučit platba blesková a moc milá komunikace. Jste zlato, že jste dala vědět.Tak si židličku pěkně užijte! Děkuji a ještě jednou Vás moc doporučuji.Petra |
ODPOVĚDĚT
|
|
Roman Č. (Miri.Č)
ID 30718
, mimibazar.cz/miric
(23. 4. 2008, 20:03)
|
Děkuji za rychlý a bezproblémový obchůdek . Takové maminky by měly být všechny . Budu se těšit někdy příště . Všem doporučuji .S pozdravem Miri a Matýsek |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Stanislav Kulhánek (HAPPYKIDS)
ID 7297
, mimibazar.cz/HAPPYKIDS
(28. 3. 2008, 22:26)
|
Ja mam s pani Yvonou - jako s nakupujici bohuzel spatnou zkusenost ...koupila zbozi - to se ji nelibilo ( to je samozrejme vec kazdeho ....nekdo to same chvali, nekomu se nelibi)...ALE pani Yvona nenapsala ani radek o tom, ze by zbozi chtela vratit - a rovnou mi napsala špatne hodnocení Nejak nechapu za co? To same zbozi se jinym maminkam libi a chvali ho ....Vas nazor Vam neberu a bez řečí bych Vam vratila penize - kdyz byste zbozi nechtela a poslala zpet ....delam to tak nekolikrat do mesice ...nemam s tim problem ...proto nechapu - za co jsem si zaslouzila NEGATIV? Vzdyt Vy jste se ani NEPOKUSILA se me nejprve zeptat.... Myslim, ze je obvykle toto resit pres E-maily a teprve, kdybych Vam odmitla vyhovet - tak bych si NEGATIV zaslouzila ...ale tohle fakt nechapu ..... |
ODPOVĚDĚT
|
|
Yvona C. (yvčac)
ID 72798
(29. 3. 2008, 20:50)
|
Toto negativní hodnocení mi sice není příjemné. Na druhou stranu je dobré, že špatná zkušenost paní Jany se odvíjí od toho, že jsem jí napsala kritiku na její zboží a netýká se mého placení-což je asi to nejdůležitější u nakupujících. Ale o tom paní Jana už nepíše, že platba byla v pořádku,.Já jsem se jí snažila i přes negativní odezvu na kvalitu poděkovat za obchod a za dárek....Ale pokud Vás ostatní mohu požádat, podívejte se na hodnocení,které jsem paní Janě psala.Jedná se zde o to, že jsem nebyla spokojena s kvalitou zboží,které bylo opravdu velmi podřadné.Pěkně nafocená autíčka, ale" skutek utek..."Paní Jana zakončila debatu tím,že mi napsala"a co jste čekala za vyvolávací cenu 139Kč?" Tak jsem tedy milí nakupující čekala, že zakoupená autíčka budou prostě jezdit.Tolik k celé debatě. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Stanislav Kulhánek (HAPPYKIDS)
ID 7297
, mimibazar.cz/HAPPYKIDS
(30. 3. 2008, 12:51)
|
Yvono - pořad se to točí kolem stejneho problému. Já si myslim, ze se v hodnoceni ma soudit prodavající a obchudek s ním ..... Vas nazor na zbozi je sice Vase vec - ale to same zbozí se proste jinym lidem zda v poradku a pekne a maji z nej radost .... Jako poskozovani me osoby citim to, ze jste si proste uplne zbytecne a nejak sebemrskačsky ponechala zbozi - ktere podle VAŠEHO NÁZORU je nekvalitni ( auta funguji dobre - pokud ne - muze to byt vadny kus a ja Vam reklamaci nabízela) a ze jste si nezvolila mnou nabizenou moznost vymeny za funkcni a neposkozene , nebo ze jste nevyuzila moznosti vraceni zbozi ....O TO MI CELOU DOBU JDE - O SPOKOJENOST ZÁKAZNÍKŮ .... Takze jsem Vam psala - ze Vam mile¨rada vratim Vase penize a Vy mi muzete vratit zbozi, co se VÁM nelibi a ze pak muzeme byt spokojene obe ..... Me by nevadilo HODNOCENÍ - kdybych udelala nejakou chybu - treba poslala neco jineho, nebo Vam neposkytla moznost vymeny, nebo vraceni ....PAK BYCH SI HODNOCENI ZASLOUŽILA .....Me proste jen vadi, ze tu pisete ŠPATNÁ HODNOCENÍ a vlastne k tomu nemate valny duvod - TO MI VADÍ a TOMU SE BRANIM, ANO |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Yvona C. (yvčac)
ID 72798
(30. 3. 2008, 21:13)
|
tak to jste mě dnes překvapila, dnes sebemrskačsky....prosím Vás, jak si můžu něco sebemrskačsky ponechat a přitom poškodit vaší osobu? ??? Tak ještě jednou naposledy.Autíčka synovi brát nebudu, bylo by mu to líto.Kvalita se mi nelíbí. Že je to nekvalitní zboží, na tom trvám. Sama jste to naznačila větou, co bych za tu hodnotu Kč chtěla...Asi se holt budete muset smířit s jednou zákaznicí, která si nedala maily ani vzkazy zavřít pusu a dovolila si vyslovit nesouhlas i přes Vaše milé a laskavé nabídky kompenzace.S pozdravem Cintlová. |
ODPOVĚDĚT
|
Celkem: 72 (zobrazuje se 41-60)
|
<< předchozí
1, 2, 3, 4
další >>
|