Tomáš Vaculík (Olliver) ID 287640
Tomi sped s.r.o.
|
|
mimibazar.cz/olliver
|
Oblast: Uherské Hradiště |
Registrace: 6. 3. 2010 |
Naposledy: 29. 11. 2011, 7:47
|
Aktualizace: 20. 11. 2011, 11:24
|
|
|
|
Celkem: 75 (zobrazuje se 61-75)
|
<< předchozí
1, 2, 3, 4
|
|
Hana S. (Drahokamen)
ID 85527
, mimibazar.cz/drahokamen
(20. 11. 2011, 16:39)
|
13.8.zaplaceny bundyHM a soupravy čepic,8.9.zaplaceny mikiny Next, dodány soupravy, bundy a mikiny opakovaně urgovány, slibováno dodání v dalším dovozu, 6.10.sděleno, že HM dělá problémy, přesto bundy stále nabízeny do týdne, výměna názorů na neserioznost a na rychlost vrácení peněz, ty nakonec vráceny, urgovány mikiny, slibováno dodání,naposledy 10.11.NEMÁM MIKINY ANI PENÍZE, nikdo se už neozval, tento prodejce už nikdy!!!maily mám uloženy |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Tomáš Vaculík (Olliver)
ID 287640
, mimibazar.cz/olliver
(26. 11. 2011, 17:48)
|
Peníze máte již dávno na učtě...T,Vaculík |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Hana S. (Drahokamen)
ID 85527
, mimibazar.cz/drahokamen
(26. 11. 2011, 18:00)
|
Peníze mám konečně vráceny na účet. Hodnocení upravovat nebudu, všechno se odehrálo tak, jak jsem psala. Do poslední chvíle ze strany p.Vaculíka arogance-maily uloženy, dělá si srandu z poškozených maminek-viz. hodnocení a jeho odpovědí zde. Adminy by měly být na straně poškozených, kteří se doprošují po dlouhé době výmluv pouze svých peněz. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Eva S. (evasyt)
ID 116536
(6. 10. 2011, 14:51)
|
je mě velice líto že vám musím dát negativní hodnocení ještě jsem ho tady nikomu nepsala ale už od srpna mám u vás objednanou bundičku a pořád nic,,,, tak prosím o nápravu, děkuju Eva |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Zuzana H. (pitiska)
ID 27038
, mimibazar.cz/pitiska
(6. 7. 2011, 10:56)
|
Dobrý den,tohle hodnocení jsem psát nechtěla,ale nemůžu jinak. Prodávající měl peníze na svém účtě od dubna,zboží ale bohužel ani po několika urgencích nebylo dodáno ani do 15.června.Požádala jsem tedy o zaslání peněz zpět na účet. Bohužel ani po několika emailech se tak dosud nestalo. Jsem velmi zklamána jednáním prodávajícího a pevně doufám,že teď mě začne brát navědomí a peníze vrátí.  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Tomáš Vaculík (Olliver)
ID 287640
, mimibazar.cz/olliver
(upraveno 12. 7. 2011, 11:25)
|
Milá Zuzanko...peníze máte zaslány již na učet...a to už v pondělí...Andrea...máte jinou banku, takže to i trvá...Andrea...PS...příkaz z banky o zaslání máte i v emailu...takže nechápu... |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
Zuzana H. (pitiska)
ID 27038
, mimibazar.cz/pitiska
(12. 7. 2011, 14:43)
|
Dobrý den,peníze na účtě již jsou,takže děkuji za vyřízení. Jsem ráda,že se vše vyřešilo. Nicméně ale kladné hodnocení neudělím jelikož vyřízení celkově trvalo asi 2 a půl měsíce a zaslání peněz skoro 14 dní. Mezitím několik mých urgencí |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
Tomáš Vaculík (Olliver)
ID 287640
, mimibazar.cz/olliver
(28. 7. 2011, 11:25)
|
Sama máte hodnocení za neposlání peněz...takže zrovna od vás mě to hodnocení překvapuje  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Renata D. (rendole)
ID 355849
(24. 5. 2011, 21:53)
|
Dobrý den, ráda bych varovala všechny maminky, které by si rády objednaly v tomto obchůdku. Jsem naprosto nespokojená a v žádném případě nedopouručuji !! Udělaly jsme s kamarádkou dost velkou objednávku a tak špatného obchodníka jsem dlooooho nepotkala, a to nemluvím o jednání. Mlžení, nedodržení termínů, nedodání zboží.....běžná záležitost ! Všichni máme nějaké problémy a děti, takže nevidím důvod, proč se na neschopnost vymlouvat tímto způsobem! R. D. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Tomáš Vaculík (Olliver)
ID 287640
, mimibazar.cz/olliver
(upraveno 25. 5. 2011, 15:22)
|
Dobrý den...vůbec nevím o tom, že vy by jste si nějakou objednávku u mě dělala....takže ani nevím, kdo jste...proto požádám adminy, at to prošetří...a nevymlouváme se, vysvětlení bylo ve vzkaze, který je tam ještě nyní.a já s váma nikdy nekomunikovala, tak mi laskavě nepište, jaký jsem obchodník...a že v 9 týdnu nastanou komplikace s miminkem, na to není ani pomyšlení se vymlouvat...vy děti máte? Asi ne, jinak by jste pochopila... |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Markéta F. (Markétka)
ID 152323
, mimibazar.cz/marketkaf
(18. 5. 2011, 20:15)
|
Tak jsem si ted´ zjistila,že penízky jsou od vás,projela jsem si maily a jméno Andrea je vaše.Jsem opravdu velice naštvaná a to se mi opravdu nestává!!!!!!!!!!!nejen,že jsem čekala měsíc a po měsíci,stejně zboží nedošlo,chtěla jsem vrátit peníze a místo 212,-,které jsem vám uhradila,jste mi vrátila jen 175,- a to už mě opravdu naštvalo Očekávám,že peníze dorovnáte a už se k vám opravdu nikdy nevrátím Markéta |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Tomáš Vaculík (Olliver)
ID 287640
, mimibazar.cz/olliver
(18. 5. 2011, 20:55)
|
Dobrý večer...právě jsem vám vysvětlila situaci...peníze jsem poslala, omlouvám se, já tam nezapočetla poštovné...peníze jsem ale ihned poslala již 13.5, jak jste napsala...nyní jsem to poslala aby to bylo v pořádku...takže za to poštovné se omlouvám,,..ale kvůli tomu se nepíše snad hodnocení...kvůli omylu za 37 kč poštovného...ach jo? Andrea |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
Markéta F. (Markétka)
ID 152323
, mimibazar.cz/marketkaf
(20. 5. 2011, 12:40)
|
Nechce se mi to už ani komentovat,nemám na tohle zrovna náladu Ale toto chování nemám opravdu ráda,do mailu,se ted´ snažíte být milá,že by se člověk i pozastavil,ale tady v hodnocení děláte špatnou ze mně,že jde jen o 37kč......Nejde jen o ty peníze,ale o obchůdek a chování celkově ....Uznat chybu,je lepší než se bránit útokem..Markéta |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
Tomáš Vaculík (Olliver)
ID 287640
, mimibazar.cz/olliver
(20. 5. 2011, 20:04)
|
Posunuté dovozy byly vždy oznámeny....v tom snad špatná nejsem...a vy si v hodnocení stěžujete, že jsem vám poslala mín peněz, že jsem vám za to omluvila, to je špatně? Já nemám důvod na vás nebýt milá...a pokud prosím čtete co vám píšu , za chybu kvůli poštovnému jsem se omluvila několikrát...děkuji Andrea |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Jitka P. (juditap)
ID 42855
(upraveno 12. 5. 2011, 10:15)
|
I já se připojuji k nespokojeným maminkám.Víc než měsíc má prodejce na účtě mé 2000,-,ozval se,až když jsem napsala,že po takové lhůtě už nemám o zboží zájem a slíbil do konce týdne peníze vrátit.Je středa,na účtě nic není,takže to řeším takto a doufám,že se rozhoupe a peníze pošle! Na auktualizaci fotek několikrát denně ale prodejce čas má! NEDOPORUČUJU!!!! PRODEJCE PENÍZE PŘEVEDL ZPĚT.kdo máte,maminky,stejné problémy,napište hodnocení a příště objednávejte jinde! |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Tomáš Vaculík (Olliver)
ID 287640
, mimibazar.cz/olliver
(12. 5. 2011, 10:34)
|
Milá Jitko...peníze jsem převedla ihned zpět jak jste napsala, ale taky jsem vám napsala, proč jsem je převedla později, když mi píšete jednou ze jména za svobodna a pak z emailu z jiného příjmení, tal v tom je pak zmatek...a já měla u vaší objednávky poznámku, že na zboží počkáte, proto ten omyl a opožděná platba...nic víc a nic mín...ale slovo tolerance a pochopení jde mimo vás...  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Ludmila Ř. (akdil)
ID 211306
, mimibazar.cz/akdil
(27. 4. 2011, 8:45)
|
I já se připojuji.Zboží jsem si obědnala protože ho měli hned k odeslání ale 4 týdny a nic .Měla jsem obědnané ještě předtím poslali špatné zboží .Pokud se neozvu tak nikdo neinformuje .Velmi špatná komunikace .Může nastat nějaký problém v rodině ale to nemůže někdo odnést zboží na poštu?ozvat se? |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Tomáš Vaculík (Olliver)
ID 287640
, mimibazar.cz/olliver
(27. 4. 2011, 9:00)
|
Mílá paní Řiháčková....dívala jsem se do emailu, jeany jste si objednala,ale rozhodně u nich nebylo napsáno IHNED K DODÁNÍ..objednala jste si je 28.3...tak nepište bláboly do hodnocení, je to asi 5 minut co jsem vám situaci vysvětlila s okamžitým vrácením peněz, než by jste poslala číslo učtu, tak si tady vymýškíte nesmysly. A zrovna naše komunikace je velmi obsáhlá, posílám adminům historii, aby věděli že jsem to řešila.  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
Ludmila Ř. (akdil)
ID 211306
, mimibazar.cz/akdil
(27. 4. 2011, 9:21)
|
Mám dnes hodně majlů od vás ale až dnes jak jsem se ozvala.Vidím i od maminek jíných hodnocení.Budu ráda za vrácení penízků .Špatné zboží odešlu po připsání penízků.Děkuji a přeji krásný den.Lidka |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
Tomáš Vaculík (Olliver)
ID 287640
, mimibazar.cz/olliver
(27. 4. 2011, 9:24)
|
Peníze máte dávno poslány, ale to vy víte, tak to tady psát nemusíte...a emailů máte ode mě dnes hodně, jelikož mi neustále píšete, tak co mi zbývá...odepisuji...  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
|
Ludmila Ř. (akdil)
ID 211306
, mimibazar.cz/akdil
(27. 4. 2011, 9:37)
|
Děkuji.Za zprávu že jste mi penízky dnes odeslala.Píši protože jsme měla zboží zaplaceno.Nejsem jediná.Hodně štestí. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
|
|
Tomáš Vaculík (Olliver)
ID 287640
, mimibazar.cz/olliver
(27. 4. 2011, 9:43)
|
To nejste jediná, všechny maminky platí předem... ....a nemusíte stále psát o penězích, sama jsem vám to přece navrhla |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Veronika T. (VeronikaAv)
ID 137455
, mimibazar.cz/veronikaav
(24. 4. 2011, 15:48)
|
Nejhorší prodávající s jakým jsem se setkala - a to nejen na internetu! Jakýkoliv komentář je ztrátou energie! |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Petra D. (Lesiocka)
ID 109900
, mimibazar.cz/lesiocka
(18. 4. 2011, 10:17)
|
Jedním slovem shrnuto - tento obchůdek byl naprostá katastrofa. Zboží objednáno a okamžitě zaplaceno, čekala jsem měsíc, zda dorazí, po urgenci se nic nedělo, po druhé urgenci další měsíc mi pán sdělil, že balík pošle, pak mi napsal, že ho poslal, ale je v něm asi jiné zboží - což se také stalo. Přišla úplně jiná kšiltovka a ta, na kterou jsem čekala, se zatím stihla totálně vyprodat, takže jí neseženu nikde jinde. Poté, co jsem pánovi napsala, že |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Tomáš Vaculík (Olliver)
ID 287640
, mimibazar.cz/olliver
(upraveno 18. 4. 2011, 14:02)
|
Shrnutě: kšiltovku jsem objednal, dovoezl v termínu, bohužel jsem popletl barvu...poslal jsem ji v balíku, kde od pošty na soupisce bylo napsáno cena49kč, tudíž jsem se paní slušně zeptal a poprosil, aby mi napsala, zda jsem ji neposlal jiné zboží..odpověd byla plná hněvu a nepochopení. Kšiltovku nechtěla, ale vrátit peníze ode mě odmítla, raději hned napsala tuto trapné hodnocení...člověk se omluví za svou chybu, snaží se to rychle napravit...ZDE ZBYTEČNĚ. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Ivana V. (Arivalo)
ID 265448
(15. 1. 2011, 7:15)
|
Nejprve jsem zvažovala zda udělit, ale po včerejším e-mailu neváhám,.Bohužel musím napsat jedním slovem - nespolehlivost. Bohužel se mi to sem celé nevejde - náš příběh Nicméně pan Tomáš se mnou sehrál scénku hodnou Národního divadla - na vrácení peněz za nedodané zboží, s dodávkou zboží ...Čeho je moc toho je příliš, pokud někoho zajímá, mohu zaslat e-mailem. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Tomáš Vaculík (Olliver)
ID 287640
, mimibazar.cz/olliver
(15. 1. 2011, 10:20)
|
A mám toho tak akorát DOST!!!Peníze jsem vám vrátil,mezi tím se několikrát omluvil,a balíček se zbožím odeslal do 5 prac. dnů-tak jak mám uvedeno v podmínkách prodeje!Mezi tím jsem stihl jet 2krát do UK a pak se vrátím a čeká tu na mě vaše hodnocení,které je nespravedlivé!Myslím,že moje práce stojí za víc než za hloupé hodnocení z vašeho rozmaru!!Žádám o smazání hodnocení z vaší strany, pak budu žádat administrátory.Vaculík |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Ivana V. (Arivalo)
ID 265448
(16. 1. 2011, 8:21)
|
Tomáši chováte se jak malé dítě!!!Hodnocení jste si opravdu zasloužil za NESPOLEHLIVOST, veškerou korespondenci mám uschovanou, kdybych se Vám neustále nepřipomínala ničeho bych se od Vás bohužel nedočkala, nebo dočkala, ale bůh ví kdy. Administrátorovi ráda přepošlu naší korespondeci a výpisy z účtu versus první objednávka , nedodávka, přislíbení dodávky atd...Kritiku se naučte prosím přijímat a pracovat s ní...to Vám jedině prospěje |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
Ivana V. (Arivalo)
ID 265448
(16. 1. 2011, 8:22)
|
Upřímně jsem zvědavá, kdy dorazí zboží, které jste v pátek odesílal (jelikož jste jej měl náhodou dvakrát a náhodou jste jej poprvé poslal úplně někam jinam - doufám, že se dočkám |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Ivana V. (Arivalo)
ID 265448
(17. 1. 2011, 12:08)
|
Vážený pane Vaculíku, Vaše nehorázná drzost se projevila dnešním doručením balíku, kdy dorazila jen jedna věc, overaly vůbec nedorazily a to jste se dušoval...Na účtě se objevily další vrácené peníze bez jediného slovo, zřejmě, aby mi to zavřelo pusu. Nejenom, že jste nespolehlivý, ale jste i nehorázný lhář!!! DĚKUJI NIKDY VÍCE |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
Tomáš Vaculík (Olliver)
ID 287640
, mimibazar.cz/olliver
(18. 1. 2011, 14:27)
|
Paní IVANO...nepočítám že si ještě něco objednáte....a pusu vám penězma rozhodně nezavírám, jelikož ty peníze byly vaše, ne moje..a komunikovat jste již nechtěla jak jste psala, takže peníze jsem raději jen vrátil...bez komunikace...děkuji a omlouvám se, i když ne za vše co tady píšete ... |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Alena Š. (boogyna)
ID 90499
(29. 12. 2010, 20:07)
|
Na pana Tomáše se nelze příliš spolehnout, po několikáté urgenci mi sdělil, že zboží už není a nebude  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Tomáš Vaculík (Olliver)
ID 287640
, mimibazar.cz/olliver
(29. 12. 2010, 22:15)
|
Dobrý večer..snažil jsem se vám setík sehnat...a i několika maminkám, ale bohužel mi za celou kolekci v zimě nepřišel ani jeden, stále jsem vám odepisoval, že s autíčkovým setík je problém a to mi potvrdí i jiné maminky, které se bohužel nedočkaly jako vy....peníze jsem vám za něj ihned vrátil, nechápu a nepochopím, že si někdo tak dokáže vylít zlost...  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Soňa T. (trsson)
ID 290314
, mimibazar.cz/trsson
(1. 1. 2011, 21:18)
|
Dobrý den, paní Aleno, nechci se nějak pana Tomáše zastávat, ale o tom, zda zboží je či není skladem, nebo je vyprodáno, se můžete sama na netu podívat, pokud rozkliknete zboží a dáte si ho " jako "do košíku. Sama jsem takhle chtěla z minulé kolekce tyrkysovou mikču a stále nebyla skladem a najednou byla vyprodaná. Takže to, že se zkrátka něco nedá sehnat, je bohužel realita. A myslím, že dávat kvůli tomu někomu negativní hodnocení je fakt hloupost. Hodně |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Dáša K. (MyDydy)
ID 26340
(20. 12. 2010, 23:54)
|
POZOR, dle mého názoru se nejedná o spolehlivého prodejce! Pan Tomáš slíbil dodání zboží 28.11., 9.12. jsem urgovala, že nic nepřišlo a hned druhý den, tedy 10.12. mi pan Tomáš zarytě tvrdil, že dnes opožděný balíček odeslal, nebyla to však pravda. Po další urgenci z mé strany 14.12., jej konečně následující den -15.12. odeslal. Objednané triko si syn na vánoční besídku v MŠ vzít nestihl, nedorazilo včas. Výmluvy pana Tomáše na velikost pošty versus množství balíčků je nesmyslné! Pochybí občas každý, ale skrývat se za laciné lži...? Ještě podotýkám, že balík na poště pak složitě hledali pro naškrábanou adresu a pan Tomáš po mně chtěl platbu dvakrát. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Tomáš Vaculík (Olliver)
ID 287640
, mimibazar.cz/olliver
(upraveno 21. 12. 2010, 7:21)
|
Dobrý den...občas někdo pochybí , ale za nic se určitě neskrývám....pošta opravdu dodávala balíčky později...a to mi sdělily přímo na poště, nevím jak se vám jezdilo autem v tom množství sněhu... ale je opravdu možné, že jsem ho poslal opravdu později ,ale ne schválně, na poštu jezdím 1, max. dvakrát do týdne, jsme na vesnici a musím s tím do města, proto je možné to zpoždění,ale na to se nevymlouvám ..ale kvůli tomu snad člověk není nespolehlivý, jiné hodnocení o zasílání balíčků nemám že bych je poslal zrovna pozdě,naopak....... Moc se omlouvám vašemu synkovi a vám též,přeji pěkné svátky. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Daniela H. (DancaH)
ID 47518
, mimibazar.cz/dancah
(4. 12. 2010, 9:59)
|
Dobrý den,18.11. jsem objednala a obratem zaplatila čepičku a rukavičky SKLADEM,ani po dvou upomínkách mě nedorazil balíček.Nezbývá než zkusit tuhle cestu... |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Tomáš Vaculík (Olliver)
ID 287640
, mimibazar.cz/olliver
(4. 12. 2010, 10:21)
|
Pro všechny co to čtete prosím..balíček byl paní Daně odeslán 22.11...podací číslo je RR066347008CZ...ale paní nemá asi čas jít na poštu, tak raději píše hodnocení.... |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
Daniela H. (DancaH)
ID 47518
, mimibazar.cz/dancah
(4. 12. 2010, 12:54)
|
proč jste mi 29.11. tedy psal mail,když jsem se už podruhé ptala,co je se zásilkou,že zítra mi balíček pošlete,když už byl týden odeslán?? Balíček stále nedorazil. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
Tomáš Vaculík (Olliver)
ID 287640
, mimibazar.cz/olliver
(4. 12. 2010, 14:03)
|
Nebudu si paní Dano s váma dopisovat do večera....já vám napsal co jsem chtěl. Více v pondělí... |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
|
Daniela H. (DancaH)
ID 47518
, mimibazar.cz/dancah
(4. 12. 2010, 14:15)
|
nejsem první,kdo marně od vás čekal na balíček,že.ano,v pondělí se uvidí,zajdu na poštu a poptám se. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
|
|
Tomáš Vaculík (Olliver)
ID 287640
, mimibazar.cz/olliver
(4. 12. 2010, 14:32)
|
V pohodě...pokud ho tam ještě budete mít...je uložen 10 dnů...takže vy se poptejte a já pošlu lístek na administrátory...určitě vám napíší....budu rád, pokud se balíček dohledá, chápu, že vaše holčička na něj čeká... |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
|
|
|
Daniela H. (DancaH)
ID 47518
, mimibazar.cz/dancah
(6. 12. 2010, 14:42)
|
Dobrý den,byla jsem na poště,balíček s vámi uvedeným číslem na naši poštu nikdy nedorazil.Čekám tedy,jestli mi konečně pošlete ofocený podací lístek.Případnou reklamaci musíte řešit vy jako odesílatel na vaší podací poště.Díky,Daniela |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tomáš Vaculík (Olliver)
ID 287640
, mimibazar.cz/olliver
(6. 12. 2010, 16:06)
|
Lístek pošlu, ale sken doma nemám, takže zítra dopoledne...každopádně uvidíte, že byl odeslán sama podle datumu...a proč se nedoručil netuším ani já....zítra ještě zavolám k vám na poštu... |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Daniela H. (DancaH)
ID 47518
, mimibazar.cz/dancah
(7. 12. 2010, 16:08)
|
... konečně dorazil ofocený podací lístek.je tam úplně nesmyslná adresa,souhlasí jen ulice a číslo popisné...a dále nechápu,proč jste mě po upomínání napsal 29.11. mail,že zítra mi pošlete balíček,když byl dle podacího lístku odeslán už 22.11. Pokud byly nějaké nesrovnalosti,měl jste vše řešit mnohem dříve. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tomáš Vaculík (Olliver)
ID 287640
, mimibazar.cz/olliver
(8. 12. 2010, 10:09)
|
Napsal jsem špatně oblast bydliště a PSČ, ale to jsem vám psal, že je možné, že jsem se spletl, a že jsem jsem vám 29.11 odepsal, to jsem vám též napsal, že jsem si spletl setíky, proto i ta špatná adresa a proto i to nedoručení...vy ale máte potřebu to stále řešit, já ne...poprosím vás o číslo učtu , pošlu vám penízky zpět, at to máme vyřešeno a stále si nedopisujeme...Tomáš.... |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Daniela H. (DancaH)
ID 47518
, mimibazar.cz/dancah
(9. 12. 2010, 8:55)
|
Jejda...vy se divíte,že chci řešit,proč mě nedorazilo zaplacené zboží??? Tak to se tedy divte.Rozhodně jste mi nenapsal,že jste se možná spletl v bydlišti,to naopak jsem vám napsala já,jaký Habr ?? a na to jste ani neodpověděl.Já bych si s vámi nedopisovala,kdyby jste měl ve věcech pořádek.Já jsem objednala,bleskově zaplatila a čekala,a čekala....Tak se tedy mějte,na vaší čepičce svět nestojí. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tomáš Vaculík (Olliver)
ID 287640
, mimibazar.cz/olliver
(9. 12. 2010, 10:59)
|
Taky se mějte...to je pravda, čepice za to vše nestála.... |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Jitka N. (Šperky TA-JI-TY)
ID 9807
, mimibazar.cz/SperkyTA-JI-TY
(27. 5. 2010, 17:07)
|
Já, bohužel, uděluji taky negativní hodnocení. Aspoň jsem si u tohoto prodejce uvědomila, že platit předem se nevyplácí. Zaplatila jsem předem 2500,-, dorazily z toho jen věcičky za 800,-. A to ještě o 14 dní později (bez upozornění), až když jsem se ozvala, tak se mi prodejce omluvil, že manželka pro nemoc nemohla balíčky rozesílat. Zbylé peníze, prý, odesílal prodejce 17.5. - ještě nic nedorazilo!!! Tak doufám, že mi je úspěšně vrátíte! |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Miroslava Č. (abdrusin)
ID 114458
(27. 5. 2010, 7:57)
|
Dobrý den. Tak bohužel. Uděluji své první negativní hodnocení. Čekali jsem na tričko neskutečně dlouho a nakonec nedorazilo. Ztratilo se prý na poště mě i dalším 3 maminkám.  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Tomáš Vaculík (Olliver)
ID 287640
, mimibazar.cz/olliver
(27. 5. 2010, 15:40)
|
Dodrý den,, tričko nedorazilo, jelikož kdo zná Next, nezáleží to na mě, ale zda je skladem v Anglii, taky jste žádné peníze za něj dopředu neplatila, jakmile mi přišlo ve zboží, poslal jsem vám podklady....myslíte, že bych vám je posílal jen aby mi přišlo vašich 148 kč a pak je záhy vracel? A ne že se prý ztratilo,ono se ztratilo...ale to asi vy nepochopíte... ,žádal jsem vás o číslo učtu, abych vám ihned poslal zpět peníze...a místo toho mi od vás |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
Celkem: 75 (zobrazuje se 61-75)
|
<< předchozí
1, 2, 3, 4
|