Monika K. (prorarasky) ID 92836
|
|
mimibazar.cz/prorarasky
|
Oblast: Uherské Hradiště |
Telefon: 733 117 817 |
Registrace: 12. 11. 2007 |
Naposledy: 17. 12. 2011, 2:10
|
Aktualizace: 16. 12. 2011, 23:19
|
|
|
|
Milé maminky, pokud Vám neodpovím na e-mail do 48 hodin, tak se bohužel někde zatoulal a napište mi, prosím, dotaz raději znova přes vzkazy MMB. Bohužel se stává, že e-maily někdy nedorazí a já Vám tak nemohu odpovědět, protože je nemám ;-(
Celkem: 67 (zobrazuje se 61-67)
|
<< předchozí
1, 2, 3, 4
|
|
Sandra K. (Sandra21)
ID 125221
(upraveno 24. 2. 2010, 17:51)
|
Nedorazil mi balicek zrejme zasluhou posty.Pani po mne chcela dalsich 45 Kc,hoci som urgovala kedy balik dorazi a musela cast z objednavky urgentne kupit.suhlasila som ze danu vec nech pani z balika vytiahne odcita si opetovne postovne a vrati zvysok penazi!balicek dorazil po 2 mesiacoch od objednavky bez spominanej veci AVSAK PENIAZE ANI ODPOVED KEDY ICH POSLE NIE!objednavka bola koncom listopaduSandra Karacsony |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Monika K. (prorarasky)
ID 92836
, mimibazar.cz/prorarasky
(upraveno 24. 2. 2010, 21:05)
|
Paní Sandra nevyzvedla na poště balíček v danném termínu, vrátil se mi z pošty zpět. Proto jsem ji žádala o doplatek nového poštovného, komunikace velmi vázla. Nakonec se 7.1. rozhodla o redukci zboží v balíčku a přiznám se, že jsem rozdíl 74,- Kč opravdu zapomněla odeslat, protože odávka byla komplikovaná a velmi zdlouhavá. Dnes jsem Vám částku odeslala. Zítra je budete mít určitě na Vašem účtu!
MONIKA |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Monika Š. (Šindyová)
ID 207828
(10. 2. 2010, 8:41)
|
jsem velmi nespokojená s Vašimi službami, nejdříve objednávku spletete, pak se dlouho neozýváte a když se nakonec domluvíme, tak se taky nic neděje. Upozorňuji, že již přes měsíc čekám na vrácení peněz z objednávky, kterou jsem navíc posílala na konci října loňského roku!!!!! čekám do konce týdne na Vaši reakci a pak podniknu patřičné kroky!!!!!!!!!!!!!!!! |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Monika K. (prorarasky)
ID 92836
, mimibazar.cz/prorarasky
(upraveno 10. 2. 2010, 14:17)
|
Milá Moniko, třikrát jsem Vám posílala platbu, dvakrát se mi vrátila zpět, jste mi opakovaně ve svých zprávách uváděla chybná čísla účtů! Na toto jsem Vás několikrát upozorňovala, že se mi platby vracely zpět!!!
Žádala jsem Vás o kontorolu a Vy jste mi napslala opravené číslo (tedy pokud je správné) až 4.2. a já jsem Vám platbu ihned po víkendu poslala. To znamená, že peníze již musíte mít na účtu! Zkontrolujete, prosím, účet a dejte mi vědět |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Adriana K. (adrijjanka)
ID 190045
(7. 9. 2009, 13:17)
|
Dobry den konecne mi dnes prislo objednane zbozi po 14 dnech!!!!!!!!!  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Martina D. (tomiko)
ID 174016
, mimibazar.cz/tomiko
(23. 4. 2009, 13:25)
|
Dobrý den Moniko,kelímek který jsem si u Vás objednala před 4 týdny asi už nedorazí,tak jako předešlé dvě objednávky!!!Neodpovídáte na emaily a nejste ochotná mě informovat o termínu dodání,tak jak píšete v podmínkách prodeje .Pokud nejste schopna doručit objednané zboží tak ho PROSÍMVÁS nenabízejte na svých stránkách a nedělejte z lidí hlupáky.S Vašim jednáním nejsem vůbec spokojena a NEDOPORUČUJI Vás!!  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Monika K. (prorarasky)
ID 92836
, mimibazar.cz/prorarasky
(upraveno 18. 5. 2009, 22:26)
|
Maritno, vůbec Vašemu hodnocení nerozumím!!! Již 6.4. jsem Vám psala, že kelímek není a minimálně ještě měsíc nebude a stejné to bylo i s ostatním zbožím. Centrální skladové zásoby ovlivnit nedokážu. Mimo to ani jste mi kelímek neplatila, tudíž žádný problém jsem nepředvídala!!! Žádou zprávu od Vás nemám, objednávku jsem považovala za stagnující. Ozvala bych se, až by kelímky dorazily. Kromě toho, na stránkách mám uvedeno telefonní číslo, není přec problém ozvat se... Vaše jednání mne velmi mrzí |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Lucie O. (hedvusa)
ID 125350
, mimibazar.cz/hedvusa
(11. 11. 2008, 13:16)
|
Dobrý den Moniko, balíček dnes dorazil, všechny věcičky jsou moc krásné, jen ten hrneček Easiflow je bez obalu a českého návodu a je celý špinavý, takže vypadá jak použitý Doufám tedy, že není a půjdu ho vydrhnout. Jinak vše ostatní je super a budu se těšit ještě na autíčko. Mějte se krásně, Lucka |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Monika K. (prorarasky)
ID 92836
, mimibazar.cz/prorarasky
(11. 11. 2008, 15:27)
|
Někdy věci ze skladu bohužel dorazí trošku ušmudlané, pravděpodobně jak tam s nimi manipulují Hrneček je uričtě v pořádku a jsem ráda, že ta odstatní velká spousta zboží také. Věřím, že udělá radost MONIKA  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Martina K. (Monae)
ID 97964
(24. 9. 2008, 19:20)
|
Musim pani Monice napsat negativni hodnoceni. Pred vice nez tremi mesici jsem reklamovala valecky Sassy, ktere po prvnim vyprani dle navodu zcela zezmokovately. Pani Monika mi napsala, ze reklamace neni uznana. Proti tomuto jsem se odvolala, protoze valecky byly dost drahe na to, aby nevydrzely ani jedno vyprani - vypadaji jako pouzivane nekolik let. Pani Monice trvalo vice nez dva mesice nez se mi ozvala zpet s tim, ze reklamace znovu nebyla uznana a ze mi je posila zpet. Na to jsem jiz nereagovala, protoze mi za to tech nekolik stovek nestoji. Ale myslite, ze mi nejake valecky dorazily postou domu? Nikoli Uz pri prvnim obchode s pani Monikou, kdy jsem si kupovala pleny a osusky, ktere jsem potrebovala vcas pred nastupem do porodnice, prispechala pani Monika s originalni vymluvou, ze se ji balicek vratil poskozeny a otevreny. Podruhe kdyz jsem doobjednavala osusky, byla to podobna vymluva. Davam tedy palec dolu a rozhodne nakupovani zde nedoporucuji.  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Monika K. (prorarasky)
ID 92836
, mimibazar.cz/prorarasky
(upraveno 28. 9. 2008, 21:42)
|
Milá Martino, to, že distributor neschválil reklamaci, za to já opravdu nemohu!!! Reklamace byla vyřízena v termínu, ale paní Martina s vyjádřením nebyla spokojena, žádala jste o znovu prověření, tak jsem se Vám snažila vyhovět. Dne 8.9. jsem paní Maritně její válečky zaslala zpět spolu s dvojím vyjádřením distributora o neuznání reklamace. Věřím, že je paní Martina naštvaná, ale o reklamaci nerozhoduji já! Neznám důvod, proč bych neoprávněně psala, že se něco stalo s balíčkem. Bohužel ČP někdy není úplně spolehlivá a balíčky s opravdu sem tam vrátí poškozené, nevyzvednuté nebo se pro jistotu ztratí úplně. Ale s tím má uričitě zkušenost každý, kdo posílá více balíčků. Snažím se, aby obchůdek fungoval a i když se někdy termíny doručení zpozdí, určitě to má podstatný důvod. Myslím, že by bylo od paní Martiny fér, kdyby se mi ozvala, že jí balíček nedorazil a ne to hned řešila negativním hodnocením. Nespolehlivost ČP ovnivnit bohužel nedokážu. MONIKA |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Martina K. (Monae)
ID 97964
(1. 10. 2008, 21:48)
|
Já si myslím něco trochu jiného. Kdybych si válečky koupila v kamenném obchodě, nedovolili by si mi válečky nevyreklamovat. Nevím, jakého máte distributora, ale je to věřím velmi snadné, vymluvit se na něj. Každopádně zásilka do dnešního dne nedorazila a proto si Vás dovoluji požádat, abyste ji vyreklamovala na poště, kde jste ji posílala. Já to udělat nemohu. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
Monika K. (prorarasky)
ID 92836
, mimibazar.cz/prorarasky
(upraveno 2. 10. 2008, 0:37)
|
Maritno, velmi se pletete, distributor je pouze jeden pro celou ČR a ani v obchodě by Vám reklamaci neuznali, to sami nemohou!!! Nezáleží na prodejci, ale na výrobci či distributorovi, pokud to není jasná vada!!! Vaše Válečky jste reklamovala používané po několika měsících, tutíž reklamaci musel prošetřit distributor. Ten vydal vyjádření, že jste válečky špatně ošetřila a já s tím nic nenadělám. Reklamaci na poště už jsem podala. MONIKA |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
Martina K. (Monae)
ID 97964
(19. 10. 2008, 20:37)
|
Můžete mi tedy vysvětlit Moniko proč ani o DALŠÍ MĚSÍC POZDĚJI nemám doma ani válečky, ani peníze a bohužel ani žádnou zprávu od Vás!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! No comment  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
|
|
Monika K. (prorarasky)
ID 92836
, mimibazar.cz/prorarasky
(20. 10. 2008, 8:19)
|
Milá,Martino, pošta má na vyřízení reklamace měsíc, dosud mi nepřišlo žádné vyjádření ani balíček zpět! Reklamaci jsem podávala 28.9.!!! MONIKA |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Zuzana G. (zuga)
ID 14541
(29. 12. 2007, 13:47)
|
Moniku vřele doporučuji (českou poštu již méně ) Deka chytráček se všem moc líbí, děkujeme. Zuzana G. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
Celkem: 67 (zobrazuje se 61-67)
|
<< předchozí
1, 2, 3, 4
|
ID 92836
Oblast: Uherské Hradiště
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Naposledy
17. 12. 2011, 2:10
Aktualizace
16. 12. 2011, 23:19
Registrace: 12. 11. 2007
Milé maminky, pokud Vám neodpovím na e-mail do 48 hodin, tak se bohužel někde zatoulal a napište mi, prosím, dotaz raději znova přes vzkazy MMB. Bohužel se stává, že e-maily někdy nedorazí a já Vám tak nemohu odpovědět, protože je nemám ;-(
IČ: 68714149
DIČ: CZ7859124251
Telefon: 733 117 817