Monika K. (prorarasky) ID 92836
|
|
mimibazar.cz/prorarasky
|
Oblast: Uherské Hradiště |
Telefon: 733 117 817 |
Registrace: 12. 11. 2007 |
Naposledy: 17. 12. 2011, 2:10
|
Aktualizace: 16. 12. 2011, 23:19
|
|
|
|
Milé maminky, pokud Vám neodpovím na e-mail do 48 hodin, tak se bohužel někde zatoulal a napište mi, prosím, dotaz raději znova přes vzkazy MMB. Bohužel se stává, že e-maily někdy nedorazí a já Vám tak nemohu odpovědět, protože je nemám ;-(
Celkem: 77 (zobrazuje se 61-77)
|
<< předchozí
1, 2, 3, 4
|
|
Alena L. (lipertova84)
ID 345608
(upraveno 18. 10. 2011, 18:47)
|
....................rukávník a pláštěnka stále nedorazily!! dnes konečně dorazilo objednané zboží, děkuji, a hodnocení měním na neutrál. Děkuji Lipertová |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Monika K. (prorarasky)
ID 92836
, mimibazar.cz/prorarasky
(17. 10. 2011, 22:19)
|
Dobrý večer, balík jsem odesílla ve čtvrtek, zítra prověřím na GPC. Balík byl odeslán ihned po dořešení platby dle dohody! Uvedla jste v platbě neznámý VS, nemohla jsem platbu bez Vaší pomoci dohledat. Odesílala jsem ihned druhý den, jakmile jste mi platbu upřesnila. číslo zásilky 04191375542 13.10.2011 Alena Lipertová 1. máje 1340 Tachov 34701 0 MONIKA |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Jitka Š. (Ally McBeal)
ID 262404
(upraveno 7. 10. 2011, 0:33)
|
Dobry den,Moniko..myslite,ze byste mi mohla odpovedet na nektery z mych mailu,ohledne zbozi,ktere jsem Vam vracela zpet???Rada bych vedela,na cem jsem..Dekuji,Jitka Škantová |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Monika K. (prorarasky)
ID 92836
, mimibazar.cz/prorarasky
(6. 10. 2011, 11:46)
|
JItko, na vyřízení reklamace je dle zákona lhůta 30 dnů, musíte vydržet. Ve velkoskladech jsou většinou rychlí, myslím, že příští týden by mohlo být vše vyřešeno. MONIKA |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Jitka Š. (Ally McBeal)
ID 262404
(7. 10. 2011, 0:33)
|
Dekuji,,,hodnoceni jsem zmenila na neutral..Budu doufat,ze se ozvete.Jitka Šk. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
Monika K. (prorarasky)
ID 92836
, mimibazar.cz/prorarasky
(17. 10. 2011, 22:19)
|
Reklamace pro paní Jitku vyřízena do 14 dnů. MONIKA |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
Jitka Š. (Ally McBeal)
ID 262404
(17. 10. 2011, 23:16)
|
Moniko dekuji za zpravu,dalsi hodnoceni psat nebudu Snad se Vam podari brzo vychytat "mouchy"...Mejte se pekne,jsem rada,ze jsme to do dotahly ke spokojenosti....Jitka |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Helena H. (helena831)
ID 152243
, mimibazar.cz/helena831
(upraveno 9. 9. 2011, 12:43)
|
Dne 22.8. odeslaná platba. Do dnešního dne čekám na balík. Navíc paní neodpovídá na maily ani vzkazy. Na MMB je připojená. negativ měním na neutrál Paní se ozvala po udělení negativu. Údajně poslala 1.9. mail, že nemá kompletní objednávku. Nic nepřišlo... Po storno objednávky, zaslané peníze hned vrátila. Za sebe nedoporučuji. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Monika K. (prorarasky)
ID 92836
, mimibazar.cz/prorarasky
(14. 9. 2011, 10:06)
|
Paní Helena měla obednán hrneček a dvoje savičky. Hrneček a jedny savičky jsem měla připraveny skladem, druhé jsem objednávala a dorazily jiné, nabízela jsem jí ty nebo počkat cca týden a ona mi než stačily ty druhé přijít, místo toho pár dnů na to udělila negativ a stornovala celou objednávku. Lidé jsou různí... MONIKA |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Monika Š. (Xeni)
ID 212083
, mimibazar.cz/xeni
(upraveno 25. 6. 2011, 17:33)
|
Už rok čekám na 369 korun za hračku na kočárek. do 5ti pracovních dnů máte možnost se ozvat a dát věci konečně dopořádku.. Nejste schopna odpovědět ani na mail. Takové chování jsem nezažila. Po přečtení i ostatních negativních hodnocení jsem se rozhodla to zde také napsat Monika  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Monika K. (prorarasky)
ID 92836
, mimibazar.cz/prorarasky
(upraveno 27. 6. 2011, 9:43)
|
Moni, ale peníze Vám byly vráceny už v listopadu 2010 po dohodě na účet ze kterého přišly! MONIKA |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
Monika Š. (Xeni)
ID 212083
, mimibazar.cz/xeni
(25. 6. 2011, 17:32)
|
dohledano 8.11. bez jedine zprávy či odpovedi na maily . Až po zapsaní špatného hodnocení jste se ozvala. Tak jsem penize dostala za pul roku zpět moooc dekuji Monika |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
Monika K. (prorarasky)
ID 92836
, mimibazar.cz/prorarasky
(upraveno 28. 6. 2011, 20:10)
|
Určitě jsem Vám psala zprávu, že peníze odesílám! Já toto již nedohledám, celou objednávku jsem považovala tímto za vyřízenou, koresponci jsem smazala, je to již více než půl roku... Nechápu, že si někdo po takové době vzpomene a napíše negativní hodnocení a ani se nepodívá na účet ,-( MImoto, jedinou Vaší zprávou bylo negativní hodnocení ,-( MONIKA |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
|
Monika Š. (Xeni)
ID 212083
, mimibazar.cz/xeni
(4. 7. 2011, 22:39)
|
Narozdíl od Vás,já si vše nechala a mám cca 15 mailů, kde Vás žádám jak o peníze tak o komunikaci. No ještě,že nejsem sama, kdo s Vámi zažil stejné komplikace. Jen mě mrzí,že jsem si nakoupila u Vás.Rada pro ostatní, pokud má paní zboží na skladě tak je vše v pořádku,ale pokud ne. Tak musíte mít více trpělivosti na vrácení peněz nebo zaslaní zboží.Monika |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Darina C. (zrzulkad)
ID 330090
, mimibazar.cz/zrzulkad
(upraveno 25. 5. 2011, 21:51)
|
Moniko, chápu,že máte nemocnou dcerku,ale já si objednala už 6.5.,ten den i zaplatila a stále čekám na balíček...dnes je 19.5......!! Čekám tedy nejen na balíček,ale i na Vaše vysvětlení!! Darina |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Kateřina S. (Katus1)
ID 303589
, mimibazar.cz/katus1
(10. 5. 2011, 22:15)
|
Objednala jsem si fusak. Přišel v pořádku, přesně jak bylo nabízeno. Ale připlatila jsem si za doručení PPL - tedy rychlejší varianta než pošta a balíček mi dorazil za 9 dní od úhrady balíčku  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Monika K. (prorarasky)
ID 92836
, mimibazar.cz/prorarasky
(10. 5. 2011, 23:32)
|
Milá paní Katko, Vaše hodnocení je nefér, já jsem Vám balíček odeslala na druhý den po zaplacení!!! Platba dorazila 4.5. a hned 5.5. byla zásilka odeslána! Já přece PPL ovlivnit nedokážu ,-( Nebývá zvykem, že balík odesílám tak rychle, ale fusak byl skladem, tak jsem chtěla vyhovět, abyste jej do víkendu měla ,-( Za zpoždění PPL nemohu... balík byl odeslán v pořádku na adresu, kterou jste uvedla. MONIKA |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
Monika K. (prorarasky)
ID 92836
, mimibazar.cz/prorarasky
(10. 5. 2011, 23:37)
|
Detail zásilky Číslo zásilky 80815102242 Datum a čas Status 5.5.2011 14:38 Zásilka vážena na vstupním depu. 6.5.2011 18:13 Zásilka přijata od odesílatele do systému PPL. 9.5.2011 20:05 Zásilka na jiném doručovacím depu z důvodu změny PSČ v adrese doručení. 10.5.2011 3:04 Zásilka se nachází na centrálním překladišti. 10.5.2011 7:00 Zásilka se nachází na doručujícím depu . 10.5.2011 7:43 Zásilka je doručována. 10.5.2011 13:26 Zásilka doručena. Převzal: svaton |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Adéla K. (Adynka272)
ID 302185
(14. 3. 2011, 21:00)
|
Dobrý večer, dorazil v pořádku, ale docela jsem si počekala a ten hrníček nám teče , tak nevím....s ostatními věcmi jsme spokojení, hezký večer |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Katerina Vlková (katerina vlkova)
ID 92935
(21. 2. 2011, 21:55)
|
Dobrý den Moniko, psala jsem Vám dva emaily a ani na jeden jste mi neodpověděla. Proto vám píšu sem. Před pár týdny jsem u vás reklamovala teploměr, reklamace proběhla v pořádku, mám doma nový teploměr, který ovšem opět nefunguje. Ovládání je primitivní, takže ve špatné manipulaci chyba není a přesto teploměr naměří až o jeden stupeň rozdílnou teplotu než když použiji teploměr digitální do zadečku (samozřejmě teplotu odečtu) a v takovém případě |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Monika K. (prorarasky)
ID 92836
, mimibazar.cz/prorarasky
(23. 2. 2011, 9:40)
|
Pani, Katko, žádný e-mail od Vás bohužel nedorazil! Můžete mi napsat vzkaz, ten dorazí vždy, takovéto záležítosti se neřeší hodnocením, je to nesmyslné, na to máte vzkazy!!! Teploměrů jsem prodala kolem stovky, sama mám jeden doma a reklamace na ně nebývají, dosud byly vždy jen dvě. Distributor se ohrazuje, že spotřebitel nedodržuje podkyny dle návodu, tato poznámka byla i u Vaší předchozí reklamace. např. ušpiněná čočka, změna teploty pro teploměr ap |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Veronika Neufeldová (Fixa1)
ID 303569
(27. 1. 2011, 10:47)
|
Dobrý den Včera došel děkuji za obchudek . S obchudkem jsem nebyla uplně spokojená , přišel hodně opožděně .mějte se pěkně Veronika s Benjaminkem  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Monika K. (prorarasky)
ID 92836
, mimibazar.cz/prorarasky
(27. 1. 2011, 15:22)
|
Veroniko, bohužel jste trvala na barvě a ve skladu byla inventura, následně se nasklaňovalo zboží po Vánocích, proto se na dávkovač chvíli čekalo. Balíček Vám byl odeslán týden po zaplacení, jen bohužel pošta taky pár dnů trvá. MONIKA |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
Veronika Neufeldová (Fixa1)
ID 303569
(27. 1. 2011, 19:37)
|
Nevím proč teď tady píšete věci které nejsou pravda! Dávkovač jsem si od Vás objednávala skoro před měsícem a hned jsem Vám odeslala peníze na učet a né tyden před tím než jste mě odeslala zboží. A vůbec nechápu proč jste mě neinformovala, že není modrá barva a že objednávka bude mít spoždění. To jsem se dozvěděla až jsem Vám po měsíci volala, co se děje.  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
Monika K. (prorarasky)
ID 92836
, mimibazar.cz/prorarasky
(27. 1. 2011, 20:59)
|
Milá paní Veroniko, dávkovač jste sice objednávala 5.1., ovšem platba dorazila 12.1.!!! 12.01.2011 12.01.2011 155,00 27-9585410267/0100 FUXOVÁ VERONIKA 303569 Příkaz k úhradě FUXOVÁ VERONIKA VERONIKA FUXOVA DAVKOVAC NA MLEKO |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
|
Monika K. (prorarasky)
ID 92836
, mimibazar.cz/prorarasky
(27. 1. 2011, 20:59)
|
Dávkovače byly standardně objednány, ve skladu není možné zjistit, jaké barvy mají. Zboží dorazilo 14.1. a ihned jsem Vám psala, že přišel pouze oranžový a růžový, že modrý bude až po naskladnění ze zahraničí kolem 18.1.! Protože jste se nevyjádřila, byl Vám modrý dávkovač zaslán až po naskladění. Zboží dorazilo ve čtvrtek 20.1. a balíček Vám byl ihned odeslánl. MONIKA |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
|
|
Monika K. (prorarasky)
ID 92836
, mimibazar.cz/prorarasky
(27. 1. 2011, 21:01)
|
Apropó, volala jste mi ve čtvrtek 20.1., tedy přesně 8 dnů od zaplacení a já jsem Vám řekla, že balíček je připraven k odeslání. MONIKA |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Katerina Vlková (katerina vlkova)
ID 92935
(30. 12. 2010, 20:16)
|
Dobrý den, snažím se s Vámi spojit přes email již dva měsíce. Chci reklamovat teploměr 5v 1 zakoupený u vás přes mimibazar a ani na jeden emeil jste mi ani neodpověděla. Kontaktujte mě co nejdříve Vlková Kateřina. Nikdy jsem ještě nepsala negativní hodnocení, ale pokud se mi neozvete, nemohu vás již vůbec doporučit, protože jakmile je problém, tak přestáváte reagovat a neodpovídáte.  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Monika K. (prorarasky)
ID 92836
, mimibazar.cz/prorarasky
(upraveno 13. 1. 2011, 20:57)
|
Milá paní Katko, dostala jsem od Vás jeden vzkaz někdy před časem, že chcete reklamovat teploměr a ihned jsem Vám napsala, že jej máte zaslat zpět s kopií faktury kde máte uvedenou adresu! Postup reklamace je stanoven v podmínkách prodeje. Nyní jsem celý týden mimo domov mimo svůj PC, a nemám přístup k outlooku se staršími e-maily. V pondělí opět začínám normálně fungovat a zašlu Vám e-mail, ve kterém jsem Vám psala postup reklamace. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Tereza V. (TerezaVyp)
ID 313969
(27. 12. 2010, 18:12)
|
Tato inzerentka se mnou jednala dost neprofesionálně. Bod jedna je špatná komunikace - neupozornění na zdržení objednávky, nepravdivé tvrzení, že můj mail nedostala nebo naopak, že odeslala mail, který kupodivu nedorazil mně... Bod dva je dlouhá dodací lhůta, což by se dalo akceptovat, kdyby nebylo bodu jedna. Takže za mě nic moc  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Monika K. (prorarasky)
ID 92836
, mimibazar.cz/prorarasky
(3. 1. 2011, 12:10)
|
Milá paní Terezo, objednávku jste měnila 10.12. a ještě 16.12. jsem neměla peníze za hračky na účtu. Až po následné komunikaci, kde jste neustále řešila nejlevnější poštovné, pak zase nezaplacení dobírečného, jste mi objednávku hraček, které jste doobjednávala, zrušila. Zboží, které jste měla objednáno a zaplaceno dříve čekalo jen na doplatek za doobjednávané hračky, aby putovalo za jedno poštovné. To jsem Vám měla hračky zaslat zdarma??? Ihned po |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Tereza V. (TerezaVyp)
ID 313969
(4. 1. 2011, 18:31)
|
Moniko, jak už zde bylo několikrát napsáno, ráda věci překrucujete. Objednávku jsem učinila 28. 11., ten samý den ji i zaplatila, zboží mi přišlo 28. 12. Nelžete prosím a konečně si vyřešte váš emailový účet, protože s tím, jak zde již bylo také několikrát napsáno, také máte problém. Na vaši další reakci už neodpovídám. Tereza |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
Monika K. (prorarasky)
ID 92836
, mimibazar.cz/prorarasky
(4. 1. 2011, 21:13)
|
Milá paní Terezo, je třeba se dívat, kdy byl balík odeslán, což je jasně vidět na etiketě pošty! To, že pošta nezvádala před Vánocemi doručení včas bohužel nemohu nijak ovlivnit ,-( Balík byl odeslán 17.12. ihned poté, co jste mi oznámila, že doobjednávku nezaplatíte! MONIKA |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Denisa F. (ursus)
ID 76419
(19. 11. 2010, 20:14)
|
dneska večer konečně dorazil. Děkuji za obchod. Příště by neškodilo podávat zprávy o zpoždění zásilek třeba do vzkazů. Zavinovačka je ale nádherná. Už se těším až do ni zabalím . Denisa |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Petra H. (Bella fashion)
ID 7499
, mimibazar.cz/Bella-fashion
(upraveno 19. 10. 2010, 22:28)
|
Bohužel moc spokojená nejsem,příliš dlouhá dodací lhůty...navíc jsem si pro rychlejší doručení zaplatila dopravu přes PPL,ale balíček přišel poštou+ faktura obsahuje smyšlené údaje-doufám,že v případě reklamace s tím nebude problém Petra |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Monika K. (prorarasky)
ID 92836
, mimibazar.cz/prorarasky
(19. 10. 2010, 22:56)
|
Petro, velmi se Vám omlouvám, po kontrole jsem zjisitla, že jste opravdu připlatila za PPL a já jsem Vám poslala balík poštou a tím se termín ještě prodloužil. Z nepochopitelného důvodu jsem tuto skutečnost přehlédla. Tímto se Vám velmi, velmi omlouvám a zítra zasílám rozdíl poštovného a přepravného tj. 20,- Kč zpět na Váš účet. Mrzí mne to! MONIKA |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Petra K. (pitrysek71)
ID 131822
, mimibazar.cz/pitrysek71
(19. 10. 2010, 7:53)
|
9. října závazná objednávka, dosud neuhrazeno a vůbec žádné reakce na maily ani vzkazy!!! Chápu, že s miminkem je spousta práce, ale když mohla paní Monika projít album a objednat, mohla zároveň, když si nákup rozmyslela, napsat dvě slova - "Nemám zájem"... Je mi to líto, to je moje zkušenost... Petra Kř. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Monika K. (prorarasky)
ID 92836
, mimibazar.cz/prorarasky
(19. 10. 2010, 9:12)
|
Milá Petro, podkllady od Vás dorazily téměř s týdenním zpožděním, platba Vám byla včera odeslána, o tomto jsem Vás informovala. Dnes ji na 100% musíte mít na účtu. Nechápu Váš postoj... Když něco objednávám, je to uričtě závazné! MONIKA |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
Petra K. (pitrysek71)
ID 131822
, mimibazar.cz/pitrysek71
(19. 10. 2010, 14:17)
|
Objednala jste 9.10., podklady jsem poslala 10.10., znovu 13.10. - to je rozdíl 4 dnů!!! Platba od Vás dorazila dnes 19.10. (zpráva o odeslání nikoliv), já odpoledne posílám balíček - ať ostatní maminky posoudí postoj můj či Váš - to už je jedno. Myslíte, že bych hned psala neutrál, aniž bych se Vás pokoušela několikrát kontaktovat? Tak přísná zase nejsem... Ale jak je vidět, hodnocení zabírá - konečně jste se ozvala!!! Zdraví Petra |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
Monika K. (prorarasky)
ID 92836
, mimibazar.cz/prorarasky
(19. 10. 2010, 22:45)
|
Petro, velmi mne mrzí, že jsem si u Vás zboží objednala. Kdyby, jak píšete, zabralo hodnocení, těžko bych včera odeslala platbu z cizí banky. Nemohla byste ji mít dnes na účtu, to je nesmysl. Napsala jste hodnocení a platbu už jste musela mít připsanou. Peníze jsem odeslala 5 dnů po obdržení podkladů k platbě, to je naprosto standardní doba. Vaše jednání je unáhlené. Vaše jednání je nefér, s tímto jsem se opravdu ještě nesetkala ,-( MONIKA |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
|
Petra K. (pitrysek71)
ID 131822
, mimibazar.cz/pitrysek71
(upraveno 20. 10. 2010, 8:44)
|
Moniko, prosím, nepřekrucujte to! Mě nešlo o platbu ( na tu klidně i počkám, pokud o to maminka požádá ), ale pouze o ujištění, že Vám ode mě chodí maily a vzkazy ( poslala jsem celkem čtyři ). To se přece stává - s jednou maminkou jsme musely všechno vytelefonovat - spojení přes počítač vůbec nefungovalo... Hodnocení jsem zvolila jako poslední možnost, jak Vás zkontaktovat a byla jsem ráda, že jste zareagovala... |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
|
|
Petra K. (pitrysek71)
ID 131822
, mimibazar.cz/pitrysek71
(upraveno 21. 10. 2010, 14:17)
|
Máte pravdu, platba byla včera před polednem připsaná ( v 8 hod. na účtu ještě nebyla, teprve pak jsem psala Hodnocení ) a já Vám o několik hodin později poslala balíček...teď jenom doufám, že budete s věcmi spokojená... P. Mimochodem - většina prodávajících má 5 dní lhůtu pro PŘIPSÁNÍ platby, ne pro její odeslání. Já obvykle čekám týden a pak znovu píšu, jestli přišly podklady atd. přesně jako ve Vašem případě...Zdraví Petra |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
|
|
|
Petra K. (pitrysek71)
ID 131822
, mimibazar.cz/pitrysek71
(20. 10. 2010, 8:54)
|
Ještě něco - pokud já něco objednám a podklady nedorazí, jsem to opět já, kdo prodávající urguje!!! Třeba mail přehlédla, nebo se na MMB dostane nepravidelně, co já vím... Rozhodně nečekám týden, to by se mi taky mohlo stát, že si paní vrátí věci zpět do prodeje a já utřu a ještě dostanu negativ... Maminky, co myslíte, je to tak správně?!!! |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Jana Š. (Kumi)
ID 18046
, mimibazar.cz/kumi
(28. 5. 2010, 22:25)
|
Bohužel, já náš obchod kladně hodnotit nemůžu. Dne 4.5. respektive 5.5. jsem u Vás objednala zboží, které jsem okamžitě zaplatila. Po 14 dnech, kdy už jsem čekala doručení balíčku, jste se mi ozvala, že jedna položka byla dočasně vyprodána. Požádala jsem Vás o její zrušení a odeslání zbytku zásilky. To bylo v pondělí, Vy jste mi na čtvrtek přislíbila odeslání balíčku. Ovšem do úterka následujícího týdne balíček nedorazil. Takže jsem Vám musela |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Jana Š. (Kumi)
ID 18046
, mimibazar.cz/kumi
(28. 5. 2010, 22:26)
|
psát znovu. Uvedla jste, že od pátku do úterý jste byla hospitalizována. Avšak i v těchto dnech jste vkládala inzeráty, ale mne jste o ničem neinformovala. Zásilka i peníze přišly až 27.5., což za ideální obchod skutečně nepovažuji  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Barbora N. (novabar)
ID 22054
, mimibazar.cz/novabar
(13. 4. 2010, 12:03)
|
Dobrý den, balíček mi dnes dorazil, ale musím napsat, že z obchůdku nadšená nejsem. Zboží dorazilo v pořádku, ale...objednávala jsem před 2 týdny, obě věci byly v albu uvedeny "skladem", napsala jste že jsou to věci větších rozměrů a budete muset poslat jako balík proto poštovné 65,- tak jsem si říkala že hračka bude buď velká nebo těžká...čekala jsem, stále nic nešlo 8.4 jsem se ozvala a napsala jste zítra posílám....dnes ráno zas nic nepřišlo tak |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Barbora N. (novabar)
ID 22054
, mimibazar.cz/novabar
(13. 4. 2010, 12:06)
|
jsem vám psala mail...no v poledne zazvonila pošťačka co nosí malé balíčky a přinesla ho. Poštovné 34,- doporučený balíček a datum odeslání včera Sice obchůdek proběhl, ale mám z něj teda smíšené pocity...Pokud jste se spletla tak jste mi mohla těch 30,- přibalit do balíčku. No nic, mějte se |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
Monika K. (prorarasky)
ID 92836
, mimibazar.cz/prorarasky
(13. 4. 2010, 13:52)
|
Poštovné vyšlo tak jak vyšlo, velmi záleží na paní, která sedí za přepážkou, což nikdy nevím předem. Některá vezme balíčky maličko nad rozměr jako doporučený dopis, jiná přeměřuje pravítkem a řeší každý milimetr. Váš balíček měl putovat jako doporučený balíček za 49,- Kč, k tomu je třeba přičíst 20% DPH, které musím zaplatit finančnímu úřadu jako plátce DPH a 5 Kč účtuji balné, obálky a cestovné také něco stojí. MONIKA |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Monika K. (prorarasky)
ID 92836
, mimibazar.cz/prorarasky
(13. 4. 2010, 13:52)
|
Milá Báro, pláštěnku Aluspacer I, která se prodává velmi často, mám skladem neustále. Pláštěnkua Aluspacer II se neprodává téměř vůbec, tu skladem nemám, byla na objednání. Zboží dorazilo na konci minulého týdne, ale v pátek mi bylo hodně špatně, jsemv 6. měsíci těhotenství, nebyla jsem schopná balíčky doručit na poštu, omlouvám se. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Romana Ch. (Romy80)
ID 34441
, mimibazar.cz/romy80
(6. 12. 2009, 19:35)
|
Dobrý den Mončo, zapoměla jsem Vám napsat samozřejmě v pořádku dorazil. Moc děkuji jsem se všemi věcičkami moc spokojená . Díky a budu se těšit na další balíček a případně se do té doby ještě ozvu kvůli dalšímu zboží. Pěkné svátky Romča |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
Celkem: 77 (zobrazuje se 61-77)
|
<< předchozí
1, 2, 3, 4
|
ID 92836
Oblast: Uherské Hradiště
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Naposledy
17. 12. 2011, 2:10
Aktualizace
16. 12. 2011, 23:19
Registrace: 12. 11. 2007
Milé maminky, pokud Vám neodpovím na e-mail do 48 hodin, tak se bohužel někde zatoulal a napište mi, prosím, dotaz raději znova přes vzkazy MMB. Bohužel se stává, že e-maily někdy nedorazí a já Vám tak nemohu odpovědět, protože je nemám ;-(
IČ: 68714149
DIČ: CZ7859124251
Telefon: 733 117 817