Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Všechna hodnocení uživatele Jana R. (borůvka36) ID 8767

ÚČET BYL POZASTAVEN
Jana R. (borůvka36) ID 8767
mimibazar.cz/boruvka
Bazárek na Slovensku
Oblast: Praha
Registrace: 5. 1. 2006
Naposledy: 2. 2. 2008, 18:02
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 412
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 hodnocení , celkem již získala 414 hodnocení
Celkem: 414 (zobrazuje se 81-100) << předchozí 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10,.,21 další >>
Pavla Š. (sklibatko) ID 10325 , mimibazar.cz/sklibatko (17. 12. 2007, 8:43)
Dobrý den Jano,
na emaily nereagujete,píšu sem,prosím do týdne o vrácení částky za vestu na účet č.203 148 515/0300,děkuji.pěkný večer a krásné vánoce.P
ODPOVĚDĚT nahlásit
Hana B. (Hanka.B.) ID 89286 , mimibazar.cz/HanaBl (14. 12. 2007, 14:28)
Dobrý den Jani, dnes dorazil balíček (G). Děkujeme za rychlý obchůdek. Jste milá prodávající!! (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) Přejeme Vám krásné svátky vánoční (banky) (kolednici) a hoodně spokojených zákazníčků v novém roce (D) Hanka a Terezka (mamca)
ODPOVĚDĚT nahlásit
Alexxa K. (Alexxa) ID 58083 (14. 12. 2007, 11:52)
Já se taky přidávám,ač nerada píšu sem,ale nevidím jinou možnost, psala jsem Vám vzkaz a emil- nereflektujete. Tak Vás taky prosím o co nejrychlejší zaslání peněz na můj účet, slíbila jste mi do konce minulého týdne a nic ještě nepřišlo.
Děkuji
ODPOVĚDĚT nahlásit
Jana R. (borůvka36) ID 8767 , mimibazar.cz/boruvka (18. 12. 2007, 11:16)
Dobrý den,
doufám, že už své peníze máte.
Pěkný den Jana
ODPOVĚDĚT nahlásit
Pavla Š. (sklibatko) ID 10325 , mimibazar.cz/sklibatko (14. 12. 2007, 11:13)
Dobrý den Jani,
už před týdnem jsem vám psala číslo účtu a stále nemám platbu za stornovanou objednávku,doufám,že to co nejdříve napravíte,děkuji moc a přeji pěkný den.
ODPOVĚDĚT nahlásit
Renata B. (macus) ID 47482 , mimibazar.cz/bukackovarena (13. 12. 2007, 21:47)
Dobrý večer paní Jano, velmi mě to mrzí, ale vzhledem k nekonečně dlouhé čekací době odstupuji od obchůdku a stornuji svoji objednávku. Žádám o vrácení zaplacené částky 3700 Kč na č. účtu 100 357 111 / 0300. Doufám, že peníze do tří dnů dorazí. Děkuji za vyřízení, Renata.
ODPOVĚDĚT nahlásit
Kateřina S. (kiowak) ID 3809 , mimibazar.cz/kiowak1 (13. 12. 2007, 19:02)
Dobrý den, bohužel také nemám jediné info ohledně mé objednávky, poslední zprávu od Vás mám ze dne 30.10. a to, že má platba byla přijata....dále čekám a čekám, psala jsem Vám e-mail, na který mi přišla automatická odpověď, že do 24hod. odpovíte, bohužel zase nic nedorazilo....PROSÍM TEDY O INFO, v případě, že by se doručení do Vánoc nestihlo, tak i já odstupuji od dohody...Katka
ODPOVĚDĚT nahlásit
Petra L. (Petra) ID 50164 , mimibazar.cz/Petra5 (13. 12. 2007, 17:54)
Dobrý večer, Jano,

velmi mě zarazila vaše odpověď paní Monice (mikina do Vánoc nedorazí...v lednu určitě bude...).

První termín dodávky mé mikiny byl 15.11.07, pak jste ho posunula na 6.12.07, pak jste mi napsala, že mikina byla již odeslaná a přijde určitě do Vánoc...
Obávám se, že s takovou bych opravdu mohla čekat věčně.

Odstupuji tedy od transakce a prosím Vás o vrácení částky 2.700,- na můj účet do 7 dnů.

Velmi mě celá tato záležitost, která se táhne již několik měsíců, mrzí.

Petra
ODPOVĚDĚT nahlásit
Lucie P. (anetinka1) ID 25583 , mimibazar.cz/anousek (12. 12. 2007, 23:33)
Dobrý večer p.Jano,vidím dle hodnocení,že zboží již rozesíláte,tak bych se chtěla zeptat jak jsem na tom já.Před 14 dny jste mi psala,že pokud mi nebudete schopna během dvou týdnů odeslat zboží,že mi vrátíte peníze.Nemám ani jedno ani druhé,ale co mě štve nejvíce - během 10 týdnů co čekám na věci mi nepodáte sama od sebe žádnou zprávu! Prosím tedy o info alespoň touto cestou zda mi budete mikiny schopna zaslat do Vánoc,pokud ne prosím o vrácení částky 3840 kč na č.ú. 43-0521290277/0100. Děkuji Lucka.
ODPOVĚDĚT nahlásit
Monika Š. (monokl12) ID 27676 , mimibazar.cz/monokl12 (12. 12. 2007, 15:15)
Dobrý den,jelikož jste mi neodpověeěla na email zkoušim to touto cestou.Chci se jen zeptat zda mi mikča dorazí do Vánoc,díky
ODPOVĚDĚT nahlásit
Jana R. (borůvka36) ID 8767 , mimibazar.cz/boruvka (13. 12. 2007, 10:31)
Dobrý den,
nechci Vás zklamat, ale vypadá to,
podle toho, jak se zásilky zpožďují, že
mikina do vánoc nedorazí,
Je mi to líto, ale v lednu určitě bude
Jana
ODPOVĚDĚT nahlásit
Petra B. (dubenka) ID 28242 (12. 12. 2007, 10:14)
Dobrý den,

já taky ještě pořád čekám na bundu, kterou jsem si objednala a zaplatila v polovině září. Ale musím říct, že kdykoli jsem paní Janě poslala mail s dotazem na datum odeslání, pokaždé mi obratem odpověděla a napsala pro mě pochopitelný důvod, proč se zboží zdrželo. Úplně chápu, že kdokoli si objedná, těší se na své zboží a chce ho mít doma co nejdříve - jsem na tom stejně. Ale problém se může vyskytnout vždycky. Z uvedených hodnocení (i z těch záporných) je vidět, že se paní Jana situaci vždycky pokusila nějak řešit. A já bych se jí proto ráda trochu zastala.

Přece jen - za pár dní budou Vánoce - sama toho určitě má i tak dost a ošklivé vzkazy si myslím je to poslední, co by teď potřebovala. Zkusme to brát tak, že věci jsou pořád jen věci a jestli je budeme vlastnit teď nebo o pár dní později (případně si za ně necháme vrátit peníze a koupíme si cokoli jiného), nehraje zas až takovou roli.

Každopádně by to neměla být příležitost zraňovat kohokoli!

Hezký den Vám všem včetně paní Jany Petra
ODPOVĚDĚT nahlásit
Pavlína F. (Waffi) ID 20094 (11. 12. 2007, 22:44)
dobrý den, (G) dnes po dost dlouhém čekání dorazil, děkuji Pája
ODPOVĚDĚT nahlásit
Jana R. (borůvka36) ID 8767 , mimibazar.cz/boruvka (12. 12. 2007, 7:57)
Dobrý den,
děkuji Vám za info - to si pošta dala opět na čas.
Balíčky posílám pilně, měla byste je mít druhý den doma.
Pěkný den Jana
ODPOVĚDĚT nahlásit
Věra M. (hotel) ID 87610 (11. 12. 2007, 17:38)
Dobrý večer,i já mám dotaz když už jste psala že rozesíláte balíčky jestli tam mezi nimi nebude i ten můj, zatím trpělivě čekám,na některá dost ošklivá hodnocení se dívám z velkými rozpaky.Myslím si že jsme kulturní lidé ne zvířátka.Zatím děkuji Věra
ODPOVĚDĚT nahlásit
Alena J. (Alka J.) ID 73703 , mimibazar.cz/alkaj (11. 12. 2007, 14:47)
Dobrý den,

já mám s paní Janou dobrou zkušenost!! (clamp) (clamp)
Vyšla mi vstříc, i když mi zboží nesedělo!!! (D) (D) (D) (D)
Penízky poslala zpět na účet, takže za sebe ji hodnotím jako spolehlivou a slušnou prodávající!! (Y) (Y) (Y)

Přeji vám Jani, ať máte krásné Vánoce (banky) (snehulak)

Alena J. (F) (F) (F) (F)
ODPOVĚDĚT nahlásit
Pavla D. (pavlusa) ID 224 , mimibazar.cz/pavlusa (11. 12. 2007, 13:13)
Dobrý den Janičko,
já také musím jen a jen moc poděkovat za všechny super obchůdky s Vámi, vždy jste mi vyšla na 1000% vstříc a sehnala mi jedinečné kousky, které bych tady (myslím v ČR) nikdy koupit nemohla (F), proto se nenechte odradit a hlavu vzhůru, těším se na další super kousky od Vás, papa Pavla, NIkolka a Adámek, posíláme velikou (flower) (flower) (flower) (flower) (flower) (flower) (flower) (flower) (flower) (flower) (flower) (flower)
ODPOVĚDĚT nahlásit
Klára V. (vachy) ID 50475 (11. 12. 2007, 12:32)
I já se přikláním ke kladnému hodnocení k p. Janě. Chtěla bych jen říct, že p. Jana jako prodávající je super vždy mi vyšla vtříct a chtěla bych jí touto cestou za všechno poděkovat a hlavně p. Jano hoďte všechny té ošklivé vzkazy za hlavu nestojí Vám to zato. Chtěla bych Vám popřád moc hezké vánoce hodně štěstí zdraví a hlavně lásky v roce 2008.

Doufám, že i nadále budete prodávat zboží Abercrombie.

Klára
ODPOVĚDĚT nahlásit
Renata Ž. (renataaali) ID 20565 , mimibazar.cz/renataaali (11. 12. 2007, 11:03)
Já si myslím, že paní Jana je moc hodná. Jen má problémy s dodavateli. Já s ní mám také dobrou zkušenost, mikinu mi nechala vyzkoušet a když jsem chtěla jinou, protože neseděla velikost, tak mi poslala jinou, bylo to bez jakýchkoli problémů.
ODPOVĚDĚT nahlásit
štrbkova h. (elicek) ID 61409 (10. 12. 2007, 12:48)
:-D :-D :-D :-Dtato predavajuca je neuveritelne blba,na obrazku je perfektny tovar,drahy,ale posiela bohuzial len napodobeniny (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N)este ktomu to dlho trva (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6)je to okradanie kupujucich keby som ju mala v rukach (hadka) (facky) (facky) (facky) (facky) (facky) (facky) (facky) (facky)tak by to zle skoncilo.KRAVA (box) (box) (box) (box) (box) (box) (box) (box) (box) (box) (box) (box) (box) (box) (box) (box) (box) :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@
ODPOVĚDĚT nahlásit
Lenka P. (top-shop) ID 34530 (11. 12. 2007, 17:03)
Absolutně nechápu, jak jste si mohla dovolit napsat něco takového! Je to nesmírně urážející a svědčí to o vaši inteligenci (C). Ono zboží co je foceno v katalozích (ať už je to Abercrombie, Next...), nevypadá ve skutečnosti vždy jako na fotce, ale proto hned přece nemůžete psát, že paní Jana prodává padělky! Za to přece nemůže! Měla by jste se nad sebou zamyslet! ;-)
ODPOVĚDĚT nahlásit
ANDREA N. (onik) ID 41594 , mimibazar.cz/onik (11. 12. 2007, 7:47)
Absolutně nechápu, jak můžete paní Janu tak sprostě urážet....ještě že je paní Jana rozumná a z tak jednoduchých lidí si nic nedělá...............
ODPOVĚDĚT nahlásit
Monika K. (taba) ID 71057 , mimibazar.cz/taba (12. 12. 2007, 21:06)
A má po ptákách,pipina..... :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-,pozastavili jí účet,dobře jí tak,když se neumí chovat......
ODPOVĚDĚT nahlásit
Jana R. (borůvka36) ID 8767 , mimibazar.cz/boruvka (10. 12. 2007, 15:01)
Nevzpomínám si, že byste si kdy ode mne něco kupovala.
ODPOVĚDĚT nahlásit
Magdalena D. (Mitzi) ID 3558 (4. 1. 2008, 17:32)
Janičko, nic si z toho nedělejte, já mám na Aukru taky jeden negativ od pitomce, který ode mě nic nekoupil, jen mi zkazil aukci (pak ještě druhou jinému uživateli) a až následně byl zablokován. Na Aukru se to NIKDY nemaže, ale tady bych se přimlouvala, aby to admin udělal, je to fakt sprosté.
Můžu Vám říct, že když jsem dostala dvě poslední zásilky NEXTu z UK, zařekla jsem se, že budu raději nakupovat v Praze za draho než levněji podle vylepšených ;-) fotek, abych si na ty věci raději "sáhla". Staršímu synovi jsem objednávala pod (stromecek) mikinu z USA (100% originál jiné známé značky) a je to jak hadr z tržnice... před rokem by se to nestalo, přijde mi, že se ti oblíbení výrobci opravdu poslední dobou zbláznili... a pak máte poslouchat takové nadávky :'( to je fakt nefér. Někdo nejdřív myslí a pak mluví, někdo jen píše a myslet vůbec nezačne :^)
ODPOVĚDĚT nahlásit
Jana R. (borůvka36) ID 8767 , mimibazar.cz/boruvka (10. 12. 2007, 15:03)
Vaše hodnocení posílám adminům, samé urážky, atd.
Ani se pod ty svoje výlevy nedokážete podepsat.
Jana R.
ODPOVĚDĚT nahlásit
katarina r. (katki) ID 52525 (10. 12. 2007, 12:38)
NEODPORUCAM!!! (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) mam strsne zle skusenosti s touto predavajucou (facky) (facky) (facky) (facky)takze sa pripajam k vsedkym nespokojnym :-@ :-@ :-@ktorych je tu ako som si vsimla viac nez dosz :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-(takze mile mamicky najskôr si precitajte hodnotenie az potom objednavajte aby sa vam nestalo ze si zaplatite jednu vec a ona vam zasle napodobeninu bezcennu (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT nahlásit
Jana R. (borůvka36) ID 8767 , mimibazar.cz/boruvka (10. 12. 2007, 15:04)
To už tady také bylo, ale děkuji.
Jana R.
ODPOVĚDĚT nahlásit
Erika Č. (Akire) ID 32179 (10. 12. 2007, 9:49)
Dobrý den Jano, dnes jsem si vyzvedla vestu ANF, je pěkná, jsem spokojená a hodnotím vás kladně i přes dlouhou dodací dobu. Vždy jste ochotně a rychle odpověděla na můj dotaz týkající se stavu zásilky. Děkuji vám a přeji hodně úspěchů.
ODPOVĚDĚT nahlásit
Jana R. (borůvka36) ID 8767 , mimibazar.cz/boruvka (10. 12. 2007, 15:06)
Dobrý den,
moc Vám děkuji za hodnocení, za Vaši trpělivost
a prostě za vše. I já Vám přeji šťastné a veselé vánoce,
hlavně hodně zdraví
a štěstí a celý parádní rok 2008 (banky)
Jana
ODPOVĚDĚT nahlásit
Jana M. (janamacounova) ID 71406 (10. 12. 2007, 9:27)
Dobrý den, v pátek mi dorazila vesta ANF, je moc pěkná, ale bohužel malá, snad jí někde udám. Až na dobu dodání nemám co vytknout, byla objednaná a zaplacená 19.9.2007.Jana Macounová
ODPOVĚDĚT nahlásit
Celkem: 414 (zobrazuje se 81-100) << předchozí 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10,.,21 další >>
Reklama | Podmínky pro užívání služby Mimibazar | Desatero | Ochrana kupujících | Logo Ověřený obchodník | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje
Kontakt | Redakce | Jednotná kontaktní místa / Single Points of Contact | Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti
Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému | Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura | Povinně zveřejňované informace

© 2001–2025 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s.
se sídlem náměstí Marie Schmolkové 3493/1, 100 00 Praha 10, IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490 a dodavatelé obsahu