Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Pozitivní hodnocení uživatele Jana R. (borůvka36) ID 8767

ÚČET BYL POZASTAVEN
Jana R. (borůvka36) ID 8767
mimibazar.cz/boruvka
Bazárek na Slovensku
Oblast: Praha
Registrace: 5. 1. 2006
Naposledy: 2. 2. 2008, 18:02
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 412
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 pozitivních hodnocení , celkem již získala 402 pozitivních hodnocení
Celkem: 402 (zobrazuje se 101-120) << předchozí 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11,.,21 další >>
Iva B. (hoska) ID 41593 , mimibazar.cz/hoska (6. 12. 2007, 22:05)
MILÁ BORŮVKO, DÍK VÁM (F) (F) (F) ZA ČAS A TRPĚLIVOST (child1) (child1) (child1) ,kterou jste mi věnovala. jste moc (kocka) (kocka) (kocka) milá a fajn (X) (X) (X). Spoustu spokojených :-) :-) :-), klidné svátky (stromecek) (stromecek) (stromecek) jen a jen pohodičku (andel) (andel) (andel) , veselého SILVESTRA a SUPR rok 2008. (D) (D) (D) Zdravím..... (clamp) (clamp) (clamp)
ODPOVĚDĚT nahlásit
Jana R. (borůvka36) ID 8767 , mimibazar.cz/boruvka (6. 12. 2007, 22:22)
Dobrý večer Ivo,
moc Vám děkuji za hodnocení, za Vaši trpělivost
a prostě za vše. I já Vám přeji šťastné a veselé vánoce, hlavně hodně zdraví
a štěstí a celý parádní rok 2008 (banky)
Jana a Eliška (kocka) (pes) (*) (child2)
PS: s výběrem obrázků mi pomáhala Eliška
(noc)
ODPOVĚDĚT nahlásit
jana j. (jančík) ID 18060 , mimibazar.cz/jancik (6. 12. 2007, 22:01)
Dobrý večer Jani,
dnes dorazil (G) s vestičkou,je úúúúžasná (Y) (Y) (Y) (Y) (Y),děkuji za bezva obchůdek |:o) |:o) |:o),trvalo to trošku déle,ale vyplatilo se to (F) (F) (F) (F).
Krásné prožití vánočních svátků (stromecek).
Jančik a dvojčátka (X) (Z)
ODPOVĚDĚT nahlásit
Andrea N. (saraches) ID 30231 , mimibazar.cz/saraches (6. 12. 2007, 20:44)
*-) *-)Dobrý večer.Píši,Vám info,že peníze už dorazili.Chtěla jsem jen zareagovat na ty dřívější hodnocení,jediné co bych,Vám vytkla je,že nekomunikujete,ale na druhou stranu jsem toho důkazem,že pokud někdo odstoupí od objednávky nemusi se obávat,že přijde o své peníze. :-)Přeji,Vám Jani hodně spokojených zákaznic,jenom mně mrzí,že za určitých okolností jsem jej nemohla být i já. :'(S pozdravem Andrea
Přeji příjemné prožití Vánočních Svátků (banky) (stromecek) (banky)
ODPOVĚDĚT nahlásit
Veronika K. (Salabua) ID 13578 , mimibazar.cz/salabua (6. 12. 2007, 19:24)
Dobrý večer Jano,
chci moc poděkovat za vaše služby. (F) (F) (F) I když k obchůdku nakonec nedojde, protože botky už jsou vyprodané, musím vás pochálit za rychlost a poděkovat za spoustu času, který jste mi věnovala. (Y) (Y) (Y)
Děkuji. Veronika
ODPOVĚDĚT nahlásit
anička m. (ajko) ID 18091 , mimibazar.cz/nikuska (4. 12. 2007, 22:37)
Jani,už druhý den větrám mikču Aberc.Je mooc teplá a to čekání stálo za to!!! (G)Koukam,že některé mamky jsou nervozní z různorodých důvodu proč nemají včas své zboži.Taková masa lidí se asi těžko uspokojuje ale i přesto jsem chtělá všechny mamky poprosít aby se zdrželi a hned nepsali do hodnocení své obavy a prosby jako je proč!? a jak?!Věřim,že to není jednoduché vyřizovat s celniky,vždy si něco vymislí.Tak mamky,nebud'te nervoozní a vydržte!!!!Veselé vánoce a štasrný nový rok!!! (vanoce) (jezisek) (banky) |:o) |:o) |:o) |:o) |:o)
ODPOVĚDĚT nahlásit
Jana R. (borůvka36) ID 8767 , mimibazar.cz/boruvka (6. 12. 2007, 22:49)
Dobrý večer,
moc Vám děkuji za hodnocení, za Vaši trpělivost
a prostě za vše. I já Vám přeji šťastné a veselé vánoce, (stromecek)
hlavně hodně zdraví
a štěstí a celý parádní rok 2008
Jana a Eliška
(flower) [A] (andel) (dance)
PS: s výběrem obrázků mi pomáhala Eliška (X)
ODPOVĚDĚT nahlásit
Jana R. (borůvka36) ID 8767 , mimibazar.cz/boruvka (6. 12. 2007, 23:34)
Dobrý večer,
moc Vám děkuji za hodnocení, za Vaši trpělivost
a prostě za vše. I já Vám přeji šťastné a veselé vánoce, (stromecek)
hlavně hodně zdraví
a štěstí a celý parádní rok 2008
Jana a Eliška
(flower) [A] (andel) (dance)
PS: s výběrem obrázků mi pomáhala Eliška (X)
ODPOVĚDĚT nahlásit
Andrea N. (saraches) ID 30231 , mimibazar.cz/saraches (4. 12. 2007, 10:20)
(palice)Dobrý den.Opět,Vám píši.Asi už budete vědět proč!!!Bylo mi řečeno,že v neděli mi pošlete potvrzení o poslání peněz na můj účet,ale dnes je už úterý a opět nic,nezlobte se,ale já jsem si tu bundu sehnala u jiného prodejce,který mi jí odešle hned,ale opět čekáme na,Vás.Myslím si,že, když jsem čekala na bundu od září,tak na ty peníze,snad nebudu čekat do února.Tak tedy,doufám,že do dvou dnů je budu mít na účtě,už jsem unavená se žadonit o své peníze,pochopte to ted vy,jako jsem,Vás chápala já po dobu,Více jak dvou měsíců.(hodně zboží,celníci atd.) (comp) (pirko) (pirko)Andrea
ODPOVĚDĚT nahlásit
zuzana pokorna (valentyn) ID 39316 (upraveno 30. 11. 2007, 20:53)
:-o :-o :-o :-o :-o :-o :-o :-o :-o :-o
KOULÍM OČKA, CO SE TO TU ODEHRÁVÁ . . .TĚSNĚ V TERMÍNU MI VČERA DORAZILA PÁNSKÁ BUNDA-MOC PĚKNÁ JANI! (Y) OBJEDNANÉ BYLY DVĚ, JEŠTĚ DÁMSKÁ. TA JE SNAD NA CESTĚ KAŽDÝM DNEM, JAK JSTE MI NAPSALA. . . . . OHLEDNĚ KOMUNIKACE ZATÍM NEMÁM VÝHRAD, TAKŽE NA BUNDU SE TĚŠÍM A DOUFÁM, ŽE PROBLÉMY BRZO ZVLÁDNETE A I JÁ SE TAKÉ BUDU MÍT MOŽNOST ZAHŘÁT =O)) (zima)
S POZDRAVEM ZUZKA (hello)
ODPOVĚDĚT nahlásit
Monika K. (taba) ID 71057 , mimibazar.cz/taba (30. 11. 2007, 17:36)
Milá Jano, děkuji za bundu AF, manželovi je úplně přesně.Díky za milé jednání a rychlé dodání.Přeji vám mnoho štěstí a spokojených zákazníků. (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (F) (F) (F) (F) (F) (F) (F) (F) Monika
ODPOVĚDĚT nahlásit
ANDREA N. (onik) ID 41594 , mimibazar.cz/onik (30. 11. 2007, 17:21)
Milá Jani, nikdy jsem si od vás nic nekoupila, ale to jen proto, že tuto značku taky prodávám.....vždy jsem vám záviděla :-$ :-$ suprové hodnocení, kterých vám chodily mraky...ted čtu hodnocení, které vám usměv z tváře vezmou :-#...taky mám dodavatele, kteří zlobí, pak se zlobí maminky, ale věřte mi, spíše je mrzí, že se těší na zboží, pak je nedostanou, to ale určitě chápete.....tak pokud můžu poradit :-$ :-$..zbožíčko mi zaplatí a pokud je nedostanou, jejich peníze, které mi na učtě zůstávají, posílám zpět...každopádně vám přeji hodně stěstí při řešení problémů (zajic) (zajic), věřím že celníci problémy dělají, mě dělá problém jen obyčejná pošta ...a přeji vám at se vám vrátí ty krásná hodnocení (radost) (radost) (radost) Andrea
ODPOVĚDĚT nahlásit
Andrea N. (saraches) ID 30231 , mimibazar.cz/saraches (30. 11. 2007, 13:28)
Dobrý den.Už jsem,Vám psala 2 vzkazy,bohužel ani na jeden jste mi neodpověděla.Abych se připoměla 22.9.07 Jsem s,Váma uzavřela objednávku na bundu v hodnotě 3174kč.Dodnes nemám,ani bundu a ani peníze,protože ,kdyby jste četla vzkazy ,tak by jste si všimla,že od objednávky odstupuji a žádám,Vás tímto o vrácení celé částky na můj účet 1507583043/0800.Byla bych,Vám vděčná,kdyby jste tuto záležitost,vyřídila do7dnů,s mé strany byli peníze převedeny do dvou dnů na,Váš účet.Andrea (comp) (nejdeto)
ODPOVĚDĚT nahlásit
Jana R. (borůvka36) ID 8767 , mimibazar.cz/boruvka (30. 11. 2007, 15:44)
Dobrý den,
peníze Vám převedu v neděli večer. Pošlu potvrzení.
Pěkný víkend Jana
ODPOVĚDĚT nahlásit
Michaela D. (míšalka1) ID 72295 , mimibazar.cz/misalka1 (29. 11. 2007, 19:16)
Dobrý večer Jani, ono by jen stačilo kdyby jste se svými zákazníky více komunikovala. Každý pochopí problémy na celnici a pod., jen o tom musíme vědět! A pokud o těchto problémech víte již delší dobu (jak jsem pochopila z Vašeho vzkazu), tak u zboží neuvádějte dodací lhůtu 4 týdny, ale nějaké rozpětí. Ne všechny zákaznice mají velkou trpělivost, na kterou asi spoléháte......
Míša
ODPOVĚDĚT nahlásit
Petra L. (Petra) ID 50164 , mimibazar.cz/Petra5 (29. 11. 2007, 18:13)
Jani,
peníze dorazily na můj účet.
A rada - myslím, že nám nakupujícím ani tak nevadí delší doba dodání jako to, že s námi nekomunikujete jinou cestou než touto. I já jsem Vám psala vzkaz, na který jste nereflektovala, ozvala jste se až na mé hodnocení. Přitom by stačilo napsat omluvný mail a ne vyhýbat se komunikaci.
Vždyť dokážeme pochopit trable s úředním šimlem !
když jsem četla vaše stará hodnocení, tak se maminky rozplývaly chválou, problémy evidentně nastaly až tento rok a zřejmě ne vaší vinou...
Přeji v podnikání více štěstí než jste měla posledních pár měsíců.
Petra
ODPOVĚDĚT nahlásit
Michaela D. (míšalka1) ID 72295 , mimibazar.cz/misalka1 (29. 11. 2007, 9:28)
Dobrý den,
bohužel se musím přidat k ostatním nakupujícím, píšu poprvé negativní hodnocení..... Naprosto stejná zkušenost jako uvádí ostatní. Vestu mám objednanou od 20.10. Kdybych se sama neozvala, tak paní Jana nenapíše proč zásilka mešká, kdy přijde, omluva nebo něco podobného.....Opravdu podivné jednání, obzvlášť když se jedná o věcičky, které nejsou zrovna nejlevnější..... :-| :-| :-| :-|
Míša
ODPOVĚDĚT nahlásit
Jana R. (borůvka36) ID 8767 , mimibazar.cz/boruvka (29. 11. 2007, 15:59)
Dobrý den,
pokud zboží nebudu moct během příštího týdne odeslat, vrátím Vám peníze,
nezlobte se na mne, ale je fůra okolností, které bohužel nedokáži ovlivnit.
Např.doprava, celníci, atd.
Jen mne mrzí, že to došlo takhle daleko. Myslím hodnocení a tak.
Přitom těch pozitivních hodnocení bylo spoustu i když kolikrát zákaznice také čekaly. Nakonec své zboží obdržely.
Splním veškeré své závazky vůči zákazníkům a na MMB končím.
Jana
:-(
ODPOVĚDĚT nahlásit
Dagmar M. (Dacha) ID 7128 , mimibazar.cz/dacha (28. 11. 2007, 22:34)
Dobrý večer.
*-)Tak nevím...S obchůdky u paní Jany jsem byla vždy spokojená - nakupovala jsem 2x a zboží bylo vždy senzační - značka je to super, co si budeme povídat... (Y) Ale objednala jsem si zimní bundu - 6.10 byla zaplacena(!) a kdybych se před 3 týdny (přesně 7.11.) nezeptala na stav, nevěděla bych nic. Bohužel, stejně nevím nic, jelikož mi přišla předpřipravená odpověď, že dodací lhůta je cca 4 týdny (celý text si doslova můžete přečíst níže). Už nyní je to 8 (!) týdnů a já stále nic nemám!!! :-@ Vím, že paní Jana zboží nakonec vždy dodá - 2x jsem ho dostala - sice pozdě, ale byla jsem velmi spokojená, tak jsem na čekání nakonec zapomněla. To ale neznamená, že nejsem z jednání paní Jany mírně rozpačitá a mám za to, že takto se to nedělá... Já sama mám e-shop a nedovolila bych si takto se připravovat o zákazníky. Zboží nakoupím na sklad a pak teprve prodávám! Je jasné, že ve zboží mám spoustu peněz, ale podnikám JÁ a neblokuji cizí peníze na SVÉ podnikání!!! 8o| Vždyť - proboha, ABERCROMBIE je značka, která 100% ležet nezůstane!
Doufám, že zboží, které jsem si objednala, brzy dostanu!!
Dáša
ODPOVĚDĚT nahlásit
Jana R. (borůvka36) ID 8767 , mimibazar.cz/boruvka (29. 11. 2007, 16:01)
Dobrý den,
pokud zboží nebudu moct během dvou týdnů odeslat, vrátím Vám peníze,
nezlobte se na mne, ale je fůra okolností, které bohužel nedokáži ovlivnit.
Např.doprava, celníci, atd.
Jen mne mrzí, že to došlo takhle daleko. Myslím hodnocení a tak.
Přitom těch pozitivních hodnocení bylo spoustu i když kolikrát zákaznice také čekaly. Nakonec své zboží obdržely.
Splním veškeré své závazky vůči zákazníkům a na MMB končím.
Jana
:-(
ODPOVĚDĚT nahlásit
Lucie P. (anetinka1) ID 25583 , mimibazar.cz/anousek (28. 11. 2007, 18:22)
Dobrý podvečer p. Jano,já také čekám už více jak 7 týdnů,před 14 dny jste mi pouze napsala,že mě o stavu mé objednávky budete informovat a toť vše!!! Myslím,že by mnohem solidnější bylo kdyby jste si v podmínkách prodeje změnila termín dodání na cca 10 týdnů a tím nám všem ulehčila situaci.Prosím o info jak dlouho ještě bude trvat než mi pošlete balíček.Děkuji Lucka. :-S
ODPOVĚDĚT nahlásit
Eva P. (poustka) ID 889 , mimibazar.cz/poustka (29. 11. 2007, 7:55)
Dobré ránko, též se přidávám, také mám objednané 2 věci přes 5.000Kč, objednávala jsem je i zaplatila dne 4.10. a teprve 19.10. mi přišla odpověď, že penízky jsou připsané. Toto úterý 27.11. jsem napsala vzkaz, jak to vypadá s dodáním a ubezpečila jste mě, že věci dostanu do konce tohoto týdne, ale začínám silně pochybovat. Nemá se slibovat. Počkám ještě do konce příštího týdne, zda věci obdržím a když ne, tak Vás požádám o vrácení peněz.
Děkuji za pochopení, ale myslím si, že by jste měla zákazníky upozorňovat sama, jak to s objednávkami je a ne že se doprošujeme o každou odpověď sami.
Evča (N) :-(
ODPOVĚDĚT nahlásit
Jana R. (borůvka36) ID 8767 , mimibazar.cz/boruvka (29. 11. 2007, 15:55)
Dobrý den,
souhlasím s tím, co jste navrhla, pokud zboží do příštího týdne nepřijde, vrátím Vám peníze,
nezlobte se na mne, ale nemohu u počítače sedět 24 hodin denně
a psát každému extra. Je fůra okolností, které bohužel nedokáži ovlivnit.
Např.doprava, celníci, atd.
Jen mne mrzí, že to došlo takhle daleko. Myslím hodnocení a tak.
Přitom těch pozitivních hodnocení bylo spoustu i když kolikrát zákaznice také čekaly. Nakonec své zboží obdržely.
Splním veškeré své závazky vůči zákazníkům a na MMB končím.
Jana
ODPOVĚDĚT nahlásit
Jana R. (borůvka36) ID 8767 , mimibazar.cz/boruvka (29. 11. 2007, 16:02)
Dobrý den,
pokud zboží nebudu moct během dvou týdnů odeslat, vrátím Vám peníze,
nezlobte se na mne, ale je fůra okolností, které bohužel nedokáži ovlivnit.
Např.doprava, celníci, atd.
Jen mne mrzí, že to došlo takhle daleko. Myslím hodnocení a tak.
Přitom těch pozitivních hodnocení bylo spoustu i když kolikrát zákaznice také čekaly. Nakonec své zboží obdržely.
Splním veškeré své závazky vůči zákazníkům a na MMB končím.
Jana :-(
ODPOVĚDĚT nahlásit
Alexxa K. (Alexxa) ID 58083 (28. 11. 2007, 8:32)
Dobrá den,taky se přidávám z dotázkem, psala jsem Vám na emil,ale nebylo mi odpovězeno, mám u Vás objednanou a dne 19.10 odeslanou platbu za zimní bundu,taky s týdnem dodání do 4 týdnů tzn 16.11. Dnes je 28.11 ,tedy skoro 6 týdnů a NIC.,ani info či omluva. Takže Vás taky moc prosím o urychlené vyřízení mé zakázky, pokud nepřijde do konce tohoto týdne, max začátkem příštího týden, žádám taky o vrácení peněz, u nás dnes -10stupňů a musím se tedy poohlídnout jinde. Děkuji . S pozdravem Hoffmannová
ODPOVĚDĚT nahlásit
Jana R. (borůvka36) ID 8767 , mimibazar.cz/boruvka (28. 11. 2007, 9:27)
Dobrý den (večer),

dodací lhůta je cca. 4 týdny (v závislosti na velikosti objednávek)
Pokud jsou objednávky velké musí být rozděleny do více zásilek a ty nelze posílat najednou.
Proto někdy dojde k neúmyslnému zdržení. O odeslání balíčku na Vaši adresu Vás budu informovat.

Pěkný den (večer) Jana
ODPOVĚDĚT nahlásit
Alexxa K. (Alexxa) ID 58083 (28. 11. 2007, 13:09)
Dobře tedy, budu Vám věřit a jsem ochotna ještě do příštího týdne počkat, pak ale budu požadovat své peníze zpět, sice píšete dolejc že zima trvá do března, ale já bundu chci už teď,kdy je zima mne!
Děkuji Hoffmannová
ODPOVĚDĚT nahlásit
Jana R. (borůvka36) ID 8767 , mimibazar.cz/boruvka (29. 11. 2007, 16:07)
Dobrý den,
pokud zboží nebudu moct během dvou týdnů odeslat, vrátím Vám peníze,
nezlobte se na mne, ale je fůra okolností, které bohužel nedokáži ovlivnit.
Např.doprava, celníci, atd.
Jen mne mrzí, že to došlo takhle daleko. Myslím hodnocení a tak.
Přitom těch pozitivních hodnocení bylo spoustu i když kolikrát zákaznice také čekaly. Nakonec své zboží obdržely.
Splním veškeré své závazky vůči zákazníkům a na MMB končím.
Jana :-(
ODPOVĚDĚT nahlásit
Ivana V. (Ifé) ID 14839 , mimibazar.cz/ife (26. 11. 2007, 8:48)
Přidávám se k paní Radce K. a také bych chtěla upozornit všechny nakupující na nesolidní jednání paní Jany. Od října marně dostávám zpět peníze za zboží, a nebylo mi dodáno. Celkem jde o částku okolo 4 tisíc Kč. Každopádně pokud neobdržím peníze zpět do konce listopadu, přidávám se k paní Radce s podáním trestního oznámení a určitě to bude mít větší váhu!!!!! Ivana Vybíralová
ODPOVĚDĚT nahlásit
Jana R. (borůvka36) ID 8767 , mimibazar.cz/boruvka (30. 11. 2007, 15:46)
Dobrý den,
doufám, že peníze již máte.
Tak pokud ano, mohla byste sem napsat, že je vše v pořádku,
Děkuji Jana
ODPOVĚDĚT nahlásit
Renata B. (macus) ID 47482 , mimibazar.cz/bukackovarena (24. 11. 2007, 20:22)
Dobrý večer paní Jano, psala jsem Vám již před pár dny vzkaz, ale zatím jsem nedostala žádnou odpověď. Mám u Vás objednanou bundu, v dodacích podmínkách je uvedeno, že přijde za cca 4 týdny. Uplynul už 5. týden a zatím nic, začínám se obávat, abych bundu ještě letošní zimu užila. Ráda bych od Vás jakoukoli zprávu o stavu objednávky, pokud by dodací lhůta měla trvat ještě déle než další týden, tak chci objednávku stornovat a požádám Vás o vrácení peněz. Děkuji za odpověď, Renata. :-|
ODPOVĚDĚT nahlásit
Jana R. (borůvka36) ID 8767 , mimibazar.cz/boruvka (25. 11. 2007, 10:46)
Dobrý den (večer),

dodací lhůta je cca. 4 týdny (v závislosti na velikosti objednávek)
Pokud jsou objednávky velké musí být rozděleny do více zásilek a ty nelze posílat najednou.
Proto někdy dojde k neúmyslnému zdržení. O odeslání balíčku na Vaši adresu Vás budu informovat.

Pěkný den (večer) Jana

PS: nezlobte se na mne, ale zima potrvá do 21. března.
ODPOVĚDĚT nahlásit
Pavlína F. (Waffi) ID 20094 (26. 11. 2007, 10:21)
Renat, dnes je to přesně dva měsíce co jsem zaplatila peníze za mikinu, na kterou stáááááááále čekám :'(, už taky dochází trpělivost 8o| Pája
ODPOVĚDĚT nahlásit
Jana R. (borůvka36) ID 8767 , mimibazar.cz/boruvka (26. 11. 2007, 11:36)
Dobrý den,
tenhle týden mikinu dostanete na 100%.
Jana
ODPOVĚDĚT nahlásit
Pavlína F. (Waffi) ID 20094 (3. 12. 2007, 10:34)
Další týden pryč a na 100% mikinu nemám (6)
ODPOVĚDĚT nahlásit
Jana R. (borůvka36) ID 8767 , mimibazar.cz/boruvka (3. 12. 2007, 10:54)
Dobrý den,
minulý týden jsem si psala s firmou GLS, která mi má přivézt balíček - potřebovali nějaké info k věcem v balíku, aby mohli zásilku proclít. Během tohoto týdne budu mít zboží doma (počítám dnes nebo zítra.)
Jana
ODPOVĚDĚT nahlásit
Jana R. (borůvka36) ID 8767 , mimibazar.cz/boruvka (29. 11. 2007, 16:08)
Dobrý den,
pokud zboží nebudu moct během dvou týdnů odeslat, vrátím Vám peníze,
nezlobte se na mne, ale je fůra okolností, které bohužel nedokáži ovlivnit.
Např.doprava, celníci, atd.
Jen mne mrzí, že to došlo takhle daleko. Myslím hodnocení a tak.
Přitom těch pozitivních hodnocení bylo spoustu i když kolikrát zákaznice také čekaly. Nakonec své zboží obdržely.
Splním veškeré své závazky vůči zákazníkům a na MMB končím.
Jana :-(
ODPOVĚDĚT nahlásit
Petra B. (Vangelia) ID 82577 , mimibazar.cz/vangelia (22. 11. 2007, 21:01)
Dobrý den Jani, dneska dorazil (G) s mikinou Abercrombie z aukce, je mně akorát, fakt super, mám radost!!! (Y) (Y) (Y) Díky a zdravím. Petra (hello) (hello) (hello)
ODPOVĚDĚT nahlásit
Jana R. (borůvka36) ID 8767 , mimibazar.cz/boruvka (25. 11. 2007, 10:47)
Děkuji za hodnocení a těším se na další obchůdky Jana (F) (F) (F)
ODPOVĚDĚT nahlásit
Jana R. (borůvka36) ID 8767 , mimibazar.cz/boruvka (26. 11. 2007, 9:17)
(F) (F) (F)
ODPOVĚDĚT nahlásit
Petra L. (Petra) ID 50164 , mimibazar.cz/Petra5 (22. 11. 2007, 11:12)
Dobrý den, Jani,

psala jsem Vám před pár dny vzkaz, ale nedostala jsem od Vás žádnou odpověď, talže to zkouším ještě jednou.

Dne 18.10. 07 jsem si u Vás objednala mikinu. Vím, že dodací doba je cca 4 týdny, ale uvítala bych jakoukoliv zprávu o stavu mé objednávky.
Stejně tak stále postrádám přeplatek peněz (886,- Kč), které mi máte vracet.

Doufám, že se jedná pouze o nedorozumění a že bude vše vyřízeno v brzké době k oboustranné spokojenosti.

Pěkný den.

Petra
ODPOVĚDĚT nahlásit
Jana R. (borůvka36) ID 8767 , mimibazar.cz/boruvka (22. 11. 2007, 11:32)
Dobrý den, přeplatek je 832 Kč - zapomněla jste na poštovné - mikinu budete mít doma do 14ti dní.
Peníze pošlu dnes
Jana
ODPOVĚDĚT nahlásit
Petra L. (Petra) ID 50164 , mimibazar.cz/Petra5 (22. 11. 2007, 14:22)
Promiňte, zmátlo mě, že jste mi prve tu sumu odsouhlasila.
ODPOVĚDĚT nahlásit
Jana R. (borůvka36) ID 8767 , mimibazar.cz/boruvka (29. 11. 2007, 16:08)
Dobrý den,
pokud zboží nebudu moct během dvou týdnů odeslat, vrátím Vám peníze,
nezlobte se na mne, ale je fůra okolností, které bohužel nedokáži ovlivnit.
Např.doprava, celníci, atd.
Jen mne mrzí, že to došlo takhle daleko. Myslím hodnocení a tak.
Přitom těch pozitivních hodnocení bylo spoustu i když kolikrát zákaznice také čekaly. Nakonec své zboží obdržely.
Splním veškeré své závazky vůči zákazníkům a na MMB končím.
Jana :-(
ODPOVĚDĚT nahlásit
Celkem: 402 (zobrazuje se 101-120) << předchozí 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11,.,21 další >>
Reklama | Podmínky pro užívání služby Mimibazar | Desatero | Ochrana kupujících | Logo Ověřený obchodník | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje
Kontakt | Redakce | Jednotná kontaktní místa / Single Points of Contact | Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti
Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému | Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura | Povinně zveřejňované informace

© 2001–2025 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s.
se sídlem náměstí Marie Schmolkové 3493/1, 100 00 Praha 10, IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490 a dodavatelé obsahu