Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Všechna hodnocení uživatele Jana R. (borůvka36) ID 8767

ÚČET BYL POZASTAVEN
Jana R. (borůvka36) ID 8767
mimibazar.cz/boruvka
Bazárek na Slovensku
Oblast: Praha
Registrace: 5. 1. 2006
Naposledy: 2. 2. 2008, 18:02
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 412
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 hodnocení , celkem již získala 414 hodnocení
Celkem: 414 (zobrazuje se 121-140) << předchozí 1,., 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12,.,21 další >>
Petra L. (Petra) ID 50164 , mimibazar.cz/Petra5 (29. 11. 2007, 18:13)
Jani,
peníze dorazily na můj účet.
A rada - myslím, že nám nakupujícím ani tak nevadí delší doba dodání jako to, že s námi nekomunikujete jinou cestou než touto. I já jsem Vám psala vzkaz, na který jste nereflektovala, ozvala jste se až na mé hodnocení. Přitom by stačilo napsat omluvný mail a ne vyhýbat se komunikaci.
Vždyť dokážeme pochopit trable s úředním šimlem !
když jsem četla vaše stará hodnocení, tak se maminky rozplývaly chválou, problémy evidentně nastaly až tento rok a zřejmě ne vaší vinou...
Přeji v podnikání více štěstí než jste měla posledních pár měsíců.
Petra
ODPOVĚDĚT nahlásit
Marketa H. (Marky01) ID 75389 , mimibazar.cz/marky01 (29. 11. 2007, 9:53)
:-| Dobrýden, bohužej já jsem také další z těch, která ale už čeká na svou vestu 2 měsíce!! Penízky jsem převedla skoro okamžitě a má vesta prý stále leží u celníků. (N) Je mi to líto, že musím napsat záporné hodnecení, ale u jiných maminek je dodací lhůta 10 max 20 dní. Dá se pochopit zpoždění 14 dní, ale v mém případě čekací lhůta dva měsíce a něco, jeopravdu nad mé očekávání!!! :-@ Tak doufejme, že paní Jana dodrží, co napsala ve vzkazu pro maminky a své zboží dostaneme aspon na vánoce. (jezisek)
Markéta Jablonec :-S 8-|
ODPOVĚDĚT nahlásit
Jana R. (borůvka36) ID 8767 , mimibazar.cz/boruvka (29. 11. 2007, 15:58)
Dobrý den,
pokud zboží nebudu moct během příštího týdne odeslat, vrátím Vám peníze,
nezlobte se na mne, ale je fůra okolností, které bohužel nedokáži ovlivnit.
Např.doprava, celníci, atd.
Jen mne mrzí, že to došlo takhle daleko. Myslím hodnocení a tak.
Přitom těch pozitivních hodnocení bylo spoustu i když kolikrát zákaznice také čekaly. Nakonec své zboží obdržely.
Splním veškeré své závazky vůči zákazníkům a na MMB končím.
Jana
:-(
ODPOVĚDĚT nahlásit
Marketa H. (Marky01) ID 75389 , mimibazar.cz/marky01 (30. 11. 2007, 10:11)
Jani já vím,že jste měla samá kladná hodnocení a proto jsem si také u Vás ráda objednala a je mi jasné, že toho máte hodně. Jen mě prostě zarazila ta šíleně dlouhá doba čekání. Většinou jsme všechny na mateřské a každá tisícovka z ročpočtu je pro nás hodně a tak aspoň, když už si něco tak drahého koupíme, tak to jen chceme mít a nosit to. Pokud jsou takové problémy s dopravou a celníky apod, je dobré na to upozornit hned a na rovinu, aby jsme pak z toho nebyly takto překvapené a trošku rozlobené. Vše se dá pochopit, vždyť jsme rozumní lidé. Vestu opravdu moc chci. Ještě mi tedy penízky neposílejte, já budu tedy ještě čekat a snad do vánoc nám ty vesty celníci dají. Chápu Váše zklamání z našich vzkazů, ale asi chápete i vy nás. :-$ Tak Jani hlavu vzhůru.Markéta (D)
ODPOVĚDĚT nahlásit
Jana R. (borůvka36) ID 8767 , mimibazar.cz/boruvka (30. 11. 2007, 10:50)
Dobrý den Markétko,
děkuji Vám za povzbuzující mail, samozřejmě, že chápu i Vás, asi bych reagovala podobně, je to pro obě strany těžké.
Ráda dělám druhým radost a vždycky jsem z toho mimo, když se nedaří.
Pěkný den Jana :-)
ODPOVĚDĚT nahlásit
Marketa H. (Marky01) ID 75389 , mimibazar.cz/marky01 (30. 11. 2007, 12:38)
Tak budeme doufat, že ti prdlí celníci se umoudří a nebudou dělat další potíže.
Já myslím, že až maminkám zboží dojte, mávnou nad tím vším rukou a budou rádi, že mají své zbožíčko.
(G)
Tak zatím pěkný den a pokud to bude ve Vašich silách Jani, prosím písněte, jak to vypadá.
(koule) (hello)
ODPOVĚDĚT nahlásit
Michaela D. (míšalka1) ID 72295 , mimibazar.cz/misalka1 (29. 11. 2007, 9:28)
Dobrý den,
bohužel se musím přidat k ostatním nakupujícím, píšu poprvé negativní hodnocení..... Naprosto stejná zkušenost jako uvádí ostatní. Vestu mám objednanou od 20.10. Kdybych se sama neozvala, tak paní Jana nenapíše proč zásilka mešká, kdy přijde, omluva nebo něco podobného.....Opravdu podivné jednání, obzvlášť když se jedná o věcičky, které nejsou zrovna nejlevnější..... :-| :-| :-| :-|
Míša
ODPOVĚDĚT nahlásit
Jana R. (borůvka36) ID 8767 , mimibazar.cz/boruvka (29. 11. 2007, 15:59)
Dobrý den,
pokud zboží nebudu moct během příštího týdne odeslat, vrátím Vám peníze,
nezlobte se na mne, ale je fůra okolností, které bohužel nedokáži ovlivnit.
Např.doprava, celníci, atd.
Jen mne mrzí, že to došlo takhle daleko. Myslím hodnocení a tak.
Přitom těch pozitivních hodnocení bylo spoustu i když kolikrát zákaznice také čekaly. Nakonec své zboží obdržely.
Splním veškeré své závazky vůči zákazníkům a na MMB končím.
Jana
:-(
ODPOVĚDĚT nahlásit
Dagmar M. (Dacha) ID 7128 , mimibazar.cz/dacha (28. 11. 2007, 22:34)
Dobrý večer.
*-)Tak nevím...S obchůdky u paní Jany jsem byla vždy spokojená - nakupovala jsem 2x a zboží bylo vždy senzační - značka je to super, co si budeme povídat... (Y) Ale objednala jsem si zimní bundu - 6.10 byla zaplacena(!) a kdybych se před 3 týdny (přesně 7.11.) nezeptala na stav, nevěděla bych nic. Bohužel, stejně nevím nic, jelikož mi přišla předpřipravená odpověď, že dodací lhůta je cca 4 týdny (celý text si doslova můžete přečíst níže). Už nyní je to 8 (!) týdnů a já stále nic nemám!!! :-@ Vím, že paní Jana zboží nakonec vždy dodá - 2x jsem ho dostala - sice pozdě, ale byla jsem velmi spokojená, tak jsem na čekání nakonec zapomněla. To ale neznamená, že nejsem z jednání paní Jany mírně rozpačitá a mám za to, že takto se to nedělá... Já sama mám e-shop a nedovolila bych si takto se připravovat o zákazníky. Zboží nakoupím na sklad a pak teprve prodávám! Je jasné, že ve zboží mám spoustu peněz, ale podnikám JÁ a neblokuji cizí peníze na SVÉ podnikání!!! 8o| Vždyť - proboha, ABERCROMBIE je značka, která 100% ležet nezůstane!
Doufám, že zboží, které jsem si objednala, brzy dostanu!!
Dáša
ODPOVĚDĚT nahlásit
Jana R. (borůvka36) ID 8767 , mimibazar.cz/boruvka (29. 11. 2007, 16:01)
Dobrý den,
pokud zboží nebudu moct během dvou týdnů odeslat, vrátím Vám peníze,
nezlobte se na mne, ale je fůra okolností, které bohužel nedokáži ovlivnit.
Např.doprava, celníci, atd.
Jen mne mrzí, že to došlo takhle daleko. Myslím hodnocení a tak.
Přitom těch pozitivních hodnocení bylo spoustu i když kolikrát zákaznice také čekaly. Nakonec své zboží obdržely.
Splním veškeré své závazky vůči zákazníkům a na MMB končím.
Jana
:-(
ODPOVĚDĚT nahlásit
Lucie P. (anetinka1) ID 25583 , mimibazar.cz/anousek (28. 11. 2007, 18:22)
Dobrý podvečer p. Jano,já také čekám už více jak 7 týdnů,před 14 dny jste mi pouze napsala,že mě o stavu mé objednávky budete informovat a toť vše!!! Myslím,že by mnohem solidnější bylo kdyby jste si v podmínkách prodeje změnila termín dodání na cca 10 týdnů a tím nám všem ulehčila situaci.Prosím o info jak dlouho ještě bude trvat než mi pošlete balíček.Děkuji Lucka. :-S
ODPOVĚDĚT nahlásit
Eva P. (poustka) ID 889 , mimibazar.cz/poustka (29. 11. 2007, 7:55)
Dobré ránko, též se přidávám, také mám objednané 2 věci přes 5.000Kč, objednávala jsem je i zaplatila dne 4.10. a teprve 19.10. mi přišla odpověď, že penízky jsou připsané. Toto úterý 27.11. jsem napsala vzkaz, jak to vypadá s dodáním a ubezpečila jste mě, že věci dostanu do konce tohoto týdne, ale začínám silně pochybovat. Nemá se slibovat. Počkám ještě do konce příštího týdne, zda věci obdržím a když ne, tak Vás požádám o vrácení peněz.
Děkuji za pochopení, ale myslím si, že by jste měla zákazníky upozorňovat sama, jak to s objednávkami je a ne že se doprošujeme o každou odpověď sami.
Evča (N) :-(
ODPOVĚDĚT nahlásit
Jana R. (borůvka36) ID 8767 , mimibazar.cz/boruvka (29. 11. 2007, 15:55)
Dobrý den,
souhlasím s tím, co jste navrhla, pokud zboží do příštího týdne nepřijde, vrátím Vám peníze,
nezlobte se na mne, ale nemohu u počítače sedět 24 hodin denně
a psát každému extra. Je fůra okolností, které bohužel nedokáži ovlivnit.
Např.doprava, celníci, atd.
Jen mne mrzí, že to došlo takhle daleko. Myslím hodnocení a tak.
Přitom těch pozitivních hodnocení bylo spoustu i když kolikrát zákaznice také čekaly. Nakonec své zboží obdržely.
Splním veškeré své závazky vůči zákazníkům a na MMB končím.
Jana
ODPOVĚDĚT nahlásit
Jana R. (borůvka36) ID 8767 , mimibazar.cz/boruvka (29. 11. 2007, 16:02)
Dobrý den,
pokud zboží nebudu moct během dvou týdnů odeslat, vrátím Vám peníze,
nezlobte se na mne, ale je fůra okolností, které bohužel nedokáži ovlivnit.
Např.doprava, celníci, atd.
Jen mne mrzí, že to došlo takhle daleko. Myslím hodnocení a tak.
Přitom těch pozitivních hodnocení bylo spoustu i když kolikrát zákaznice také čekaly. Nakonec své zboží obdržely.
Splním veškeré své závazky vůči zákazníkům a na MMB končím.
Jana :-(
ODPOVĚDĚT nahlásit
Alexxa K. (Alexxa) ID 58083 (28. 11. 2007, 8:32)
Dobrá den,taky se přidávám z dotázkem, psala jsem Vám na emil,ale nebylo mi odpovězeno, mám u Vás objednanou a dne 19.10 odeslanou platbu za zimní bundu,taky s týdnem dodání do 4 týdnů tzn 16.11. Dnes je 28.11 ,tedy skoro 6 týdnů a NIC.,ani info či omluva. Takže Vás taky moc prosím o urychlené vyřízení mé zakázky, pokud nepřijde do konce tohoto týdne, max začátkem příštího týden, žádám taky o vrácení peněz, u nás dnes -10stupňů a musím se tedy poohlídnout jinde. Děkuji . S pozdravem Hoffmannová
ODPOVĚDĚT nahlásit
Jana R. (borůvka36) ID 8767 , mimibazar.cz/boruvka (28. 11. 2007, 9:27)
Dobrý den (večer),

dodací lhůta je cca. 4 týdny (v závislosti na velikosti objednávek)
Pokud jsou objednávky velké musí být rozděleny do více zásilek a ty nelze posílat najednou.
Proto někdy dojde k neúmyslnému zdržení. O odeslání balíčku na Vaši adresu Vás budu informovat.

Pěkný den (večer) Jana
ODPOVĚDĚT nahlásit
Alexxa K. (Alexxa) ID 58083 (28. 11. 2007, 13:09)
Dobře tedy, budu Vám věřit a jsem ochotna ještě do příštího týdne počkat, pak ale budu požadovat své peníze zpět, sice píšete dolejc že zima trvá do března, ale já bundu chci už teď,kdy je zima mne!
Děkuji Hoffmannová
ODPOVĚDĚT nahlásit
Jana R. (borůvka36) ID 8767 , mimibazar.cz/boruvka (29. 11. 2007, 16:07)
Dobrý den,
pokud zboží nebudu moct během dvou týdnů odeslat, vrátím Vám peníze,
nezlobte se na mne, ale je fůra okolností, které bohužel nedokáži ovlivnit.
Např.doprava, celníci, atd.
Jen mne mrzí, že to došlo takhle daleko. Myslím hodnocení a tak.
Přitom těch pozitivních hodnocení bylo spoustu i když kolikrát zákaznice také čekaly. Nakonec své zboží obdržely.
Splním veškeré své závazky vůči zákazníkům a na MMB končím.
Jana :-(
ODPOVĚDĚT nahlásit
Ivana V. (Ifé) ID 14839 , mimibazar.cz/ife (26. 11. 2007, 8:48)
Přidávám se k paní Radce K. a také bych chtěla upozornit všechny nakupující na nesolidní jednání paní Jany. Od října marně dostávám zpět peníze za zboží, a nebylo mi dodáno. Celkem jde o částku okolo 4 tisíc Kč. Každopádně pokud neobdržím peníze zpět do konce listopadu, přidávám se k paní Radce s podáním trestního oznámení a určitě to bude mít větší váhu!!!!! Ivana Vybíralová
ODPOVĚDĚT nahlásit
Jana R. (borůvka36) ID 8767 , mimibazar.cz/boruvka (30. 11. 2007, 15:46)
Dobrý den,
doufám, že peníze již máte.
Tak pokud ano, mohla byste sem napsat, že je vše v pořádku,
Děkuji Jana
ODPOVĚDĚT nahlásit
Renata B. (macus) ID 47482 , mimibazar.cz/bukackovarena (24. 11. 2007, 20:22)
Dobrý večer paní Jano, psala jsem Vám již před pár dny vzkaz, ale zatím jsem nedostala žádnou odpověď. Mám u Vás objednanou bundu, v dodacích podmínkách je uvedeno, že přijde za cca 4 týdny. Uplynul už 5. týden a zatím nic, začínám se obávat, abych bundu ještě letošní zimu užila. Ráda bych od Vás jakoukoli zprávu o stavu objednávky, pokud by dodací lhůta měla trvat ještě déle než další týden, tak chci objednávku stornovat a požádám Vás o vrácení peněz. Děkuji za odpověď, Renata. :-|
ODPOVĚDĚT nahlásit
Jana R. (borůvka36) ID 8767 , mimibazar.cz/boruvka (25. 11. 2007, 10:46)
Dobrý den (večer),

dodací lhůta je cca. 4 týdny (v závislosti na velikosti objednávek)
Pokud jsou objednávky velké musí být rozděleny do více zásilek a ty nelze posílat najednou.
Proto někdy dojde k neúmyslnému zdržení. O odeslání balíčku na Vaši adresu Vás budu informovat.

Pěkný den (večer) Jana

PS: nezlobte se na mne, ale zima potrvá do 21. března.
ODPOVĚDĚT nahlásit
Pavlína F. (Waffi) ID 20094 (26. 11. 2007, 10:21)
Renat, dnes je to přesně dva měsíce co jsem zaplatila peníze za mikinu, na kterou stáááááááále čekám :'(, už taky dochází trpělivost 8o| Pája
ODPOVĚDĚT nahlásit
Jana R. (borůvka36) ID 8767 , mimibazar.cz/boruvka (26. 11. 2007, 11:36)
Dobrý den,
tenhle týden mikinu dostanete na 100%.
Jana
ODPOVĚDĚT nahlásit
Pavlína F. (Waffi) ID 20094 (3. 12. 2007, 10:34)
Další týden pryč a na 100% mikinu nemám (6)
ODPOVĚDĚT nahlásit
Jana R. (borůvka36) ID 8767 , mimibazar.cz/boruvka (3. 12. 2007, 10:54)
Dobrý den,
minulý týden jsem si psala s firmou GLS, která mi má přivézt balíček - potřebovali nějaké info k věcem v balíku, aby mohli zásilku proclít. Během tohoto týdne budu mít zboží doma (počítám dnes nebo zítra.)
Jana
ODPOVĚDĚT nahlásit
Jana R. (borůvka36) ID 8767 , mimibazar.cz/boruvka (29. 11. 2007, 16:08)
Dobrý den,
pokud zboží nebudu moct během dvou týdnů odeslat, vrátím Vám peníze,
nezlobte se na mne, ale je fůra okolností, které bohužel nedokáži ovlivnit.
Např.doprava, celníci, atd.
Jen mne mrzí, že to došlo takhle daleko. Myslím hodnocení a tak.
Přitom těch pozitivních hodnocení bylo spoustu i když kolikrát zákaznice také čekaly. Nakonec své zboží obdržely.
Splním veškeré své závazky vůči zákazníkům a na MMB končím.
Jana :-(
ODPOVĚDĚT nahlásit
Petra B. (Vangelia) ID 82577 , mimibazar.cz/vangelia (22. 11. 2007, 21:01)
Dobrý den Jani, dneska dorazil (G) s mikinou Abercrombie z aukce, je mně akorát, fakt super, mám radost!!! (Y) (Y) (Y) Díky a zdravím. Petra (hello) (hello) (hello)
ODPOVĚDĚT nahlásit
Jana R. (borůvka36) ID 8767 , mimibazar.cz/boruvka (25. 11. 2007, 10:47)
Děkuji za hodnocení a těším se na další obchůdky Jana (F) (F) (F)
ODPOVĚDĚT nahlásit
Jana R. (borůvka36) ID 8767 , mimibazar.cz/boruvka (26. 11. 2007, 9:17)
(F) (F) (F)
ODPOVĚDĚT nahlásit
Petra L. (Petra) ID 50164 , mimibazar.cz/Petra5 (22. 11. 2007, 11:12)
Dobrý den, Jani,

psala jsem Vám před pár dny vzkaz, ale nedostala jsem od Vás žádnou odpověď, talže to zkouším ještě jednou.

Dne 18.10. 07 jsem si u Vás objednala mikinu. Vím, že dodací doba je cca 4 týdny, ale uvítala bych jakoukoliv zprávu o stavu mé objednávky.
Stejně tak stále postrádám přeplatek peněz (886,- Kč), které mi máte vracet.

Doufám, že se jedná pouze o nedorozumění a že bude vše vyřízeno v brzké době k oboustranné spokojenosti.

Pěkný den.

Petra
ODPOVĚDĚT nahlásit
Jana R. (borůvka36) ID 8767 , mimibazar.cz/boruvka (22. 11. 2007, 11:32)
Dobrý den, přeplatek je 832 Kč - zapomněla jste na poštovné - mikinu budete mít doma do 14ti dní.
Peníze pošlu dnes
Jana
ODPOVĚDĚT nahlásit
Petra L. (Petra) ID 50164 , mimibazar.cz/Petra5 (22. 11. 2007, 14:22)
Promiňte, zmátlo mě, že jste mi prve tu sumu odsouhlasila.
ODPOVĚDĚT nahlásit
Jana R. (borůvka36) ID 8767 , mimibazar.cz/boruvka (29. 11. 2007, 16:08)
Dobrý den,
pokud zboží nebudu moct během dvou týdnů odeslat, vrátím Vám peníze,
nezlobte se na mne, ale je fůra okolností, které bohužel nedokáži ovlivnit.
Např.doprava, celníci, atd.
Jen mne mrzí, že to došlo takhle daleko. Myslím hodnocení a tak.
Přitom těch pozitivních hodnocení bylo spoustu i když kolikrát zákaznice také čekaly. Nakonec své zboží obdržely.
Splním veškeré své závazky vůči zákazníkům a na MMB končím.
Jana :-(
ODPOVĚDĚT nahlásit
Radka K. (sul) ID 29623 , mimibazar.cz/sul (13. 11. 2007, 19:53)
Ráda bych upozornila všechny nakupující na nesolidní jednání paní Jany. Od srpna marně dostávám zpět peníze za zboží, keré jsem si objednala už koncem dubna a nebylo mi dodáno. Celkem jde o částku okolo 3 tisíc Kč. Nejprve mi bylo zboží slibováno do 3 týdnů, pak měl dovolenou dodavatel, pak zaměstnanci e-shopu, pak asi paní Jana ... každopádně jsem po 3 měsících objednávku zrušila a nyní marně čekám na peníze. Pokud je neobdržím do konce listopadu, podám TRESTNÍ OZNÁMENÍ!!!!
R.K.
ODPOVĚDĚT nahlásit
Jana R. (borůvka36) ID 8767 , mimibazar.cz/boruvka (13. 11. 2007, 23:06)
Dobrý večer,
platba byla odeslána na Váš účet, mělo by Vám přijít potvrzení.
Doufám, že bude vše v pořádku.
Přijměte ode mne omluvu za veškeré mnou způsobené komplikace.
Pěkný večer Jana
ODPOVĚDĚT nahlásit
Jana R. (borůvka36) ID 8767 , mimibazar.cz/boruvka (29. 11. 2007, 16:06)
Dobrý den,
proč také nenapíšete do hodnocení, že je už vše v pořádku.
Oni ty negativní hodnocení se píší lépe, že ano?
Jana :-(
ODPOVĚDĚT nahlásit
Klára V. (vachy) ID 50475 (13. 11. 2007, 11:58)
Dobrý den Jani,
chtěla bych Vám moc moc poděkovat za Vaše vstřícné jednání a hlavně za super obchůdek. Dnes přišlo pánské triko Abercrombie ;-), které je úžasné a myslím si, že ho přítel už nikdy nesudná. Moc moc Vám děkuji a přeju moc spokojených zákazníků a zase nakouknu. Jste (child1)
ODPOVĚDĚT nahlásit
Jana R. (borůvka36) ID 8767 , mimibazar.cz/boruvka (upraveno 20. 11. 2007, 13:21)
Děkuji za hodnocení a těším se na další obchůdky Jana
ODPOVĚDĚT nahlásit
Jana R. (borůvka36) ID 8767 , mimibazar.cz/boruvka (13. 11. 2007, 23:11)
(F) (F) (F)
ODPOVĚDĚT nahlásit
Jana R. (borůvka36) ID 8767 , mimibazar.cz/boruvka (20. 11. 2007, 13:21)
(F) (F) (F)
ODPOVĚDĚT nahlásit
Jana R. (borůvka36) ID 8767 , mimibazar.cz/boruvka (22. 11. 2007, 11:33)
(F) (F) (F)
ODPOVĚDĚT nahlásit
Jana R. (borůvka36) ID 8767 , mimibazar.cz/boruvka (22. 11. 2007, 15:31)
(F) (F) (F)
ODPOVĚDĚT nahlásit
Pavla D. (pavlusa) ID 224 , mimibazar.cz/pavlusa (12. 11. 2007, 13:27)
Dobrý den Janičko, tak jsem tu zas, dnes dorazil (G) s teplákovkou pro mě a legínkama pro naši malou madam, věcičky jsou LIBOVÉ a MŇAMKOVNÍ, moc děkujeme a těšíme se opět brzy, Pavla, Nikolka a Adámek, posíláme velikou (F) (F) (F) (F) (F) (F) (F) (F) (F) (F)
ODPOVĚDĚT nahlásit
Jana R. (borůvka36) ID 8767 , mimibazar.cz/boruvka (upraveno 20. 11. 2007, 13:21)
Děkuji za hodnocení a těším se na další obchůdky Jana
ODPOVĚDĚT nahlásit
Jana R. (borůvka36) ID 8767 , mimibazar.cz/boruvka (13. 11. 2007, 23:12)
(F) (F) (F)
ODPOVĚDĚT nahlásit
Jana R. (borůvka36) ID 8767 , mimibazar.cz/boruvka (20. 11. 2007, 13:22)
(F) (F) (F)
ODPOVĚDĚT nahlásit
Jana R. (borůvka36) ID 8767 , mimibazar.cz/boruvka (22. 11. 2007, 11:34)
(F) (F) (F)
ODPOVĚDĚT nahlásit
Jana R. (borůvka36) ID 8767 , mimibazar.cz/boruvka (22. 11. 2007, 15:31)
(F) (F) (F)
ODPOVĚDĚT nahlásit
Renata N. (Rosien) ID 38990 (9. 11. 2007, 23:04)
(Y) (Y) (Y) (Y)Paní Jana je bezvadná a vstřícná prodávající. |:o) |:o) |:o) |:o) Všem ji mohu vřele doporučit. Je to jednička :-) :-) :-)
ODPOVĚDĚT nahlásit
Jana R. (borůvka36) ID 8767 , mimibazar.cz/boruvka (13. 11. 2007, 22:57)
Děkuji za hodnocení a těším se na další obchůdky Jana (F) (F) (F)
ODPOVĚDĚT nahlásit
Jana R. (borůvka36) ID 8767 , mimibazar.cz/boruvka (13. 11. 2007, 23:12)
(F) (F) (F)
ODPOVĚDĚT nahlásit
Jana R. (borůvka36) ID 8767 , mimibazar.cz/boruvka (20. 11. 2007, 13:22)
(F) (F) (F)
ODPOVĚDĚT nahlásit
Jana R. (borůvka36) ID 8767 , mimibazar.cz/boruvka (22. 11. 2007, 15:31)
(F) (F) (F)
ODPOVĚDĚT nahlásit
Andrea N. (saraches) ID 30231 , mimibazar.cz/saraches (8. 11. 2007, 8:29)
Dobrý den.Chtěla jsem se zeptat,jak to vypadá smou objednávkou,která byla před 7 týdny.Psala jsem,Vám už ,ale žádná odpovědˇ...?Prosím můžete mi odpovědět ,jak dlouho mám,ještě čekat...Předem děkuji za odpovědˇ (pirko)
ODPOVĚDĚT nahlásit
Jana R. (borůvka36) ID 8767 , mimibazar.cz/boruvka (8. 11. 2007, 12:05)
Dobrý den,

dodací lhůta je cca. 4 týdny (v závislosti na velikosti objednávek)
Pokud jsou objednávky velké musí být rozděleny do více zásilek a ty nelze posílat najednou.
Proto někdy dojde k neúmyslnému zdržení. O odeslání balíčku na Vaši adresu Vás budu informovat. Zboží obdržíte na 100% do 2 týdnů.

Pěkný den Jana
ODPOVĚDĚT nahlásit
Andrea N. (saraches) ID 30231 , mimibazar.cz/saraches (20. 11. 2007, 9:54)
Dobrý den.Tak tedy ,blíží se,Vámi určená 100%dodací lhůta,email mi ,ještě nedorazil,Pokud zboží nedorazí do konce týdne odstupuji od objednávky a budu požadovat celou peněžní částku zpět.Andrea. Děkuji za odpovědˇ.
ODPOVĚDĚT nahlásit
Jana R. (borůvka36) ID 8767 , mimibazar.cz/boruvka (20. 11. 2007, 13:07)
Dobrý den,
zásilka je již v Praze, nyní probíhá celní řízení,
celníci si na mně vymysleli certifikáty o původu zboží,
tak na ně čekám, až mi je dodavatel pošle.
Je to běhání po úřadech, jak pro mně, tak pro něj.
O odeslání balíčku Vás budu informovat.
Pěkný den Jana
ODPOVĚDĚT nahlásit
Pavla D. (pavlusa) ID 224 , mimibazar.cz/pavlusa (1. 11. 2007, 14:19)
Dobrý den Janičko,
právě dorazil velikánský (G) a v něm absolutně dokonalé, nádherné a jedinečné věcičky z Gapíku, Janinko nemůžu se dočkat až bude Nikuládka doma ze školky a navleču to na ni ;-), moc Vám děkuji za tuze milé mailíky, profesionální jednání, super přístup, jste prostě báječná a skvělá (F), opatrujte se,těším se zase brzy ;-), papa Pavla, Nikolka a Adámek
ODPOVĚDĚT nahlásit
Jana R. (borůvka36) ID 8767 , mimibazar.cz/boruvka (3. 11. 2007, 23:31)
Děkuji za hodnocení a těším se na další obchůdky Jana (F) (F) (F)
ODPOVĚDĚT nahlásit
Jana R. (borůvka36) ID 8767 , mimibazar.cz/boruvka (25. 11. 2007, 10:48)
(F) (F) (F)
ODPOVĚDĚT nahlásit
Martina O. (Marťa11) ID 35824 (1. 11. 2007, 13:03)
Dneska mi prisel balicek (pack)... Vsechno je supr |:o)...Jeste lip nez jsem cekala... (flower) (flower)
Muzu pani Janu doporucit... (Y).... Je na ni spolehnuti... (D)
Diky.
Martina (mamca)
ODPOVĚDĚT nahlásit
Jana R. (borůvka36) ID 8767 , mimibazar.cz/boruvka (3. 11. 2007, 23:31)
Děkuji za hodnocení a těším se na další obchůdky Jana (F) (F) (F)
ODPOVĚDĚT nahlásit
Jana R. (borůvka36) ID 8767 , mimibazar.cz/boruvka (25. 11. 2007, 10:49)
(F) (F) (F)
ODPOVĚDĚT nahlásit
Jana R. (borůvka36) ID 8767 , mimibazar.cz/boruvka (29. 11. 2007, 16:09)
(F) (F) (F)
ODPOVĚDĚT nahlásit
Michaela R. (MishaR) ID 6376 , mimibazar.cz/michaelaryskova (1. 11. 2007, 10:02)
...
ODPOVĚDĚT nahlásit
Dáša K. (šulda) ID 64036 (1. 11. 2007, 8:51)
Uděluji paní Janě kladné hodnocení , za to že mi umožnila vrátit mikinu z důvodu špatné velikosti. Komunikace byla rovněž dobrá. Mikinu převzala formou dobírky. Dáša
ODPOVĚDĚT nahlásit
Jana R. (borůvka36) ID 8767 , mimibazar.cz/boruvka (8. 11. 2007, 12:21)
Děkuji za hodnocení a těším se na další obchůdky Jana (F) (F) (F)
ODPOVĚDĚT nahlásit
Jana R. (borůvka36) ID 8767 , mimibazar.cz/boruvka (26. 11. 2007, 9:17)
(F) (F) (F)
ODPOVĚDĚT nahlásit
Petra J. (scigi) ID 4670 , mimibazar.cz/scigi (upraveno 31. 10. 2007, 21:36)
(Y) Jana je moc spolehlivá prodávající (Y).......protože jsem už nechtěla čekat na zboží ABER, které jsem měla objednané, ale zdrželo se dodání, dlouuuuho....... byly mně BLESKURYCHLE vráceny peníze na účet (Y) s příslibem, že jak opožděné zboží dorazí, pošle mně je na dobírku (Y). Takže vyvracím jakékoliv mýlky o tom, že je Jana nespolehlivá. Je naprosto spolehlivá (Y), peníze vrátí na požádání OKAMŽITĚ a reaguje na všechny vzkazy (Y), takže Jani.... DĚKUJI :-) :-) PETRA
ODPOVĚDĚT nahlásit
Celkem: 414 (zobrazuje se 121-140) << předchozí 1,., 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12,.,21 další >>
Reklama | Podmínky pro užívání služby Mimibazar | Desatero | Ochrana kupujících | Logo Ověřený obchodník | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje
Kontakt | Redakce | Jednotná kontaktní místa / Single Points of Contact | Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti
Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému | Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura | Povinně zveřejňované informace

© 2001–2025 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s.
se sídlem náměstí Marie Schmolkové 3493/1, 100 00 Praha 10, IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490 a dodavatelé obsahu