Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Všechna hodnocení uživatele Jana V. (KvetaH) ID 47982

Jana V. (KvetaH) ID 47982
mimibazar.cz/kvetah
Oblast: Sokolov
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 17. 3. 2007
Naposledy: 24. 10. 2017, 20:58
Aktualizace: 11. 1. 2015, 21:21
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 2038
VŠECHNY FOTOGRAFIE 11
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerent získal za poslední měsíc 0 hodnocení , celkem již získal 2038 hodnocení
Celkem: 2.038 (zobrazuje se 141-160) << předchozí 1,., 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13,.,102 další >>
Petra N. (hrasek23) ID 105770 , mimibazar.cz/hrasek23 (4. 2. 2011, 12:30)
DĚKUJI ZA POHODOVÝ OBCHŮDEK (Y) (clamp).UŽ MÁM V MERKU TY KOVOVÉ PTÁČKY NA ZAHRADU TAKŽE SE BUDU TĚŠIT U DALŠÍHO OBCHUDKU.JAKO PRODAVAJÍCÍ VÁM MŮŽU JEN DOPORUČIT.PETRA |:o) :-) ,-)
ODPOVĚDĚT
Petra S. (Amelie-zm) ID 147974 , mimibazar.cz/amelie-zm (2. 2. 2011, 11:25)
Dobrý den,
dne11.1. jsem se dotazovala na zboží které nabízíte.Bohužel na emaily-vzkazy žádná reakce,až po tel.se domluvíme,že máte zboží skladem a hned po připsání peněz na Váš učet zboží odešlete.Ještě týž den zaplatím a pošlu adresu s připomenutím,že jde o dárek a na zboží spěchám.
20.1.se přes vzkazy dotazuji na balíček,opět bez odezvy.Po tel.mi Váš manžel řekl,že neví co s balíčkem je,že to zjistí a zavolá zpět.Nezavolal.
ODPOVĚDĚT
Petra S. (Amelie-zm) ID 147974 , mimibazar.cz/amelie-zm (2. 2. 2011, 11:32)
21.1.mi bylo emailem sděleno,že balíček se poškozený vrátil k Vám.Bylo mi nabídnuto vrácení peněz nebo odeslání nového zboží další týden kdy Vám mělo přijít.Domluvili jsme se na odeslání další týden.
1.2.Konečně dorazilo.
Neutrál dávám za nekomunikaci na emaily,vzkazy. (N)
Hezký den
ODPOVĚDĚT
Jana V. (KvetaH) ID 47982 , mimibazar.cz/kvetah (2. 2. 2011, 18:32)
Dobrý den, omlouvám se za způsobené potíže. Dne 11.1. v odpoledních hodinách jste objednala sadu nádobí. Ihned druhý den, jsem Vám poslal podklady k platbě. Ještě v tomto týdnu Vám byl balíček odeslán. V následujícím týdnu jsem po telefonické urgenci zjišťoval co se z balíčkem stalo. Druhý den ráno v 7.15 jsem Vám psal o problémech s poštou a nabídnul vrácení peněz nebo odeslání nového zboží v dalším týdnu což se také stalo. Je mi líto, že obch
ODPOVĚDĚT
Jana V. (KvetaH) ID 47982 , mimibazar.cz/kvetah (2. 2. 2011, 18:33)
obchůdek dopadl k Vaší nespokojenosti. Přeji příjemný den. Pavel Hrysz
ODPOVĚDĚT
Pavlína K. (kalimera) ID 82083 (2. 2. 2011, 8:56)
Dobrý den, dne 4/1 jsem si objednala a zaplatila zboží. Část zboží dorazila po průtazích 28/1 a na část stále čekám s tím, že nereagujete na maily ani vzkazy. Prosím o vrácení peněz za nedodané zboží. Pavlína
ODPOVĚDĚT
Jana V. (KvetaH) ID 47982 , mimibazar.cz/kvetah (2. 2. 2011, 18:14)
Dobrý den, omlouvám se za způsobené komplikace. Měla jste objednaného mluvícího pejska a hru kloboučku hop. Pejska jsem měl skladem a mohl ho ihned odeslat. Protože jste zboží potřebovala do určitého termínu, ale hra nebyla stále skladem, domluvili jsme se, že přesto počkáte a odešlu hru i pejska najednou. Protože hra stále nebyla, odeslal jsem Vám pejska přepravní službou s doručením druhý den s tím, že Vám hru odešlu na svoje náklady později. Na poslední
ODPOVĚDĚT
Jana V. (KvetaH) ID 47982 , mimibazar.cz/kvetah (2. 2. 2011, 18:15)
dotaz, kdy bude hra, jsem Vám odpověděl, že by měla být tento týden. Penízky Vám samozřejmě ještě dnes pošlu zpět vč. slevy na poštovném za nedodanou hru. Ještě jednou se omlouvám za způsobené problémy. Pavel Hrysz
ODPOVĚDĚT
Pavlína K. (kalimera) ID 82083 (2. 2. 2011, 19:22)
Dobrý večer, bohužel opakovaná odpověď "měla by být" není pro mne dostatečně uspokojivá. Až peníze dorazí, dám vám vědět. Pěkný večer.
Pavlína
ODPOVĚDĚT
Pavlína K. (kalimera) ID 82083 (3. 2. 2011, 11:45)
Peníze dorazily na účet, takže vše v pořádku. Děkuji.
P.
ODPOVĚDĚT
Radka S. (Plysovka) ID 136645 , mimibazar.cz/plysovka (1. 2. 2011, 15:13)
Dobrý den, balíček dorazil včera, sice po narozeninové oslavě, ale i tak udělaly hračky radost. :-) Děkuji
ODPOVĚDĚT
Ladislava H. (Ladka26) ID 152069 , mimibazar.cz/ladka26 (1. 2. 2011, 13:33)
Dobrý den,
pošta doručila (balicek) až dnes. 8-| Moc děkujeme, všechny věci jsou perfektní. |:o)
Hezký den Laďka, Míša (Z) a Lucinka (child6)
ODPOVĚDĚT
Gabriela B. (Gabu) ID 81923 , mimibazar.cz/gabu (31. 1. 2011, 16:46)
Houpajda dnes dorazila v pořádku (hello)

děkuji za obchůdek (F) a můžu jen doporučit (Y)
ODPOVĚDĚT
Michaela S. (misudik) ID 236209 , mimibazar.cz/misudik (28. 1. 2011, 17:18)
Dobrý den, balíček máme doma :-) Moc vám děkuji za obchůdek (Y) (Y) (Y)
Mějte se krásně (hello)Míša
ODPOVĚDĚT
Jitka K. (koficka) ID 179510 (28. 1. 2011, 13:45)
Dobrý den, dnes (G) dorazil. Děkuji za fajn obchůdek a včasné doručení :-) :-) :-) (Y) (Y) (Y). Zítra tak naše Adrianka dostane k narozeninám super dárečky (balicek). Jako prodávající Vás můžu jen DOPORUČIT |:o) |:o) |:o) |:o) (clamp) (clamp) (clamp).Přeji hezký víkend. Jitka (flower) (hello)
ODPOVĚDĚT
Tereza Č. (čemeřice) ID 64878 (28. 1. 2011, 10:20)
Dobrý den, dnes dorazil (G), děkuji Vám za obchod a třeba někdy zase u Vás, Tereza a kluci
ODPOVĚDĚT
Soňa Š. (Sonjushka) ID 276969 , mimibazar.cz/sonjushka (28. 1. 2011, 9:55)
Zboží jsem obdržela až po 18 dnech a to ještě po dvou urgencích. Správný prstoklad u těchto flétniček je navíc k ničemu, když flétničky vůbec neladí.Takže mám zboží pozdě a neodpovídá očekávánému. Psali jste, že se balíček ztratil na poště, ale to bylo až po čtrnácti dnech a dvou mailech. Je mi líto, ale mě tenhle obchůdek dost rozladil, stejně jako ty flétny.
ODPOVĚDĚT
Jana V. (KvetaH) ID 47982 , mimibazar.cz/kvetah (28. 1. 2011, 11:30)
Dobrý den,děkuji za zprávu.Omlouvám se za komplikace,ovšem zboží bylo odesláno po uhrazení,poté,co jste se ozvala,že nedorazilo,jsme zjistili,že se balíček ztratil na poště a podali reklamaci,vyřízení trvá 30dní,vzhledem k tomu,že jste na zásilku spěchala,což samozřejmě chápu,objednali jsme flétničky nové,po obdržení od dodavatele jsme je Vám na naše náklady odeslali přepravní službou,doručení druhý den.Co se týče samotných flétniček,jedná se o hra
ODPOVĚDĚT
Jana V. (KvetaH) ID 47982 , mimibazar.cz/kvetah (28. 1. 2011, 11:30)
o hračku,nikoli o profesionální hudební nástroj,čemuž odpovídá taktéž cena.Zboží je samozřejmě možné vrátit a my vrátíme peníze.Je mi líto,že nejste spokojená,věřím,že vše dořešíme k Vaší spokojenosti.Příjemný den Květa a Pavel
ODPOVĚDĚT
Eva P. (1EPE) ID 175216 (28. 1. 2011, 9:25)
Strašně moc děkuji za milé jednání. Velice Vás všem doporučuji! I když kvůli mé hlouposti obchůdek nakonec nevyšel, byla jsem moc spokojená s Vaším jednáním a s komunikací s Vámi.
V létě má druhá dcera oslavu a tentokrát objednám včas, a snad Vám, alespoň trochu vykompenzuji ty zbytečné starosti, co jsem vám přidělala.
Ještě jednou mnohokrát děkuji za snahu a ochotu!!! (L)
ODPOVĚDĚT
Lucie K. (KonejdaL) ID 218003 , mimibazar.cz/konejdal (26. 1. 2011, 13:41)
Děkuji za bezva rychlý nákup u Vás :-)
Ochrana sedadla do auta pro našeho (child1)
je naprosto dokonalá. Alespoň už taťka (H)
nebude mít špinavé auto od botiček našeho Lukáška. (Y)
Děkuji i za sousedku, neboť měli stejný problém s botičkama
v autě jako my.
Jako prodávající Vás můžeme jen a jen doporučit. (L)
Skvělý nákup!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mějte se krásně a zase někdy pa (child8) (koule) Lucka a spol.
ODPOVĚDĚT
Gabriela J. (Gabi.J) ID 163518 (23. 1. 2011, 14:35)
Dobrý den, holení pro našeho klučíka máme doma. Je fakt super. (clamp) (clamp) (clamp) (clamp) (clamp) (clamp). Každý večer se holí. Děkujeme a všem doporučujeme. Gábina s Fandou
ODPOVĚDĚT
Hana K. (hal) ID 56905 , mimibazar.cz/hal (15. 1. 2011, 11:10)
Dobrý den, houpačka došla v pořádku, děkujeme za bezva obchůdek. Hanka (hello)
ODPOVĚDĚT
Hana C. (malýkrámek) ID 60390 (14. 1. 2011, 20:02)
děkuji za skvělý obchůdek a rychlé dodání (G) (Y) (Y)
ODPOVĚDĚT
Ivana O. (iivvkkaa) ID 95146 , mimibazar.cz/iivvkkaa (11. 1. 2011, 16:33)
Dobrý den Květko,moooc děkuji za super kuchyňku mini Tefal,pro naši (X),která udělala pod (stromecek)obr radost (L) (L) (L).Děkuji také za super domluvu a opravdu rychlou dodávku zbožíčka (witch).Všem Vás moc a moc DOPORUČUJI!!!jako moc milou a spolehlivou prodávající maminku (clamp) (clamp) (clamp).Mějte se krásně a já se budu těšit někdy příště, (hello)Ivana a (X)Deniska
ODPOVĚDĚT
Pavlína Veselá (Pajina1211) ID 196139 (11. 1. 2011, 9:44)
Děkuji za polepky, máme radost (Y) :-) (Y)
ODPOVĚDĚT
Monika G. (migus) ID 264207 , mimibazar.cz/migus (4. 1. 2011, 18:52)
(Y) (Y) Děkuji moc za hračky, a hlavně za velmi milou a vstřícnou komunikaci (L) mějte se moc hezky, a krásný Nový rok (silvestr) (novy rok), Monča (hello) (hello)
ODPOVĚDĚT
Zdeňka Š. (Z-deňka) ID 137824 (3. 1. 2011, 10:35)
Dobrý den,
já bych naopak velice ráda poděkovala za skvělou spolupráci. I přes chybu, kterou jsem udělala já a pak i česká pošta - balíček dorazil ještě těsně před Vánocemi, díky super ochotě !!! (Y) :-) (Y) (clamp)

Moc Vám děkuji a určitě všem doporučuji !!!!!! (clamp) (clamp) (clamp)
Vše nejlepší v novém roce přeje Zdeňka Š. (novy rok)
ODPOVĚDĚT
Martina G. (gumka) ID 132646 (29. 12. 2010, 14:53)
možná jsem první nespokojená nebo první, kdo se odvážil pošramotit "dobrého" prodejce ... nejprve bych pochválila komunikaci, sice s delšími odstupy, s tím se před vánoci musí počítat nicméně bylo mi zasláno špatné zboží, nabídnuta výměna s doplacením poštovného, výměna proběhla ale peníze za poštovné již vráceny nebyly .. celkově od objednávky 31.10. k doručení správného zboží došlo až týden před vánoci. +o(
ODPOVĚDĚT
Jana V. (KvetaH) ID 47982 , mimibazar.cz/kvetah (29. 12. 2010, 22:47)
děkuji za zprávu.zde došlo k chybě z naší strany týkající neuhrazení nabídnuté kompenzace poštovného,na což bychom přišli tento týden při kompletaci účetnictví a vše bychom napravili.Co se týče zboží-objednáno ve výši 1555,chybně dodána žehlička ve výši 159 Kč,vzhledem k vánoční době,byly dodávky od dodavatelů značně prodlouženy,na což jsme upozornovali i přes vzkazy.Velice se omlouvám za nepříjemnosti,poštovné samozřejmě ihned doplatíme,ro
ODPOVĚDĚT
Jana V. (KvetaH) ID 47982 , mimibazar.cz/kvetah (29. 12. 2010, 23:23)
rozhodně nebylo v našem úmyslu Vás jakkoli poškodit. Příjemný den Květa
ODPOVĚDĚT
Martina G. (gumka) ID 132646 (3. 1. 2011, 11:43)
Děkuji paní Květě za vyjádření, je pravdivé a peníze za poštovné jsou již na mém účtu a to ve výši 70 Kč ikdyž vracený balík stál tuším něco kolem 50 Kč.
Hodnocení nemažu z důvodu, aby každý měl možnost si uvědomit, že chybovat je lidské a důležitá je komunikace a vstřícnost, za kterou já děkuji a určitě zase někdy zavítám na nákup, protože ceny jsou u Vás příjemné a nemám obavy, že bychom se v budoucnu při vyvstalých problémech opět
ODPOVĚDĚT
Martina G. (gumka) ID 132646 (3. 1. 2011, 11:44)
nedomluvili, což u některých jiných prodejců jisté nemám a v dnešní době jsou problémy možné u čehokoliv (pošta, zboží ..) Ještě jednou děkuji (F)
ODPOVĚDĚT
Celkem: 2.038 (zobrazuje se 141-160) << předchozí 1,., 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13,.,102 další >>
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu