Jana V. (KvetaH) ID 47982
|
mimibazar.cz/kvetah
|
Oblast: Sokolov |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 17. 3. 2007 |
Naposledy: 24. 10. 2017, 20:58
|
Aktualizace: 11. 1. 2015, 21:21
|
|
|
|
Celkem: 2.038 (zobrazuje se 141-160)
|
<< předchozí
1,.,
3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13,.,102
další >>
|
|
|
Petra N. (hrasek23)
ID 105770
, mimibazar.cz/hrasek23
(4. 2. 2011, 12:30)
|
DĚKUJI ZA POHODOVÝ OBCHŮDEK .UŽ MÁM V MERKU TY KOVOVÉ PTÁČKY NA ZAHRADU TAKŽE SE BUDU TĚŠIT U DALŠÍHO OBCHUDKU.JAKO PRODAVAJÍCÍ VÁM MŮŽU JEN DOPORUČIT.PETRA ![,-)](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/18.gif) |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Petra S. (Amelie-zm)
ID 147974
, mimibazar.cz/amelie-zm
(2. 2. 2011, 11:25)
|
Dobrý den, dne11.1. jsem se dotazovala na zboží které nabízíte.Bohužel na emaily-vzkazy žádná reakce,až po tel.se domluvíme,že máte zboží skladem a hned po připsání peněz na Váš učet zboží odešlete.Ještě týž den zaplatím a pošlu adresu s připomenutím,že jde o dárek a na zboží spěchám. 20.1.se přes vzkazy dotazuji na balíček,opět bez odezvy.Po tel.mi Váš manžel řekl,že neví co s balíčkem je,že to zjistí a zavolá zpět.Nezavolal. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Petra S. (Amelie-zm)
ID 147974
, mimibazar.cz/amelie-zm
(2. 2. 2011, 11:32)
|
21.1.mi bylo emailem sděleno,že balíček se poškozený vrátil k Vám.Bylo mi nabídnuto vrácení peněz nebo odeslání nového zboží další týden kdy Vám mělo přijít.Domluvili jsme se na odeslání další týden. 1.2.Konečně dorazilo. Neutrál dávám za nekomunikaci na emaily,vzkazy. Hezký den |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jana V. (KvetaH)
ID 47982
, mimibazar.cz/kvetah
(2. 2. 2011, 18:32)
|
Dobrý den, omlouvám se za způsobené potíže. Dne 11.1. v odpoledních hodinách jste objednala sadu nádobí. Ihned druhý den, jsem Vám poslal podklady k platbě. Ještě v tomto týdnu Vám byl balíček odeslán. V následujícím týdnu jsem po telefonické urgenci zjišťoval co se z balíčkem stalo. Druhý den ráno v 7.15 jsem Vám psal o problémech s poštou a nabídnul vrácení peněz nebo odeslání nového zboží v dalším týdnu což se také stalo. Je mi líto, že obch |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Jana V. (KvetaH)
ID 47982
, mimibazar.cz/kvetah
(2. 2. 2011, 18:33)
|
obchůdek dopadl k Vaší nespokojenosti. Přeji příjemný den. Pavel Hrysz |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Pavlína K. (kalimera)
ID 82083
(2. 2. 2011, 8:56)
|
Dobrý den, dne 4/1 jsem si objednala a zaplatila zboží. Část zboží dorazila po průtazích 28/1 a na část stále čekám s tím, že nereagujete na maily ani vzkazy. Prosím o vrácení peněz za nedodané zboží. Pavlína |
ODPOVĚDĚT
|
|
Jana V. (KvetaH)
ID 47982
, mimibazar.cz/kvetah
(2. 2. 2011, 18:14)
|
Dobrý den, omlouvám se za způsobené komplikace. Měla jste objednaného mluvícího pejska a hru kloboučku hop. Pejska jsem měl skladem a mohl ho ihned odeslat. Protože jste zboží potřebovala do určitého termínu, ale hra nebyla stále skladem, domluvili jsme se, že přesto počkáte a odešlu hru i pejska najednou. Protože hra stále nebyla, odeslal jsem Vám pejska přepravní službou s doručením druhý den s tím, že Vám hru odešlu na svoje náklady později. Na poslední |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jana V. (KvetaH)
ID 47982
, mimibazar.cz/kvetah
(2. 2. 2011, 18:15)
|
dotaz, kdy bude hra, jsem Vám odpověděl, že by měla být tento týden. Penízky Vám samozřejmě ještě dnes pošlu zpět vč. slevy na poštovném za nedodanou hru. Ještě jednou se omlouvám za způsobené problémy. Pavel Hrysz |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Pavlína K. (kalimera)
ID 82083
(2. 2. 2011, 19:22)
|
Dobrý večer, bohužel opakovaná odpověď "měla by být" není pro mne dostatečně uspokojivá. Až peníze dorazí, dám vám vědět. Pěkný večer. Pavlína |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
Pavlína K. (kalimera)
ID 82083
(3. 2. 2011, 11:45)
|
Peníze dorazily na účet, takže vše v pořádku. Děkuji. P. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Radka S. (Plysovka)
ID 136645
, mimibazar.cz/plysovka
(1. 2. 2011, 15:13)
|
Dobrý den, balíček dorazil včera, sice po narozeninové oslavě, ale i tak udělaly hračky radost. Děkuji |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Ladislava H. (Ladka26)
ID 152069
, mimibazar.cz/ladka26
(1. 2. 2011, 13:33)
|
Dobrý den, pošta doručila až dnes. Moc děkujeme, všechny věci jsou perfektní. Hezký den Laďka, Míša a Lucinka ![(child6)](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/68.gif) |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Gabriela B. (Gabu)
ID 81923
, mimibazar.cz/gabu
(31. 1. 2011, 16:46)
|
Houpajda dnes dorazila v pořádku děkuji za obchůdek a můžu jen doporučit ![(Y)](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/45.gif) |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Michaela S. (misudik)
ID 236209
, mimibazar.cz/misudik
(28. 1. 2011, 17:18)
|
Dobrý den, balíček máme doma Moc vám děkuji za obchůdek Mějte se krásně Míša |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jitka K. (koficka)
ID 179510
(28. 1. 2011, 13:45)
|
Dobrý den, dnes dorazil. Děkuji za fajn obchůdek a včasné doručení . Zítra tak naše Adrianka dostane k narozeninám super dárečky . Jako prodávající Vás můžu jen DOPORUČIT .Přeji hezký víkend. Jitka ![(hello)](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/77.gif) |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Tereza Č. (čemeřice)
ID 64878
(28. 1. 2011, 10:20)
|
Dobrý den, dnes dorazil , děkuji Vám za obchod a třeba někdy zase u Vás, Tereza a kluci |
ODPOVĚDĚT
|
|
Soňa Š. (Sonjushka)
ID 276969
, mimibazar.cz/sonjushka
(28. 1. 2011, 9:55)
|
Zboží jsem obdržela až po 18 dnech a to ještě po dvou urgencích. Správný prstoklad u těchto flétniček je navíc k ničemu, když flétničky vůbec neladí.Takže mám zboží pozdě a neodpovídá očekávánému. Psali jste, že se balíček ztratil na poště, ale to bylo až po čtrnácti dnech a dvou mailech. Je mi líto, ale mě tenhle obchůdek dost rozladil, stejně jako ty flétny. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Jana V. (KvetaH)
ID 47982
, mimibazar.cz/kvetah
(28. 1. 2011, 11:30)
|
Dobrý den,děkuji za zprávu.Omlouvám se za komplikace,ovšem zboží bylo odesláno po uhrazení,poté,co jste se ozvala,že nedorazilo,jsme zjistili,že se balíček ztratil na poště a podali reklamaci,vyřízení trvá 30dní,vzhledem k tomu,že jste na zásilku spěchala,což samozřejmě chápu,objednali jsme flétničky nové,po obdržení od dodavatele jsme je Vám na naše náklady odeslali přepravní službou,doručení druhý den.Co se týče samotných flétniček,jedná se o hra |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jana V. (KvetaH)
ID 47982
, mimibazar.cz/kvetah
(28. 1. 2011, 11:30)
|
o hračku,nikoli o profesionální hudební nástroj,čemuž odpovídá taktéž cena.Zboží je samozřejmě možné vrátit a my vrátíme peníze.Je mi líto,že nejste spokojená,věřím,že vše dořešíme k Vaší spokojenosti.Příjemný den Květa a Pavel |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Eva P. (1EPE)
ID 175216
(28. 1. 2011, 9:25)
|
Strašně moc děkuji za milé jednání. Velice Vás všem doporučuji! I když kvůli mé hlouposti obchůdek nakonec nevyšel, byla jsem moc spokojená s Vaším jednáním a s komunikací s Vámi. V létě má druhá dcera oslavu a tentokrát objednám včas, a snad Vám, alespoň trochu vykompenzuji ty zbytečné starosti, co jsem vám přidělala. Ještě jednou mnohokrát děkuji za snahu a ochotu!!! ![(L)](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/16.gif) |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lucie K. (KonejdaL)
ID 218003
, mimibazar.cz/konejdal
(26. 1. 2011, 13:41)
|
Děkuji za bezva rychlý nákup u Vás Ochrana sedadla do auta pro našeho je naprosto dokonalá. Alespoň už taťka nebude mít špinavé auto od botiček našeho Lukáška. Děkuji i za sousedku, neboť měli stejný problém s botičkama v autě jako my. Jako prodávající Vás můžeme jen a jen doporučit. Skvělý nákup!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mějte se krásně a zase někdy pa Lucka a spol. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Gabriela J. (Gabi.J)
ID 163518
(23. 1. 2011, 14:35)
|
Dobrý den, holení pro našeho klučíka máme doma. Je fakt super. . Každý večer se holí. Děkujeme a všem doporučujeme. Gábina s Fandou |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Hana K. (hal)
ID 56905
, mimibazar.cz/hal
(15. 1. 2011, 11:10)
|
Dobrý den, houpačka došla v pořádku, děkujeme za bezva obchůdek. Hanka ![(hello)](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/77.gif) |
ODPOVĚDĚT
|
|
Hana C. (malýkrámek)
ID 60390
(14. 1. 2011, 20:02)
|
děkuji za skvělý obchůdek a rychlé dodání ![(Y)](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/45.gif) |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Ivana O. (iivvkkaa)
ID 95146
, mimibazar.cz/iivvkkaa
(11. 1. 2011, 16:33)
|
Dobrý den Květko,moooc děkuji za super kuchyňku mini Tefal,pro naši ,která udělala pod obr radost .Děkuji také za super domluvu a opravdu rychlou dodávku zbožíčka .Všem Vás moc a moc DOPORUČUJI!!!jako moc milou a spolehlivou prodávající maminku .Mějte se krásně a já se budu těšit někdy příště, Ivana a Deniska |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Pavlína Veselá (Pajina1211)
ID 196139
(11. 1. 2011, 9:44)
|
Děkuji za polepky, máme radost ![(Y)](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/45.gif) |
ODPOVĚDĚT
|
|
Monika G. (migus)
ID 264207
, mimibazar.cz/migus
(4. 1. 2011, 18:52)
|
Děkuji moc za hračky, a hlavně za velmi milou a vstřícnou komunikaci mějte se moc hezky, a krásný Nový rok , Monča ![(hello)](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/77.gif) |
ODPOVĚDĚT
|
|
Zdeňka Š. (Z-deňka)
ID 137824
(3. 1. 2011, 10:35)
|
Dobrý den, já bych naopak velice ráda poděkovala za skvělou spolupráci. I přes chybu, kterou jsem udělala já a pak i česká pošta - balíček dorazil ještě těsně před Vánocemi, díky super ochotě !!! Moc Vám děkuji a určitě všem doporučuji !!!!!! Vše nejlepší v novém roce přeje Zdeňka Š. ![(novy rok)](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/133.gif) |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Martina G. (gumka)
ID 132646
(29. 12. 2010, 14:53)
|
možná jsem první nespokojená nebo první, kdo se odvážil pošramotit "dobrého" prodejce ... nejprve bych pochválila komunikaci, sice s delšími odstupy, s tím se před vánoci musí počítat nicméně bylo mi zasláno špatné zboží, nabídnuta výměna s doplacením poštovného, výměna proběhla ale peníze za poštovné již vráceny nebyly .. celkově od objednávky 31.10. k doručení správného zboží došlo až týden před vánoci. ![+o(](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/21.gif) |
ODPOVĚDĚT
|
|
Jana V. (KvetaH)
ID 47982
, mimibazar.cz/kvetah
(29. 12. 2010, 22:47)
|
děkuji za zprávu.zde došlo k chybě z naší strany týkající neuhrazení nabídnuté kompenzace poštovného,na což bychom přišli tento týden při kompletaci účetnictví a vše bychom napravili.Co se týče zboží-objednáno ve výši 1555,chybně dodána žehlička ve výši 159 Kč,vzhledem k vánoční době,byly dodávky od dodavatelů značně prodlouženy,na což jsme upozornovali i přes vzkazy.Velice se omlouvám za nepříjemnosti,poštovné samozřejmě ihned doplatíme,ro |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jana V. (KvetaH)
ID 47982
, mimibazar.cz/kvetah
(29. 12. 2010, 23:23)
|
rozhodně nebylo v našem úmyslu Vás jakkoli poškodit. Příjemný den Květa |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Martina G. (gumka)
ID 132646
(3. 1. 2011, 11:43)
|
Děkuji paní Květě za vyjádření, je pravdivé a peníze za poštovné jsou již na mém účtu a to ve výši 70 Kč ikdyž vracený balík stál tuším něco kolem 50 Kč. Hodnocení nemažu z důvodu, aby každý měl možnost si uvědomit, že chybovat je lidské a důležitá je komunikace a vstřícnost, za kterou já děkuji a určitě zase někdy zavítám na nákup, protože ceny jsou u Vás příjemné a nemám obavy, že bychom se v budoucnu při vyvstalých problémech opět |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
Martina G. (gumka)
ID 132646
(3. 1. 2011, 11:44)
|
nedomluvili, což u některých jiných prodejců jisté nemám a v dnešní době jsou problémy možné u čehokoliv (pošta, zboží ..) Ještě jednou děkuji ![(F)](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/9.gif) |
ODPOVĚDĚT
|
Celkem: 2.038 (zobrazuje se 141-160)
|
<< předchozí
1,.,
3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13,.,102
další >>
|