|
|
Veronika Ř. (veveřice 77)
ID 30989
, mimibazar.cz/veverice77
(7. 4. 2008, 13:21)
|
Dobrý den Dášo, jsem ráda, že obchod, který jsem u Vás zprostředkovala, po téměř 2 měsících dospěl ke konci. Mluvím-li sama za sebe, bohužel Vás nemůžu doporučit ostatním maminkám, které by u Vás chtěly objednat zboží z USA. Mně vadily především zkreslené a nedostatečné informace které jste podávala ve vzkazech na svých stránkách a samozřejmě dlouhá dodací doba - za tu zřejmě může Váš dodavatel v USA , ale Vy jste o tom měla včas informovat . Veronika |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Linda K. (stefanek)
ID 112198
(20. 3. 2008, 13:12)
|
Přidávám negativní hodnocení na tento e- shop. Více jak měsíc leží mé peníze na cizím účtě, vzkazy píšu, nikdo mi neodpovídá. Pokud jsem zboží objednala, odpověď přišla inhed, ale nyní již podruhé poníženě čekám, zda se mi někdo ozve. Jsem bez zboží a informací. Objednávka oblečení Nextu za bezmála 3000kč nikde. Linda K.  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Renata B. (zofinka79)
ID 55075
, mimibazar.cz/zofinka79
(5. 3. 2008, 18:35)
|
Dobrý den, jsem nucena napsat také (a dělám to poprvé za celou dobu svého obchodování na MMB) NEGATIVNÍ hodnocení. 18.1. jsem objednala v tomto obchůdku, okamžitě poslala platbu a potvrzení o ní. V půlce února jsem se NÁHODNĚ podívala na stránky tohoto obchůdku a zjistila, že visím ve Vzkazech jako NEPLATIČ. Nikdo se mi neozval. Po mém upozornění se mi paní Dáša omluvila, že to přehlídla. Bylo mi jasné, že mojí objednávku neodeslala, a že jsem bez oblečení, nicméně ona mi napsala, že to hned napraví. Dnes je 5. 3. a po několika žádostech o termín dodání, kdy jsem vždy byla odkázána, ať čtu vzkazy (no, nikde jsem nenašla své jméno, tak nevím, co si tam mám přečíst) jsem dnes dostala e-mail od paní Jany, že se omlouvají, ale NIC Z MÉ OBJEDNÁVKY NEPŘIŠLO. Takže měsíc a půl mi byly blokovány peníze na účtě tohoto obchůdku bez výsledku! Žádám okamžité vrácení peněz!!! Bez prodlení!!!! Renata |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Dáša P. & Jana Š P. (značkové věcičky)
ID 104171
, mimibazar.cz/znackovevecicky
(5. 3. 2008, 22:03)
|
Dobrý den Renčo vaše objednávka byla odeslána ihned jak jsme si napsali a vysvětlili si nedorozumění s platbou! To že nepřišla za to opravdu nemůžeme! Nemůžeme ovlivnit které zbožím v USA je skladem a které není! hezký večer Dáša a Jana |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
Renata B. (zofinka79)
ID 55075
, mimibazar.cz/zofinka79
(5. 3. 2008, 22:33)
|
Netvrdím, že to můžete ovlivnit, ale už tehdy, když jsem Vám psala, jste musely vědět, že zboží z mé objednávky není. Protože se jednalo především o tenisové šatičky, a už tehdy nebyly na stránkách Gapu.... proto nechápu, proč ještě minulý týden jsem dostala na svůj opětovný e-mail tuto odpověď: Dobrý večer Renat, ohledně objednávek jsou všechny maminky informovány prostřednictvím vzkazů na MMB. Pro velký zájem jsme byli nuceni objednat věci na vícekrát, ale vaše objednávka je odeslána z USA a je na cestě k nám, o dalším vývoji budete informováni prostřednictvím vzkazů na MMB. Krásný večer jana |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Nikola P. (NikaChic)
ID 100399
(3. 3. 2008, 19:55)
|
Bohuzel spokojena nejsem.Zbozi po mesici nakonec neprislo - v poradku,to se muze stat.Ale komunikace - na odpoved jsem vzdy cekala minimalne dva dny a jeste mi pani zdelila,ze tim,ze ji pisu vzkazy a chci vedet stav objednavky vlastne zdrzuju ostatni.Dale mi psala,ze penize budou odeslany ten vecer zpet na muj ucet a poslany byly az dnes po mem pripomenuti.Podle me se takhle obchody delat nedaji!! |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Eva S. (nanca)
ID 13693
, mimibazar.cz/nanca
(18. 2. 2008, 21:10)
|
Dášo... jen se v klidu navečeřte,nafoťte si věci do obchůdku... já si na Vaší odpověď počkám. Píšu už 5 vzkaz,5 mailík a stále mi od Vás nedorazila odpověď : ZDA PRO MNE JIŽ MÁTE ČI NEMÁTE MOU OBJEDNÁVKU BOTEK PIPERLIME... Tak snad tady si toho všimnete a konečně mi napíšete Eva |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|