Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Silvie P. (Silupa) ID 105031

ÚČET BYL POZASTAVEN
Silvie P. (Silupa) ID 105031
mimibazar.cz/silupa
Oblast: Hradec Králové
Registrace: 15. 1. 2008
Naposledy: 21. 8. 2015, 21:17
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 358
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získala 11 negativních hodnocení
Veronika S. (adagabi) ID 43556 , mimibazar.cz/adagabi (1. 11. 2012, 10:38)
(N) objednává jako nereg., ale stejně neplatí a na nic nereaguje (N)
ODPOVĚDĚT nahlásit
Michaela Trnová (textiladler) ID 32536 , mimibazar.cz/textiladler (27. 9. 2012, 11:17)
škoda, že jsem si hned nepřečetla vše předchozí hodnocení, co víc dodat (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) paní rozhodně nedoporučuji, objedná, nekomunikuje a samozřejmě nezaplatí :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-S :-S :-S :-S :-S
ODPOVĚDĚT nahlásit
Ivana M. (Ivvii) ID 119780 , mimibazar.cz/ivvii (17. 3. 2011, 20:52)
Dobrý večer , už 7. března 2011 jsem odeslala 236 Kč na váš účet a rifle pořád nedorazily. (box) (box)Prosím o navrácení částky na můj účet , který vám posím emailemV Není to od vás férové se vůbec neozývat. :´( :´(
ODPOVĚDĚT nahlásit
Michaela ö. (bubum) ID 99928 , mimibazar.cz/bubum (6. 3. 2011, 13:32)
Dobrý den, stále se neozýváte, máte moje peníze a já vaši bundu stále nemám, ihned mi zašlete peníze zpět, došla mi trpělivost, seženu na vás kontakt jinak a budeme to řešit jiným způsobem než neustálým psaním e-mailů, na které neodpovídáte, měli by vám zamezit přístup prodeje na MMB, takové prodávající tu nemají co dělat!!!!!!!!!!!!!!!! (N) (N) (N) (6) (6) (6) (6) (6)
ODPOVĚDĚT nahlásit
Taťána Č. (tanulina01) ID 232097 (3. 3. 2011, 8:24)
Paní Silvo před týdnem jsem Vás žádala o vrácení peněz za bundičku!! Peníze pořád nemám..napsala jsem na mejl, ale ten asi nečtete..tak to zkusím ještě tady.. Budu moc ráda až se tato záležitost konečně vyřeší!! |-) Táňa
ODPOVĚDĚT nahlásit
Andrea L. (Blahule) ID 56154 , mimibazar.cz/blahule (upraveno 1. 3. 2011, 18:07)
Dobrý večer Sivo 8o|
i já se musím připojit k negativnímu hodnocení 8o| 8o| 8o| 8o|
peníze máte více než měsíc a není Vám hamba :-o (N) :-o :-(
Psala jste mi,že balíček se Vám vrátil poškozený naspět a že mi ho pošlete zase spět,ale nemám balíček a ani peníze 8o| 8o| 8o| 8o|. Bude se to bohužel muset asi řešit jinak,než hodnocením a e-maily +o(
Andrea
ODPOVĚDĚT nahlásit
Andrea L. (Blahule) ID 56154 , mimibazar.cz/blahule (1. 3. 2011, 18:12)
Dobrý večer,
děkuji za vrácení peněz a doufám,že se těchto problému do budoucna raději vyhnete. Příště i odpovídejte na e-maily (palice). Dá se vše řešit,ale musí umět komunikovat. Škoda ,malá se na kalhoty a košilu moc těšila.
Andrea
ODPOVĚDĚT nahlásit
Michaela ö. (bubum) ID 99928 , mimibazar.cz/bubum (24. 2. 2011, 8:58)
Dobrý den, jsem na tom podobně jako pani přede mnou, stále mi neodpovídáte na e-maily a peníze jsem vám už dávno poslala a bundičku nemám, taktéž kontaktuji asi správce MMB a pouvažuji o řešení jak se s váma zkontaktovat popř řešit jinak. Bud mi vratte hned peníze nebo zašlete bundičku, alespon reagujte na e-maily nebo tedy neprodávejte na MMB, pokud nesplňujete podmínky obchodu. Míša
ODPOVĚDĚT nahlásit
Ilona V. (ilovac) ID 13835 , mimibazar.cz/ilovac (14. 12. 2010, 18:57)
Tuto paní nedporučuji.Objednané zboží nezaplatila,na moje maily nereaguje. (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N).Ilona
ODPOVĚDĚT nahlásit
Kateřina C. (Natka) ID 11234 , mimibazar.cz/natka (upraveno 12. 8. 2010, 12:55)
z obchodu jsem velice rozpačitá, přestože bunda dnes došla, takto si obchodování nepředstavuji paní napsala že odesílá 2.8. na můj dotaz že 7.8 bundu nemám mi poslala jakési podací číslo, bunda stále nikde, prý 9.8 zajde na poštu a zeptá se, žádala jsem ofocení podacího lístku- prý má rozbitý foťák, žádný návrh řešení,...komunikace vázne, dnes mi paní napsala že je pro změnu s dětmi v zahraničí, dnes zázračně bunda došla, byla poslaná teprve V
ODPOVĚDĚT nahlásit
Kateřina C. (Natka) ID 11234 , mimibazar.cz/natka (upraveno 10. 8. 2010, 13:16)
VČERA!!!! tedy 9.8.takže mě paní celou dobu vodila za nos...bunda dorazila doporučeně i přes to že jsem platila za balíček..takto si obchodování férové nepředstavuji.NAVÍC BUNDA MĚLA BÝT VELIKOST 12-18 a je to velikost 9-12m.Kačka
ODPOVĚDĚT nahlásit
Silvie P. (Silupa) ID 105031 , mimibazar.cz/silupa (10. 8. 2010, 17:21)
Kateřino,máte možnost zboží vrátit s tím,že pokud Vám byla zaslána špatná velikost jak tvrdíte, vracím na účet celou částku včetně poštovného+Vaše náklady spojené s poštovným!!! Pokud jde o poštovné, je jen na Vás zda přijmete podmínky obchodu-uvědomte si,co vše je s celou transakcí spojeno(poštovné+balné+poplatek bance+benzín, auto kterým se na poštu dopravím nejezdí na vzduch!)
ODPOVĚDĚT nahlásit
Silvie P. (Silupa) ID 105031 , mimibazar.cz/silupa (10. 8. 2010, 17:27)
Pokud Vám poštovné 56,- za zimní bundu přijde neúměrné..... Jediné zač je mou povinností se omluvit je chaos, který vznikl s odesláním balíčku. Přesto bych ráda měla bundičku nazpět a celý obchůdek s Vámi "odpískala".
ODPOVĚDĚT nahlásit
Kateřina C. (Natka) ID 11234 , mimibazar.cz/natka (12. 8. 2010, 16:15)
Vy jste opravdu neskutečná, pošlete mi jinou velikost bundy pošlete ji až po týdnu vodíte mě celou dobu za nos a u hodnocení napíšete jak s poštovným musím počítat i s vašimi náklady dobře, chápu ale že já s tím mám náklady to vás nezajímá????JE TO VAŠE POCHYBENÍ VAŠE CHYBA a ještě mi nepošlete peníze celé??že já musím jet na poštu platit obálku naftu apod vás nezájímá a já to musím respektovat u vás a vy nikoliv???to je tedy sprosté celý obchod je vaší chybou protože já vše dodržela jak jsem měl
ODPOVĚDĚT nahlásit
Kateřina C. (Natka) ID 11234 , mimibazar.cz/natka (12. 8. 2010, 16:16)
a vy nikoliv!!ONO SI STAČÍ PROČÍST VAŠE HODNOCENÍ nejsem první kdo nebyl spokojený....Kačka (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT nahlásit
Silvie P. (Silupa) ID 105031 , mimibazar.cz/silupa (12. 8. 2010, 19:05)
Kateřino,pravdou je,že bundička měla uvedenou velikost 9-12mth já jsem uvedla velikost 86, to byla chyba, nicméně zde byly uvedeny rozměry podle kterých jste se mohla a měla řídit-to už je na Vás. Pokud jde o poštovné, které jsem Vám účtovala=56,- tak bylo součástí popisu, věděla jste o jeho výši a přesto jste s transakcí souhlasila. Bundičku jste obdržela do týdne po té,co jsem obdržela platbu-domnívám se,že lhůta pro zaslání nikterak dramatická.
ODPOVĚDĚT nahlásit
Silvie P. (Silupa) ID 105031 , mimibazar.cz/silupa (upraveno 12. 8. 2010, 21:00)
Bundičku jsem dnes obdržela a obratem Vám vrátila částku:592,-(499,-+56,-poštovné+37,-Vaše poštovné,které jste zaplatila za zpětné odeslání, máte pocit,že jsem se zachovala nefér?! Tak to už nechť posoudí ostatní. Jen si dovolím upozornit, je na každém jakou výši poštovného si stanoví-je na kupujícím zda na jeho podmínky přistoupí!!

Přestaňte se ohánět,že všechno je moje chyba-pokud se neřídíte rozměry, je to také VAŠE CHYBA,na Vaši žádost jsem ještě bundičku přeměřovala-takže jste ROZMĚRY ZNALA- a na základě těchto rozměrů jste bundičku kupovala!!A ty smajlíky si odpusťte, je to infantilní-lépe je vyjádřit se verbálně.
ODPOVĚDĚT nahlásit
Silvie P. (Silupa) ID 105031 , mimibazar.cz/silupa (12. 8. 2010, 19:21)
Tak,tento nevydařený obchůdek máme za sebou, k celé situaci jsem se vyjádřila a na další už reagovat nebudu. Myslím,že jsem sdělila vše, co bylo podstatné-ostatní už je jen ztráta času.
ODPOVĚDĚT nahlásit
Kateřina C. (Natka) ID 11234 , mimibazar.cz/natka (12. 8. 2010, 19:54)
Ono jde o to že jste celou dobu lhala, psala jste jak odesíláte, kdybyste napsala rovnou že balíček odešlete později-také jste mi poslala lživé číslo balíčku, o výši poštovného nemáte v podmínkách prodeje nic uvedeno sama účtujete poštovné za které to pak vůbec nepošlete a zbytek vám jde dle vás na "vaše" náklady ale když chce po vás druhý po vašich neustálých chybách také peníze na náklady tak to už se vám nelíbí, nemluvě o tom že píšete jak
ODPOVĚDĚT nahlásit
Kateřina C. (Natka) ID 11234 , mimibazar.cz/natka (12. 8. 2010, 19:55)
jak máte rozbitý foťák a přesto vkládáte věci do alba, že vše vyřizuje manžel apod.infantilní jste akorát vy ve vašich lžích a výmyslech.
ODPOVĚDĚT nahlásit
Silvie P. (Silupa) ID 105031 , mimibazar.cz/silupa (12. 8. 2010, 20:21)
Hezký večer.
ODPOVĚDĚT nahlásit
Helena Š. (hellenka) ID 94969 , mimibazar.cz/hellenka (26. 11. 2009, 17:59)
Dobrý den Silvie,
koukám, že slíbené bundičky se od Vás již nikdy nedočkáme!!!
OPRAVDU MOOC DĚKUJEME :-@ (N), nechápu, proč slibujete něco a děláte úplně něco jiného.
Helena
ODPOVĚDĚT nahlásit
Silvie P. (Silupa) ID 105031 , mimibazar.cz/silupa (26. 11. 2009, 19:47)
Dobrý večer,Heleno.
Tak toto Vaše hodnocení považuji opravdu za ubohé :)) Další komentář si ušetřím-ale můžete mi udělit ještě další-myslím si,že už to bude 3.negativ :)) nezbývá mi než se nad Vaším jenáním pousmát.
Hezký večer
ODPOVĚDĚT nahlásit
Helena Š. (hellenka) ID 94969 , mimibazar.cz/hellenka (26. 11. 2009, 22:37)
Byla by jste tedy laskavá a vysvětlila maminkám, jak to tedy bylo, když jsem tak ubohá! Já jsem se nad Vaším doplněním též pousmála! Opravdu nechápu, proč si pořád vymýšlíte, až obdržím kopii podacího lístku a Vaší omluvu, tak ráda upravím hodnocení, již jednou jsem jej upravila, když po několika měsících mého snažení o jakýkoliv kontakt s Vámi , mi Váš manžel poslal peníze za nedodané zboží zpět, i přes to jsme se domluvily dále, ale vy zase n
ODPOVĚDĚT nahlásit
Jana T. (drobienka) ID 78232 , mimibazar.cz/drobienka (upraveno 2. 12. 2009, 20:55)
Vážená Silvie,obchůdek s Váma trval téměř měsíc.Bundičku jste sice zaslala,ale s velkým zpožděním (že by pomohla stížnost,kt. jsem na Vás napsala na MMB?),ale bohužel dle popisu neodpovídala.Naštěstí jste mi vrátila peníze a balíček ihned převzala.Ztráta poštovného+dobírka zpět,raději nepočítat..Nakonec Vám nechávám negativní hodnocení,my už jsme si vše vyříkaly přes email a nemá cenu to nadále otevírat.Jinak přeji samé spokojené maminky..
ODPOVĚDĚT nahlásit
Silvie P. (Silupa) ID 105031 , mimibazar.cz/silupa (6. 12. 2009, 16:47)
Dobrý den,Jano.
Bundička odpovídala popisu i ceně, za tím si stojím. Pokud jde o ztrátu poštovného-nejsem charita a postupuji v souladu s platnými obchodními podmínkami! Pokud jde o dobírkovné-to byl Váš návrh a k Vaší spokojenosti jsem ho respektovala=přijala. Tímto považuji celou záležitost za uzavřenou a Vám doporučím nákup v kamenném obchodě-vyvarujete se tím Vašemu případnému dalšímu zklamání. Jediné za co se mohu a musím omluvit je zpožděn
ODPOVĚDĚT nahlásit
Jana T. (drobienka) ID 78232 , mimibazar.cz/drobienka (7. 12. 2009, 20:36)
Je zajímavé,že se za zpoždění omlouváte až nyní,a to prostřednictvím MMB.Dobře víte,že jste psala lživé emaily (pak jste raději nepsala nic).Mi nemusíte vážená nic doporučovat,jste jediná nespolehlivá prodávající,na kterou jsem za celou dobu narazila,uvěřila jsem Vašim nepravdivým emailům-chápu,každý chce prodat..Co se týče dobírky-po zkušenostech s Váma to byla jediná možnost dostat peníze zpět.Vaše bunda má poškozenou výplň-takovou nepotřebuji.
ODPOVĚDĚT nahlásit
Silvie P. (Silupa) ID 105031 , mimibazar.cz/silupa (10. 12. 2009, 15:22)
Vážená Jano,prosím přestaňte si na mě chladit žáhu. Na negativ, který jste mi udělila vzhledem ke 14 denímu zpoždění máte plné právo-ostatní už byly jen Vaše podmínky, které jsem dodržela-kde jste viděla,aby při reklamaci byly nejprve vráceny peníze a pak se čekalo na rekklamované zboží??Pokud nedokážete přijmout omluvu,tak to už je jen a jen Vaše věc!
ODPOVĚDĚT nahlásit
Jana T. (drobienka) ID 78232 , mimibazar.cz/drobienka (10. 12. 2009, 15:44)
Silvie,komunikace s Váma je ubohá,zřejmě jste nepochopila princip Vašeho-mého obchodu.Nic po Vás již nežádám (ani omluvu),přijměte laskavě Vy negativní hodnocení a nesmyslně se nebraňte,dobře víte jak to vše bylo.Nic s Váma neřeším,už jste to pochopila?!
ODPOVĚDĚT nahlásit
Silvie P. (Silupa) ID 105031 , mimibazar.cz/silupa (10. 12. 2009, 16:01)
Já se Vám také znovu neomlouvám! Ničemu se nebráním. Své pochybení jsem přiznala,ale nevidím důvod,proč bych nesměla uvést za co jsem negativ obdržela...Pokud za nespolehlivé považujete to,že jsem zboží, se kterým jste nebyla spokojená obratem přijala zpět a vyrovnala finanční závazky vůči Vám......pak prosím vesele do dalšího negativu :)) Na další Váš komentář už NEREAGUJI!
ODPOVĚDĚT nahlásit
Jana T. (drobienka) ID 78232 , mimibazar.cz/drobienka (10. 12. 2009, 17:39)
Vy mi na další odpověď za to nestojíte vážená! Opět jste nepochopila odpověď :-D Píšete nesmysly a pište si co chcete.... :-) :-)
ODPOVĚDĚT nahlásit
Reklama | Podmínky pro užívání služby Mimibazar | Desatero | Ochrana kupujících | Logo Ověřený obchodník | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje
Kontakt | Redakce | Jednotná kontaktní místa / Single Points of Contact | Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti
Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému | Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura | Povinně zveřejňované informace

© 2001–2025 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s.
se sídlem náměstí Marie Schmolkové 3493/1, 100 00 Praha 10, IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490 a dodavatelé obsahu