Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Marie A. (Zebratrade) ID 105666

Marie A. (Zebratrade) ID 105666
Zebratrade
mimibazar.cz/zebratrade
Oblast: ANGLIE
Telefon: 00420228881336
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 18. 1. 2008
Naposledy: 30. 1. 2012, 13:03
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 1474
VŠECHNY FOTOGRAFIE 39
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Dekujeme za obchudky :o). Spousta nabizenych veci je SKLADEM a ihned k odeslani!. Budeme radi, pokud si zbozi objednate v nasem e-shopu www.zebratrade.net. Dekujeme.
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získala 10 negativních hodnocení
Ivona Š. (Mirileli) ID 132366 , mimibazar.cz/mirileli (15. 12. 2011, 22:57)
Dobrý večer,
bohužel i já se musím přidat k velmi nespokojeným maminkám (N) objednala jsem zboží, obratem zaplatila ale do dnešního dne nemám ani věci ani peníze +o( Paní Marie nekomunikuje, tak jen doufám, že se umoudří a peníze vrátí :-@
Víc už tady nikdy neobjednám a nedoporučuji nikomu :-S :-S :-S :-S :-S
Ivona
ODPOVĚDĚT
Iva V. (Ivuša111) ID 77087 , mimibazar.cz/ivusa111 (12. 1. 2012, 9:25)
Dobrý den,

zvažuji podání restního oznámení, dnes mi paní Adamová respektive paní Budínová sdělila, že uzavítají e shop. Nechala jsem jí pozastavit účet na MMB a podala stížnost na živnostenský úřad, pokud se chcete připojit..., ozvěte se mi na mail. Iva Vrátná
ODPOVĚDĚT
Iva K. (Buenosdias) ID 323240 , mimibazar.cz/buenosdias (20. 9. 2011, 9:33)
Již nevím, jak jinak vás kontaktovat.Mám u vás objednávku od 16.8. stejný den zaplaceno (stejná banka takže peníze jste měla ihned na účtě) do dnes nic nepřišlo, na maily neodpovídáte, telefon nezvedáte, vzkaz taky nepomohl. Jen koukám nové zboží vkládáte denně, na to čas zřejmě máte. Přijde vám dodací lhůta delší 6ti týdnů normální?? Dejte mi vědět, kdy dodáte objednávku nebo kdy vrátíte peníze. RADÍM VŠEM MAMINKÁM ZDE NEOBJEDNÁVAT, NEDOČKÁT
ODPOVĚDĚT
Marie A. (Zebratrade) ID 105666 , mimibazar.cz/zebratrade (21. 9. 2011, 19:47)
Ivo je mi lito, ze mi to tentokrat tak dlouho trva. Z vasi objednavky mame vse pripraveno k odeslani. Zasekla jsem s ebohuzel s DVD Zlata rybka. Prisly nam minuly tyden (jak jsem psala pani Lucii nize), jenze jsou jinak zabalene a take s jinou cenou. Mam tedy objednanou dalsi varku - prijde tento patek a pak uz balicky posilame vam i ostatnim, kteri na ceska DVD cekaji. Je mi to lito, ze se mi nepodarilo vas balicek dodat rychleji, ale nemate pravdu,ze by se u nas maminky nedockaly. Mame nekol
ODPOVĚDĚT
Lucie N. (lucíček 22) ID 146469 (10. 9. 2011, 19:53)
Paní Marie, od 15.8. máme u Vás objednané dva DVD s prasátkem Pepi a zatím stále nic nedošlo, bohužel ani vysvětlení od Vás proč tomu tak je a přitom platba byla řádně provedena a na online Zebratrade také vyřízena jako "zaplaceno". Už 3x jsem Vás kontaktovala, ale bohužel bez odezvy, žádám tímto o urychlené vysvětlení o zpožděné objednávce !!! Nogová Lucie.
ODPOVĚDĚT
Marie A. (Zebratrade) ID 105666 , mimibazar.cz/zebratrade (12. 9. 2011, 13:33)
Lucie dobrý den, omlouvám se moc za zpoždění s dodáním DVD. DVD nám tento týden přijdou od dodavatele a pak je hned rozesleme. Pošleme vám email jakmile balíček odesleme.
Marie
ODPOVĚDĚT
Iva V. (Ivuša111) ID 77087 , mimibazar.cz/ivusa111 (7. 6. 2011, 17:32)
Dobrý den, prosím, o závazný termín dodání zbytku objednávky... Opěšt nám utekl měsíc a já nemám nic, už ty věci opravdu potřebuji. Dejte mi vědět, objednáno je od března. Iva Vrátná
ODPOVĚDĚT
Jana J. (princeznaming) ID 202628 (19. 11. 2009, 21:22)
Dobrý den, jelikož jsem si všimla, že na negativy reagujete rychleji než na e-maily a telefonáty, zkusím také. 27.10. jsem zaplatila zboží a stále nic. Dorazí něco? Děkuji (snad za nějakou odpověď) Jana 2743
ODPOVĚDĚT
Lucie P. (anetinka1) ID 25583 , mimibazar.cz/anousek (19. 11. 2009, 22:19)
Dobrý večer,já se připojuji k paní Janě, na vzkaz mi nebylo odpovězeno.
Zboží mám objednané od 23.10. s dodáním 3 týdny, jsou to již 4 týdny a nemám od Vás jedinou zprávu a u mé objednávky na mimishopu je stále jen hláška zaplaceno.
Již několikrát jsem u Vás nakoupila a vždy bylo vše bez problémů a hlavně jste informovala o stavu objednávky, nyní nic!
Také děkuji za odpověď.Lucka.
ODPOVĚDĚT
Marie A. (Zebratrade) ID 105666 , mimibazar.cz/zebratrade (20. 11. 2009, 21:37)
S pani Janou jsme se domluvily velmi pekne meilikem, za coz ji moc dekuji. (L)
ODPOVĚDĚT
Lucie H. (LERA) ID 105232 , mimibazar.cz/lera (16. 11. 2009, 15:44)
Dobrý den,stále čekám na vaši odpověď,asi se nedočkám....děkuji
ODPOVĚDĚT
Marie A. (Zebratrade) ID 105666 , mimibazar.cz/zebratrade (16. 11. 2009, 16:32)
Lucie napsala jste mi 13.11., ze chcete 2 Pepinky s medvidkem, ze jste je nenasla v e-shopu. nejsou tam,protoze jsou vyprodane. Mam jen to, co je v e-shopu. 13.11. jsem byla na ceste z CR do UK - dnes poprve pisu meily. Jsme i s chlapeckem nemocni. Vas negativ je s ohledem na to, ze mam vsude napsano, ze se objednava pres e-shop, nefer. :-( takze nevim, za co ten negativ - opravdu ne. Zadnou objednavku u me nemate. (N)
ODPOVĚDĚT
Iva C. (Botanka) ID 197595 (15. 11. 2009, 18:56)
Dobrý večer Marie, stále čekám na Vaši odpovědˇ :-S tenhle týden to bude měsíc, co mám zboží zaplacené...
ODPOVĚDĚT
Marie A. (Zebratrade) ID 105666 , mimibazar.cz/zebratrade (16. 11. 2009, 1:07)
Ivo odpovedela jsem vam na meilik. Marie (F)
ODPOVĚDĚT
Soňa Č. (supersonik1) ID 191582 (13. 11. 2009, 15:24)
Dobrý den, 9.10. jsme si společně s kamarádkou objednávali go go křečky a doted je nemáme. 2.11. jste nám psala že jsou na cestě do ČR a stále nic. Bohužel nereagujete ani na maily a my bysme rády věděli jak to vypadá, vzhledem k tomu že jsem nedávno četla že v anglii jsou nedostatkovým zbožím. Soňa a Pavla číslo objednávky 2542
ODPOVĚDĚT
Marie A. (Zebratrade) ID 105666 , mimibazar.cz/zebratrade (14. 11. 2009, 20:07)
Sono dobry den, negativ vzdycky potesi :-S , zvlaste kdyz od vas zadny meil nemam. Hledala jsem podle vaseho jmena - nemam. Pavla, na kterou je objednavka, psala a ji jsme odepsaly, jak pisete. Krecky nejake mame, nemame zatim pelisky a dalsi prislusenstvi - presne jak jsem psala Pavle. Jinak jsme uspesne s chlapeckem oba nemocni - pisu co muzu , i Petra a Martina, tak k tomu jeste bali a posila spoustu balicku - i s krecky. Vice ve vzkazech na mem MMB - sem se to nevejde. Marie
ODPOVĚDĚT
Soňa Č. (supersonik1) ID 191582 (14. 11. 2009, 22:32)
Ano,ode mě mail nemáte protože objednávka je na kamarádku. Ta od vás dostala pouze tento mail a to tento(Dobrý den,
zásilka s křečky je na cestě do ČR. Omlouváme se za zpoždění, ale s dodavatele na křečky teprve začínáme a se zásobováním maloodběratelů jim to zatím dost vázne.
Nicméně křečci už cestují směr ČR a jakmile dorazí budeme je rozesílat.
Pěkný den a děkujeme za pochopení

Petra) a NIC JINÉHO!!!
ODPOVĚDĚT
Marie A. (Zebratrade) ID 105666 , mimibazar.cz/zebratrade (17. 11. 2009, 0:51)
Sono divam se, ze pokracujete v diskuzi verejne, takze mi nezbyva nez odpovedet take verejne.
Napsala jste mi vcera (v pondeli), ze mlzim a lzu :-o , coz tedy zasadne nedelam. S Pavlou, na kterou je objednavka, jsem se telefonicky domluvila na odeslani krecku - obchodnim balikem, hned (tedy v pondeli) a zruseni objednavky na pelisky, ktere jeste nemam. Takze vidite - krecci jsou, a ja nelzu a nemlzim. Timto vam i Pavle dekuji za obchudek a celou situaci povazuji za ukoncenou. Marie (F)
ODPOVĚDĚT
Soňa Č. (supersonik1) ID 191582 (14. 11. 2009, 22:35)
Nikdy bych vám negativní hodnocení nepsala ale přišlo nám že je to jediný způsob jak s vámi komunikovat. Taky mi přijde zvláštní že píšete že zásilka je na cestě a ted že čekáte na pelíšky. Pokud je problematické křečíky sehnat narovinu to napište, chtěla jsem ho pro dceru k narozeninám, ale pokud budu vědět jak na tom jsem mohu se zařídit jinak a křeček může být pod stromkem. Je mi líto že jste nemocní ale já nemůžu pořád jenom čekat a čekat,
ODPOVĚDĚT
Simona P. (Sinda) ID 31679 (28. 10. 2009, 10:47)
Dobrý den, Marie, stále čekám na zboží, které jsem objednávala 6.10.2009 a nedostávám odpověď ani na tři maily, které jsem Vám již poslala. Již jsem u Vás v minulosti nakupovala a byla jsem moc spokojená, nerozumím tomu, co se stalo a doufám, že je to jen nedorozumění a věřím, že se dočkám alespoň nějaké komunikace. Simona
ODPOVĚDĚT
Marie A. (Zebratrade) ID 105666 , mimibazar.cz/zebratrade (28. 10. 2009, 16:38)
Simono je mi lito - na vase meiliky se nedostalo. Muj Jasinek byl nemocny, sel znovu do skolky az ted v pondeli a s nim moc pracovat nejde. Holky pisou co muzou - je tech meiliku strasne moc. Nicmene k vasi objednavce: 6.10. jste si objednala zbozi, na ktere je dodani 21 dnu. Cast tohoto zbozi je na ceste do CR a dalsi cast je objednana u dodavatele. Veci 100% budou. Zbytek vam jdu napsat na meilik. (L)
ODPOVĚDĚT
Martina M. (Michalik) ID 24625 (19. 10. 2009, 17:52)
Dobrý den,
marně čekám na vestu co jsem objednala pro syna :-S.Nikdo mi neodbovídá na e-mail a ani na vzkaz mi nebylo odpovězeno (N).Snad se dočkám.artina
ODPOVĚDĚT
Marie A. (Zebratrade) ID 105666 , mimibazar.cz/zebratrade (19. 10. 2009, 23:45)
Martino poslala jsem vam meilik - kdyby neprisel, prosim napiste jeste. dekuji. (F)
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu