Lucie M. (Murinka) ID 108715
|
mimibazar.cz/murinka
|
Oblast: Trutnov |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 30. 1. 2008 |
Naposledy: 12. 12. 2021, 17:37
|
|
|
|
|
Jana S. (stokjana)
ID 247663
, mimibazar.cz/stokjana
(10. 8. 2014, 1:41)
|
koupili jsme dětské kolo, prý že je ve výborném stavu, vyměnily jsme si několik emailů ohledně stavu, vždy bylo podle ní ve skvělém stavu, kolo přišlo celé poškrábané, sedřené sedátko, vodící tyč, kterou jsme koupili navíc za 1000kč nebyla kompletní a paní byla velice arogantní a nedalo se s ní nijak domluvit. A prý podřené kolo za skoro 4000 ještě prodala pod cenou. Nedoporučuji, nejhorší prodávající s jakou jsem se setkala! |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Lucie M. (Murinka)
ID 108715
, mimibazar.cz/murinka
(10. 8. 2014, 10:21)
|
Vážená paní Stoklasová,jen abych uvedla na pravou míru vaši snůšku invektiv:kolo jste koupila v listopadu 2013,věděla jste,že nekupujete nové kolo.Zaplatila jste 3960Kč za značkové kolo APACHE a značkovou vodící tyč(cena za oboje a poštu),které bylo minimálně používané.Vše jsem odesílala v kompletním stavu.Kolo nebylo zcela nové,což jste věděla,měla jste několik detailních fotek,a zásadně se ohrazuji,že bylo celé poškrábané a sedřené. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Lucie M. (Murinka)
ID 108715
, mimibazar.cz/murinka
(upraveno 10. 8. 2014, 11:14)
|
Kolo jste měla synovi k Vánocům,takže pokud jste chtěla lesklou novinku,měla jste si ji za plnou cenu koupit.Já jsem vám obratem nabídla,at mi vše pošlete zpět,že vám vrátím peníze,čehož jste nevyužila,Takže to asi nebylo tak špatné,že?Když nejsem spokojená,věc si nenechám,ne?Teď mne po 10měsících bombardujete hrubými maily,že vám chybí objímka k tyči.Co si mám o tom myslet?NEMÁM ZÁJEM kohokoliv poškozovat!Nevím proč bych si měla právě |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
Lucie M. (Murinka)
ID 108715
, mimibazar.cz/murinka
(upraveno 10. 8. 2014, 11:14)
|
objímku nechávat.Jasně jsem vám napsala,že,jak jsme kolo demontovali,tak jsme ho pečlivě zabalili a odeslali.Teď po 3/4 roce si i já mohu myslet cokoliv-vzhledem k letošnímu průběhu zimy se na kole dalo jezdit od února,určitě vše máte v užívání a v srpnu začnete něco řešit?Doufám,že touto reakcí naše komunikace končí.S pozdravem LM |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
Jana S. (stokjana)
ID 247663
, mimibazar.cz/stokjana
(21. 8. 2014, 22:56)
|
na kole syn jezdil už v zimě, to,že jsme tyč chtěli vytáhnout až ted,protože jsme trénovali jízdu a na cestu si se synem netroufli,je snad naše věc, ano náš problém,že jsme si zboží nesmontovali celé hned, ale nenapadlo mě,že kromě špatného stavu kola bude ještě problém jinde! |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
Jana S. (stokjana)
ID 247663
, mimibazar.cz/stokjana
(upraveno 21. 8. 2014, 23:20)
|
spokojená jsem nebyla ani já ani manžel,ale něco jsme synovi pod stromeček dát museli,na shánění jiného kola už jsme opravdu neměli čas a po komunikaci s vámi ani energii, každopádně doufám,že tahle velice negativní zkušenost je poslední, za mě nikdy více! a mimochodem vrácení kola jste mi nikdy nenabídla, nerada bych se snižovala k tomu kopírovat tady všechny emaily, které jsme si mezi sebou vyměnily a ve kterých o vrácení není ani zmínka, tak aspon nelžete.. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|