Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Alena M. (ajinka_12) ID 117541

Alena M. (ajinka_12) ID 117541
mimibazar.cz/ajinka-12
Oblast: Brno
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 6. 3. 2008
Naposledy: 15. 2. 2024, 22:04
Aktualizace: 9. 2. 2024, 21:27
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 800
VŠECHNY FOTOGRAFIE 12
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získala 3 negativních hodnocení
Hana K. (kefiiir) ID 260168 (21. 10. 2016, 8:56)
Paní nakoupí, nezaplatí a nereaguje na maily. Ztráta času :-@ Nedoporučuji
ODPOVĚDĚT
Alena M. (ajinka_12) ID 117541 , mimibazar.cz/ajinka-12 (22. 10. 2016, 23:42)
Paní píše lživá hodnocení, není pravda, že bych nereagovala, naopak jsem měla obavu z nákupu padělku, mé obavy bohužel rozptýleny nebyly, což jsem paní i napsala! Upozorňuji, že jsem nedělala závaznou objednávku, paní však na platbu velmi spěchala, což mi bylo až podezřelé.
ODPOVĚDĚT
Hana K. (kefiiir) ID 260168 (9. 11. 2016, 22:12)
Tak určitě, podezřelá jste Vy, 14 dní komunikace a nic z toho, vše jsem Vám zodpověděla a budete ze mě dělat prodejce padělku??? Na to jste přišla jak? Na prodej jsem nespěchala, ale 14 dní čekat, jestli ráčíte zaplatit je vrchol!!! Jste marná, jiná paní si korálek koupila a je moc spokojená!
ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 456406 (13. 11. 2012, 16:37)
Musím negativně ohodnotit. Při koupi prstenu Louis vuitton i při konverzaci ohledně velikosti prstenu mi prodávající nesdělila, že prsten při nehodící se velikosti nemůžu vrátit.
U zboží jako je prsten nemůže nikdy člověk zcela jistě vědět, že mu bude.. Bohužel mi prsten byl velký a i přes slušnou konverzaci z mé strany mi nebylo vyhověno. Místo vrácení prstenu ihned druhý den mi maximálně prodávající sdělila, že je to můj problém a že jsem si nepř
ODPOVĚDĚT
Alena M. (ajinka_12) ID 117541 , mimibazar.cz/ajinka-12 (13. 11. 2012, 21:46)
Za co mám neg. hodnocení, za to, že jsem vám poslala balíček v den připsání platby, zboží bylo v pořádku a přesně dle popisu? Milá dámo, pokud považujete za slušnou konverzaci to, že prodávajícího V DEN SVOJÍ REGISTRACE NA MMB!!! kontaktujete stylem "koupím ihned za xx peněz", tak to já ne, věc jste i pak po mém slušném odmítnutí stejně musela mít..a vážně nemůžu za to, že nečtete podmínky prodeje, vše je tam jasně uvedeno!!!
OPRAVDU NENÍ mojí povinností vám vyhovět naprosto ve všem, navíc by tohle bylo veliké riziko, vzhledem k tomu, že jste na MMB byla pouhý 1den!! Spousta lidí zde již má s různými individui své zkušenosti, bohužel
ODPOVĚDĚT
Iva M. (papacek) ID 87627 , mimibazar.cz/papacek (14. 11. 2012, 7:23)
(clamp) (clamp) (clamp)
ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 456406 (14. 11. 2012, 14:17)
Až Vám Váš potomek přinese od kamaráda nehodící se autíčko, tak Vám přeji aby Vám maminka synka, který Vašemu synkovi autíčko prodal doporučila, aby jste ho prodala jinému dítěti.
NESDĚLILA JSTE, ŽE PRSTEN VRÁTIT NEMOHU. O TOM JSTE MLČELA :-)A VYUŽILA TOHO, ŽE JSEM NA MMB NOVÁ :-)
Milá dámo i když budu poprvé hostem v hotelu Hilton, nebudu kárána za to, že tam nejsem stálým zákazníkem. Máte pravdu já se neživím prodejem věcí na MMB, tak nemám zkušenost, že nemůžu za žádných okolností vrátit velký prsten.
ODPOVĚDĚT
Alena M. (ajinka_12) ID 117541 , mimibazar.cz/ajinka-12 (14. 11. 2012, 15:25)
BOHUŽEL NEJSEM PSYCHOTRONIK, ABYCH VĚDĚLA, ŽE JSTE NEČETLA PODMÍNKY PRODEJE TAM, KDE NAKUPUJETE, A NA ŽÁDNÉM VRÁCENÍ JSTE SE SE MNOU PŘEDEM NEDOHODLA!!! Mimochodem, ani bych s tím nesouhlasila, vzhledem k tomu, že jste registraci měla pouhý jeden den, úmyslem totiž mohlo být, abyste měla zboží i peníze!!!
Ještě jste sem zapomněla uvést, že jste se snažila mi vyhrožovat "manželem právníkem" a podobnými nesmysly, abyste mě přinutila k tomu, o co vám šlo..al
ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 456406 (14. 11. 2012, 14:23)
O prsten jsem měla zájem, slušně jsem se zeptala na cenu, zaplatila ihned druhý den. V konverzaci před koupí jsme řešily společně velikost. Že ještě nevím, aby nebyl velký. Vy jste NEnapsala, rozmyslete se, prsten nevracím. Ale napsala jste, že děkujete za platbu a mějte se krásně.
Kdybych prodávala cokoli, tak musím počítat s variantou a kor u prstenu a bot, že velikost nemusí sedět.
MĚLA JSTE NAPSAT: ROZMYSLETE SE, PRSTEN VRACET NEBUDU.Víte sama, že jsem váh
ODPOVĚDĚT
Alena M. (ajinka_12) ID 117541 , mimibazar.cz/ajinka-12 (14. 11. 2012, 15:06)
Váš "slušný dotaz na cenu" zněl: "koupím ihned za XY peněz", dále asi nemá cenu to již rozebírat..buďte tak laskavá a neraďte mi, co komu mám či nemám psát, když si sama nejste ani schopna přečíst Podmínky prodeje tam, kde nakupujete!!!
ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 456406 (14. 11. 2012, 14:33)
Zřejmě jste fajn prodávající, ale jste pojištěna tím, že zboží nevracíte :-) To už mluví samo za sebe :-)
Když od Vás dostanu roztrhané tričko, tak podle podmínek nemám nárok na vrácení.
Když koupím velký prsten, tak nemám nárok na vrácení, jelikož 1)jsem na MMB NOVÁ :-)
Váš komentář mi stačí :-) To mluví za vše.
ODPOVĚDĚT
Alena M. (ajinka_12) ID 117541 , mimibazar.cz/ajinka-12 (14. 11. 2012, 15:02)
Podobné podmínky prodeje zde na MMB má téměř každý. Není to nic, co by odporovalo zákonům v naší zemi, a nevyhovující velikost, a zničené zboží - to je snad rozdíl, který vy ale nevidíte. Naopak, ještě jste se mně snažila napadat, že jsem si snad tyto podmínky po vašem nákupu změnila - jakýto nesmysl..
Píšete, že jste zde (údajně) NOVÁ, doufám, že né jen "nově registrovaná", což je samozřejmě rozdíl,,,myslím, že stálice MMB o tom vědí svoje.
ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 456406 (14. 11. 2012, 15:08)
Jste úsměvná :-) Velký prsten mi nedovolíte vrátit a ještě kážete :-) Jaký je tedy důvod, že mi nemůžete vrátit peníze, když mi prsten není? A věděla jste, že jsem váhala, zda mi bude ještě před prodejem.
:-) Ruku na srdce :-) Sama víte, že tento prsten zmenšit nejde, takže mi je k ničemu a o velikosti jsme si psaly :-) Vaše jednání před koupí a po koupi se VELMI LIŠILO :-)
ODPOVĚDĚT
Alena M. (ajinka_12) ID 117541 , mimibazar.cz/ajinka-12 (14. 11. 2012, 15:40)
Kázání se tady snažíte dávat vy, navíc ještě lžete. Když jste mi napsala, že "prsten vrátíte", odpověděla jsem, že to bohužel možné není, jelikož nejsem e-shop ale bazar, ale nabídla vám pomoc s případným prodejem dále. Místo toho jste mi ale začla vyhrožovat a když neuspěla, tak se mstíte. (smich)
ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 456406 (14. 11. 2012, 15:27)
Prsten je krásný a přiznávám, že jsem o něj měla velký zájem. Nerozumím tomu, že když člověku není velikostně, proč prodávající změní způsob jednání na negativní. Je mi líto, že vidí prodávající něco tak pohoršujícího na tom, když ji oznámím, že prsten, který nejde zmenšit a není mi, chci vrátit.
Kdybych měla informaci, že prsten nevrací, nedovolila bych si o to ani žádat. A sama víte, že jsme o velikosti polemizovaly :-)
Jde o PRINCIP. Pěkné aukce a trošku vstřícnosti nejen před prodejem. :-) Zisk není vše.
ODPOVĚDĚT
Alena M. (ajinka_12) ID 117541 , mimibazar.cz/ajinka-12 (14. 11. 2012, 15:47)
ALE TUTO INFORMACI JSTE PŘED KOUPÍ SAMOZŘEJMĚ MĚLA - STAČILO JEN UMĚT ČÍST!! A né pak z vlastní chyby obviňovat někoho jiného, vyhrožovat a zlostí kopat kolem sebe!!! TOHLE se nedělá!!!
ZNOVU OPAKUJI, že vstřícnost jste ode mně měla i po prodeji - NABÍDLA JSEM VÁM POMOC S PRODEJEM DÁLE!!! Vaše pomluvy už mě doopravdy urážejí,,,
ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 456406 (14. 11. 2012, 20:07)
Mě uráží Vaše jednání, kdy jste mě nazvala individuem kvůli tomu, že jsem chtěla prsten vrátit.
Uráží mě i to, že jste mi neřekla, že prsten nevrátíte a ještě mě osočujete.
Čekala bych spíše omluvu za Vaše jednání.
Je mi líto, že jsem se zde musela setkat s tak nefer jednáním.
ODPOVĚDĚT
Alena M. (ajinka_12) ID 117541 , mimibazar.cz/ajinka-12 (14. 11. 2012, 21:18)
Bohužel nejenže nejste schopná si nastudovat Podmínky prodeje tam, kde chcete nakoupit, ale neprojevila jste ani minimální hladinu inteligence potřebné k tomu, aby člověk pochopil určité souvislosti. To, co jsem napsala o individuích zde na MMB, si každý může přečíst o pár řádků výše, dál se k tomu již nebudu vyjadřovat.
Omluvit byste se měla vy, ale to zřejmě při vašich projevených schopnostech nelze očekávat.
Pro vás možná nefér jednání, pro mě och
ODPOVĚDĚT
Alena M. (ajinka_12) ID 117541 , mimibazar.cz/ajinka-12 (14. 11. 2012, 21:22)
..ochrana před možným podvodem zde na MMB, a že těch podvodníků zde poslední dobou není zrovna málo (N)
ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 456406 (14. 11. 2012, 20:12)
NEINFORMOVALA JSTE MĚ KDYŽ JSME ŘEŠILY VELIKOST PRSTENU, ŽE JEJ VRÁTIT NEMŮŽU. TO ANO! MOJE CHYBA JE, ŽE JSEM NETUŠILA, ŽE NEBUDE MOŽNO PRSTEN VRÁTIT.
VRÁTIT JEJ nemůžu, tak jenn příště v emailové komunikaci nebuďte před prodejem tak ochotná a milá a raději při váhání u velikosti sdělte, že prsten si budu muset prodat sama.
ODPOVĚDĚT
Alena M. (ajinka_12) ID 117541 , mimibazar.cz/ajinka-12 (14. 11. 2012, 21:25)
VELMI DĚKUJI ZA VAŠI MILOU RADU, ALE VÁM UŽ BYCH NEPRODALA ANI ROHLÍK (smich)
ODPOVĚDĚT
Denisa N. (Fidinka Fido) ID 270847 , mimibazar.cz/fidinkafido (21. 11. 2012, 13:29)
Pokud Vás něco zajímalo, tak jste se měla zeptat před koupí.
ODPOVĚDĚT
Andrea Ch. (Vanesinka) ID 51509 , mimibazar.cz/vanesinka (30. 9. 2010, 21:23)
(N) (N) (N) POZOR na tuto prodávající! Koupila jsem zde "NOVOU" dětskou bundu, přišla nošená, plná fleků a žlutých map! Paní mě osočila, že jsem fleky udělala sama :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ Od ní klasický podvod, se kterým ani administrátoři MMB bohužel nic neudělají, protože je to tvrzení proti tvrzení :-S :-S :-S V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ NEDOPORUČUJI!!! (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Alena M. (ajinka_12) ID 117541 , mimibazar.cz/ajinka-12 (30. 9. 2010, 21:43)
Kupující měla vychytralé jednání již od začátku.Na můj inzerát s popisem "pouze prodej"nabídla výměnu anebo směšnou cenu za novou bundu.Když jsem toto odmítla,bundu i tak musela mít,poté napsala několik urážlivých emailů s výhrůžkami.Když jí nepomohly ani intervence na admin,píše negativ opět plný urážek a lží.Mě jenom mrzí,že jsem jí bundu po tom všem,co předvedla na začátku,nakonec prodala.Nikde není psáno,že se musím nechat terorizovat a pomlouvat.
ODPOVĚDĚT
Andrea Ch. (Vanesinka) ID 51509 , mimibazar.cz/vanesinka (30. 9. 2010, 21:55)
Nedělejte ze sebe chudinku! Chtěla jste ode mě výměnou za Vaši bundu v ceně 490,- Kč pásek Replay v hodnotě 2500,- Kč!!! Koupila jsem od Vás flekatou nošenou bundu o které jste psala a utvrzovala mě, že je nová nenošená! A osočila mě, že jsem fleky udělala sama. Jste blázen? Myslíte že mě vytrhne 490,- Kč??? Bože, no coment.... Maminky, dávejte si zde veliký pozor......
ODPOVĚDĚT
Alena M. (ajinka_12) ID 117541 , mimibazar.cz/ajinka-12 (30. 9. 2010, 22:22)
Prosím v jaké hodnotě že byl ten pásek? Nošený, prodávala jste za 590,-. Však jste taky k bundě za něj chtěla ještě triko v hodnotě 300,-, i to byl důvod, že jsem vaši "výhodnou" nabídku výměny odmítla i jsem to na rovinu napsala.Vaše jednání shledávám jako čistě účelové se mi pomstít za to, že jste nedostala co jste chtěla,jelikož se váš způsob jednání rapidně obrátil.U normálních lidí,pokud mají problém,je zvykem toto řešit na úrovni,u vás ne.
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu