Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Hana K. (mikika) ID 11840

Hana K. (mikika) ID 11840
mimibazar.cz/mikika
Oblast: Jihlava
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 8. 3. 2006
Naposledy: 11. 8. 2018, 13:16
Aktualizace: 6. 2. 2018, 13:49
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 521
VŠECHNY FOTOGRAFIE 8
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získala 12 negativních hodnocení
Jana Vavřičková (dvojcatkova) ID 10100 , mimibazar.cz/dvojcatkova (1. 4. 2014, 21:37)
u paní Hany jsme koupila šaty za 300,-Kč+40,-Kč poštovné,před koupí jsme se ptala zda šaty nemají fleky nebo zatrhané nitky,protože jsem chtěla šaty opravdu na parádu.šaty dorazily a jsou plné zatrhaných nitek,které jsou viditelné na první pohled.šaty paní chci vrátit jako oprávněnou reklamaci,protože na tyto vady mě měla upozornit,ale lhala mi před koupí,že zatrhané nitky nemají,vše jsme paní nafotila a požádala o proplacení šatiček +za jedno poštovné,
ODPOVĚDĚT nahlásit
Jana Vavřičková (dvojcatkova) ID 10100 , mimibazar.cz/dvojcatkova (1. 4. 2014, 21:38)
paní rezolutně odmítá svoji chybu uznat a jen mi odepsala že to je jen můj názor-přestože jsou zatrhané nitky na fotkách zřetelně vidět a že mi žádné poštovné neuhradí.Toto jednání je nefér a nelíbí se mi.nárok na vrácení jednoho poštovné mám,paní neprodělá ani korunu a já vyhodím z okna peníze za dvě poštovné a to úplně zbytečně,kdyby mě paní upozornila před koupí že jsou na šatech zatrhané nitky nekoupila bych je.takto by se prodejci neměli
ODPOVĚDĚT nahlásit
Jana Vavřičková (dvojcatkova) ID 10100 , mimibazar.cz/dvojcatkova (1. 4. 2014, 21:39)
chovat, tuto paní já rozhodně nedoporučuji (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT nahlásit
Monika K. (Cirig) ID 159757 , mimibazar.cz/cirig (25. 11. 2013, 21:45)
Bohužel nedoporučuji a uděluji vůbec první negativ zde na MMB. Paní mi zaplacenou vestičku poslala až po té, co jsem ji sama uháněla, ačkoliv platbu ode mě měla více než týden u sebe . :-S
ODPOVĚDĚT nahlásit
Hana K. (mikika) ID 11840 , mimibazar.cz/mikika (26. 11. 2013, 14:52)
Dobrý den,
chtěla bych uvést věci na pravou míru. Paní jsem psala, omluvu, že jsem byla v nemocnici a proto vesta měla několik dnů zpoždění. , to za prvé a další věc určitě všichni víme jaké zpoždění má česká pošta a to ještě před vánočními svátky.
Jinak jsem samozřejmě ráda,že pí. Monička napsala hodnocení, i když negativní. Není totiž člověk ten,který se umí zavděčit všem :-)
Přeji hezký den všem fajn lidičkám a děkuji za Vaše ob
ODPOVĚDĚT nahlásit
Monika K. (Cirig) ID 159757 , mimibazar.cz/cirig (26. 11. 2013, 23:02)
Hani, ale mohla byste také uvést na pravou míru to, že jste si vestu nechala zaplatit ještě od paní Vlaďky, která na ni také čekala!!! Viz vzkazy, které Vám píše!! Vůbec Vás nevzrušuje to, že jste ji prodala dvěma zájemcům? Tak buďte tak slušná a pošlete jí platbu zpátky s velkou omluvou, protože tohle je opravdu vrchol sprostoty! Je mi z Vás smutno, Vaše svědomí je asi opravdu bezedné...
ODPOVĚDĚT nahlásit
Aneta M. (Leistr) ID 282902 , mimibazar.cz/leistr (24. 7. 2012, 12:39)
Dobrý den, stále se mi neozýváte. Už nevím, co si o tom mám myslet, když jste tu přihlášená pomalu každý den. Ještě jednou se Vás ptám, zda mi boty pošlete nebo mi vrátíte peníze. Pokud se mi ani teď neozvete, už se obrátím na správce, aby to začal řešit. Děkuji Maňásková
ODPOVĚDĚT nahlásit
Barbora Z. (mysulka) ID 154214 (5. 7. 2012, 14:22)
dOBRÝ DEN,25.6,.J,SEM POSLALA PLATBU ZA MIKINU NEXT,DODNES JSTE SE NEOZVALA,PROSÍM O NAPRAVENÍ :-@
ODPOVĚDĚT nahlásit
Jana N. (N.a.t.y.) ID 327512 (16. 3. 2011, 8:23)
:-S..bohužel musím napsat negativní hodnocení, s paní byl od začátku problém...nekomunikovala, neozvala, špatné číslo účtu..po dlouhé době se ozvala, poslala balík na dobríku s jinou cenou, takže balík nepřebírám a posílám zpět...tedy nedoporučuji... (N)
ODPOVĚDĚT nahlásit
Hana K. (mikika) ID 11840 , mimibazar.cz/mikika (17. 3. 2011, 8:31)
Milá Janičko,
znovu jsem projížděla naši mejlovou korespondenci a musím Vám k vaší smůle vzdělit, že mé č. účtu, které jsem Vám poslala v prvním mejlu je naprosto pořádku. Chybu jste tedy udělala Vy při poslání peněz. Na Vaši žádost jsem Vám pak poslala balík na dobírku a vy jej odmítáte zaplatit.
Je mi to velmi ale opravdu velmi líto,ale budu tedy postupovat dle pravidel mimibazaru a budu Vás muset nahlásit jako nespolehlivou nakupující. Věřte, že t
ODPOVĚDĚT nahlásit
Jana N. (N.a.t.y.) ID 327512 (18. 3. 2011, 11:43)
Milá Haničko,
kdyby to číslo účtu bylo platný jak vy říkáte tak by mi banka neposlala peníze nazpět a ještě mi napsala že ÚČET JE NEPLATNÝ. A nákup a domluva s Vámi byla strašně dlouhá a neuspokojivá. A cena byla jiná než by měla být. Též Vás nahlásím na mimibazaru nespolehlivou prodávající. Jana :( :( :(
ODPOVĚDĚT nahlásit
Jana S. (sikin) ID 6947 (8. 12. 2010, 9:41)
Milé maminky, u p. Hany Vám nedoporučuji nakupovat. (N) (N) (N) 23.11. jsem u ní zakoupila džíny a do dnešního dne mi je neposlala, nereaguje na vzkazy ani maily!!! Jana
:-@ :-@
ODPOVĚDĚT nahlásit
Marcela H. (marcelinamarcelina) ID 91469 (upraveno 25. 9. 2010, 18:39)
Paní Hana mi prodala nošenou kabelku, podle jejích slov ve výborném stavu. Bohužel kabelka (chtěla jsem použít jako dárek) je uvnitř docela dost popsaná od propisky a ušpiněná od nějakého jídla :-S Měla jsem snahu se s ní domluvit, bohužel paní si trvá na svém, že kabelka je úplně v pořádku. NEDOPORUČUJI pro její přístup a nesolidnost!!!
ODPOVĚDĚT nahlásit
Kateřina S. (Kaatja) ID 152763 (17. 9. 2010, 22:25)
Paní mi prodala rifličky u kterých měla napsáno bez vad.Kalhoty měly přodřená kolena,opáraný kus švu, pásek na vyhození.Psala jsem paní mail,ale ta absolutně nereaguje.Proto NEDOPORUČUJI!!!!!!! :-@ (6)
ODPOVĚDĚT nahlásit
Petra K. (DVOJČÁTKA) ID 93431 , mimibazar.cz/dvojcatka (17. 4. 2010, 12:17)
S TOUTO NAKUPUJÍCÍ JSEM NESPOKOJENÁ,OBJEDNÁ SI ZBOŽÍ A PO URGENCÍCH NEZAPLACENÍ PO 14 DNECH ZRUŠÍ OBJEDNÁVKU (6) (6) (6) (6) (6) NEDOPORUČUJI :-@
ODPOVĚDĚT nahlásit
Petra V. (petruska31) ID 53660 (9. 12. 2009, 12:04)
Hanko, protože jste se mi stále neozvala, tak je víc než jasné, že Vás to už naprosto nezajímá. Takže milé maminky tohoto prodejce NEDOPORUČUJI !!!!!!! Abyste nedopadly jako já - prodejce mě ignoruje.
ODPOVĚDĚT nahlásit
Petra V. (petruska31) ID 53660 (1. 12. 2009, 12:51)
Vyhrála jsem aukci na mikinu Diesel za 461,- s textem že mikina je "odrbaného vzhledu". Po tímto názvem majitelka paní Hanka schovala opravdu vše. Mikina má fleky od nečeho neidentifikovatelného, mastný flíček na rameni a díru skrz. Její vysvětlení bylo pouze že to je odrbaný vzhled. Závady jsem nafotila a doteď se nikdo neozval- zřejmě považuje věc za vyřízenou. Slušná prodávající by vrátila peníze, ale bylo mi řečeno, že peníze nevrátí.
ODPOVĚDĚT nahlásit
Hana K. (mikika) ID 11840 , mimibazar.cz/mikika (1. 12. 2009, 14:58)
Milá Petruško, psala jsem Vám již dva mejlíky, kde jsem Vám uvedla z jakých důvodů Vaše reklamace nebyla uznána. Jak se zdá stala se někde chyba v komunikaci. Vaše hodnocení beru jako Váš názor, se kterým bohužel nemohu souhlasit.
Ale i přes tyto neshody Vám velmi děkuji, že jste se ozvala.
Přeji Vám pěkný den
Hana+Terezka+Lukášek
ODPOVĚDĚT nahlásit
Petra V. (petruska31) ID 53660 (2. 12. 2009, 9:40)
Zdravím,tak abychom si ujasnily situaci- maila jste mi napsala jednoho kde jste uvedla že všechny tyto závady jsou "odrbaný vzhled", ale na ty fotky co jsem Vám poslala s vyfocenými závadami jste se již neozvala- takže ne 2 maily ale pouze jeden jste odepsala.Žádná chyba v komunikaci z mé strany nenastala. Žádám Vás znovu o vrácení peněz- tím tady všem ukážete že si pozitivní hodnocení zasloužíte a že jste fér prodejce.
ODPOVĚDĚT nahlásit
Hanka B. (Hanča77) ID 49056 , mimibazar.cz/hanca77 (10. 6. 2008, 20:47)
Dobrý večer, po více jak 14 dnech konečně dorazil balíček. Děkuji za kalhoty i za dárek, ale tento dárek nijak nevyvážil moje zklamání z našeho obchůdku. Psala jste, že mi balíček zašlete dne 4.6. (několikrát jsem vám psala, že je potřebuji na víkend 7.6), poslala jsem vám avízo, že jsem platbu převedla. Dnes jsem zjistila, že jste balíček odeslala až 9.6, takže přišel "po bitvě", jak se tak říká. Takže se nezlobte, ale pro mě (N) (N). Komunikace velmi vázla. I tak přeji hezký večer. Hanka
ODPOVĚDĚT nahlásit
Reklama | Podmínky pro užívání služby Mimibazar | Desatero | Ochrana kupujících | Logo Ověřený obchodník | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje
Kontakt | Redakce | Jednotná kontaktní místa / Single Points of Contact | Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti
Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému | Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura | Povinně zveřejňované informace

© 2001–2025 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s.
se sídlem náměstí Marie Schmolkové 3493/1, 100 00 Praha 10, IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490 a dodavatelé obsahu