![]() |
|
|
|
|
![]() |
Lucie B. (lucbe) ID 61793 (25. 8. 2013, 19:44) |
Dobrý den Markéto, bohužel poprvé musím napsat někomu záporné hodnocení. Ještě se mi nestalo, abych jako první zájemce byla někým odbyta s tím, že jsem nereagovala na mail - nebylo na co, žádný jste mi neposlala a zboží klidně nabídla jinému zájemci a pak nereagujete na moje maily. ![]() ![]() ![]() |
|
ODPOVĚDĚT nahlásit |
![]() |
![]() |
Stanislava K. (stanulka) ID 46766 , mimibazar.cz/stanulka (24. 10. 2008, 12:20) |
Dobrý den. Bohužel toto maminku nemůžu jako prodávající doporučit. Objednala jsem si u ní zboží za 300,- Kč. Z finančních důvodů jsem musela objednávku zrušit, což jsem paní Markétě napsala hned ten den, co poslala podklady pro platbu a slušně jsem se jí za to omluvila. Myslela jsem, že není problém servis poskytnout dalšímu zájemci, nebyla jsem jediný zájemce. Ovšem ani slušná omluva nepomohla a paní Markéta mě za neuskutečněný obchod udělila negativní hodnocení. Paní Markéto, stát se může cokoliv a opravdu nevím, jak moc bych se Vám musela za zrušení objednávky omlouvat, abyste omluvu přijala. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Stáňa |
||
ODPOVĚDĚT nahlásit |
![]() |
![]() |
Markéta H. (Máča) ID 12367 , mimibazar.cz/maca (24. 10. 2008, 18:12) |
Paní Stáňo, prosím nepište sem, že jste zrušila objednávku porcelánového servisu z finančních důvodů. ![]() ![]() Markéta |
||
ODPOVĚDĚT nahlásit |
![]() |
![]() |
Stanislava K. (stanulka) ID 46766 , mimibazar.cz/stanulka (24. 10. 2008, 19:17) | |
Dobrý večer. Asi jste nečetla komentář u mého hodnocení. Kopíruji: Dobrý den. Kdybyste si dala tu práci a přečetla si vzkazy na mé stránce, zjistila byste, že mám napsáno, že album aktualizuje moje kamarádka a bohužel aktualizovala i album Koupím. S nabídkou na koupi mlýnku přišel manžel a dostanu ho jako dárek pod stromeček, já si nic kupovovat nebudu.... atd. Objednávku jsem zrušila z finančních důvodů. Nebudu se s Vámi dohadovat o mé finanční situaci, to myslím, nemám zapotřebí a ani to není Vaše věc. Udělila jste mi moje první záporné hodnocení za to, že jsme si u Vás nenakoupila. ![]() Za zrušení objednávky jsem se Vám sulšně omluvila. Opravdu nevím, co jsme měla více udělat. Ale mstít se někomu za to, že si u Vás nic nekoupí, negativním hodnocením, mě připadá dosti dětinské a určitě jste to v pohodě nepřijala. ![]() Stáňa |
|||
ODPOVĚDĚT nahlásit |
![]() |
![]() |
Jana D. (dluhoschci) ID 121 , mimibazar.cz/dluhoschci (27. 6. 2007, 13:57) |
Dobrý den Máte u mne 3 týdny objednávku kterou jste nezaplatila, několikrát jsem Vám poslala podklady pro platbu, ale odpověď žádná. Očakávala bych alespoň zrušení objednávky, když už nic jiného Jana D ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
ODPOVĚDĚT nahlásit |
![]() |
![]() |
Markéta H. (Máča) ID 12367 , mimibazar.cz/maca (27. 6. 2007, 16:10) |
Dobrý den Jano, nedá mi to a musím reagovat na Vaše negativní hodnocení. Mimochodem moje první. Váš přístup se mi zdá naprosto neprofesionální a nefér. Ponožky jsem objednávala s tím, že mi je přidáte do balíčku. Následně jste mi napsala, že už jste můj balíček odeslala. Ponožky jste znovu nabídla do prodeje, což mi přišlo normální a samozřejmé. Až když se neprodaly, za několik týdnů jste mi poslala dvoje podklady k platbě. Nakupovala jsem u Vás pravidelně a za nemalé částky, ale to bohužel skončilo. Přeji hezké prázdniny a mnoho více tolerantních zákaznic, něž jsem já. Markéta |
||
ODPOVĚDĚT nahlásit |