Martina Mazurová (Marťásek2) ID 124244
|
mimibazar.cz/martasek2
|
Oblast: Opava |
Telefon: 608265486 |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 3. 4. 2008 |
Naposledy: 2. 11. 2019, 1:00
|
Aktualizace: 22. 8. 2019, 10:43
|
|
|
|
PROSÍM ČTĚTE - na veškeré dotazy odpovídáme téměř ihned, bohužel se někdy naše odpovědi dostanou do spamů, nakoukněte prosím také tam.
|
|
Kateřina B. (katerina8255)
ID 135207
, mimibazar.cz/katerina8255
(3. 8. 2017, 11:09)
|
Bohužel nedoporučuji patrová postel bílá nám přišla v hrozném stavu oloupaný lak skoro na každém dřeve, museli jsme postel vrátit přišla jsem tak o 390kč a postele jsem musela koupit jinde NEDOPORUCUJI |
ODPOVĚDĚT
|
|
Anna M. (09Eli)
ID 427780
(1. 9. 2016, 9:47)
|
Psali jsme dotazy já i syn, bohužel bez odpovědi, takže rušíme naše dotazy na patrové postele, kupujeme jinde. Ann |
ODPOVĚDĚT
|
|
Martina Mazurová (Marťásek2)
ID 124244
, mimibazar.cz/martasek2
(1. 9. 2016, 11:46)
|
Dobrý den, paní Anno, na Vaše dotazy jsme Vám odpovídali obratem, psala jste poté, že se ozvete koncem srpna. Ano, v těchto dnech jsme měli dovolenou a omezen přístup na internet, ovšem na telefonu jsme byli nepřetržitě, včetně víkendů !!! S pozdravem Mazurová |
ODPOVĚDĚT
|
|
Zuzana P. (Ejmule)
ID 398845
, mimibazar.cz/ejmule
(upraveno 19. 1. 2016, 10:33)
|
Dobrý večer,mohu Vás poprosit k vyjádření reklamace? Volala jsem s Vámi hned v den kdy postele došly,což bylo před Vánoci,že je tam problém s nejkratší části,která má držet zábranu. Info jsem po domluvě s Vámi,nafotila a poslala na mail. Bohužel nereagujete. Stále trvám na reklamaci. A dnes mi vypínáte mobil?! Děkuji za odpověď a vyřešení. Pantáková |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Tomáš M. (Babypostele)
ID 407239
, mimibazar.cz/babypostele
(19. 1. 2016, 20:13)
|
Dobrý den,paní Pantáková, Vaši reklamaci zábrany jsme vám potvrdili a čekáme na dodání z výroby.Že sjednáme nápravu jsem vám samozřejmě potvrdila i telefonicky, fotografii jsem předala výrobci.Novou koncovku zábranky obdržíme zítra a obratem poštou odešleme.Telefony nevypínáme ani večer,ani o víkendech!Na dořešení reklamace máme ze zákona 30.dní, i přes všechny pracovní omezení dodavatelů / Vánoční svátky,inventury/ bude termín dodržen.Mazurová |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Zuzana P. (Ejmule)
ID 398845
, mimibazar.cz/ejmule
(24. 1. 2016, 18:02)
|
Potvrdili kde? Myslíte jen to po tel domluvě? To bylo fajn,ale do telefonu mohu navykládat cokoliv. Na žádný z e-mailů nic nepřišlo dodnes! Bohatě mi stačilo po telefonické domluvě s Vámi a poslání fotografií potvrzení přijetí k řešení e-mailem,sms. Dodnes od 23.12. žádná odpověď nepřišla! Na toto číslo 608265486 jsem volala čtyřikrát,po dlouhém vyzvánění mi byl telefon pokaždé vypnut(volaný účastník je nedostupný)! Také jsem Vám psala sms v ten s |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Martina Mazurová (Marťásek2)
ID 124244
, mimibazar.cz/martasek2
(26. 1. 2016, 11:56)
|
Do telefonu nevykládáme cokoliv, v telefonu jsem Vám řešení reklamace potvrdila a to platí. Koncovku zábranky jsme Vám minulý týden odeslali. Co se týče telefonu, pokud byl nedostupný v době vašeho volání, neznamená, že vám hovory někdo odmítá. Vaše reklamace byla dodáním dílu dořešena. S přáním pěkných dní, Mazurová |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Zuzana P. (Ejmule)
ID 398845
, mimibazar.cz/ejmule
(28. 1. 2016, 9:54)
|
V době volání telefon vyzváněl a po chvíli zvonění byl vypnut. Na podruhé to samé...a čtyřikrát dokola. Na sms také žádná odpověď. Při objednání jste reagovala ještě v ten den na e-maily a při reklamaci jednání na bodu mrazu. Škoda. Nový kus přišel,doufám,že bude pasovat lépe. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
Zuzana P. (Ejmule)
ID 398845
, mimibazar.cz/ejmule
(1. 2. 2016, 19:01)
|
Paní Mazurová,náhradní díl jsem rozbalila a nasadila,ovšem také nepasuje. Nevím podle čeho je otvor vyřezáván,ale je tam stejný problém a to že je velký a tím pádem se celá zábrana viklá. Na jedné z postelí pasuje přesně a na druhé posteli je opět velký. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Hana K. (HančaK24)
ID 252990
(30. 1. 2014, 10:06)
|
Dobrý den, zásilka dorazila v pořádku, po rozbalení jsme zjistili díru na potahu. Odeslala jsem e-mail, na který nikdo nereaguje, ani na telefon jak paní Mazurová , tak pan Mazur. . Postele vcelku dobré, komunikace špatná, hlavně, aby byl obchod a na případné problémy nejsou připraveni.¨a zkrátka je neřeší. S pozdravem Hana Kulová |
ODPOVĚDĚT
|
|
Martina Mazurová (Marťásek2)
ID 124244
, mimibazar.cz/martasek2
(30. 1. 2014, 10:50)
|
Dobrý den, paní Kulová, bohužel žádný email o reklamaci jsme od vás neobdrželi, obratem bychom vše řešili. Není pravda, že se o naše klienty po uzavření obchodu nestaráme. Všechny jejich požadavky a samozřejmě i případné reklamace vždy řešíme. Vždy se snažíme o maxim. spokojennost klientů a ani u Vás tomu není jinak. Poprosím Vás o bližší informace, na kterém z potahu matrací je vada ( její rozměr ), zašleme Vám obratem nový. Předem děkuji a pře |
ODPOVĚDĚT
|