Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Agata Magdalena K. (agami) ID 131018

HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získala 23 negativních hodnocení
Celkem: 23 (zobrazuje se 21-23) << předchozí 1, 2
Alzbeta B. (Bebe77) ID 52832 (8. 7. 2009, 20:33)
Nezlobte se, ale musim vam to negativni hodnoceni napsat. prodavali jste "novy" little tikes piknikovy stolek, ale dorazil stolek, s poskozenym bocnim dilem (pouze esteticka vada) a ke vsem sroubum chybely vsechny plastove podlozky, ktere ke stolku patri. logo "vycuhuje" z boku stolku a vypada, ze tam vubec nepasuje. kdyz jsem tyhle vady nahlasila a poprosila o poslani chybejicich podlozek bylo mi receno, ze "krabice nekontroluje, ze je posila tak jak je dostane od distributora". nabidla sice
ODPOVĚDĚT
Agata Magdalena K. (agami) ID 131018 , mimibazar.cz/agami (8. 7. 2009, 22:24)
Skoda ze Vas prispevek neyl cely.Ano nabidla jsem pani,ze ji vratim penize,ovsem nez penize dojdou na ucet trva to tri dny.Pokud to pani Belanova nevi..jeji chyba.Uz bylo provedeno mnoho reklamaci,a ke spokojenosti zakaznika.Bohuzel originalne zabalene krabice nekontroluji.To snad musite chapat.
Tacejova
ODPOVĚDĚT
Kateřina K. (Kateřina.Pin) ID 164442 , mimibazar.cz/katerinapin (4. 11. 2008, 12:58)
Dobrý den, já se tedy taktéž nemohu přidat ke kladně hodnotícím zákazníkům. Nelíbila se mi komunikace :^), nejdříve mi bylo zboží přislíbeno, pak jsem poslala peníze za dvě dětské jídelní židličky a dvojí poštovné :^), pak jsem čekala a nic. Jak čtu z dalšího negativního hodnocení, zřejmě máte něco s počítačem, protože ani mě od Vás nepřišel během celých dalších více jak 14 dní žádný e-mail upozorňující na to, že zboží už není :-@. Teprve když jsem se sama ozvala, začaly maily zase jaksi fungovat :^). Peníze mi sice přišly zpět, ale až jsem se ozvala +o(. Takže sečteno a podtrženo - tento kšeftík se Vám prostě nevydařil a já Vás kladně prostě hodnotit nemůžu, pro mě je to (N). K Vám a Vaší firmě se určitě už nevrátím. Zdraví Katka
ODPOVĚDĚT
Agata Magdalena K. (agami) ID 131018 , mimibazar.cz/agami (4. 11. 2008, 16:07)
Dobry den
Penize byly vraceny.Hlavne,ze vy jste neomylna.Emaily se mi vraceji.Bohuzel.A kdyz pisete negativni hodnoceni,prvni se podivejte komu ho pisete.
S pozdravem Tacejova
ODPOVĚDĚT
Kateřina K. (Kateřina.Pin) ID 164442 , mimibazar.cz/katerinapin (4. 11. 2008, 21:47)
Pani Tacejova, ona nejlepsi obrana je utok, ze? Mně šlo mimo jiné o způsob Vaší komunikace se zákazníkem a Vaše odpověď je pro mě dalším důkazem, že s Vámi už tedy nikdy. Věřte mi, že se nevyžívám v negativních hodnoceních kohokoliv, jste v podstatě první prodávající tady na MMB (a to zde nakupuji už více než rok), kdo mě řekněme velmi vyvedl z míry. Prostě využívám svého práva na hodnocení inzerentů jako každý. A neomylná nejsem, proto jsem se paní Tacejové, také ze stejné oblasti a pracující pro stejnou firmu, v předchozím hodnocení omluvila a uvedla věci na pravu míru. Asi víte o koho jde, viďte?
S pozdravem K.Kuželová
ODPOVĚDĚT
Agata Magdalena K. (agami) ID 131018 , mimibazar.cz/agami (5. 11. 2008, 9:39)
:-#
ODPOVĚDĚT
Lenka K. (somolik) ID 48842 (29. 10. 2008, 20:05)
(N) (N)hodnotím prodávajícího NEGATIVNĚ (N) (N). Objednala jsem si houpacího koníka v červené barvě a přišel :-o v modré :-o.
Na vzkazy ohledně chyby v barvě, prodávající vůbec nereaguje (N) Koník sice přišel bleskově, ale to je asi jediné, s čím jsem byla spokojená :-( .Kdybych nezasílala peníze přes účet (vzhledem k tomu, že se mi podobná věc nikdy na MMB, ani na MMA nestala, tak jsem platbu poslala jak běžně dělávám), ale vyzvedávala balíček na dobírku, nepřevzala bych ho.
Koníka nabízely ve více barvách, napsala jsem jim o jakou barvu mám přesně zájem a nikdo mě nekontaktoval o tom, že jej mají pouze v jedné barvě!! :-(

S tímto prodejcem už nemám zájem obchodovat (N) (N) (N) (N) (N).
ODPOVĚDĚT
Agata Magdalena K. (agami) ID 131018 , mimibazar.cz/agami (29. 10. 2008, 22:10)
Pani Kosova
Ja jsem vas kontaktovala pres email,bohuzel se mi vracel zpet.Nevim proc.Mrzi me,ze se stala zamena barev,ale ja zbozi nebalim,vysila se z Polska,ja zadavam pouze objednavky.Popletli to skladnici.Omlouvam se za ne.S pozdravem Tacejova
ODPOVĚDĚT
Lenka K. (somolik) ID 48842 (31. 10. 2008, 20:17)
Vážená paní Tacejová, pokud se vám vracely maily (od ostatních chodí normálně), tak jste mě měla kontaktovat přes vzkaz na MMB.
Kosová
ODPOVĚDĚT
Agata Magdalena K. (agami) ID 131018 , mimibazar.cz/agami (1. 11. 2008, 0:01)
Neni problem konika vratit nez delat takove problemy.
ODPOVĚDĚT
Celkem: 23 (zobrazuje se 21-23) << předchozí 1, 2
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu