Karel J. (iBaby) ID 1351
|
mimibazar.cz/zuzanag
|
Oblast: Ostrava |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 26. 3. 2005 |
Naposledy: 22. 3. 2008, 15:24
|
|
|
|
|
|
Lucie H. (zasupsacek)
ID 35951
, mimibazar.cz/zasupsacek
(31. 12. 2007, 10:04)
|
Bohužel i já bych se chtěla přidat s negativním hodnocením . Od 5.9. vymáhám od paní Zuzky buďto peníze nebo nánožník, který jsem si od ní objednala a zaplatila . Paní psala, že chce znovu podnikat a že mi peníze zašle na účet, ale nic takového se nestalo . Na vzkazy nebo emaily samozřejmě již neodpovídá |
ODPOVĚDĚT
|
|
Petra Z. (Petulka75)
ID 67073
, mimibazar.cz/petulka75
(10. 12. 2007, 21:05)
|
Bohužel i já mám velice negativní zkušenost s touto prodávající co se komunikace týče To, že obchůdek nevyjde, jelikož dodavatel je zahlcen objednávkami a nestíhá, se samozřejmě stát může a člověk to pochopí. Ale jestliže pak prodávající není schopen několik týdnů dostát svému slibu a povinnosti vrátit peníze, je slušně řečeno nesolidní. Zuzana mi 7.10. napsala, že peníze odesílá, ale doposud nedorazily 20.11. mi po urgenci napsala, že prověří, jak to s platbou vypadá. Od té doby již na mé e-maily nereaguje Doufám, že to okamžitě napraví a budu moci toto své hodnocení a názor na její podnikání opravit. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Karel J. (iBaby)
ID 1351
, mimibazar.cz/zuzanag
(10. 12. 2007, 22:01)
|
Dobrý večer Petro, velice se omlouvám za tuto situaci Bohužel nemám přístup na účet na který jste penízky posílala. Tím pádem ani nezjistím, jestli Vám opravdu penízky odešly zpátky. Nemám už ani přístup do účetního programu, abych si to prověřila i tak.... takže ani nevím jaké zboží jste si objednala. Vzhledem k tomu, že chci v prodeji na MMB pokračovat, chci všechny problém, které vznikly vyřešit. Pošlete mi tedy prosím znovu číslo účtu a částku a já Vám penízky vrátím zpět. Děkuji mockrát Zuzka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Veronika F. (PikaNika)
ID 2249
, mimibazar.cz/pikanika
(7. 11. 2007, 9:16)
|
Dobrý den, prosím urychleně o vrácení částky 410 Kč na můj účet,opravdu se mi vaše jednání nelíbí,ani nereagujete na vzkazy |
ODPOVĚDĚT
|
|
Kateřina Š. (melinda06)
ID 48459
(12. 10. 2007, 21:39)
|
Taky se bohužel musím připojit s negativním hodnocením . Zboží jsem zaplatila na začátku srpna a do dnešního dne nepřišlo. Nejprve mi paní psala, že je vše skladem...ale když ani po několika týdnech nic nepřišlo, tak jsem ji kontaktovala a bylo mi sděleno, že zboží skladem není, ale že zjistí, kdy bude a že se ozve. Bohužel skutek utek. Nikdy nic nezjistila a už vůbec aby se sama ozvala. Doufám, že se alespoň dočkám vrácení peněz. Takže, milé maminky, tento obchůdek vám NEDOPORUČUJI !!!!!!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
Kateřina Š. (melinda06)
ID 48459
(11. 11. 2007, 0:11)
|
Penízky mi byly vráceny 8.11. Děkuji |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Andrea P. (andina)
ID 978
, mimibazar.cz/andina
(2. 10. 2007, 14:24)
|
Bohuzel i ja se musim pripojit se zapornym hodnocenim . 7.8. jsem si objednala zavinovacku do autosedacky, 24.8. mi bylo sdeleno, ze zavinovacky nebyly vyrobeny a ze pristi tyden by mely byt poslany. Od te doby neprisla ani zavinovacka ani mi nebylo odpovezeno na jakykoliv mail ohledne dodani jiz zminene zavinovacky . |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Andrea P. (andina)
ID 978
, mimibazar.cz/andina
(upraveno 19. 10. 2007, 17:24)
|
18.10. penize vraceny |
ODPOVĚDĚT
|
|
Lucie V. (lukynek)
ID 19874
, mimibazar.cz/lukynek
(26. 9. 2007, 14:59)
|
Bohužel se musím připojit také s negativním hodnocením . Peníze jsem poslala asi před dvěma měsící (6 , nánožník sice přišel, ale ne ten, co jsem objednávala Posílala jsem ho zpět a stále čekám na ten černý golf s límcem.....a nic....Zima na krku, navíc tady v horách...., od Vás odpověď žádná i přes několik mailů, které jsem Vám již poslala . Očekávám, že zaplacené zboží okamžitě obdržím! Lucie |
ODPOVĚDĚT
|