|
|
Kateřina S. (shuli)
ID 30539
, mimibazar.cz/shuli
(5. 11. 2014, 20:05)
|
Nejsem spokojená...poptávala jsem kabelku.TH...paní mi psala ,že je volná a následujicí den mi napsala,že jí prodala jinde.Chápu,že všichni chceme prodat,ale zde se dodržují pravidla a pořadí zájemců.Koukám,že paní pode mnou za ní děkuje..super ....  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Martina P. (MartinaPlašilová)
ID 135237
, mimibazar.cz/martinaplasilova
(7. 11. 2014, 14:43)
|
Milá paní psala jsem vám email jak to bylo docela mě udivuje psát za tohle neg. Hodnocení.... Paní byla první jen jsem znovu aktualizovala novým vložením inzerátu jelikož nemám hvězdičku...... Mezi tím mi paní napsala na email že bere...... Je trapné za toto psát neg. Hodnocení..... Když balíčky jsou vždy rychle aodeslané a vše ok- Maminky jsou spokojené...... Bohužel někdy se objeví někdo jako vy a napíše toto |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
Kateřina S. (shuli)
ID 30539
, mimibazar.cz/shuli
(9. 11. 2014, 9:35)
|
Aháá tak že Vám přijde uplně normální mi napsat ,že je volná a pak zase ,že jste jí prodala na fcb,a vlastně jste jí prodala tady...a já jsem trapná to snad nemyslíte vážně...Rozhodně nepíšu hodnocení jen tak,mám 4300 kladných hodnocení,žádné negat. ,aVám jsem napsala své druhé negativní hodnocení za 9 let tady......tak se laskavě nerozepisujte o mé trapnosti. a dle hod.to není u Vás poprvééé...... |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
Martina P. (MartinaPlašilová)
ID 135237
, mimibazar.cz/martinaplasilova
(10. 11. 2014, 14:07)
|
Mimibazar je o prodeji a nákupu....,kladné hodnocení se píše za spokojenost a neg.když je někdo nespokojen s obchodem.... Rozhodně né za to když žádný obchod neproběhl....,toto hodnocení beru jako trapnost a naschvál |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
|
Kateřina S. (shuli)
ID 30539
, mimibazar.cz/shuli
(11. 11. 2014, 11:19)
|
Neproběhl kvůli Vám ,tak že je oprávněné.  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Blanka H. (Blanki)
ID 37031
, mimibazar.cz/blanki
(16. 7. 2013, 9:39)
|
Tuto maminku bohužel nemohu doporučit, nejprve požádala o odklad platby, pak přišly výmluvy a nakonec nekomunikuje vůbec . Toto jednání mě opravdu mrzí  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Agáta M. (dianne99)
ID 213283
, mimibazar.cz/dianne99
(8. 4. 2013, 13:33)
|
Paní absolutně nedoporučuji, je velmi arogantní a lže. Obchoduji již dlouho, ale s někým tak sprostým jsem se ještě nepotkala. Absolutně nikomu nedoporučuji!!!! |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Eva Vejdělková (Kolasice)
ID 136836
, mimibazar.cz/kolasice
(upraveno 8. 10. 2010, 16:00)
|
Paní Martinu můžu vřele doporučit. Koupila jsem od ní zimní farmářky, u nichž naměřila vnitřní stélku "16, 2, nejvýš 16,5 cm", což by pro mě byl na zimu dostatečný nadměrek, ale ve skutečnosti mají 18 cm! |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Martina P. (MartinaPlašilová)
ID 135237
, mimibazar.cz/martinaplasilova
(4. 10. 2010, 12:49)
|
Nebudu se k tomu vyjadřovat....mých 174 kladných hodnocení o něčem svědčí a stélka muže mít max...17 cm,měřila jsem ji v botě,to že jste vložku vytrhla.....to já vám s botou nechtěla udělat,proto jsem měřila v botičce!!!!!!! |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Eva Vejdělková (Kolasice)
ID 136836
, mimibazar.cz/kolasice
(upraveno 8. 10. 2010, 16:03)
|
Dostatečně jste se už vyjádřila v mailu: "naměřila jsem, co jsem naměřila, tak je prostě pošlete dál." Vložky jsem nevytrhla, protože nebyly přilepené. Rozdíl v našem měření je 1,5 cm! To se snad nedá udělat ani v botě... Mně se to tedy nepovedlo. Vítězné smajlíky u vaší odpovědi také o něčem svědčí. Je na vás, jestli si dokážete přebrat, co o vás vaše reakce říkají. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
Martina P. (MartinaPlašilová)
ID 135237
, mimibazar.cz/martinaplasilova
(6. 10. 2010, 17:08)
|
jste jebláááá,milá paní kvuli pul centimetru v botě,který nešel změřit píšete neg.hodnocení- to se píše uplně kvuli jiným věcem,než blbě změřená vložka,která přesně vložit nešla jste první jeblá zákaznice s kterou jsem měla obchod....toto se mi vážně ještě nestalo!!!! |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Iveta N. (bigidi)
ID 215606
, mimibazar.cz/bigidi
(23. 8. 2010, 11:19)
|
paní jako prodávající nedoporučuji. Tváří se mile a ochotně a jakmile nesedíte za počítačem a dovolíte si na pár dní odjet, ihned napíše špatné hodnocení, aniž by si své hodnocení nejprve ověřila . Ikdyž jsem se omluvila a situaci objasnila,tak paní je to jedno. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Martina P. (MartinaPlašilová)
ID 135237
, mimibazar.cz/martinaplasilova
(24. 8. 2010, 17:50)
|
jste trapnááá,víte moc dobře,že jste psala než jste tedy jako odjela,že peníze jste na poště poslala a za 10 dní nedorazily!!!ulhaná,a ještě trapnááá to se mi ještě fakt nestalo!!!!! |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Petra S. (PetaSv)
ID 204610
, mimibazar.cz/petasv
(23. 10. 2009, 21:43)
|
Dobrý den, Martino, je mi líto, ale obchůdek s Vámi byl pro mne dosud největším zklamáním zde na mimibazárku. Chápu, že zájem o nabízené lyže byl veliký, ale pokud jsem vedena jako 1. zájemce - a i provozovatel stránek bazárku chybu systému vyloučil (jinak bych si Vás ani netroufla hodnotit) - pak mne určitě zaskočí, když zboží je prodáno někomu zcela jinému. Ať už pohnutka byla jakákoliv nebo se stala jakákoliv chyba - třeba je to přeci jen možné, jsme |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Martina P. (MartinaPlašilová)
ID 135237
, mimibazar.cz/martinaplasilova
(24. 10. 2009, 8:29)
|
Dobrý den Petro,jste na velkém omylu,je mi jedno od koho a mám peníze a komu prodám uvedenou věc ale nebyla jste první,paní před vámi si rezervovala jinou věc,a k té mi napsala otázku ještě na lyže,a já ji odpověděla a její další zpráva už byla že je bere také,a v tom jste napsala vy takže jsem je prodala paní před váma,neudělala jsem žádnou chybu a jinak vám děkuji za první špatné hodnocení které není oprávněné, |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Petra S. (PetaSv)
ID 204610
, mimibazar.cz/petasv
(24. 10. 2009, 22:02)
|
Nezlobte se, ale neumím se přetvařovat, ve srovnání s ostatními již proběhnutými obchůdky pro mne tento obchůdek nebyl na jedničku. I kdyby situace byla, jak popisujete, přišlo mi nefér, že jste mě jedním mailem vyzvala, abych se hned ozvala (to jsem učinila), zda lyže kupuji, jelikož máte spoustu dalších čekajících zájemců a pak mně samotnou nechala čekat do doby, než skutečný kupující (jiný kupující) zaplatil kupní cenu - teprve pak jste mi na mou urgenc |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|