|
|
Michaela V. (maxik-eshop)
ID 14152
, mimibazar.cz/maxikeshop
(8. 2. 2009, 13:18)
|
Koukám,že nespokojených prodávajících jako jsem já je tu až dost .Rozhodně doporučuji všem,aby se této paní vyhli .Má tolik drzosti,že neustále píše,jak peníze poslala a jak je vloží na účet a bla bla... ,přitom si z vás dělá jen legraci a pro VÁŠ VŠECHNY,KDO SI NEDĚLÁTE Z MMB HOLUBNÍK,VYHNĚTE SE TÉTO PANÍ .Peněz se nedočkáte,jen nesmyslných a neustálých výmluv  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Martina Vaníčková (Kemoska)
ID 4880
, mimibazar.cz/martinav
(26. 1. 2009, 22:35)
|
p.Simono ruším Vaši objednávku . Peníze již několikrát slíbené dodnes nepřišly . Nechápu proč si objednáváte věci které snad ani nepotřebujete Martina  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Gabriela V. (valga)
ID 153116
(20. 1. 2009, 19:00)
|
Musím se přidat k nespokojeným maminkám I já mám s p. Simonou nepříjemnou zkušenost. Objednala si u mě lyž. komplet, přes měsíc čekám na peníze, i když jsem byla ochotna s placením počkat, neměla Simona ani tu slušnost , napsat, že zboží nechce. Varuji všechny další důvěřivce  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
Anonymní uživatel (Zrušený účet)
ID 348
(upraveno 9. 1. 2009, 19:16)
|
Dobrý den, ze své zkušenosti bohužel nemohu paní Simonu jako kupující doporučit. . Paní si u mě 22.10. rezervovala zboží. Přes urgence a domluvy do dnešního dne nepřišla žádná platba, pouze výmluvy, které trvaly 2 měsíce. Jelikož mi už došla trpělivost přistoupila jsem k tomuto hodnocení.  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Andrea V. (zateli)
ID 73864
, mimibazar.cz/zateli
(16. 11. 2008, 11:15)
|
5.11. si paní Simona u mne rezervovala zboží. Od té doby mrtvý brouk. Za nedodržení obchodních podmínek píši - nedoporučuji.  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Simona N. (nextík)
ID 144792
, mimibazar.cz/nextik
(17. 11. 2008, 20:08)
|
Milé maminky, mrzí mne vaše hodnocení mé práce a věřte, že vás nechci zatežovat svým soukromím. Mám težce nemocnou maminku cca 2 měsíce a chemoter. naás vyčerpávají i časově i psych. Nezlobte se prosím. Budu se snažit vše napravit a více se vám věnovat. Je to i na mém hodnocení znát o které čas obd. jde. Dejte mi prosím druhou šanci. Všem vá přeji jen to nej a nej zdraví Simča  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Milena M. (matalumi)
ID 17481
(16. 11. 2008, 8:06)
|
Dobrý den, Simono, jak vidím, tak nejsem jediná, která byla s Vaším jednáním nespokojená, jak jste mi tvrdila Je to mé první negativní hodnocení na MMB a předem říkám, že mi nečiní potěšení Vám ho napsat, ale cítím povinnost varovat jiné maminky před případným zklamáním a podpořit i ostatní maminky, které jste svým jednáním přinejmenším otrávila nebo nějakým způsobem poškodila Tedy stručná rekapitulace: 12.9. jsem od Vás objednala balíček značkového oblečení (převážně next) za 900,- Kč. Vše v super stavu. Vše vel.98. O tom jste mě na dotaz ujistila. Částku jsem ihned převedla, balíček dorazil 29.9. - což je dost dlouhá doba. Od té chvíle jsem vyřizovala reklamaci. V balíčku naprosto chyběla bekovka - jediné údajně nové zboží a hlavní motiv mého nákupu celého balíčku - moc jsem ji pro dcerku chtěla , jen cca polovina věcí byla vel.98, něco dokonce bylo 86 a největší kousek na 7/8 let, což je v balíčku pro dvouleté dítě celkem nářez a naprosto k ničemu. Věci byly flekaté, takže suma sumárum mezi inzerovaným a skutečným stavem věcí velmi propastný rozdíl Navrhovala jsem buď vrácení celého balíčku (půl věcí úplně k ničemu a půl spíš na lítačku - a těch máme víc než dost) a vrácení peněz nebo aspoň slevu za nedodanou bekovku, kterou jsem jinde musela objednat za 300,- Kč + poštovné --- požadovala jsem 200,- Kč (vzhledem k Vaší prý špatné finanční situaci, i když na tom také nejsme s dvěma dětma nic moc) - což si asi i jiné maminky dovedou představit, že vzhledem k situaci a k tomu, co a v jakém stavu jste mi poslala, je sleva spíše symbolická. Nicméně 1.10. jste mi slíbila 200,- Kč vrátit, po cca měsíci a půl jsem se dočkala - po X urgencích! Částka mi byla připsána na účet 13.11.!!!!! Není to sice extra velká suma, ale dcerkám na Mikuláše to stačí a jde o princip. Pokud byste se mi chtěla pomstít na mém hodnocení, poslužte si, myslím si, že většina maminek tady na MMB je dostatečně soudná, aby si udělala obrázek sama a krom toho jsem schopná a ochotná jim doložit naši komunikaci. která mi v mailové schránce zabírá plné tři strany - pro představu, kolik času mi sebral tenhleten otravný obchod s Vámi. Mám jiné starosti než se zabývat takovými záležitostmi, jako byla ta s Vámi a proto jsem ráda, že na MMB jsou povětšinou slušné a solidní maminky, které tímto předem varuji než si s Vámi něco začnou. Pokud si chcete vylepšit mínění jiných lidí o Vás, měla byste k ním mít více úcty a slušnosti v jednání. S pozdravem milena |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Anonymní uživatel (Zrušený účet)
ID 64382
(16. 11. 2008, 11:30)
|
Mili,je mi moc líto,že jste další z maminek,která měla se Simonou problémy Koukám,že je nás už víc a všechny chci tímto před Simonou varovat Milenku na 101% podporuji-milá,spolehlivá mamča !!!!!!! Celou komunikaci se Simonou jsem četla a nestačila jsem se divit Mili,přeji Vám (a všem ostatním poctivým maminkám) aby na MMB potkaly co nejméně-nebo raději už žádnou takovou,jako je Simona Mili krásný den přeje Eva a Luky  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|