![]() |
|
|
|
|
![]() |
Olga Č. (olusa34) ID 293679 (11. 1. 2012, 19:20) |
Platba odeslána před měsícem,zboží nedorazilo.Po mém emailu mi bylo sděleno,že balíček odcházel mezi svátky,ale ke mě bohužel ještě nedoputoval.E mail bez odezvy. ![]() |
|
ODPOVĚDĚT nahlásit |
![]() |
Michaela Š. (Miši22) ID 375936 (23. 1. 2012, 16:51) |
Dobrý den, mám stejný problém a chtěla bych se zeptat, jak se dá vyřešit? ![]() |
|
ODPOVĚDĚT nahlásit |
![]() |
![]() |
Věra P. (Pospulik) ID 258832 , mimibazar.cz/pospulik (26. 10. 2011, 19:39) |
Velmi nerada uděluji toto negativní hodnocení. Od července s paní Ivkou řešíme můj zaplacený, ale poštou zničený balíček. Paní Ivka mi prý peníze zpět poslala, ale já jsem bohužel její platbu nenašla a od té doby mi nedokázala poslat žádný doklad, abychom mohly zjistit, kam platba odešla. Potom přestala reagovat. Negativní hodnocení uděluji za nekomunikaci a neschopnost řešit problém. Jinak je Ivka příjemná maminka, takže věřím, že tento případ zůstane výjimkou. | ||
ODPOVĚDĚT nahlásit |
![]() |
Květoslava T. (fiore03) ID 249608 (upraveno 22. 2. 2010, 13:16) |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
ODPOVĚDĚT nahlásit |
![]() |
![]() |
Kateřina Hradská (kojankaa) ID 169828 (12. 11. 2009, 12:34) |
26.10. jste vyhrála aukci a do dnešního dne nemám peníze na účtě ani na upozornění jste nereagovala, tak uděluji negativní hodnocení ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
ODPOVĚDĚT nahlásit |
![]() |
![]() |
Eva H. (blebuska) ID 56354 (17. 4. 2009, 8:59) |
Dobrý den Ivo, přesto že jste velmi milá a příjemná maminka, musím napsat své první negativní hodnocení ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
ODPOVĚDĚT nahlásit |