Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Kateřina Š. (sancule) ID 15884

Kateřina Š. (sancule) ID 15884
mimibazar.cz/sancova
Oblast: Ivančice
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 20. 5. 2006
Naposledy: 21. 8. 2019, 18:06
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 648
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získala 4 negativních hodnocení
Ivana M. (bubinkatt) ID 170664 (20. 12. 2010, 14:40)
Stále jsem neobdržela mikinu,kterou jsem vyhrála ve vaší aukci. Peníze mi odešli z účtu 13.12.2010,dnes je 20.12.2010 a balíček jsem neobdržela. Komunikace z vaší strany není žádna a opravdu mi dochází trpělivost. Pokud se nic nezmění,budu řěšit celou situaci jinak. Možná alespoň budete komunikovat. Jestli balíček dorazí,jsem ochotná hodnocení změnit.
ODPOVĚDĚT nahlásit
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (20. 12. 2010, 14:54)
Normálně se do cizích hodnocení nepletu, ale tohle hodnocení je nesmysl. 13 vám odešly peníze, banka má na převod dva dny a pošta před vánoci absolutně nestíhá. Psát hned negativ je ukvapené.
ODPOVĚDĚT nahlásit
Ivana M. (bubinkatt) ID 170664 (20. 12. 2010, 20:04)
Nemyslím,hlavně když má paní stejnou banku jako já a převod byl v ten samí den a spadá do kategorie bezhotovostní převod a paní měla na účtu peníze hned v ten samí den.Máte pravdu příště se nepleťte docizích hodnocení.
ODPOVĚDĚT nahlásit
Radka S. (RadkaKolín) ID 134699 (20. 12. 2010, 21:11)
Ted jsem urgovala paní o balíček ze 13.12., je stále podle informací ze stránek pošty přepravován k podací poště, myslím, že je brzy na negativ, ale je to samozřejmě jen na Vás.
ODPOVĚDĚT nahlásit
Lucie a Pavel H. (hanusovipce) ID 161190 , mimibazar.cz/hanusovipce (22. 12. 2010, 2:29)
Mě jde balíček od 8.12. z Olomouce.Jednou jsem tam měla i napsané dva dny za sebou:zásilku nebylo možné doručit z technických důvodů ČP a zase mi to ukazuje jen,že zásilka je přepravovaná k dodací poště.Nedává se negativ,když Vám to paní zaslala.Nemůže za to že Pošta nestíhá
ODPOVĚDĚT nahlásit
Lenka V. (rtik) ID 174980 , mimibazar.cz/rtik (22. 12. 2010, 22:39)
Dobrý večer,taky se do cizích hodnocení nepletu,ale v tomhle s Vámi nesouhlasím.Všechny balíčky,které jsem měla objednané teď před svátky,dorazily vždy do druhého dne.Žádnou přepravní službou,ale poštou.Včera jsem objednala látku a dnes ji mám doma.Takže já dávám poště pochvalu,protože jsem s tím počítala až někdy příští týden.Krásné svátky Lenka
ODPOVĚDĚT nahlásit
Lucie S. (Lucias55) ID 187006 (20. 12. 2010, 18:44)
Také se do cizích věcí nepletu, ale já mám balíček na cestě od 13.12. a ještě mi nepřišel. Od paní mám podací číslo, kde jasně zřetelné že ho odeslala. Pošta opravdu nestíhá.
ODPOVĚDĚT nahlásit
paja z. (ciglerka) ID 91579 (22. 12. 2010, 8:35)
...Tuším, že jste se s negativem skutečně unáhlila,psát ho po sedmi dnech včetně víkendu je celkem nesmyslné a né každá mamina má čas být na poště denně a navíc ano- ČP TEĎ PŘED VÁNOCEMI NEMÁ VRTULNÍKY......
tohle hodnocení bohužel kazí víc Vám než prodávající....nezlobte se za názor.....
ODPOVĚDĚT nahlásit
Veronika Q. (veronna1) ID 94294 , mimibazar.cz/veronna1 (3. 11. 2010, 7:01)
Objednala jste si u mě lego a kdybych Vás nekontaktovala, dodnes bych nevěděla, že o něj již nemáte zájem. Stačilo prostě napsat, že rušíte rezervaci.Když si něco objednáte a o danou věc již nemáte zájem, je slušnost prodávajícího na to upozornit.To se nedělá. Mrzí mě to.
ODPOVĚDĚT nahlásit
Kateřina Š. (sancule) ID 15884 , mimibazar.cz/sancova (3. 11. 2010, 18:33)
Dobrý večer Veroniko, omlouvala jsem se vám, že jsme měli nefunkční internet. Mrzí mne to. K.
ODPOVĚDĚT nahlásit
Štěpánka P. (pipinečka) ID 66201 , mimibazar.cz/pipinecka (17. 10. 2008, 17:14)
Drahá Kateřino.Je mi velice líto,ale musím udělit negativní komentář ,co se týká našeho společného obchodu. :-( :-( :-(,abych vysvětlila pro druhé,objednala jsem si mikinku Barbie,která měla být ve100% stavu.Mikinka dorazila a kdybych měla hodnotit stav,asi bych dala tak zhruba 50% a to jsem, řekla bych mírná.Mikinka měla spoustu zatrhaných nitek a co víc,na předním díle 3 pruhy od žehličky.Holt některá maminka žehlila to,co se žehlit nemá.Žádala jsem nějakou náhradu a ta mi byla slíbena zasláním jiného trička.Již jsou to dva týdny a nemám nic,než tu poškozenou mikinku,co jsem řádně zaplatila. (N) (N) (N)S jednáním paní Kateřiny nejsem vůbec spokojená a pokud mohu,nedoporučuji.Paní Kateřina bude zřejmě slibotechna.V albíčku má téměř u Každé věci STAV 100%,ALE RADÍM,RADĚJI ZVAŽTE NÁKUP...DĚKUJI :'( :'( :'(
ODPOVĚDĚT nahlásit
Ludmila J. (fragolina) ID 7912 , mimibazar.cz/fragolina (12. 8. 2008, 13:13)
Bohužel i já musím napsat negativní hodnocení :-| :-| :-|Nakupuju zde už dlouho, ale toto byl opravdu nejhorší obchůdek. Šatičky, které jsem zaplatila mi přišly až po měsíci, paní Katce jsem mezitím napsala několik mailů, ale absolutně žádná reakce, přitom se každý den na MMB přihlašovala. Po měsíci, kdy mi konečně dorazil balíček, přišly šatičky na několika místech špinavé od jídla, fleky zřejmě od krve a navíc jedno ramínko několikrát přetočené a narychlo přišitén hnědou nití (celé šatičky jsou zelené) 8-| 8-| 8-|V popisu paní měla, že se jedná o krásné šatičky, žádné vady zmíněné nebyly, v takovémto stavu bych se opravdu styděla zboží poslat (N) (N) (N)Lída
ODPOVĚDĚT nahlásit
Kateřina Š. (sancule) ID 15884 , mimibazar.cz/sancova (12. 8. 2008, 18:29)
Dobrý den Lído, moc mne mrzí, že jste mi neposlala soukromý emailík s tím, že nejste spokojena, určitě bych se s vámi domluvila na vrácení zbožíčka a penízků. Nikdy jsem s tím neměla problém A to, že šatičky došly až po měsíci od objednání bohužel nebyla moje chyba, jak jsem vám již psala v soukromém emailu, několikrát jsem vás žádala o zaslání vaší adresy, jinak by balíček putovat hned po přispání penízků.
Pokud se chcete domluvit na náhradě, ozvěte se mi, nebude žádný problém. Dík. K.
ODPOVĚDĚT nahlásit
Reklama | Podmínky pro užívání služby Mimibazar | Desatero | Ochrana kupujících | Logo Ověřený obchodník | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje
Kontakt | Redakce | Jednotná kontaktní místa / Single Points of Contact | Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti
Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému | Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura | Povinně zveřejňované informace

© 2001–2025 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s.
se sídlem náměstí Marie Schmolkové 3493/1, 100 00 Praha 10, IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490 a dodavatelé obsahu