![]() |
|
|
|
|
![]() |
Renáta Š. (Repav) ID 125705 (2. 7. 2009, 21:54) |
Moje negativní hodnocení je oprávněné.Že zboží nemáte a čekáte, až vám příjde, jste mi sdělila po mé urgenci.A to jste měla peníze na účtu již 14 dní.Pak jsem čekala další 2 týdny,než balíček přišel.O žádném vašem objednávání nebyla nikde ani zmínka.Ale jestli vás to urazilo a chcete to řešit takto.Já si tímto způsobem nepřivydělávám. ![]() ![]() ![]() |
|
ODPOVĚDĚT nahlásit |
![]() |
Monika Morcinková (Bronečka) ID 159196 , mimibazar.cz/bronecka (3. 7. 2009, 10:06) |
Přestaňte mě otravovat a stále mi tady udělovat Vaše trapné komentáře. O tom,že budíky objednávám jsem Vám psala emailem,že Vám nepřišel anebo to nechcete přiznat mě nezajím. Tímto Vás upozorňuji,aby jste mi už dala pokoj a Víckrát mi nepsala,o to nestojím. Ostatní mé komentáře svědčí o tom,že jsem spolehlivý prodávající,takže neotravujte a najděte si jinou zájmovou činnost. | |
ODPOVĚDĚT nahlásit |
![]() |
Renáta Š. (Repav) ID 125705 (4. 7. 2009, 20:19) | |
Na moje hodnocení jste začala reagovat vy,tím že jste mi ihned ze msty udělila také špatné hodnocení,výmluva,že e-mail nepřišel je vaše vizitka,já Vám popřála už jen zdařilé obchůdky a Vy se chováte takto? ![]() |
||
ODPOVĚDĚT nahlásit |
![]() |
Renáta Š. (Repav) ID 125705 (23. 6. 2009, 22:05) |
Dobrý večer,balíček konečně po necelém měsíci ![]() ![]() ![]() |
|
ODPOVĚDĚT nahlásit |